Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχω βαρεθεί να λέω να ψαχτείτε λίγο παραπάνω πρωτού κράξετε....

Με Skills που μπορείς να αλλάζεις όποτε θέλεις από τα altars(μιας και θα είναι όλα Unlocked)

και αντικείμενα που θα τα βλέπουν όλοι οι Characters,μιας και το stash θα είναι shared.

Δηλαδή σε αφήνουν να αλλάζεις τα πάντα σε έναν χαρακτήρα μέσα σε 5 λεπτά αλλά παρόλα αυτά εσύ θα προτιμήσεις να κάνεις νέο χαρακτήρα απο την αρχή για να έχεις τι διαφορετικό?

Το όνομα?

Αν το leveling system και τα builds δούλευαν όπως στο D2 θα είχες απόλυτο δίκιο,τώρα όμως κράζεις απλά για να πεις κάτι....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω βαρεθεί να λέω να ψαχτείτε λίγο παραπάνω πρωτού κράξετε....

Με Skills που μπορείς να αλλάζεις όποτε θέλεις από τα altars(μιας και θα είναι όλα Unlocked)

και αντικείμενα που θα τα βλέπουν όλοι οι Characters,μιας και το stash θα είναι shared.

Δηλαδή σε αφήνουν να αλλάζεις τα πάντα σε έναν χαρακτήρα μέσα σε 5 λεπτά αλλά παρόλα αυτά εσύ θα προτιμήσεις να κάνεις νέο χαρακτήρα απο την αρχή για να έχεις τι διαφορετικό?

Το όνομα?

Αν το leveling system και τα builds δούλευαν όπως στο D2 θα είχες απόλυτο δίκιο,τώρα όμως κράζεις απλά για να πεις κάτι....

έλα ρε, δε το ξερα αυτό με το shared inv. καλο ε?

 

καλά όντως δεν έχει νόημα, (που προσωπικά νομίζω κ να μην είχε το re-skill feature κ παλι ειναι ενα καλο νουμερο, για χαρακτήρες που όντως θα παίζεις, όχι να χεις 10 χαρακτηρες να καθονται )

 

Και για το όνομα πάντως παίζει να μπορείς να το αλλάξεις. Έστω με paid name change από τη blizzard.

Επεξ/σία από remalis
Δημοσ.

ΦΡΕΣΚΟ ΦΡΕΣΚΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ JAY WILSON(game director for Diablo III)

 

 

 

While working on Diablo III we've been called out for messing around with systems too much, that the game is good as-is and we should just release it. I think that's a fair argument to make, but I also think it's incorrect. Our job isn't just to put out a game, it's to release the next Diablo game. No one will remember if the game is late, only if it's great. We trust in our ability to put out a great game, but we're not quite there yet. In addition to finishing and polishing the content of the game we're continuing to iterate on some of the core game systems. So all that said, I'd like to provide everyone an update on some of the systems we're currently working on.

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ

Δημοσ.
We want Diablo III to be the best game it can be when it launches. To get there, we're going to be iterating on designs we've had in place for a long time, making changes to systems you've spent a lot of time theorycrafting, and removing features you may have come to associate with the core of the experience.

 

 

Καλό καλοκαίρι δηλαδή. Για να μην πω καλό χειμώνα.

Δημοσ.

Δεν έχω δει την beta, μου κάνει εντύπωση όμως πως θεωρητικά στο "τέλος" αποφάσισαν να το γυρίσουν σε Diablo 2 mechanics.

 

Πλάκα θα έχει να γυρίσουν το skill tree σε custom :rolleyes:

Δημοσ.

Δεν έχω δει την beta, μου κάνει εντύπωση όμως πως θεωρητικά στο "τέλος" αποφάσισαν να το γυρίσουν σε Diablo 2 mechanics.

 

Πλάκα θα έχει να γυρίσουν το skill tree σε custom :rolleyes:

 

αν έβγαινε το game έτσι όπως είναι τώρα θα ήταν μεγάλη απογοήτευση.

Τα skills δεν μας τα λένε καθόλου καλά. ελπίζω οι "εργατοώρες" μας και στα diablo και στα υπόλοιπα hack 'n slash να μην πάνε χαμένες και να συνεχίσουν στο diablo 3.

ευτυχώς ακούσανε τις κραυγές από την community της beta και κάτι πάνε να αλλάξουν. θα πρέπει να περιμένουμε το επόμενο beta patch όμως........

δεν μου κάνει κέφι να logάρω προς το παρόν.

Δημοσ.

Παιδιά επειδή είμαι ανενημέρωτος, τι συμβαίνει με τα skills? Σκέφτονται να καταργήσουν το υπάρχον σύστημα και να πάνε πίσω σε αυτό του Diablo 2?

Δημοσ.

όχι απλώς θα αλλάξουν αρκετά από τα υπάρχοντα γιατί είτε είναι σχεδόν ίδια μεταξύ τους, είτε γιατί είναι άχρηστα τελείως, είτε γιατί έχουν bugs και δεν μπορούν να τα διορθώσουν!

πχ σε μερικά skills όταν τα χρησιμοποιείς και σου τελειώσει το mana/energy ο χαρακτήρας σου κολλάει και βγαίνεις από το game μόνο με Alt+F4 ...........

Δημοσ.

Σαράντα πέντε μάστοροι κι εξήντα μαθητάδες

το Ντιαμπλο 3 εθεμέλιωναν στης beta την αραδα.

Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ εγκρεμιζόταν.

Μοιριολογούν οι μάστοροι και κλαιν οι μαθητάδες:

"Αλοίμονο στούς κόπους μας, κρίμα στις δούλεψές μας,

ολημερίς να χτίζουμε το βράδυ να γκρεμιέται."

Πουλάκι εδιάβη κι έκατσε αντίκρυ στό ποτάμι,

δεν εκελάηδε σαν πουλί, μηδέ σαν χηλιδόνι,

παρά εκελάηδε κι έλεγε ανθρωπινή λαλίτσα:

"Αν δε στοιχειώσετε άνθρωπο, το Ντιαμπλο δε στεριώνει,

και μη στοιχειώσετε ορφανό, μη ξένο, μη διαβάτη,

παρά του πρωτομάστορα την όμορφη γυναίκα,

που μπαινει σε φορουμς και ρωτα ....ποτε θα κανει ξαστερια!

 

Ποτε; Ε; ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ !!!!

[/size]

Δημοσ.

DIABLO CLOSE TO RELEASE(Μην μπερδευτείτε ΟΧΙ ΤΟ DIABLO3)

 

As Christmas Day quickly approaches, we at Blizzard have been getting the same question time and time again...

 

When is Diablo coming out?

 

We have been dedicating ourselves to creating something that is becoming rare in our industry -- a bug free release. We have always set a very high mark for ourselves in not only providing games that are fun and exciting, but are also user friendly and as bug free as we can make them.

 

At this time the game is feature complete, well balanced, and incredibly fun in both single and multi player games. All that is left is to track down what we believe are the last of the bugs. As hard core gamers, we HATE it when we go out and buy a game that we have been eagerly anticipating only to find out that it has been released before it was ready. We are sure that our customers are no different, so we are doing everything in our power -- including canceling holiday trips, working 30 hour days and sleeping on the floors of our offices -- to get Diablo out as soon as possible.

 

We will not compromise our standards to release a title before it is ready.

 

So to answer your question "When is Diablo coming out?" all we can say is that we are very close.

 

Blizzard Entertainment

 

Η ιστορία απλά επαναλαμβάνεται και εγώ προσωπικά χαίρομαι,ας αργήσει όσο πρέπει ωστέ να αντέξει για μία 10ετία κ αυτο

 

@doommaster Ρε αδερφέ άραξε λίγο,λες οτι είναι σάπιο και bugged και ξεχνάς οτι παίζεις BETA VERSION.

Και bugs θα έχει και ΠΟΛΥ ενοχλητικά bugs θα έχει.

Έπαιξα κ εγώ την Beta και τόσα παράπονα δεν είχα.

Δημοσ.

@doommaster Ρε αδερφέ άραξε λίγο,λες οτι είναι σάπιο και bugged και ξεχνάς οτι παίζεις BETA VERSION.

Και bugs θα έχει και ΠΟΛΥ ενοχλητικά bugs θα έχει.

Έπαιξα κ εγώ την Beta και τόσα παράπονα δεν είχα.

 

απλώς τα λέω γι'αυτούς που περιμένουν σύντομο release για να ξέρουν την κατάσταση από πρώτο χέρι. προσωπικά δεν βιάζομαι να κυκλοφορήσει.

αν έπαιξες την beta και δεν είχες παράπονα, και τώρα η blizzard αλλάζει το μισό game τότε κάποιος έχει δίκιο τελικά και κάποιος όχι......

Δημοσ.

Θες να μου πεις οτι τα παραπονά σου ήταν το Nephalem Cube,Stone of Recall,Cauldron of Jordan,Mystic και τα Stat Changes??

H μήπως το dedicated potion button?To salvaging μήπως? Και ναι ούτε είχα ούτε έχω προβλημα πριν και μετά τις αλλαγές

Μην κοροϊδευόμαστε μιας και βλέπω τόσο καιρό που εστιάζουν τα παραπονά σου ετσι?(gameplay bugs that is)

Μην ψάχνεις να βρεις δίκιο απο το τίποτα σε παρακαλώ.

 

Έπαιξα την beta και γνωρίζω τα bugs που λες αλλά σχετίζονται με το gaming experience και μιας και η beta είναι server stress testing κατα κύριο λόγο καταλαβαίνεις οτι δεν είναι και προτεραιότητά τους να διορθώνουν τα bugs αυτα.

 

In other news

Ο bashiok έκανε ένα σχόλιο στα Forum όσον αφορά το προαναφερθέν άρθρο

 

Keep in mind everything detailed in the article today is already in the game, and most of it is complete. Once you get Patch 10 and see that, I think it may sink in that these aren't theoretical changes we're still working on, they're changes we've completed. Obviously the potion button still needs a little work to hook it up correctly, and the character attribute changes need to be balanced and tested for itemization throughout the game, but overall these are changes we've already made.

 

I do not intend to impress that we're close to release, or infer any such "we're <-- this --> done" kind of statement, but most of these are fairly straightforward changes that are already complete and implemented. We do have more changes, skills and runes, affixes to add, more items, Battle.net features, testing, testing, and more testing etc. to do so we're obviously still not there yet, but none of the changes detailed today are theoretical or yet to be implemented.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...