Προς το περιεχόμενο

Εγγραφή δύο ταινιών στο Nero


svatsM3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά,ήθελα να κάνω μια ερώτηση,έχω 2 μικρές παιδικές ταινίες,και θέλω να τις γράψω(Nα τις ενώσω δηλαδή) σε ένα DVD και να παίζουν σε οποιαδήποτε συσκευή αναπαραγωγής DVD,έχω το NERO startsmart (κανα 2 χρονάκια το έχω το Nero) πάω έκει που λέει...Δημιουργία DVD δεδομένων,προσθέτω ττις 2 ταινίες και προχωράω σε εγγραφή,αλλά αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι επειδή τα αρχεία είναι ίδια! δηλαδή..γράφει o φάκελος DVD_O1_1 πατώντας γράφει AUDIO_TS και VIDEO_TS και όταν πατάς το video_ts σου δείχνει τα αρχεία τις ταινίας VIDEO_TS.IFO , TS_01_0.BUP κτλπ.αλλά και η άλλη ταινία γράφει τα ίδια,και όταν κάνω εγγραφεί γράφει μόνο την μία ταινία και όχι την άλλη,ποιός είναι ο σωστός τρόπος να γράψεις 2 ή 3 ταινίες μαζί και να παίζουν η μία μετά την άλλη,εννοείτε ότι θα χωράει στο DVD,συγνώμη αλλά είμαι λίγο ψιλοάσχετος στα θέματα εγγραφής....Σας Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω προσπαθήσει με το NeroStartSmart(το οποίο χρησιμοποιεί στην ουσία "υποπρογράμματα" της σουίτας του Nero).

Τέτοιες δουλειές εγώ τις κάνω με το DVDShrink,το DVDFab Platinum και το Nero Recode(της έκδοσης 8 του Nero).Θέλει μια μικρή διαδικασία αλλά όχι ιδιαίτερα δύσκολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω προσπαθήσει με το NeroStartSmart(το οποίο χρησιμοποιεί στην ουσία "υποπρογράμματα" της σουίτας του Nero).

Τέτοιες δουλειές εγώ τις κάνω με το DVDDhrink,το DVDFab Platinum και το Nero Recode(της έκδοσης 8 του Nero).Θέλει μια μικρή διαδικασία αλλά όχι ιδιαίτερα δύσκολη.

Εχω το DVDFab Platinum,μπορείς να μου πείς την διαδικασία? Ευχαριστώ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες