eliask Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 θέλω να ρώτήσω κάτι που μου συνέβη το Σ-Κ που μας πέρασε.Διαπίστωσα κοιτάζοντας στη σελίδα του Πλαίσιου ότι από λάθος προφανώς είχανε βάλει ενα laptop στην εξωφρενική τιμή των 0,01euros.Γελάσα αλλά λέω μπας και κάτσει και έβαλα 2 κομάτια για αγορά στο ηλεκτρονικό τους καταστημα.Τη Δευτέρα το πρωί με πήραν τηλ και αφου μου είπαν συγγνωμή κτλ κτλ είπαν πως είναι λάθος η τιμή και δεν θα προχωρήσουν με την παραγγελία . Ξέρω πως η τιμή ήταν εξωφρενική και λάθος αλλά θα ήθελα να ρωτήσω σε αυτές τις περιπτώσεις ξέρετε τι λέει ο νομός και ποία είναι η υποχρέωση του καταστήματος ? Δεν ξέρω εαν είναι εδώ το σωστό μερος να postaro έαν νομίζουν οι mods τι πρέπει να πάει αλλού ας το μετακινήσουν. Ευχαριστώ πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiaxtro7 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 εχει συμβει πολλες φορες.νομιζω οτι καπου στα faq και στους ορους του site λεει οτι δεν ευθυνονται για λαθοι στο site και λοιπα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fsbmaniac Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 χαχα ναι οντως δεν μπορεις να κανεις κατι . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliask Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 To τράβηξα και εγώ λίγο γιατί εβάλα πληρώμη σε 2 δόσεις .Αλλά είπα ''και από την αλλή εαν πήγαινα σε ενα μαγαζι και είχανε λάθος τιμή και το αγόραζα μετά θα μου λέγανε δωστο πίσω ?'' Πλάκα κάνω Ξέρω δεν είναι το ίδιο αλλά καμιά φορά δεν ξέρεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimokritos Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 μα καλά τώρα, πίστευες ότι υπάρχει έστω και μίσή πιθανότητα να το αγόραζες με ένα λεπτό? και απλά να σου το έφερναν σπίτι και να σου έλεγαν και ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε? ... αυτό έλλειπε αν κάθε εταιρεία κρεμόταν απο τέτοια λάθη και δεν ήταν καλυμένη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliask Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 E Kαλά αφού γράφω γέλαγα που το είδα και το ηξέρα. ούτε εκφρασα καμία απαίτηση.Απλά ήθελα να μάθω τι ισχύει σε αναλογες περιπτώσεις ( Για παραδειγμα όχι τόσο κραχτές. π.χ να το έιχε το laptop αντί για 699 που είναι η κανονική τιμή 399 λεω εγώ εκεί δεν θα αισθανόσουν κάπως ?) Αυτό που ρωτάω πέρα από την περίπτωση αυτή είναι τι ισχυέι γενικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
XPHSTOS_ Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Αν μέσα στο site τους δεν αναφέρει τπτ για τυχόν ορθογραφικά λάθη ή δεν ανέφερε την ημέρα που το έκανες παραγγελία... Τότε μπορείς να κινηθείς νομικά... Και να πάρεις 2 Laptop με 0.02Ε Βέβαια είναι εμφανές ότι πρόκειται για λάθος αλλά μια εταιρία έτσι την έχει πατήσει.. Νομίζω Αγγλική ήταν και είχε σχέση με Τηλεοράσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jojos170304 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Βέβαια είναι εμφανές ότι πρόκειται για λάθος αλλά μια εταιρία έτσι την έχει πατήσει.. Νομίζω Αγγλική ήταν και είχε σχέση με Τηλεοράσεις... Ήταν το ΠΛΑΙΣΙΟ, το λάθος είχε γίνει σε 50" samsung plasma κ σε όσους πρόλαβαν κ παρήγγειλαν κ πλήρωσαν προς τιμή της η εταιρεία τήρησε τη δέσμευση της. Το γνωρίζω καθώς είμαι ένας από τους ευτυχής ιδιοκτήτες της 50άρας από εκείνη την παραγγελία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grigas Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 To παράγγειλα και εγώ. Στο mail επιβεβαίωσης έλεγε : Ευxαριστούμε πού επιλέξατε το ηλεκτρονικό κατάστημα της Πλαίσιο Computers για τις αγορές σας.σημειώσεις 1. Η παρούσα επιβεβαίωση της παραγγελίας σας έχει εκτελεστεί αυτόματα και μηχανικά από το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και δεν έχει ελεγχθεί ως προς την εγκυρότητα και ορθότητα των στοιχειών της από υπάλληλο της εταιρείας μας. 2. Η Πλαίσιο Computers δεν δεσμεύεται σε καμιά περίπτωση στην αποστολή της παραγγελίας των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή από την ισχύουσα τιμή στο τιμοκατάλογο. 3. Οι τιμές στις Web προσφορές (Top Web offers) ισχύουν μόνο για online αγορές με αποστολή των προϊόντων στο χώρο σας. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει προϊόντα τα οποία είνα σε Web προσφορά, και επιλέξατε να τα παραλάβετε από κάποιο από τα καταστήματά μας, τότε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας θα χρεωθείτε με την κανονική τιμή του προϊόντος. 4. Αν παραστεί ανάγκη, ο υπεύθυνος του Τμήματος Ηλεκτρονικών Αγορών θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας για τις λεπτομέρειες εκτέλεσης της παραγγελίας σας και τυχόν κόστος μεταφορικών. Εάν η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί μέχρι τις 15:00 η επικοινωνία μαζί σας θα γίνει την ίδια εργάσιμη μέρα, διαφορετικά θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη μέρα. αριθμός παραγγελίας 157557 Κωδικός Κατασκευαστής Προϊόν Τιμή Τεμ.. Σύνολο 1025953 Fujitsu Siemens Amilo Li 1818-LI3 0,01 ? 1 0,01 ? Μερικό σύνολο 0,01 ? Φ.Π.Α. 19% 0,00 ? Επιβάρυνση δόσεων (1 δόση) 0,00 ? Τελικό σύνολο 0,01 ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexzzz Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 To τράβηξα και εγώ λίγο γιατί εβάλα πληρώμη σε 2 δόσεις :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.