freestyoler93 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 το σεπτεμβριο πηρα ενα ποντικι της logitech..το mx revolution.Εδω και ενα μηνα εχει προβλημα με την φορτιση και κανει αυτο:http://www.youtube.com/watch?v=owZ7cJIA57I Πηρα στο πλαισιο για αμεση αντικατασταση.παρακατω ειναι ο διαλογος: -Πλαισιο καλησπερα -γεια σας εχς ενα προβλημα με ενα ποντικι τησ logitech και θελω αμεση αντικατασταση. -Πολυ ωραια..εχετε την αποδειξη? -Οχι.. -Η αγορα εχει γινει ονοματικα? -Οχι -Ε τοτε αλλαγη δεν μπορει να γινει.. -Ευχαριστω γεια σας. Τωρα τι κανω?υπαρχει τροπος να αλλαχτει το ποντικι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kosmasgr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Δυστηχώς δεν γίνεται κάτι φίλε. Ισως με το product number του ποντικιού Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freestyoler93 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Δυστηχώς δεν γίνεται κάτι φίλε. Ισως με το product number του ποντικιούτι κανω με αυτο?το δινω στο πλαισιο?η καπου αλλου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kosmasgr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Τώρα είδα οτι δεν γίνεται στο πλαίσιο. Στο eshop για παράδειγμα και να πάρεις κάτι χωρίς ονομαστική απόδειξη γράφει πάνω και το Product number. H οποία απόδειξη μένει και σε ένα αντίτυπο στο eshop. Κάνε ενα τηλέφωνο στο πλαίσιο και ρώτα πάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
drm Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 επειδή από ότι καταλαβαίνω είναι γνωστό πρόβλημα της συγκεκριμένης σειρά, προσπάθησε να επικοινωνήσεις κατευθείαν με την Logitech... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
freestyoler93 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Share Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 επειδή από ότι καταλαβαίνω είναι γνωστό πρόβλημα της συγκεκριμένης σειρά, προσπάθησε να επικοινωνήσεις κατευθείαν με την Logitech...το εκανα ηδη αλλα οπως θα γνωριζεις η logitech δεν εχει αντιπροσωπεια στην ελλαδα..μου ειπαν να δωσω την αποδειξη στο καταστημα και να μου το αλλαξουνε πραγμα που δεν ξερω αν γινεται με τo product number Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.