Προς το περιεχόμενο

επιλογή ελαστικών για αμάξι


chillath

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και τα δύο λάστιχα πάντως που αναφέρονται στην αρχική ερώτηση είναι πολύ καλά. Αυτό που έχω ακούσει είναι για τα Michelin ότι ταλαιπωρούνται παραπάνω από άλλα στους Ελληνικούς δρόμους επειδή έχουν πιο μαλακά πλαϊνά. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό όμως.
Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω και εγώ, ως πρώην κάτοχος Michelin. Ενώ έχουν πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο, φθείρονται πολύ γρήγορα, ειδικά στα πλάγια. Την πρώτη φορά που είχα βάλει Michelin, το ένα μετά από 2 χρόνια έχανε από το ταλαιπωρημένο πλαϊνό τοίχωμα χωρίς να έχει κάποια τρύπα. Στο τελευταίο σετ, σε λιγότερα από 15000 χιλιόμετρα είχαν αρχίσει να φεύγουν κομμάτια από το πέλμα των μπροστινών ελαστικών.

Τελικά ξανάβαλα Bridgestone :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τετοιο αυτοκινητο φιλε μου καλυτερα κανα φουλντα,γιοκοχαμα ντεμπικα κτλ δεν αξιζει να δωσεις τοσα λευτα για ενα λαστιχο που θα σου ειναι αχρηστο..ο ιδιος λες οτι δεν βγαινεις πολυ εθνικη γιατι να δωσεις 500 ευρω για λαστιχα?? εδω λογω νομοθεσιας πρεπει να εχουμε ενα σετ χειμωνιατικα και ενα καλοκαιρινα λαστιχα...τα χειμωνιατικα δεν ειναι με καρφια κλπ προς θεου!απλα εχουν πολυ μαλακη γομα γιατι τα καλοκαιρινα οταν πεφτουν οι θερμοκρασιες κατω των +5 βαθμων σκληραινουν πολυ με αποτελεσμα να μην εχουν καλη προσφυση...τελως παντων..τα χειμωνιατικα μου ειναι ντεμπικα ναβιγκατορ 185-60-14 για 50 ευρω το κοματι και κατι φουλντα εχω για καλοκαιρινα που τα αγορασα ελλαδα και καθονται στο υπογειο με τις ζαντες αλουμινιου...θυμαμαι γυρω στα 70-80 ευρω το κοματι τα πηρα...αυτα τα πολωνεζικα που φοραω τα ειδα με ασχημο ματι ηθελα και εγω Goodyear Ultragrip 7 αλλα 150 ευρω το λαστιχο δεν δινω...τριτη σεζον οδηγαω με αυτα τα πολονεζικα ντεμπικα και σε χιονια οδηγησα χωρις να χρειαστω αλυσιδες και σε παγο και αυτη ειναι η τελευτεα σεζον και τον αλλο χειμωνα θα αγορασω παλι τετοια...τα κρατηματα κλπ τα δινουν και αλλα λαστιχα δεν χρειαζεται να δωσεις ενα σκασμο λεφτα για να παρεις αυτα τα λαστιχα..ειναι τζαμπα λεφτα για μενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η άποψη που λέει ότι τα καλά λάστιχα ταιριάζουν μόνο σε αμάξια με αγωνιστικούς κινητήρες νομίζω ότι είναι λίγο παιδική αντίληψη . Δηλαδή τα παλαιότερα αμάξια θα πρέπει να φοράνε λάστιχα από τη λαϊκή ? όταν θες να πας ένα ταξίδι ή να κυκλοφορίσεις στη παραλιακή της αθήνας το σημαντικό είναι να υπακούει το αμάξι και όχι να γλιτώνεις χρήμα. πάντως αν τα Michelin είναι τόσο ευπαθή θα αρχίσω να ψάχνω και για brigestone που λένε ότι ειναι πιο γερά αλλα κάνουν λιγο θόρυβο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Michelin +1

εχει το μεινεκτημα οτι ειναι πιο μαλακο απο το goodyear αλλα το κερδιζεις σε πλεονεκτηματα

εκει που τα αλλα θα γλιστρισουν το michelin θα σε κρατησει στο δρομο

αξιζουν ατα λεφτα τους.

και τα goodyear ειναι θορυβωδες, μερικοι νομιζουν οτι κανει θορυβο τα ρουλεμαν ενω ειναι απο τα λαστιχα (goodyear)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χρόνια πολλά

 

σε λίγες μέρες θα αλλάξω ελαστικά για ένα peugeot 106 quicksilver 1.4 και μέχρι τώρα χωρίς να το έχω ψάξει ιδιαίτερα, είμαι μεταξύ του goodyear eagle f1 και του michelin pilot exalto. θα με ενδιέφερε η γνώμη κάποιου που το έχει ψάξει πιο πολύ , για κίνηση πιο πολύ στη πόλη και λιγότερο στην εθνική.

 

ευχαριστώ

 

Σαν ειδικός στο θέμα:

 

Τα ελαστικά που επιλέγεις δεν πρέπει να υπάρχουν στις διαστάσεις που φορά το συγκεκριμένο μοντέλο, εκτός εάν έχεις αλλάξει τις ζάντες σου.

 

Η επιλογή των ελαστικών ( διάσταση = μάρκα ) πρέπει να γίνεται βάση των απαιτήσεων του οχήματος και του τρόπου οδήγησης.

 

Δεν μπορούμε να τοποθετήσουμε ότι διάσταση θα θέλαμε ( κάθε διάσταση είναι κατασκευασμένη για συγκεκριμένη χρήση η για συγκεκριμένο αυτοκίνητο ) αλλά ότι μας προτείνει ο κάθε κατασκευαστής ( στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου συνήθως δίνει και εναλλακτικές ).

 

Το σύνηθες λάθος που κάνουν οι οδηγοί στην Ελλάδα είναι η επιλογή διάστασης και όχι μάρκας.

 

Θέμα ευπάθειας στις διάφορες μάρκες δεν υπάρχει διότι η κατασκευή των ελαστικών γίνεται βάση διεθνούς κανονισμού και ανάλογα το όχημα ( επιβατικά, ημιφορτηγά, κλπ ) καθορίζει κάποιες παραμέτρους, μια από αυτές είναι και τα εσωτερικά λινά που είναι το κυριότερο σημείο αντοχής.

 

Γαλλικό όχημα χωρίς Michelin ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η επιλογη εχει να κανει με τον δεικτη ταχυτητας κ τις συνθηκες τα αλλα που λετε ειναι περιττα....

δες τι σου προτεινει ο κατασκευαστης σε δεικτη γιατι εσυ μπορει να βρεις με δεικτη v w κ να νομιζεις οτι εκανες κ καλη αγορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...