Προς το περιεχόμενο

Ακύρωση Παραγγελίας


Freakster

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έκανα μια παραγγελία σε ένα e-shop ελληνικό στις 26 του μήνα καθώς τα προιόντα που ήθελα τα παρουσίαζε ως διαθέσιμα.

 

Την Δευτέρα που έπρεπε να με ενημερώσουν σχετικά με την αποστολή των -διαθέσιμων και καλά προϊόντων- δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο οπότε τους πήρα εγώ και έμαθα ότι διαθέσιμο σημαίνει να "κυκλοφορούν" στην αγορά γενικά και αόριστα. Μόλις δε έμαθα ότι για τα προϊόντα αυτά, δεν ήξεραν καν αν κυκλοφορούν στην αγορά -διαθέσιμα λέμε!- ζήτησα να ακυρωθεί η παραγγελία προκαλώντας τη δυσφορία της υπαλλήλου. Το προσπερνάμε αυτό. Την Τρίτη στις 29 λοιπόν έλαβα ένα mail το οποίο έλεγε ότι η παραγγελία ακυρώθηκε. Ελέγχω την κάρτα μου και τα χρήματα δεν είχαν αποδεσμευτεί. Παίρνω τηλέφωνο, μου λέει πρέπει να περιμένετε μερικές ώρες. Την έχω πάρει άλλα δυο τηλέφωνα ως σήμερα στα οποία υποσχέθηκε να μου απαντήσει "εντός ολίγου" αλλά δε.. Σε mail δεν απαντά. :X

 

Προφανώς η λύση είναι να απευθυνθώ στο Ιν.Κα. πριν το κάνω όμως θα ήθελα να μάθω αν είναι φυσιολογική η καθυστέρηση τόσων ημερών στην αποδέσμευση των χρημάτων (αν κατάλαβα καλά δεσμεύονται κατά την παραγγελία στην κάρτα και δεν παρουσιάζονται ως διαθέσιμο υπόλοιπο και τα παίρνουν από την τράπεζα όταν αποσταλεί η παραγγελία που στην περίπτωση μου δεν έγινε ποτέ). Τα χρήματα είναι λίγο κάτω από 150 ευρώ και η εν λόγω κάρτα προπληρωμένη της Πειραιώς/

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[offtopic]Ποιά προπληρωμένη της Πειραιώς έχεις? Την χρεωστική ή την Webbuy? Έκανα λογαριασμό στην Πειραιώς, αλλά δεν ξέρω ποιά κάρτα να τους ζητήσω για αγορές μέσω Internet. Τους ρωτάω και δεν ξέρουν. Την χρησιμοποιείς και στο paypal? [/offtopic]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλα καθαρα φίλε το megamarket ητανε;;;

 

γιατι μου την κανανε και μένα τελευταια εκανα παραγγελια αρκετα πράγματα με visa (1500+ euro) και δεν απαντάει κανεις στο τηλ - καμια φορά στο chat βρισκω καποιον και λένε οτι θα πάρουν τηλ στο σταθερο μου....

 

τι απατεωνια παίζει δεν ξερω... αλλα πολυ αργουν και αργούσαν γενικότερα για την αποστολή των προϊοντων... τι να πω...

 

περιμένω καμια μέρα και μετα αρχίζω καταγγελίες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@kostastnt Την webbuy, είναι πολύ βόλικη (την φορτίζεις μέσω ιντερνετ όσο θες, όποτε θες κ.τ.λ. ναι την έχω χρησιμοποιήσει σε ένα σωρό αγορές ως τώρα, είμαι πολύ ικανοποιημένος)

 

@CyberDreamer Όχι δεν ήταν το megamarket ήταν ένα άλλο μικρό e-shop αποκλειστικά για παιχνίδια. Σύμφωνα με αυτά που λέει ο ultralisk όμως, δεν φταίνε αυτοί παρά μόνο για το γεγονός ότι ήταν ανενημέρωτοι στο τι παίζει με ακυρώσεις παραγγελίας.

 

@ultralisk Ευχαριστώ πολύ bro :-) Με καθησύχασες, θα περιμένω ως το τέλος της εβδομάδας και βλέπουμε. Μα δέκα μέρες;;;; Ημαρτον, να τα πάρουν ξέρουν στο δευτερολεπτο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, τελικά το megamarket δεν εχει προβλημα γιατι μου ηρθαν αλλα ακόμα δεν απαντάνε στις γραμμές... τι να πώ...

συγνώμη κιόλας στο megamarket αλλα δεν φαίνονται και τόσο επαγγελματίες πολύ αργούν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...