Προς το περιεχόμενο

Εμπειρίες Toshiba


draft2000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή οι εμπειρίες μπορεί να φανούν χρήσιμες και σε άλλους, ορίστε οι δικές μου:

 

Έχω 2 φορητούς Toshiba με καμένη μητρική.

 

Πρώτα ένας M30X (με 15άρα οθόνη) και στη συνέχεια ένας M60-182 (με 17άρα οθόνη).

 

Ο Μ30Χ είχε διετή εγγύηση η οποία έληξε τα Χριστούγεννα του 2006.

Τον Οκτώβριο του 2006 είχα αγοράσει και έναν M60-182 (1 χρόνο εγγύηση) που θα τον χρησιμοποιούσε η γυναίκα μου. Όμως, λόγω φόρτου εργασίας, ο M60 έμεινε στο κουτί του.

Το καλοκαίρι 2007 (περίπου 6 μήνες μετά την εγγύηση) κάηκε η μητρική του M30.

Αφού στην Toshiba μου είπαν 400-450 ευρώ η μητρική, τον άφησα στην άκρη και άνοιξα τον Μ60. Τέλος Σεπτέμβρη, ο Μ60 παρουσίασε το ίδιο σύμπτωμα με τον προηγούμενο. Δεν δούλεψε ούτε ένα τρίμηνο.

Λόγω φόρτου εργασίας ανέβαλα την επισκευή του - νόμιζα ότι τον είχα αγοράσει επίσης στα Χριστούγεννα. Μέσα Νοεμβρίου 2007 ανακάλυψα ότι τον είχα αγοράσει Οκτώβριο, άρα δεν είχε πια εγγύηση.

 

Το σύμπτωμα και στους δύο είναι το εξής: πιέζω το κουμπί της εκκίνησης, ανάβει ένα λαμπάκι για μια στιγμή (ακούγεται και το ανεμιστηράκι για ένα δύο δευτερόλεπτα) και στη συνέχεια το λαμπάκι σβήνει, και ο Η/Υ μένει σβηστός.

 

Οι Toshiba έχουν ,κατά την άποψή μου, την καλύτερη οθόνη.

 

Παρόλο που θα ήθελα πάλι έναν Toshiba, πήρα έναν Fujitsu-Siemens (Amilo 2428-005) λόγω της τριετούς εγγύησης που είχε.

 

H οθόνη του δεν είναι Toshiba και αυτό με στεναχωρεί κάθε φορά που τον χρησιμοποιώ.

Η οθόνη του είναι απλά καλύτερη από Sony, HP, από όλους τους άλλους Η/Υ που είδα (εκτός από τους Toshiba).

 

Το service της Toshiba, άψογο. Όταν είχα πάει τον M30X, μέσα στην εγγύηση (παρουσίασε πρόβλημα η υποδοχή όπου συνδεόταν το καλώδιο της τροφοδοσίας), μου είπαν σε μια εβδομάδα και έτσι έγινε.

 

Οι αντίστοιχες υπηρεσίες της Fujitsu-Siemens μέχρι στιγμής δεν μου χρειάστηκαν.

 

Οι αναμνήσεις και το παρόν, όλα στις ζελατίνες τους:

(3 δισκάκια που δεν μου χρειάστηκαν μέχρι στιγμής)

post-92974-129062960207_thumb.jpg

post-92974-129062960208_thumb.jpg

post-92974-129062960209_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισαι σίγουρος οτι κάηκε η μητρική? Εγω θα ελεγα να κυτάξεις τις μνημες ram.

 

Εσύ μου βάζεις ιδέες βέβαια και θα το ψάξω, αλλά ο τεχνικός της Toshiba μου έχει κόψει κάθε ελπίδα.

Σε ευχαριστώ πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ μου βάζεις ιδέες βέβαια και θα το ψάξω, αλλά ο τεχνικός της Toshiba μου έχει κόψει κάθε ελπίδα.

Σε ευχαριστώ πάντως

 

Στο λέω γιατί ενας φίλος αγόρασε κοψοχρονιάς ενα centrino g@m@to απο εναν απελπισμενο οπως εσυ (για 100 ευρώ) και με 50 ευρουδακια (2x512 mb ram) εγινε κύριος. Και τους ειχαν πει απο το service για καμενη μητρική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry παιδιά αλλα επειδή είμαι Toshiba user εδώ και χρόνια πέφτω από τα σύννεφα... Εχω έναν Toshiba Satellite 2450 εδώ και 4 χρόνια, το οποίο έχει υποστεί την μέγιστη χρήση και κακομεταχείριση, και ποτέ δεν είχα ούτε ένα πρόβλημα. Επειδή ήμουν ευχαριστημένος πρότεινα σε άλλα 3 άτομα φορητούς της Toshiba (κυρίως οικονομικά μοντέλα, αφού δεν είχαν ιδιαιτερες απαιτήσεις) και μέχρι στιγμής (1-2 χρόνια) δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

Επειδή δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο ήθελα να ρωτήσω αν είχαν και άλλοι παρόμοιες εμπειρίες με την εταιρεία (αν είναι να σταματήσω να τους προτείνω!!:-)). Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ήδη 2 ΤΟσίμπα και μάλιαστα υπάρχει και ζει ακόμα ο πρωτος μου φορητός Τοσίμπα απο το 1999. Μάλλον ήσουν λιγο ατυχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει ο οποιοσδήποτε υπολογιστής, οποιασδήποτε μάρκας. Το θέμα είναι τί γίνεται με την υποστήριξη από την εταιρεία, ειδικά μετά τη λήξη της εγγύησης.

Σε Toshiba με καμένη λάμπα οθόνης, ήθελαν να μου αλλάξουν όλο το πάνελ με κόστος 700 ευρώ. Αναγκάστηκα να κάνω μόνος μου την εγχείριση και μου κόστισε μόλις 25 ευρώ.

Εστειλα email διαμαρτυρόμενος στη Γερμανία που έχει το service για Ευρώπη, αλλά και στη μαμά στην Ιαπωνία και ακόμη περιμένω απάντηση.

Ο επόμενος φορητός μου σίγουρα δεν θα είναι Toshiba.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει ο οποιοσδήποτε υπολογιστής, οποιασδήποτε μάρκας.

Σωστή η παρατήρησή σου. Να προσθέσω επίσης ότι εκτός από την εταιρεία, το μοντέλο κτλ σημασία έχει και ο χρήστης...

 

Το θέμα είναι τί γίνεται με την υποστήριξη από την εταιρεία, ειδικά μετά τη λήξη της εγγύησης.

Και πάλι σωστό... Βέβαια έχει και κάποια σημασία η συχνότητα των προβλημάτων που παρουσιάζονται σε μοντέλα κάποιας εταιρείας. Αν δηλαδή ένα μεγάλο πλήθος υπολογιστών μιας εταιρείας παρουσιάζει παρόμοια προβλήματα, τότε αυτό είναι κατά κάποιο τρόπο ενδεικτικό ότι κάτι δεν πάει καλά με την συγκεκριμένη εταιρεία (και συνεπώς με την αξιοπιστία των μοντέλων της). Δεν έχει μόνο σημασία η εξυπηρέτηση που σου παρέχεται όταν χρειαστείς την τεχνική υποστήριξη, αλλά και το πόσο συχνά θα τη χρειαστείς. Προσωπικά όσες φορές έχω χρειαστεί βοήθεια από οποιοδήποτε τμήμα τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα δεν αποκόμισα θετικές εντυπώσεις...:fear:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 σκληρά χρόνια με τον Ρ100 σε στρατό και πανεπηστίμο και ακόμα είναι μια χαρά...

 

Και όταν εμφανίστηκε μια σειρά από καμένα pixels στην οθόνη το service εδώ στην Κύπρο μου το επέστρεψε σε μια βδομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολα ειναι θεμα συμπτωσης,οπως κ με πολλα αλλα ηλεκτρονικα ειδη. ολα μπορει να χαλασουν καποια στιγμη κ ολα μπορει να δουλευουν τελεια για "παντα"

 

πχ.με τους δισκους HD,εχω ακουσει παμπολες φορες να λενε"...3 δισκους πηρα western digital κ οι 3 μου χαλασαν....εγω εχω 4 δισκους western digital k δουλευουν αξογα εδω κ 4 χρονια....κ αλλα πολλα αντιστοιχα" οποτε εγω που θα παω να αγορασω western digital τι να περιμενω? ΤΑ ΠΑΝΤΑ!κ να ελπιζω στο καλυτερο.

 

οπως ειπε καποιος παραπανω το θεμα ειναι τι υποστηριξη θα εχω σε περιπτωση βλαβης κ τι θα εχω να ανιμετωπισω

 

rock n roll

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...