Προς το περιεχόμενο

GPS Αυτοκινήτου, ναι αλλα ποιό;!


sectoras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, καταρχάς να πω Χρονια πολλά σε όλους ,και ότι επιθυμειτε. Επειδή σε λίγο καρό θα είμαι πλεον official αρχάριος οδηγός αυτοκινήτου, θα ήθελα να μου πείτε μερικά καλά GPS μηχανάκια, γιατί είμαι παντελώς άσχετος περι του θέματος.. Μπορώ να διαθέσω έως 350ε, θα το χρειαστώ σε μερικά ταξιδάκια. Ευχαριστώ πολύ, καλα Χριστούγεννα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 350 ευρω θα πας σε κανενα mio pna .Αν σε ενδιαφερει μονο για πλοηγηση παρε pna συσκευη και οχι pda (pocket pc...). Ειναι πιο καλα !!!

 

Θα σου προτεινα το Tibo που εχω κι εγω αλλα εχει καπου 100 ευρω παραπανω.Μια φορα τα δινεις ομως και εχεις αξιοπιστια.

 

Οποιο και να παρεις τελικα να κοιταξεις για προγραμμα να εχει το destinator που ειναι καθ ομολογια το πιο καλο για την Ελλδα τουλαχιστον και συνεργαζεται με τους χαρτες της ngi.Σαν αρχαριος οδηγος μια συσκευη πλοηγησης θα σου ειναι πολυ χρησιμη ειδικα στην Αττικη που γινεται χαμος...

 

Καλος οδηγος !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μένω βόρεια Ελλάδα, αρα απόσο έχω ενημερωθεί οι χάρτες ngi είναι μονόδρομος, σωστά; κοιτάξτε τι έχω βρεί εγώ και πέστε μου τις γνώμες σας

 

G4S Telematix SATNAV 400 Destinator 6

Dreamax DreamDrive 600 MLS Destinator 6

X-Road V743 MLS Destinator 6.0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μένω βόρεια Ελλάδα, αρα απόσο έχω ενημερωθεί οι χάρτες ngi είναι μονόδρομος, σωστά; κοιτάξτε τι έχω βρεί εγώ και πέστε μου τις γνώμες σας

 

G4S Telematix SATNAV 400 Destinator 6

Dreamax DreamDrive 600 MLS Destinator 6

X-Road V743 MLS Destinator 6.0

 

 

Απολυτα σωστα για τους χαρτες.Τα "μηχανακια" που λες δεν τα ξερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες