Προς το περιεχόμενο

Μερος χαμηλο κυκλοφοριακου φορτου?


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ψαχνω καποιο μερος με χαμηλο κυκλοφοριακο φορτο,και μεγαλες ευθειες,για να διεξχθαχθουν καποια τεστ μετρησεων αυτκοκινητου στα πλαισια της πτυχιακης μου.

 

Εχετε τιποτα υπ'οψιν σας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ανηφόρα-κατηφόρα: περιφερειακός Σχιστού, καθημερινή μετά τις 12 τη νύχτα.

Για μεγάλη ευθεία χωρίς αστυνομία: Εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου, από Κινέτα μέχρι Αγίους Θεοδώρους. Πάντα καθημερινή νύχτα. Στους κόμβους αυτούς μπορείς να κάνεις αναστροφή στην εθνική χωρίς διόδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα και ο επιβλεπων καθηγητης μου για Κορινθο εχει υπ'οψιν του,απλως λεγαμε μπας και βρισκαμε καπου πλησιεστερα στα μερη μας.Πειραις/Κεντρο.

 

Ευχαριστω για τις προτασεις σου φιλε.Εχει κανεις αλλος καποιο μερος υπ'οψιν του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα και ο επιβλεπων καθηγητης μου για Κορινθο εχει υπ'οψιν του,απλως λεγαμε μπας και βρισκαμε καπου πλησιεστερα στα μερη μας.Πειραιας/Κεντρο.

 

Είσαι τρελός; περίμενε το δεκαπενταύγουστο μεσάνυχτα και αν...

Στο παλιό αεροδρόμιο δεν μπορείτε να πάρετε άδεια να μπείτε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πειραιάς/Κέντρο κοντά?! Μόνο ξημερώματα-καθημερινές σε Κηφισό (Μεταμόρφωση και πάνω) θα κάνεις τη δουλειά αυτή με σχετική ασφάλεια. Από τροχαία... θέμα τύχης.

Ο περιφερειακός Σχιστού είναι η πιο κοντινή σου λύση. Η γνώμη μου είναι να βγεις από την πόλη.

Ωραίες ευθείες υπάρχουν από Μαλακάσα προς Χαλκίδα και από Μαρκόπουλο προς Λαύριο, αλλά έχουν μειονεκτήματα (τροχαία, φανάρια το δεύτερο κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οδός με μεγάλη ευθεία, στο κέντρο της Αθήνας ή του Πειραιά Φλεβάρη μήνα ? Ποιός είναι ο καθηγητής σου ? Και κυρίως ΠΩΣ διορίστηκε ? Για να απαντησω παρολαυτά, θα συμφωνήσω μάλλον με φρενζυ... Δεκαπενταύγουστο και αν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιός είναι ο καθηγητής σου ? Και κυρίως ΠΩΣ διορίστηκε ?

 

Ελεος ετσι...απλως ρωτησα μπας και γνωριζετε καποια τοποθεσια την οποια δεν εχουμε υπ'οψιν μας.Αν ηταν τοσο ευκολο δεν θα ειχα κανει το θεμα αυτο.

 

Οχι οτι παρεξηγηθηκα,αλλα σαν αστειο ηταν ακυρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α παιδια να διευκρινησω κατι.Οταν αναφερομαι σε μεγαλες ευθειες εννοω,το μηκος να ειναι επαρκες ωστε το οχημα να μπορεσει να επιτυχανει μεχρι μια καποια ταχυτητα (υψους 100+χλμ/ω) και να μπορεσει να φθασει σε πληρη ακινητοποιηση.

 

Δεν προκειται για καμμια κουρσα χρονομετρησης διαδρομων.

Ζητουμενο ειναι να υπολογιστουν ταμηκη ακινητοποιηση οχηματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α παιδια να διευκρινησω κατι.Οταν αναφερομαι σε μεγαλες ευθειες εννοω,το μηκος να ειναι επαρκες ωστε το οχημα να μπορεσει να επιτυχανει μεχρι μια καποια ταχυτητα (υψους 100+χλμ/ω) και να μπορεσει να φθασει σε πληρη ακινητοποιηση.

 

Δεν προκειται για καμμια κουρσα χρονομετρησης διαδρομων.

Ζητουμενο ειναι να υπολογιστουν ταμηκη ακινητοποιηση οχηματος.

 

Πάρε τηλέφωνο κανά Maxpower, Burnout, Power και περιοδικά που ασχολούνται με tuning και ρώτα που κάνουν αυτοί τις μετρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα να προσπαθήσετε να βρείτε κάποια πίστα (στα Μέγαρα ίσως) για να κάνετε τις δοκιμές σας, γιατί σε δημόσιο δρόμο είναι αρκετά επικίνδυνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α παιδια να διευκρινησω κατι.Οταν αναφερομαι σε μεγαλες ευθειες εννοω,το μηκος να ειναι επαρκες ωστε το οχημα να μπορεσει να επιτυχανει μεχρι μια καποια ταχυτητα (υψους 100+χλμ/ω) και να μπορεσει να φθασει σε πληρη ακινητοποιηση.

 

Δεν προκειται για καμμια κουρσα χρονομετρησης διαδρομων.

Ζητουμενο ειναι να υπολογιστουν ταμηκη ακινητοποιηση οχηματος.

Αν μιλάμε για τέτοιο πράγμα μόνο, τότε στον Κηφισό (σε ευθεία) μετά τα μεσάνυχτα μπορείς να κάνεις το "πείραμα" με ασφάλεια. Στα δεξιά και με τα μάτια σας δεκατέσσερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμία περίπτωση στον Κηφισό. Έχει κίνηση συνέχεια και οι περισσότεροι τρέχουν πολύ, ειδικά το βράδυ, οπότε δε θέλει και πολύ για να προκαλέσει ατύχημα.

Ένας φαρδύς δρόμος χωρίς πολύ κίνηση είναι η συνέχεια της περιφερειακής Υμηττού προς Ραφήνα (που προς το παρόν οδηγεί στην λεωφόρο Μαραθώνος γιατί δεν είναι τελειωμένος), αλλά και πάλι δε θα το πρότεινα γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει. Καλύτερα στο ελεγχόμενο περιβάλλον μιας πίστας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και λες για Πειραιά ρίξε μια ματιά στον δρόμο από Ε1 προς Ε2-Ε3 έξω από το λιμάνι.

Δεν είναι ακριβός ευθεία αλλά έχει αρκετό δρόμο για να επιταχύνεις στις ταχύτητες που αναφέρεις με σχετική ασφάλεια και φυσικά αρκετή ευθεία για να μπορέσεις να σταματήσεις όχι από τα 100 αλλά και από αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα.

Φυσικά δεν έχω παρά να συμφωνήσω με τους προλαλίσαντες για τα θέματα ασφαλείας και λοιπά και είναι προτιμότερο να βρεις κάποιο προστατευμένο/μη προσβάσιμο από όλους μέρος για τις δοκιμές σου.

 

Όπως και να χει πάντως οι ώρες που θα διαλέξεις, σε περίπτωση που αποφασίσεις να κάνεις αυτές τις δοκιμές εκεί έξω, να κοιτάξεις να είναι τέτοιες οπού η κίνηση να είναι στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο κι αν διαλέξεις νύχτα/ξημερώματα κοίτα να αποφύγεις Παρασκευή ή Σάββατο για προφανείς λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...