Προς το περιεχόμενο

Ισοτιμιες νομισματων.


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άλλαξαν τα πράγματα, το συμβόλαιο μάλλον το παίρνει η Boeing. Διάβασε εδώ.

Και δεν θα αγόραζε "όλα τα μεταγωγικά, ραντάρ και ανεφοσιαστικά αεροσκάφη" όπως γράφεις, το συγκεκριμένο (τεράστιο όντως!) συμβόλαιο αξίας 40 δις δολλαρίων είναι για τον ανεφοδιασμό είναι για aerial refueling tankers.

Η συγκεκριμένη ναι, αλλά μέσα σε 10 χρόνια που θα άλλαζε η usaf και τα ραντάρ και τα άλλα, ποια εταιρία θα προτιμούσε, μια διαφορετική που σημαίνει πιο πολλά λεφτά στην υποστήριξη και συντήριση, ή απλά νααγοράσουμε τα ίδια με μια απλή μετατροπή? Αυτό γίνεται διότι το αεροσκάφος για όλες αυτές τις δουλειές συνήθως είναι ένα, με μετατροπές. ΚΑι η δυνατότητα μετατροπής είναι κριτήριο αξιολόγισης.

Το διάβασα ότι η boeing έκανε appeal , αλλά επίσης διάβασα πως το πεντάγωνο ζήτησε κονδύλια για να υπερασπιστεί νομικά την επιλογή του. Επίσης από τγα συγκριτικά , η πρόταση της eads φαίνεται καλύτερη σε αρκετά σημεία.

Πάντωςαν αλλάξει η απόφαση, που είναι πιθανό, αλλά δύσκολο, ο αμερικανικός στρατός θα γίνει ρόμπα και βλέπω το αμέρικα να κάνει 100 χρόνια να πουλήσει σφαίρα στην ευρώπη.

Ωστόσο εγώ το ανέφερα σαν περίπτωση ότι είμαστε ένα με όλους, τόσο πολύ που δύο χώρες συμπαράγουν αεροσκάφη υψηλής τεχνολογίας!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Η συγκεκριμένη ναι, αλλά μέσα σε 10 χρόνια που θα άλλαζε η usaf και τα ραντάρ και τα άλλα, ποια εταιρία θα προτιμούσε, μια διαφορετική που σημαίνει πιο πολλά λεφτά στην υποστήριξη και συντήριση, ή απλά νααγοράσουμε τα ίδια με μια απλή μετατροπή? Αυτό γίνεται διότι το αεροσκάφος για όλες αυτές τις δουλειές συνήθως είναι ένα, με μετατροπές. ΚΑι η δυνατότητα μετατροπής είναι κριτήριο αξιολόγισης.

 

Καλύτερα μη γράφεις (όπως προείπα) για θέματα που δεν ξέρεις. ΔΕΝ είναι μια απλή μετατροπή από το επιβατηγό σε εναέριου ανεφοδιασμού. Ασε που τα μεταγωγικά είναι εντελώς διαφορετικά αεροσκάφη. Δεν υπάρχει ούτε ένα που να βασίζεται σε πολιτική έκδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα μη γράφεις (όπως προείπα) για θέματα που δεν ξέρεις. ΔΕΝ είναι μια απλή μετατροπή από το επιβατηγό σε εναέριου ανεφοδιασμού. Ασε που τα μεταγωγικά είναι εντελώς διαφορετικά αεροσκάφη. Δεν υπάρχει ούτε ένα που να βασίζεται σε πολιτική έκδοση.

Το διάβαζα σε ένα αξιόλογ περιοδικό που έπεσε στα χέρια μου. Δε θυμάμαι τώρα τύπους, αλλά έλεγε ότι αυτό το συμβόλαιο είναι πρόδρομος και για μελλοντικές παραγγελίες άλλων τύπων (σίγουρα θυμάμαι καλά τα ραντάρ). Επίσης έλεγε ότι η πρόταση της eads είχε καλύτερη δυνατότητα φόρτωσης προσωπικού ή εμπορευμάτων στρατού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο στρατός δεν εμπορεύεται (συνήθως) και άρα δε μεταφέρει εμπορεύματα. Μεταφέρει υλικά και προσωπικό. Και δεν τα βάζει σε ένα 737 ή σε ένα Airbus 320, τα μεταφέρει με αεροσκάφη που σχεδιάζονται εξαρχής για αυτό το σκοπό (πχ C-130).

 

Tα αεροσκάφη έγκαιρης προειδοποίησης μπορούν να έχουν κοινή πλατφόρμα με αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού. Αλλά σημασία δεν έχει τόσο η πλατφόρμα (που μπορεί να βασίζεται σε πολιτικό αεροσκάφος) όσο ο εξοπλισμός που κουβαλάει που καλύπτει και το μεγαλύτερο μέρος της τιμής του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο στρατός δεν εμπορεύεται (συνήθως) και άρα δε μεταφέρει εμπορεύματα. Μεταφέρει υλικά και προσωπικό. Και δεν τα βάζει σε ένα 737 ή σε ένα Airbus 320, τα μεταφέρει με αεροσκάφη που σχεδιάζονται εξαρχής για αυτό το σκοπό (πχ C-130).

 

Tα αεροσκάφη έγκαιρης προειδοποίησης μπορούν να έχουν κοινή πλατφόρμα με αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού. Αλλά σημασία δεν έχει τόσο η πλατφόρμα (που μπορεί να βασίζεται σε πολιτικό αεροσκάφος) όσο ο εξοπλισμός που κουβαλάει που καλύπτει και το μεγαλύτερο μέρος της τιμής του.

Ίσως μετέφερε κάποια πράγματα τεχνικά λάθος, αλλά η ουσία είναι η ίδια!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν είναι ίδια η ουσία.

 

Η Boeing είχε μεγαλύτερες πωλήσεις από την Airbus το 2007 για παράδειγμα. Και βασικά όσα λες είναι ένα μείγμα υπεραπλούστευσης και ημιμάθειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιοι παραγοντες διαμορφωνουν την ισοτομια καθε νομισματος και καθε ποτε αποφασιζεται νεα τιμη?

 

Απο οτι ξερω καθε μερα λαμβανει και διαφορετικη τιμη καθε ισοτιμια,αλλα μου εχουν πει πως αλλαζει και αναλογα με την ωρα.Πως την μια στιγμη ενα νμισμα εχει μια ταδε τιμη και λιγες στιγμες αργοτερα εχει διαμορφωθει μια νεα τιμη.

 

Τι ισχυει τελικα?Δεν γνωριζω περι οικονομικων ζητηματων και πιστευω πως ειναι καιρος να αρχισω να μαθαινω τα βασικα.

 

 

Αγαπητέ therock..

 

Περα απο ότι άλλο τρελό διάβασες εδώ μέσα να θυμάσαι το εξής: η ισοτιμία ενός νομίσματος σε σχέση με ένα άλλο είναι στην ουσία η τιμή ενός νομίσματος σε σχέση με ένα άλλο..Και αυτή όπως και κάθε άλλη τιμή οποιουδήποτε σχεδόν αγαθού, επηρεάζεται απο τις δυνάμεις της προσφοράς και της ζήτησης γενικά και μακροχρόνια και απο κάποιες άλλες ειδικά και βραχυχρόνια.

 

Σκέψου ότι ένας Έλληνας εξαγωγέας εξάγει στην Αγγλία ελιές. Συμφωνεί λοιπόν με έναν Άγγλο εισαγωγέα να του πουλήσει τις ελιές και να πληρωθεί σε Ευρώ. Ο εισαγωγέας αγοράζοντας τις ελιές θα ζητήσει να βρει ευρώ προκειμένου να πληρώσει το εμπόρευμα. Οπότε θα πάει στην τράπεζα και θα ζητήσει να ανταλλάξει λίρες με ευρώ. Σκέψου αυτή την εικόνα και πολλαπλασίασέ την επι εκαττομύρια συναλλαγών. Εαν όλοι (ή σχετικά περισσότεροι) επιθυμούν να ανταλλάξουν είτε επιτόπου (spot) είτε στο μέλλον (forward) λίρες με ευρώ η αξία της λίρας θα πέσει σε σχέση με το ευρώ. Και αυτή είναι η σημασία του εμπορικού ισοζυγίου μιας χώρας σε σχέση με άλλες που χρησιμοποιούν διαφορετικό νόμισμα. Οι εμπορικές συναλλαγές είναι αυτές που καθορίζουν σε σχετικά βαθύ χρονικό ορίζοντα τις συναλλαγές.

 

Σε κάποιον πιο κοντινό ορίζοντα παίζουν άλλα..κατα βάση κερδοσκοπία, arbitrage (τσέκαρε το στη wiki αν γουστάρεις), καταστροφές, πολιτικά γεγονότα, δημοσιοποίηση οικονομικών δεικτών μιας χώρας κλπ. Όλα αυτά που ανέφερα επηρεάζουν το συναίσθημα με διάφορους τρόπους οι οποίοι εκφράζονται με καθημερινές ανακατατάξεις στις ισοτιμίες (πάντα με βάση τη προσφορά και την ζήτηση), οι οποίες συνήθως κρατούν λίγο.

 

Απέναντι στις ανακατατάξεις της ισοτιμίας στέκεται η Κεντρική Τράπεζα κάθε χώρας. Εαν η ισοτιμία του νομίσματός μας πέσει, θα χρειαστείς περισσότερα ευρώ για να αγοράσεις μπλούζες, αυτοκίνητο και άλλα εισαγόμενα προιόντα..Ουσιαστικά, (όχι ονομαστικά) το εισόδημα σου θα μειωθεί. Το κράτος δεν το θέλει αυτό. Οπότε η Κεντρική Τράπεζα χρησιμοποιώντας αποθέματα άλλων νομισμάτων που διαθέτει, αρχίζει να πουλάει ξένο νόμισμα προκειμένου να αγοράσει ευρώ, προσπαθώντας να συγκρατήσει την ισοτιμία σε σχετικά καλά (άποψη της) επίπεδα.

 

Απο την άλλη βέβαια, η Κεντρική Τράπεζα δεν θέλει το νομισμά σου να είναι υπερβολικά δυνατό σε σχέση με τα άλλα, γιατί αυτό θα πλήξει τους εξαγωγείς της χώρας σου (δες το παράδειγμα που σου ανέφερα απο την μεριά του ξένου- τα προιόντα που εξάγεις θα είναι πιο ακριβά-μη ανταγωνιστικά, κάθε φορά που ο εισαγωγέας θα αλλάζει νόμισμα)

Οπότε ορισμένες φορές η κεντρική τράπεζα πουλάει ευρώ για άλλα νομίσματα προκειμένου να "κατεβάσει" την ισοτιμία.

 

Αυτά με λίγα λόγια....

 

Γενικά το θέμα που ανοίγεις είναι απίστευτα βαθύ, οπότε αν έχεις χρόνο τσέκαρε το διαδίκτυο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οριστε να ενα ομορφο ποστ το οποιο με βαζει σε σκεψεις.Αυτο με τα boeing και τα sboing δεν το καταλαβα,ασχετα με το κατα ποσο ισχυει ή οχι.

 

Η αμρικη για αυτο ριχνει το νομισμα της συνεχως?Για να εχει ανταγνιστικο εμποριο και να υπερισχυει στις εξαγωγες?

 

Το ιντερνετ ειναι ολιγον τι χαοτικο σε τετοια ζητηματα,και δεδομενου οτι δεν ξερω οτι τα βασικα,δεν ξερω οθτε απο που να αρχισω το ψαξιμο.Καποια προτροπη μπορει να γινει για το απο που να ξεκινησω το ψαξιμο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά οι κεντρικές τράπεζες περισσότερο επηρρεάζουν τις ισοτιμίες με τα επιτόκια παρά με αγοραπωλησίες νομισμάτων και τη χρησιμοποίηση των συναλλαγματικών τους αποθεμάτων.

 

Ένα πολύ πρόσφατο άρθρο για το δολλάριο.

 

http://business.timesonline.co.uk/tol/business/economics/article4106632.ece

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αμρικη για αυτο ριχνει το νομισμα της συνεχως?Για να εχει ανταγνιστικο εμποριο και να υπερισχυει στις εξαγωγες?

 

Το ιντερνετ ειναι ολιγον τι χαοτικο σε τετοια ζητηματα,και δεδομενου οτι δεν ξερω οτι τα βασικα,δεν ξερω οθτε απο που να αρχισω το ψαξιμο.Καποια προτροπη μπορει να γινει για το απο που να ξεκινησω το ψαξιμο?

 

Ξεκίνα απο εδώ:http://economics.about.com/

 

Το συγκεκριμένο site έχει και γλωσσάρι που θα βοηθήσει...Θα μπορούσες βέβαια να κοιτάξεις και κάποιο ελληνικό βιβλίο με εισαγωγικό περιεχόμενο στα οικονομικά

 

Σχετικά με την Αμερική, είναι λίγο περίπλοκη η κατάσταση..Αφενός η Αμερική έχει εμπορικό έλλειμα σε σχέση με κάποια κράτη πχ Κίνα..Εισάγει δηλαδή περισσότερα απο όσα εξάγει..Αρα το σίγουρο είναι ότι το δολλάριο δέχεται πίεση..Το κατα πόσο η Κεντρική Τράπεζα θέλει ένα αδύναμο δολλάριο (όντως για να βοηθήσει τις εξαγωγές όπως είπες μπας και μειωθεί το έλλειμα) είναι κατι που σηκώνει συζήτηση. Σκέψου και την άλλη πλευρά του νομίσματος, ότι δηλαδή ο αμερικανός δέχεται πίεση λόγω αδύναμου δολλαριου με συνέπεια να καταφεύγει στο δανεισμό. Άρα την ερώτηση σου μπορεί να την απαντήσει μόνο ο κύριος Bernanke (Πρόεδρος της κ. τράπεζας τον ΗΠΑ)

 

 

Προς KWSNMen: όντως τα επιτόκια χρησιμοποιούνται περισσότερο σε κανονικές συνθήκες αλλά παραμένουν ένα "έμμεσο" όπλο που μπορεί να βοηθήσει μέχρι ένα σημείο. Το βασικό και ουσιαστικό όπλο που θα σώσει σε μια κερδοσκοπική επίθεση είναι τα αποθεματικά. Άλλωστε για να υποστηρίξει τα όποια επιτόκια που θα πληρώσει η Κ. Τράπεζα, χρειάζεται αποθεματικά. Τσέκαρε την wiki στο λήμμα central bank και ειδικά στην κρίση του 1992 της αγγλικής λίρας και το ποσό που δαπάνησε η τράπεζα προκειμένου να υποστηρίξει το νόμισμα της (ατυχώς) , και θα δεις τί εννοώ σχετικά με τον ρόλο τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok παιδια θα ξεκινησω απο τις σελιδες που αναφερατε.BTW κανα τραπεζικο φορουμ, ελληνικο/ξενο γνωριζετε?

 

Σε ελληνικο που εψαχνα κατι,για να απευθυνω κατι ζητηματα περι των διαφορων ελληνικων τραπεζων,δεν εβρισκα τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν είναι ίδια η ουσία.

 

Η Boeing είχε μεγαλύτερες πωλήσεις από την Airbus το 2007 για παράδειγμα. Και βασικά όσα λες είναι ένα μείγμα υπεραπλούστευσης και ημιμάθειας.

Kαλά μη βαράς. Δεν πεέσε ο όλυμπος!!!! Το ζουμί είναι το ίδιο. Ευρώπη και Αμερική συνεργάζονται στα εξοπλιστικά υψηλής τεχνολογίας!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...