Προς το περιεχόμενο

Hyundai = "τα σκας μακροπρόθεσμα"


felikas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω το Hyundai Accent του '04. Αξιοπρεπέστατο αμάξι για τα λεφτά του, δεν έχει εμφανίσει ποτέ τίποτα και κάνει τη δουλειά του κομπλέ, αλλά κάθε φορά που το πάω για σέρβις στην αντιπροσωπεία ελέω 5-ετούς εγγύησης, έχω τον ίδιο "πονοκέφαλο"!

 

Το αμάξι το αγοράζεις φθηνό σχετικά, αλλά σε "γδύνουν" στεγνά όταν έρχεται η ώρα του service. 300, 400 ευρώ κάθε φορά! Μέχρι που έφθασα στα 90,000km και μου λένε... 500 ευρώ!!!

 

Ρε μάγκες, για 1,800-άρι δεν έχω δώσει ποτέ τόσα, στο "σκ@τό" αυτό τι παραπάνω κάνετε;

Το θέμα είναι τι κάνει κανείς; Το πάει στην αντιπροσωπεία κ δέχεται να του πιάσουν τον ποπό ή το πάει "στη γειτονιά" κ χάνει την εγγύηση (και την όποια μεταπώληση!!);

Δημοσ.

δεν ξερω να σου απαντησω.

Υπαρχουν ομως δημοσιευσεις για το κοστος 5ετιας, υπολογιζοντας τα προβλεπομενα service καποια ανταλλακτικα που συνηθως τα αλλαζεις μεχρι τοτε. Kαλο ειναι να ριχνουμε μια ματια πριν αποφασισουμε.

Ειναι πολλα φθηνοτερα αμαξια που τελικα κοστιζουν περισσοτερο απο αλλα ακριβοτερα. πχ. Audi σε σχεση με bmw

Δημοσ.

Πλέον υπάρχει αν θυμάμαι καλά νόμος που απαγορεύει στις αντιπροσωπείες να σου κόβουν την εγγύηση αν δεν κάνεις τα σέρβις σου σε αυτούς. Πήγαινε σ'ένα συνεργείο της γειτονιάς σου και ρώτα για το σχετικό νόμο, θα σε ενημερώσουν πιο συγκεκριμένα. Μη κάθεσαι άλλο να σου τα τρώνε αφού δε χρειάζεται πια.

Δημοσ.

για να διατηρηθεί σε ισχύ ή εγγύηση, τα σέρβις πρέπει να γίνονται όχι απαραίτητα σε αντιπροσωπία, αλλά πάντα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Όχι σε οποιοδήποτε συνεργείο.

Δημοσ.

κανονικα με το νομο η εγγυηση ισχυει σε οποιοδηποτε συνεργειο και να το πας, αλλα δεν τον τηρουν οι εταιρειες. Για μενα σταματα τις αντιπροσωπειες και αμα τυχον σου σκασει καμια επισκευη πας φωναζεις λιγο κατι θα καταφερεις. Λιγοτερο θα σου στοιχησει. Και αν το προβλημα δεν μπορει να το βρει το μικρο συνεργειο πηγαινε το στην αντιπροσωπεια και πες τους να σου κανουν μια εκτιμηση ποσο θα στοιχησει. Αφου σου πουνε φευγεις και πας στο συνεργειο σου και του λες τι σου ειπαν στην αντιπροσωπεια να αλλάξεις. Εχει και ρισκα βεβαια ολα αυτα , αλλα αν ολα πανε καλα θα γλιτωσεις πολλα λεφτα

Δημοσ.

OK Paredwse, u r right!

 

Ρε συ Pablo, δεν διαφωνώ, αλλά όταν εκείνη τη στιγμή δεν τα έχεις, τι να κάνεις;

Παιδιά, ευχαριστώ, θα το ψάξω αυτό για την διατήρηση της εγγύησης!

Εδώ, δεν είχα αλλάξει λάδια σε αυτούς κ πήγαν να μου κάνουν "φασαρία" κ να πουλήσουν ψευτοτσαμπουκά, αλλά στην πρώτη υψηλή νότα... μαζεύτηκαν.

Δημοσ.

Οταν κανεις αγορά με τη λογική "value for money", ειναι λίγο άτοπο να σκέφτεσαι αξίες μεταπώλησης.

το ιδιο πιστευω για τις αγορές υπολογιστών, και οποιαδήποτε ηλεκτρονική, ηλεκτρική συσκευή.

ασχετα με την τιμή αγοράς, απο την 1η μερα, οταν το παιρνεις απο την αντιπροσωπεία, μολις γυρνας το κλειδι στη μιζα, και διανύεις 10 μέτρα, εχεις χάσει 500 ευρώ.

καθε μερα που το κυκλοφορείς, χάνεις λιγα ευρώ αξίας.

 

το ιδιο συμβαινει με όλα, αλλα αλλο ειναι να ξεκινάς απο μια αγορά 30, 50+ χιλιάδων , αλλο απο τα 10.

 

προσωπικά, ενα αυτοκίνητο 10 χιλ. ευρώ, το βλέπω "μιάς χρήσεως".

Δεν ειναι άχρηστο ΙΧ.

Απλά, λεω οτι πρέπει να το αγοράσεις έχοντας αυτό κατα νου. Να μην ειμαστε αφελείς.

 

κι εγώ εχω ενα Getz του 2003. κόστος 12.500 (με καποια εξτρά)

 

αν κάνω σερβις, το κάνω για να αισθάνομαι περισσότερο ασφαλής. ειδικά στις διακοπές που βγαινω εκτός Αττικής (γεματο αμάξι, μεγαλες ταχύτητες).

αλλα κατι χτυπήματα σε λαμαρίνες, δεν τα φτιάχνω.

θα το τσουλήσω οσο πάει, ή μεχρι οι ανάγκες μου να ζητήσουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο (με 4 άτομα + αποσκευές θα έχω πρόβλημα).

 

αν το βγαλω αγγελία του χρόνου... για σκέψου: τι προφίλ μπορει να έχει ενας υποψηφιος αγοραστής, που του κανει κλικ μια αγγελία για Hyundai, 5ετίας;

οταν ξερεις οτι υπάρχουν ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ (ανεξ.μαρκας), που παιζουν στα 8.500-10.000 ε.

οταν ειναι γνωστό πόσο εύκολα παιρνεις δάνειο για ΙΧ..

και οταν πωλούνται και άλλα πολλά Χιουνταϊ, 2, 3, 4, και 5 ετών???

(προσωπικά, θα περίμενα εναν μετανάστη να ενδιαφερθεί,

ή εναν μαντρά που μου δίνει 2 χιλ ευρώ, για να το πουλήσει 4 )

 

δηλ, ποσα πρεπει να το πουλάω για να σκεφτεί απλώς ο άλλος οτι αξιζει να με πάρει τηλ, να ερθει να το δεί. ποσο μαλλον να το αγοράσει.

5.000; 4000; λιγότερα;

Πόσα παραπάνω χρήματα θα έδινες αν σου εδειχνα αποδείξεις και αρχείο σερβις απο τον επίσημο, επι 5ετία,

σε σχεση με το αν σου έλεγα οτι το πάω στην γειτονία (ή δεν εχω αρχείο των σέρβις)

προσωπικά θεωρώ τη διαφορά αστεία. περισσότερα θα ξοδεψω να κρατάω το ΙΧ "τζιτζί" επι 5ετία, παρά θα κερδίσω απο την πώλησή του.

Δημοσ.
Οταν κανεις αγορά με τη λογική "value for money", ειναι λίγο άτοπο να σκέφτεσαι αξίες μεταπώλησης.

το ιδιο πιστευω για τις αγορές υπολογιστών, και οποιαδήποτε ηλεκτρονική, ηλεκτρική συσκευή.

ασχετα με την τιμή αγοράς, απο την 1η μερα, οταν το παιρνεις απο την αντιπροσωπεία, μολις γυρνας το κλειδι στη μιζα, και διανύεις 10 μέτρα, εχεις χάσει 500 ευρώ.

καθε μερα που το κυκλοφορείς, χάνεις λιγα ευρώ αξίας.

 

το ιδιο συμβαινει με όλα, αλλα αλλο ειναι να ξεκινάς απο μια αγορά 30, 50+ χιλιάδων , αλλο απο τα 10.

 

προσωπικά, ενα αυτοκίνητο 10 χιλ. ευρώ, το βλέπω "μιάς χρήσεως".

Δεν ειναι άχρηστο ΙΧ.

Απλά, λεω οτι πρέπει να το αγοράσεις έχοντας αυτό κατα νου. Να μην ειμαστε αφελείς.

 

κι εγώ εχω ενα Getz του 2003. κόστος 12.500 (με καποια εξτρά)

 

αν κάνω σερβις, το κάνω για να αισθάνομαι περισσότερο ασφαλής. ειδικά στις διακοπές που βγαινω εκτός Αττικής (γεματο αμάξι, μεγαλες ταχύτητες).

αλλα κατι χτυπήματα σε λαμαρίνες, δεν τα φτιάχνω.

θα το τσουλήσω οσο πάει, ή μεχρι οι ανάγκες μου να ζητήσουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο (με 4 άτομα + αποσκευές θα έχω πρόβλημα).

 

Συμφωνώ και το βουλώνω :-)

 

random: αν το βγαλω αγγελία του χρόνου... για σκέψου: τι προφίλ μπορει να έχει ενας υποψηφιος αγοραστής, που του κανει κλικ μια αγγελία για Hyundai, 5ετίας;

οταν ξερεις οτι υπάρχουν ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ (ανεξ.μαρκας), που παιζουν στα 8.500-10.000 ε.

οταν ειναι γνωστό πόσο εύκολα παιρνεις δάνειο για ΙΧ..

και οταν πωλούνται και άλλα πολλά Χιουνταϊ, 2, 3, 4, και 5 ετών???

(προσωπικά, θα περίμενα εναν μετανάστη να ενδιαφερθεί,

ή εναν μαντρά που μου δίνει 2 χιλ ευρώ, για να το πουλήσει 4 )

 

δηλ, ποσα πρεπει να το πουλάω για να σκεφτεί απλώς ο άλλος οτι αξιζει να με πάρει τηλ, να ερθει να το δεί. ποσο μαλλον να το αγοράσει.

5.000; 4000; λιγότερα; Πόσα παραπάνω χρήματα θα έδινες αν σου εδειχνα αποδείξεις και αρχείο σερβις απο τον επίσημο, επι 5ετία,

σε σχεση με το αν σου έλεγα οτι το πάω στην γειτονία (ή δεν εχω αρχείο των σέρβις)

προσωπικά θεωρώ τη διαφορά αστεία. περισσότερα θα ξοδεψω να κρατάω το ΙΧ "τζιτζί" επι 5ετία, παρά θα κερδίσω απο την πώλησή του

 

διαφωνώ και αιτιολογώ :-)

 

Η μεταπώληση στα μικρά αυτοκίνητα είναι εκ των πραγμάτων πολύ πιο εύκολη υπόθεση απο την μεταπώληση ενός Αudi A4, η μιας Mercedes slk compressor ξέρωγω..

Ενα μικρό αυτοκίνητο που μπορεί να ειναι 5ετίας και κοστίζει 4.000-5.000 έχει μεγαλύτερη ζήτηση απο τον φοιτητή που δεν μπορεί να διαθέσει περισσότερα χρήματα (10.000 τουλαχιστον) για να πάρει το πιο φθηνο καινούριο της αγοράς, μέχρι την κυριούλα που δεν ξέρει ουτε ενα πατίνι να καβαλάει και θέλει κάτι μικρο μεταχειρισμένο για να σπάει καθρέπτες και να γεμίζει γρατζουνιές οοοολα τα άλλα αυτοκίνητα χωρίς να νοιάζεται).

 

Κάποιος που θα προσανατολιστεί σε κάτι πιο καλό, λογικά έχει τα χρήματα για να το κάνει ή την ηλικία ή/και τις αποδοχές που θα του επιτρέψουν να κάνει μια πιο καλή αγορά.

 

Στα μικρά αυτοκίνητα η γνώμη μου είναι και διορθώστε με αν κάνω λάθος γιατί είμαι και κορίτσι και δεν το πολυέχω :P οτι δεν παίζει και πολύ το "χάνω λεφτά απο την μεταπώληση" είναι εξ αρχης value for money και μ' αυτην την λογική θα μεταπωληθεί.

Ειχα seicento πανάθλιο που το μόνο extra που είχε ήταν ο αναπτήρας, το αγόρασα μεταχειρισμένο 4.500 και το πούλησα κακοποιημένο (εξωτερικά ήταν τζι-τζι οφ κόρς) μετά απο 6 χρόνια 3.000. και το βιβλιο του σέρβις όλως τυχαίως το είχα χάσει..

Δημοσ.

Εγώ θα συμφωνήσω με random και θα ψιλοδιαφωνήσω με Φρού-Φρού.

 

Η μεταπώληση στα μικρά αυτοκίνητα πιστεύω είναι πιο δύσκολη υπόθεση. Γιατί είναι ανάλογη της αξίας (εδώ κολλάνε τα μικρά και φθηνά αυτοκίνητα) και της μάρκας του αυτοκινήτου, τα οποία είναι αλληλένδετα γιατί η "μάρκα" πληρώνεται. Πως να έχει καλή αξία μεταπώλησης ένα φθηνό αυτοκίνητο και να την πληρωθείς όταν πιθανότατα θα βγάλει περισσότερα προβλήματα ως φθηνό και μεταχειρισμένο από ένα ακριβό και μεταχειρισμένο;

Γενικά πιστεύω ότι τα μικρά αυτοκίνητα δεν συμφέρει να τα πουλήσεις, αλλά να τα κρατήσεις αν έχεις την δυνατότητα για δεύτερο, για μέσα στην πόλη, για το χωριό, για την γυναίκα γιατί και να το τρακάρει, που θα το τρακάρει, δεν θα σε πολυπειράξει, για να μάθει το παιδί σου να οδηγεί. Το να το πουλήσεις για 2.000? πιστεύω κάποια στιγμή θα το μετανιώσεις. Γι' αυτό και οι περισσότεροι τα κρατάνε μέχρι να "λιώσουν".

 

Φρού-Φρού μάλλον βρήκες θύμα και το πούλησες σε αυτήν την τιμή.

Δημοσ.
Εγώ θα συμφωνήσω με random και θα ψιλοδιαφωνήσω με Φρού-Φρού.

 

Η μεταπώληση στα μικρά αυτοκίνητα πιστεύω είναι πιο δύσκολη υπόθεση. Γιατί είναι ανάλογη της αξίας (εδώ κολλάνε τα μικρά και φθηνά αυτοκίνητα) και της μάρκας του αυτοκινήτου, τα οποία είναι αλληλένδετα γιατί η "μάρκα" πληρώνεται. Πως να έχει καλή αξία μεταπώλησης ένα φθηνό αυτοκίνητο και να την πληρωθείς όταν πιθανότατα θα βγάλει περισσότερα προβλήματα ως φθηνό και μεταχειρισμένο από ένα ακριβό και μεταχειρισμένο;

Γενικά πιστεύω ότι τα μικρά αυτοκίνητα δεν συμφέρει να τα πουλήσεις, αλλά να τα κρατήσεις αν έχεις την δυνατότητα για δεύτερο, για μέσα στην πόλη, για το χωριό, για την γυναίκα γιατί και να το τρακάρει, που θα το τρακάρει, δεν θα σε πολυπειράξει, για να μάθει το παιδί σου να οδηγεί. Το να το πουλήσεις για 2.000? πιστεύω κάποια στιγμή θα το μετανιώσεις. Γι' αυτό και οι περισσότεροι τα κρατάνε μέχρι να "λιώσουν".

 

Φρού-Φρού μάλλον βρήκες θύμα και το πούλησες σε αυτήν την τιμή.

 

Αχιλλεα δεν διαφωνώ οτι βρήκα κορόιδο να το πασάρω, η ζήτηση όμως που είχε με εξέπληξε.. Τι να πω, ίσως ήμουν τυχερή όντως..Απο την άλλη θεωρώ οτι αν πάρεις ενα παμφθηνο μικρό τότε δεν σε νοιάζει όσο κι αν το μεταπωλήσεις. Θελω να πω είναι θράσσος να αγοράζεις ενα γυμνό αυτοκίνητο, να το χρησιμοποιείς/να το φθείρεις και μετά να έχεις και την απαίτηση να μην χάσεις και λεφτά. Το οτι εξ' αρχης ήταν value for money φτάνει.

Το τι χρήση θα του κάνει ο καθένας ειναι στην κρίση του και οπως πολύ σωστά ανέφερε ο random αφορά την ασφάλεια του κατόχου και οχι την μεταπώληση..

Δημοσ.

τα μικρά φιατάκια, seicento και cinquecento ακόμα, είναι σχετικά δυσεύρετα στην αγορά, για τους λόγους που λέει ο αχιλέας: Κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους, και λυπάσαι να τα δώσεις για 1,5-3 (βαριά βαριά) χιλιάρικα, οπότε... τα κρατάς. Και όσοι τα δίνουν, τα δίνουν εύκολα και σχετικά τσιμπιμένα (η πείρα λέει πως κάθε αυτοκίνητο μπορεί να πουληθεί σε οποιαδήποτε τιμή, αν έχεις υπομονή να περιμένεις να βρεθεί ο κατάλληλος αγοραστής).

Αντίθετα, αυτοκίνητα σαν το atos, gets, picanto κλπ, αφενός έχουν χαμηλότερη μεταπωλητική αξία λόγω Κορεατικής καταγωγής, αφετέρου βγαίνουν στην αγορά μεταχειρισμένων κατά μπουλούκια από τις εταιρείες leasing. Γι αυτό και ένα atos 3-4 ετών με αρκετά εξτρά πιάνει πάνω κάτω τα ίδια λεφτά με ένα seicento 6, 8 ή και παραπάνω ετών, με μόνο εξτρά του αυτόματο αναπτήρα, το τρίγωνο ασφαλείας, τον πυροσβεστήρα και τα πατάκια οδηγού και συνοδηγού:lol:

Δημοσ.
τα μικρά φιατάκια, seicento και cinquecento ακόμα, είναι σχετικά δυσεύρετα στην αγορά, για τους λόγους που λέει ο αχιλέας: Κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους, και λυπάσαι να τα δώσεις για 1,5-3 (βαριά βαριά) χιλιάρικα, οπότε... τα κρατάς. Και όσοι τα δίνουν, τα δίνουν εύκολα και σχετικά τσιμπιμένα (η πείρα λέει πως κάθε αυτοκίνητο μπορεί να πουληθεί σε οποιαδήποτε τιμή, αν έχεις υπομονή να περιμένεις να βρεθεί ο κατάλληλος αγοραστής).

Αντίθετα, αυτοκίνητα σαν το atos, gets, picanto κλπ, αφενός έχουν χαμηλότερη μεταπωλητική αξία λόγω Κορεατικής καταγωγής, αφετέρου βγαίνουν στην αγορά μεταχειρισμένων κατά μπουλούκια από τις εταιρείες leasing. Γι αυτό και ένα atos 3-4 ετών με αρκετά εξτρά πιάνει πάνω κάτω τα ίδια λεφτά με ένα seicento 6, 8 ή και παραπάνω ετών, με μόνο εξτρά του αυτόματο αναπτήρα, το τρίγωνο ασφαλείας, τον πυροσβεστήρα και τα πατάκια οδηγού και συνοδηγού:lol:

 

Καλά εσυ μιλάς για full extra special edition :-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...