Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Hakkthan

Vista Ultimate activation problem

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν έχω το εξής πρόβλημα

Είχα αγοράσει τα Vista ultimate μαζί με ένα pc πέρισυ. Τα εγκατέστησα εκεί και τα έκανα activation τότε. Τώρα αυτό το pc δεν δουλεύει πια windows μιας και το πούλησα σε ένα φίλο και του τρέχει linux.

Εγώ τώρα εγκατέστησα στο νέο laptop μου τα vista που είχα και πάω να κάνω activation και όπως είναι λογικό μου βγάζει ότι αυτό το προιόν έχει ξαναενεργοποιηθεί. Αυτό όμως είναι βλακεία γιατί μου αφαιρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσω το λειτουργικό που πλήρωσα!!

Τι μπορώ να κάνω σε αυτή τη περίπτωση (εννοείται εκτός από το να τα σπάσω τα vista)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε τηλέφωνο στην Microsoft. Θα σε βοηθήσουν, είχα ένα ανάλογο πρόβλημα με XP, και μου έδωσαν άλλο κλειδί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αν μου έλεγες και το αντίστοιχο τηλέφωνο θα σου ήμουν ευγνώμων.

 

8001143100. Πάρε και πες τους ότι αντιμετωπίζεις πρόβλημα με το activation και θα σε συνδέσουν με το ανάλογο τμήμα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά με ένα νέο υπολογιστή που είχα αγοράσει με ΧΡ προεγκατεστημένα και όταν άλλαξα το κουτί του υπολογιστή πέταξα και το serial - ομολογουμένος δικό μου σφάλμα.

Όταν επικοινώνησα με την Microsoft Hellas μου είπανε πως δεν μπορούν να μου το αντικαταστήσουν και πρέπει να τα ξαναγοράσω. Τους εστειλα το τιμολόγιο αγοράς - παρακάλεσα για ένα προιόν που ΠΛΗΡΩΣΑ μα... τίποτε΄, καμιά τύχη...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Προσωπικά με ένα νέο υπολογιστή που είχα αγοράσει με ΧΡ προεγκατεστημένα και όταν άλλαξα το κουτί του υπολογιστή πέταξα και το serial - ομολογουμένος δικό μου σφάλμα.

Όταν επικοινώνησα με την Microsoft Hellas μου είπανε πως δεν μπορούν να μου το αντικαταστήσουν και πρέπει να τα ξαναγοράσω. Τους εστειλα το τιμολόγιο αγοράς - παρακάλεσα για ένα προιόν που ΠΛΗΡΩΣΑ μα... τίποτε΄, καμιά τύχη...

 

Ακριβώς αυτό έπαθα και εγώ φίλε μου. Απλώς τα δικά μου ήταν ΟΕΜ, από το Πλαίσιο. Τους είπα πρώτα ότι ήταν προεγκατεστημένα, μου λένε απευθύνσου στο κατάστημα. Οταν πήγα αυτοί από το πλαίσιο μου είπαν δεν μπορύμε να κάνουμε τίποτα, ξαναπέρνω τηλέφωνο, κάπως θυμωμένος και μου δώσαν άλλο κλειδί. Υπάρχουν και προγράματα όμως για να βρεις το κλείδι μέσα από την registery του pc.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μποσούσα να κάνω τίποτε με την registry γιατί το σύστημα είχε είδη φορμαριστεί και περίμενε στην οθόνη τους κωδικούς...

όπως και να έχει το δέχτηκα σαν δικό μου σφάλμα αν και να πω την αλήθεια την όλη κατάσταση την ανέφερα με mail στην Microsoft.com και τους είπα πως τελικά αποφάσισα να μετακινηθώ στο linux!!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση όλα όσα όλοι προαναφέρατε , το δίκιο είναι με την Microsoft , γιατί όλα αφορούν προϊόντα ΟΕΜ.

Δε θα σας φάω το χρόνο για να σας εξηγήσω τη διαφορά πολιτικής μεταξύ OEM και RETAIL αλλά θα σας πω αμέσως στη λύση.

Βλέπετε η ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι όλοι είπατε στη Microsoft την αλήθεια, που για λόγους διπλωματίας στη προκειμένη περίπτωση δε θα έπρεπε.

Θα πάρετε τηλ. Σε αυτό που ο φίλος προανέφερε και θα πείτε πως είχατε τον τελευταίο καιρό προβλήματα με το hardware π.χ. HDD και ότι αναγκαστήκατε να κάνετε αρκετές φορές επανεγκατάσταση το λειτουργικό

Θα πείτε πως το λειτουργικό είναι αποκλειστικά στημένο μονό και ΜΟΝΟ στο σύστημα σας και ότι απλά ζητάτε τηλ ενεργοποίηση .Αμέσως θα σας δώσουν το αντίστοιχο κλειδί ενεργοποίησης τηλεφωνικά και όλοι happy.

Ενoiτε πως μιλάμε πάντα για αυθεντικά windows.

Ελπίζω να σας βοήθησα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι η dsp εκδοση που ειναι και πολυ πιο φτηνη απο την κανονικη συνοδευειτο μηχανημα με το οποιο αγοραστηκε.Κανονικα δεν πρεπει να πουλιεται χωριστα.

Στην πραξη βεβαια εδω πουλιεται και μονη της.Πηρα εγω vista home premium dsp χωρις τιποτα αλλο. Μαλιστα καπου διαβασα οτι γινεται αυτο με την ανοχη της Microsoft hellas για να ...περιορισουν την πειρατεια λογισμικου!!!

Επισης αν καει motherboard που σημαινει αναγκαστικα format απο την microsoft hellas σε ρωτανε καποια πραγματα για να το διαπιστωσουν αν ειναι ετσι και να σου δωσουν νεο serial.Ετσι τουλαχιστον εχω διαβασει καπου εδω μεσα στο forum.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Με βάση όλα όσα όλοι προαναφέρατε , το δίκιο είναι με την Microsoft , γιατί όλα αφορούν προϊόντα ΟΕΜ.

Δε θα σας φάω το χρόνο για να σας εξηγήσω τη διαφορά πολιτικής μεταξύ OEM και RETAIL αλλά θα σας πω αμέσως στη λύση.

Βλέπετε η ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι όλοι είπατε στη Microsoft την αλήθεια, που για λόγους διπλωματίας στη προκειμένη περίπτωση δε θα έπρεπε.

Θα πάρετε τηλ. Σε αυτό που ο φίλος προανέφερε και θα πείτε πως είχατε τον τελευταίο καιρό προβλήματα με το hardware π.χ. HDD και ότι αναγκαστήκατε να κάνετε αρκετές φορές επανεγκατάσταση το λειτουργικό

Θα πείτε πως το λειτουργικό είναι αποκλειστικά στημένο μονό και ΜΟΝΟ στο σύστημα σας και ότι απλά ζητάτε τηλ ενεργοποίηση .Αμέσως θα σας δώσουν το αντίστοιχο κλειδί ενεργοποίησης τηλεφωνικά και όλοι happy.

Ενoiτε πως μιλάμε πάντα για αυθεντικά windows.

Ελπίζω να σας βοήθησα.

 

Δηλαδή εάν πεις ότι απλώς έχεις χάσει το κλειδί, γιατί άλλαξες το κουτί, όπως εγώ στην προκειμένη περίπτωση, δεν θα σου δώσουν κλειδί; Να μην αναφέρεις ότι είναι ΟΕΜ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Νομιζω οτι η dsp εκδοση που ειναι και πολυ πιο φτηνη απο την κανονικη συνοδευειτο μηχανημα με το οποιο αγοραστηκε.Κανονικα δεν πρεπει να πουλιεται χωριστα.

Στην πραξη βεβαια εδω πουλιεται και μονη της.Πηρα εγω vista home premium dsp χωρις τιποτα αλλο. Μαλιστα καπου διαβασα οτι γινεται αυτο με την ανοχη της Microsoft hellas για να ...περιορισουν την πειρατεια λογισμικου!!!

Εγκατέστησες το λογισμικό χωρίς πρόβλημα δηλαδή;

και άμα αργότερα θελήσεις να κάνεις μια αναβάθμιση σε μητρική επεξεργαστή τι θα κάνεις σε αυτή την περίπτωση;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Εγκατέστησες το λογισμικό χωρίς πρόβλημα δηλαδή;

και άμα αργότερα θελήσεις να κάνεις μια αναβάθμιση σε μητρική επεξεργαστή τι θα κάνεις σε αυτή την περίπτωση;

 

 

Ναι το εγκατεστησα χωρις κανενα προβλημα και εχω κανει και ενα format παλι χωρις προβλημα.Για αναβαθμιση δεν ξερω σιγουρα αλλα αν πω οτι καηκε η μητρικη δεν θα μου δωσουν αλλο serial ??? Δεν μπορω βεβαια να ειμαι σιγουρος...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδιά πήρα στο τηλέφωνο που μου είπατε και μίλησα με το αυτόματο σύστημα. Αφού πληκτρολόγησα το αριθμό που μου ζήτησε από το phone activation method και μετά με ρώτησε αν το έχω ξανα εγκαταστήσει και σε πόσα μηχανήματα απάντησα ναι και 1 και μετά μου έδωσε καινούργιο κλειδί και όλα μια χαρά τώρα!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...