Προς το περιεχόμενο

eshop ερωτηση


Galis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1) Ναι.

2) Όλα τα parts θα έχουν εγγύηση οπότε δεν έχει να κάνει τόσο με το συγκεκριμένο κατάστημα. Άρα η απάντηση είναι κι εδώ ναι. (Βέβαια αν λάβεις υπόψη ότι ο χρόνος είναι χρήμα, τότε θα έλεγα πως κάθε άλλο παρά δωρεάν είναι :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί εννοείς "Όλα τα parts θα έχουν εγγύηση οπότε δεν έχει να κάνει τόσο με το συγκεκριμένο κατάστημα" antonl ; Δωρεάν service=απουσία χρέωσης για εργατοώρες(και φυσικά τα "μικρά" χρεώνουν το service-ασχέτως των εγγυήσεων-για το δε e-shop δεν ξέρω,αλλά έχω την εντύπωση πως το service είναι free-1 ερώτηση σε κατάστημα e-shop θα λύσει την απορία)

Το ίδιο ισχύει και για στημένο μηχάνημα=κάνε απευθείας ερώτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο για το service.

Οπότε πάμε πάλι.

1) Ναι

2) Σε γνωστό μου που του παρουσιάστηκε πρόβλημα δε ζήτησαν χρήματα. Αλλά φαντάζομαι έχει να κάνει με το πότε αγοράστηκε ο υπολογιστής. Στην παραπάνω περίπτωση είχε μετολαβήσει μικρό χρονικό διάστημα από την αγορά μέχρι το service. Ρώτησε για λεπτομέρειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Oταν στο eshop.gr στην εξελιξη παραγγελιας λεει <<Στο στάδιο 'Συγκέντρωση Προϊόντων' όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει συγκεντρώνονται στο κέντρο διανομής μας προκειμένου να τιμολογηθούν και να αποσταλούν.>> το προιον εχει παει στο καταστημα?????(εχω βαλει παραλαβη απο κει)

 

Υ.Γ Στην Κατασταση λεει αναμονη παραλαβης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...