Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Galis

eshop ερωτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1)το eshop αν παρεις ολα τα κομματια απο ενα pc στο στηνει κιολας αμα θες?

2)το eshop εχει δωρεαν service αν αγορασεις πληρη υπολογιστη?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Ναι.

2) Όλα τα parts θα έχουν εγγύηση οπότε δεν έχει να κάνει τόσο με το συγκεκριμένο κατάστημα. Άρα η απάντηση είναι κι εδώ ναι. (Βέβαια αν λάβεις υπόψη ότι ο χρόνος είναι χρήμα, τότε θα έλεγα πως κάθε άλλο παρά δωρεάν είναι :P)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί εννοείς "Όλα τα parts θα έχουν εγγύηση οπότε δεν έχει να κάνει τόσο με το συγκεκριμένο κατάστημα" antonl ; Δωρεάν service=απουσία χρέωσης για εργατοώρες(και φυσικά τα "μικρά" χρεώνουν το service-ασχέτως των εγγυήσεων-για το δε e-shop δεν ξέρω,αλλά έχω την εντύπωση πως το service είναι free-1 ερώτηση σε κατάστημα e-shop θα λύσει την απορία)

Το ίδιο ισχύει και για στημένο μηχάνημα=κάνε απευθείας ερώτηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο για το service.

Οπότε πάμε πάλι.

1) Ναι

2) Σε γνωστό μου που του παρουσιάστηκε πρόβλημα δε ζήτησαν χρήματα. Αλλά φαντάζομαι έχει να κάνει με το πότε αγοράστηκε ο υπολογιστής. Στην παραπάνω περίπτωση είχε μετολαβήσει μικρό χρονικό διάστημα από την αγορά μέχρι το service. Ρώτησε για λεπτομέρειες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν στο eshop.gr στην εξελιξη παραγγελιας λεει <<Στο στάδιο 'Συγκέντρωση Προϊόντων' όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει συγκεντρώνονται στο κέντρο διανομής μας προκειμένου να τιμολογηθούν και να αποσταλούν.>> το προιον εχει παει στο καταστημα?????(εχω βαλει παραλαβη απο κει)

 

Υ.Γ Στην Κατασταση λεει αναμονη παραλαβης.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...