Προς το περιεχόμενο

Port forwarding στο vood


DarkOrion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, έχω το εν λόγω router από την vivodi και ένα δίκτυο με 3 pc, συνδεδεμένα ενσύρματα, και έχω την εξής ερώτηση:

Τα 3 pc έχουν ip's 192.168.1.2 , 3 και 5.

 

Στο 192.168.1.3 για να τρέξω το utorrent, έχω ανοίξει ένα συγκεκριμένο Port, την επιλογή την έχω ονομάσει utorrent και έχω ανοίξει tcp/udp την port 24560. Το ίδιο νούμερο έχω βάλει και στο utorrent που έχω εγκατεστημένο στο Pc αυτό.

 

Επειδή όμως θέλω να τρέχω και το utorrent και στο 192.168.1.2, δεν μπορώ να κάνω την παραπάνω διαδικασία και μου βγάζει σφάλμα. Το ονομαζω αλλιώς, π.χ. utorrent1, βάζω διαφορετικά Ports στο tcp/udp, πχ 24689 και πάλι τπτ.

Μπορείτε να με βοηθήσετε να βρω τι λάθος κάνω? Είμαι λίγο άσχετος με τα συγκεκριμένα, οπότε λίγο λεπτομέρειες θα ήταν χρήσιμες.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ονομαζω αλλιώς, π.χ. utorrent1, βάζω διαφορετικά Ports στο tcp/udp, πχ 24689 και πάλι τπτ.

 

Αυτό (δηλαδή το να προσθέσεις έναν δεύτερο κανόνα για ports που δεν γίνονται forward ήδη σε κάποιον άλλον κανόνα) θα έπρεπε να δουλέψει. Τι ακριβώς γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o γενικος κανονας ειναι οτι δεν μπορεις να ανοιξεις την ιδια πορτα για 2 ip.κλεισε καταρχην το upnp και κανε πρωτο κανονα την 8υρα πχ 3333 στο pc 192.168.1.3 και βαζεις και στο υtorrent το ιδιο και δευτερο κανονα(rule) χεχωριστο την θυρα 4444 στο pc 192.168.1.5 και βαζεις και στο utorrent το ιδιο.πρεπει να πετυχει αμα δεν σε κοβει firewall

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o γενικος κανονας ειναι οτι δεν μπορεις να ανοιξεις την ιδια πορτα για 2 ip.κλεισε καταρχην το upnp και κανε πρωτο κανονα την 8υρα πχ 3333 στο pc 192.168.1.3 και βαζεις και στο υtorrent το ιδιο και δευτερο κανονα(rule) χεχωριστο την θυρα 4444 στο pc 192.168.1.5 και βαζεις και στο utorrent το ιδιο.πρεπει να πετυχει αμα δεν σε κοβει firewall