Προς το περιεχόμενο

questions for *java*


bettina

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

help please!!!!

 

Έχω μια άσκηση σε java που μόνο για να τη διαβάσεις θες 2 μέρες...

Θα προσπαθήσω να την κάνω πιο μικρή μπας και μπορέσει να κανείς να βοηθήσει...

Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα που θα διαχειρίζεται τη βάση δεδομένων ενός καταστήματος ενοικίασης ταινιών. Το πρόγραμμα θα επιτρέπει στους υπαλλήλους να προσθέτουν ταινίες στη βάση δεδομένων, να αναζητούν ταινίες και παιχνίδια σύμφωνα με κάποια κριτήρια καθώς και να εκτυπώνουν όλες τις διαθέσιμες ταινίες. Θα πρέπει να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν όλες οι κλάσεις που αναφέρονται παρακάτω.

Βάση Δεδομένων

Η βάση δεδομένων του καταστήματος θα υλοποιηθεί με ΈΝΑ μονοδιάστατο πίνακα ο οποίος θα περιέχει αντικείμενα:

• Πίνακας movies: κατάλογος ταινιών.

Movie

Αυτή η κλάση αντιπροσωπεύει μια ταινία.

Μεταβλητές (όλες οι μεταβλητές θα είναι private)

• id (int) - ο αναγνωριστικός αριθμός μιας ταινίας (μοναδικός για κάθε ταινία)

• title (String) - ο τίτλος της ταινίας

• director (String) - ο σκηνοθέτης της ταινίας

• genre (enum) - το είδος της ταινίας (action, comedy, drama, horror, animation)

• year (int) - το έτος προβολής της ταινίας

Μέθοδοι (public)

• get() και set() μέθοδοι για όλες τις παραπάνω μεταβλητές.

• printData(): μέθοδος η οποία εκτυπώνει στην οθόνη όλα τα στοιχεία μιας ταινίας

RentStore

Αυτή η κλάση αντιπροσωπεύει το κατάστημα ενοικίασης. Η πρόσβαση στην εφαρμογή του καταστήματος γίνεται μέσω αυτής της κλάσης.

Μεταβλητές (όλες οι μεταβλητές θα είναι private)

• movies (array) - πίνακας που αποθηκεύει ταινίες (σαν αντικείμενα)

 

Η κλάση RentStore θα έχει κάποιες μεθόδους (μαζί με την main) που θα προσθέτει ταινίες,θα τις αναζητά και θα τις εκτυπώνει(πχ addmovie(), findmovie() κτλ)

 

ΑΠΟΡΙΕΣ:

1) Πως θα αποθηκεύσω τα αντικείμενα μέσα σε ένα πίνακα???2)Πόσων θέσεων θα είνα ο πίνακας???

3)Η κλάση Movie τι μεθόδους θα έχει???τις addmovie(),findmovie() κτλ??? ή αυτές θα είναι στην rentstore????

4)Πως θα χειριστώ τις μεταβλητές enum???

Δημοσ.

Kαθήστε γιατί κόλλησα. Πως στο καλό θα βάλεις σε ένα array διαφορετικούς τύπους μεταβλητών? Mήπως θέλει array για κάθε τύπο μεταβλητής?

Δημοσ.
Kαθήστε γιατί κόλλησα. Πως στο καλό θα βάλεις σε ένα array διαφορετικούς τύπους μεταβλητών? Mήπως θέλει array για κάθε τύπο μεταβλητής?

 

Επειδή ξέρω ένα παιδί που έχει ακριβώς το ίδιο project με εσένα(μάλλον συμφοιτητής σου) τους 2 πίνακες που σου ζιτάει τους βάζεις στο RentStore, και ο ένας πίνακας πέρνει αντικείμενα Videos και ο άλλος πίνακας πέρνει αντικείμενα Games.

Δημοσ.

αυτη ειναι δυσκολη ασκηση τωρα??πλακα μας κανετε ρε?

ολα τα βασικα στοιχεια της java εχει, τιποτα παραπανω. εννοειται πως αν τα ακους πρωτη φορα ειναι δυσκολο.

 

και κατι αλλο για συμβουλη. οσο μεγαλυτερη η ασκηση τοσες περισσοτερες πληροφοριες σου δινει τοσο πιο ευκολα λυνεται.

οι πιο δυσκολες ασκησεις ειναι αυτες της μιας γραμμης.

 

παρε λοιπον το βιβλιαρακι σου, διαβασε απο την αρχη και η ασκηση θα σου φανει πανευκολη. θα σου φανει χαζο να ρωτας "ποσων θεσεων θα ειναι ο πινακας?"

 

 

 

αφου λεμε ο πινακας θα εινει τυπου movies.

οχι object λοιπον...θα το δηλωσεις movies

Δημοσ.

:X

Το βιβλιαρακι μου δεν εχει τιποτα απο αυτα...

Αν θες βρες μου εσυ που λεει στο βιβλιο πως αποθηκευεις ενα αντικειμενο μεσα σε ενα πινακα...Ζητησα αν μπορει να βοηθησει καποιος ΟΧΙ να μου πει πως να διαβασω...

Ευχαριστω παντως για το post σου

Δημοσ.

int[] array = new int[5]; // δημιουργια ενος πινακα με 5 θεσης με ονομα array που δεχεται int

 

array[1] = 5; // στη θεση 1 του πινακα βαζω το στοιχειο 5

 

http://java.sun.com/javase/6/docs/api/

εδω θα βρεις πληροφοριες για το πως δουλευουν οι διαφορες κλασεις και οι μεθοδοι τους

Δημοσ.
:X

Το βιβλιαρακι μου δεν εχει τιποτα απο αυτα...

Αν θες βρες μου εσυ που λεει στο βιβλιο πως αποθηκευεις ενα αντικειμενο μεσα σε ενα πινακα...Ζητησα αν μπορει να βοηθησει καποιος ΟΧΙ να μου πει πως να διαβασω...

Ευχαριστω παντως για το post σου

 

Αν είχες διαβάσει τους συνδέσμους που παράθεσα θα έβλεπες στις πρώτες κι όλας γραμμές του προγράμματος ότι

 

anArray[0] = 100; // initialize first element

Δημοσ.
Επειδή ξέρω ένα παιδί που έχει ακριβώς το ίδιο project με εσένα(μάλλον συμφοιτητής σου) τους 2 πίνακες που σου ζιτάει τους βάζεις στο RentStore, και ο ένας πίνακας πέρνει αντικείμενα Videos και ο άλλος πίνακας πέρνει αντικείμενα Games.

 

Δεν την έχω εγώ απλά δεν είχα συναντήσει ένα πίνακα από αντικείμενα. Γενικά δε δούλεψα ποτέ με πίνακα λόγω ΒΔ. Στο θέμα μας. Γιατί όμως να μην την κάνει με ArrayList να ξεμπερδεύει που έχει έτοιμες τις μεθόδους. Ουσιαστικά γι' αυτό δεν είναι η ΑrrayList για δυναμικούς πίνακες?

Δημοσ.
Δεν την έχω εγώ απλά δεν είχα συναντήσει ένα πίνακα από αντικείμενα. Γενικά δε δούλεψα ποτέ με πίνακα λόγω ΒΔ. Στο θέμα μας. Γιατί όμως να μην την κάνει με ArrayList να ξεμπερδεύει που έχει έτοιμες τις μεθόδους. Ουσιαστικά γι' αυτό δεν είναι η ΑrrayList για δυναμικούς πίνακες?

 

Ναι φυσικά και εδώ βολεύει ένα collection καλλύτερα, δηλάδη arraylist κλπ. Απλά η εργασία το ζητάει array. Αλλά με ArrayList βγένει καλλύτερα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...