Προς το περιεχόμενο

Crossfire! How To...


Chaos3X

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες γειά σας.

Θα ήθελα λιγάκι τα φώτα σας. Θέλω να μάθω τι χρειάζεται για να συνδέσεις δύο κάρτες σε διάταξη crossfire.

Ξέρω ότι χρειάζεται να έχεις δύο κάρτες ΙΔΙΕΣ, δηλαδή, ίδιο chipset, ίδια μνήμη και χρονισμούς. Τώρα για κατασκευάστριες εταιρίες δεν ξέρω...

Κάτι είχα ακούσει παλιότερα για ειδικές κάρτες, δηλαδή crossfire edition ή κάτι τέτοιο, και όχι δύο απλές κάρτες. (τα γράφω έτσι γιατί είμαι τελείως άσχετος με το θέμα :o)

 

Έχω μία GeCube Ati Radeon X1950PRO 256Mb και θέλω να αγοράσω άλλη μία (άντε να την βρώ τώρα!) για να τις συνδέσω σε διάταξη crossfire. Φυσικά το motherboard μου έχει αυτή την δυνατότητα. ;)

Λοιπόν, κάθε βοήθεια δεκτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πουλα την χ1950 και παρε μια 3870 και εληξε το θεμα.θα εχει διπλασια αποδοση.γενικως οι λυσεις cf-sli δεν αποδιδουν,ασε που δεν της υποστηριζουν ολα τα παιχνιδια.

 

υ.γ. και για να μην ξεκινησει παλι πολεμος μπορεις να βαλεις και μια 8800gt εξισου καλη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αν επιμένεις να δοκιμάσεις σε διάταξη crossfire αγόρασε άλλη μία GeCube Ati Radeon X1950PRO 256Mb και χρησιμοποιώντας την ειδική γέφυρα crossfire που θα είχε σίγουρα η μητρική σου εφόσον υποστηρίζει την συγκεκριμένη διάταξη και πιστευω δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, να ρωτήσω κάτι ακόμα...

Αν η κάρτα είναι άλλης εταιρίας υλοποίηση, για παράδειγμα Saphire αντί για GeCube, αλλά είναι με ίδια μνήμη (256Mb) και chipset, Tο Crossfire επιτυγχανεται???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, να ρωτήσω κάτι ακόμα...

Αν η κάρτα είναι άλλης εταιρίας υλοποίηση, για παράδειγμα Saphire αντί για GeCube, αλλά είναι με ίδια μνήμη (256Mb) και chipset, Tο Crossfire επιτυγχανεται???

 

Απλα και ομορφα ΝΑΙ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες