Προς το περιεχόμενο

Προβληματάκι με τη Γλωσσομάθεια ... Γίνεται ?

george_o/c

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά ... Αν και αρκετό καιρό στο forum, και επειδή ασχολούμαι πολύ με το overclocking, δεν έχω ξαναγράψει σε αυτό το section ...

Είμαι πολύ αρχάριος στον προγραμματισμό (βασικά 3η Λυκείου πάω, και γνωρίζω μόνο όλα τα βασικά ... ;))

Η ερώτησή μου λοιπόν είναι η εξής ...

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα αριθμό π.χ. το 4,54289657148

Και τον πολλαπλασιάζουμε με το 32 * 10^6

Γίνεται με κάποιον τρόπο να βρούμε πόσο χρόνο θα κάνει ο υπολογιστής να βγάλει το αποτέλεσμα ... ?

Και ακόμα κάτι ... Γίνεται να χωριστεί ο χρόνος υπολογισμού σε 10 loops ας πούμε ? :fear:

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας :-)

Υ.Γ. Εκτός από Γλωσσομάθεια, έχω δουλέψει και alkisg (πολύ καλή btw ;)) [σαν αρχάριος που είμαι και εγώ :P], αν αυτό βοηθήσει κάπου ...

Δημοσ.

Εννοείς να βρεις τον χρόνο που θα κάνει χωρίς να τρέξεις το πρόγραμμα, ή να το τρέξεις και να δεις πόσο χρόνο θα κάνει ... ;

Αν εννοείς το δεύτερο γενικά ναι γίνεται, αλλά δεν ξέρω αν γίνεται με την γλωσσομάθεια (μάλλον όχι..)

Επίσης μια τέτοια απλή πράξη δεν έχει νόημα να την χωρίσεις σε loops. Πιο πολύ χρόνο θα καταναλώσει το loop παρά η ίδια η πράξη.

Δημοσ.

Δεν ξερω αν αυτο βοηθαει στην ερωτηση σου....

Αλλα αυτο που ρωτας ειναι θεμα της"πολλυπλοκοτητας"....

Ετσι ονομάζεται η επιστημη που μελεταει ποιο προγραμμα ειναι ποιο γρηγορο απο το αλλο...

Δημοσ.

Θα σας δώσω π.χ. ένα παράδειγμα ... το Super Pi ;)

Μπορεί να μετρήσει 1M / 2M / 4M / 8M pi ... και πάει λέγοντας ... Η διαδικασία χωρίζεται σε 19 loops ...

Μπορεί να πραγματοποιθεί κάτι παρόμοιο στη γλωσσομάθεια ? Αν και με λίγο searching που έκανα, νομίζω πως όχι δεν είναι εφικτό ;)

Δημοσ.