Προς το περιεχόμενο

Psaxno ena tragoudi: Baby Baby

Winner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

psaxno ena tragoudi...<BR>to akousa se mia kafeteria kai rezilis o DJ mou eipe pos den kserei poios to tragoudaei...<BR>To eixa akousei kai paliotera kai basika prepei na einai panarxaio!<BR>O DJ pantos mou eipe pos legetai: Baby Baby<BR>kai einai slow kommati...<BR>Isos omos o karagiozis na mperdeytike epidi sinexeia mesa sto song leei baby baby...<BR>Ti na po... An exete kamia idea rikste tin!<BR>Thanx!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eipa pos einai poli palio tragoudi kai tha to katetaza stin katigoria tis balantas alla xoris na mpenei ki ekei 100%... to tragoudaei gineka pantos! kai leei arketes fores mesa sto tragoudi: OOh Baby Baby, [What i had] to fall in love with you!<BR>exo balei se agili oti den eimai sigouros...

mpravo re! mallon ayto einai! den imoun sigouros an einai ginaika i antras alla mallon einai etsi opos ta les smile.gif" border="0<BR>re gamoto to epsaksa alla den to brika mexri tora pouthena! mipos mporeis na to kaneis kapou upload? i na to steileis sto mail mou?<BR>[email protected]

exete dikio kai ego to tragoudi ekana "xrooooonia" na to vro....<P>to anevasa ston server mou kai tha einai ekei gia kana dio meres akoma:<BR> <A HREF="http://itnet.gr/files/audio/x.x" TARGET=_blank>http://itnet.gr/files/audio/x.x</A> <P>otan to katevasete kante ta aparaitita renames...<P>cya

oraia to tragoudi to brikame...<BR>epsaksa sto net gia ta logia tou tragoudiou kai o typos (Mathew Fisher) fenetai pos einai pagkosmios agnostos... Den ipirxe oyte kan 1 tragoudi tou... Oute logos gia to sigkekrimeno...<BR>Ekatsa kai "epiasa" ta logia alla den eimai sigouros gia ola...:<P>Matthew Fisher - Why'd I Have To Fall In Love With You<BR>------------------------------------------------------<P>First time i saw you, you looked so fine<BR>i knew i had to make you mine<BR>i didn't know that you were the kind<BR>to let me down<BR>Didn't take me so long to find out<BR>what my friends were all talking 'bout<BR>and i know that be no doubt<BR>you 've been fooling around<P>OOH BABY BABY<BR>Why'd i have to fall in love with you<BR>when you cann't be true<BR>just for me<P>BABY BABY<BR>Why'd i have to fall in love with you<BR>changes you put me through<BR>oh you 'll never understand<P>Sometimes i wonder what i am waiting for<BR>why'd my kiss lock down the door<BR>cause i can't take it any more<BR>just heart me inside<P>Oh baby i guess you know<BR>i am looked on you and i can't take go<BR>know how much you heart me so<BR>i couldn't leave you but i tryed<P>OOH BABY BABY<BR>Why'd i have to fall in love with you<BR>when you cann't be true<BR>just for me<P>BABY BABY<BR>Why'd i have to fall in love with you<BR>changes you put me through<BR>oh you 'll never understand<P>OOH BABY BABY<BR>Why'd i have to fall in love with you<BR>when you cann't be true<BR>just for me<P>BABY BABY<BR>Why'd i have to fall in love with you<BR>changes you put me through<BR>oh you 'll never understand<P>---------------------------------------------<BR>Plz an kapoios vrei kapoio lathos as to pei...

nai vrika merika lathakia.. akolouthei i diorthomeni version xoris na einai aparaitita sosti e? smile.gif" border="0 smile.gif" border="0<P>First time i saw you, you looked so fine<BR>i knew i had to make you mine<BR>i didn't know that you were the kind<BR>to let me down<BR>Didn't take me so long to find out<BR>what my friends were all talking 'bout<BR>and i know that, ain't no doubt,<BR>you 've been fooling around<P>OOH BABY BABY<BR>Why'd i have to fall in love with you<BR>when you can't be true<BR>just for me <--- nomizo leei "just for a man" alla not sure..<P>BABY BABY<BR>Why'd i have to fall in love with you<BR>changes you put me through<BR>oh you 'll never understand<P>Sometimes i wonder what i am waiting for<BR>why dont i just walk out the door<BR>cause i can't take it any more<BR>this hurting inside<P>Oh baby i guess you know<BR>i am hooked on you and i can't let go<BR>no matter how much you hurt me so<BR>i couldn't leave you if i tried<P>kai ta loipa...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...