vision Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2008 Κάποιος πουλάει ελαφρώς μεταχειρισμένα μαμίσια ελατήρια (γύρω στα 10000χλμ). Τα είδα στην όψη αλλά γενικώς υπάρχει τρόπος να μάθω την κατάστασή τους (πριν τα πάρω) αν είναι εντάξει ή αν έχουν καθήσει (λίγο δύσκολο με τόσα χλμ) τέλος πάντων και δεν κάνουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiltoZ Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2008 in before Πάρτον κι Άστον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2008 προφανώς θα πουλάει τα μαμισια γιατί έκανε μετατροπή, εσένα όμως τι σου χρειάζονται ; αν εχεις ήδη μαμησια δεν θα αλλάξεις τίποτα , εκτός και έχεις άλλα και θέλεις να ξανακάνεις το αυτοκίνητο by default Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostastnt Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Πίστευα ότι τα ελατήρια δεν θέλουν ποτέ άλλαγμα σε κανονικό αμάξι χωρίς τρακάρισμα... Φίλε αν σου είπαν σε συνεργείο ότι θέλουν άλλαγμα, ψάξτην την δουλειά γιατί ακριβώς έτσι την πάτησε φίλος μου. Σε μερικά συνεργεία μπορούν να ξανασκληρύνουν τα ήδη υπάρχοντα, αν όντως έχουν πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ata1983 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Εντάξει είναι αλήθεια ότι αντέχουν πάρα πολύ αλλά δεν είναι και ότι δεν τα αλλάζουμε ποτέ. Ας πούμε αν πας 150-200000 χλμ πολύ πιθανόν να χρειάζονται αλλγή. Γενικά πάντως τα ελατήρια αν δεν είναι σε καλή κατάσταση τρώνε και τα αμορτισερ πιο γρήγορα. Στην περίπτωσή μας τώρα δεν έχω ακούσει για τρόπο μέτρησης των ελατηρίων, αν δεν έχουν φάει χτύπημα θα είναι σαν καινούρια πάντως. Γενικά όμως είναι φθηνά τα ελατήρια μη δώσεις πολλά λεφτά δεν αξίζει τον κόπο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2008 τα ελατηρια σηκωνουν όλο το βάρος και καθοριζουν το υψος και συμβάλουν στην αισθηση της αναρτησης (μαλακή/σκληρή) του αυτοκινητου. Αν δεν υπάρχουν ελατήρια, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, θα υπάρχει αντιστρεπτική ράβδος ή σούστες (φορτηγά, αγροτικά κλπ) στα citroen με υδροπνευματική ανάρτηση το ρόλο των ελατηρίων έχουν οι λεγόμενες 'σφαίρες' Σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο τα αλλάζουμε όταν είναι ιδιαίτερα καταπονημένα ή σπασμένα , δηλαδή σχεδόν ποτέ ή με την δεύτερη αλλαγή αμορτισέρ .... στις μετατροπές βάζουν σκληρότερα και χαμηλότερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.