Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Diablo III European press conference

 

  • “I donʼt think weʼve broken a hundred on screen at a time, but weʼve flirted with it,” says Jay of monsters.
  • The core ideals for the game have stayed consistent over the dev period. Jay says the style and look of the game is the thing thatʼs changed the most.
  • Theyʼre talking about voice comms. Want to improve on it.
  • “Weʼre in hardcore production,” says Jay. Theyʼre working mainly on content at the moment.
  • “Diablo is not that is very mod-friendly game because of the random nature,” says Jay. Mods havenʼt been a big focus. Itʼs difficult with this title, he says.
  • Theyʼre talking a lot about co-op. “We really see the single-player and co-operative play as the same thing,” says Jay.
  • “The biggest thing we have to help us protect against piracy” is the community, says Frank. People want to be a part of Battle.Net.
  • Seasonal stuff - a la WoW - is a “cool idea”.
  • Theyʼre going to “discuss” a beta, but nothing confirmed yet.
  • “Itʼs always our goal to run on a broad range of systems,” says Jay. They wonʼt confirm system specs.
  • They use Zelda and WoW as inspiration for boss design. Jay says the bosses are going to be much more complex than Diablo II.
  • You can pick character gender, but you canʼt customise. They want you to kill monsters as soon as possible.
  • They donʼt have the boss frequency yet. Jay says the boss in the stage demo wasnʼt a boss at all, just a creature.
  • The characters in the game will have their own plotlines and stories.
  • “Our goal is to sim-ship in as many languages as possible”: Frank. He says itʼll be very hard to do, though.
  • “We havenʼt made a decision about our financial model,” says Jay. All regions are different.
  • The game has real physics, but itʼs not a “pure, physics reactionary system.”
  • The blue teaser image was supposed to be the face of Diablo. Jay “doesnʼt know” what the purple penguin was.
  • A lot of different locations. Dur.
  • Itʼs going to mix random and static maps. Theyʼve been experimenting with random exits, entrances, monster placement, items, and so on.
  • We definitely want to add web functionality, says Frank.
  • Around 50 people working on the game.
  • Story for the game starts 20 years after the events of Lord of Destruction.
  • Targeting a length “similar” to Diablo II.
  • Theyʼre going to improve trading, apparently, but are still working on how itʼs going to happen.
  • They wonʼt talk about the skill tree format. Sounds like itʼs not nailed down.
  • Weʼve got so many monsters to reveal, says Frank.
  • “Weʼre very interested in the consoles but we donʼt have any plans at this time to become a console developer”: Frank.
  • Theyʼve just confirmed Diablo III for Mac. “Absolutely,” said Jay when asked if it was happening.
  • “The Diablo III team is definitely thinking about e-sports and whether or not it makes sense for the game”: Frank.
  • Frank just said theyʼre planning PvP features but theyʼre not saying anything about it right now.
  • “We have a new version of Battle.Net that will appear in the coming months,” says Jay. Frank says the new features for Battle.Net will be seen in conjunction with StarCraft IIʼs release.
  • When itʼs done. “Itʼs far too early in development for us to put a release date for it,” says Frank. Itʼs been in development for four years.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

http://eu.blizzard.com/wwi08/streams.xml

 

Στο main stage θα βγουνε σε λιγο να πουμε για το diablo III ενω στο tournament stage ξεκινανε σε λιγο οι wow αρενες . Επισης στο main stage πριν λιγο λεγανε για τα wow class τι αλλαγες θα φανε στο expansion στα spell και στα λοιπα , ενω και το κοινο προς το τελος εκανε ερωτησεις . Εγω εντυποσιαστικα στα 3 νεα spell απο talents που θα προσθεσουν στον priest ενω και το skill του rogue που θα ειναι aoe και θα πεταει knives παντου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΧΑ ΧΑ μας την φέρανε με την image, Τελικά οι Κασσάνδρες όλη αυτήν την εβδομάδα αποδείχθηκαν αληθινές και όντως υπήρξε leak. Απο την άλλη οι μακάκες που λέγαν πριν κάποια χρόνια οτί το D3 θα είναι MMORPG ευτυχώς έπεσαν έξω. Μία από τα ίδια λοιπόν, αφου γνωρίζουμε οτι το focus στην Blizzard είναι Perfection ALWAYS, then Innovation. Και γιατί να χαλάσουν την συνταγη; Αυτήν την στιγμή 800.000 παίζουν ακόμα D2 στο Battle.net μετα από 8 χρόνια! Απλώς βάλε λίγο 3D,Gore,θεϊκό CO-OP,new strategies,βελτιωμένο Battle.net και οι πρωην καμμένοι θα ξανάρθουν. Αυτό που έχει ενδιαφέρον στην υπόθεση είναι πως ένα πεθαμένο για μένα είδος όπως είναι τα h'n's (δεν μπορούσα να ασχοληθώ πάνω απο 10 λεπτά με Sacred,TQ,Loki,HL με σκότωνε το ανελέητο grinding what for? IT IS NOT A JOB) απο το gameplay video που είδα αναβίωσε μέσα μου και ήδη σχεδιάζω CO-OP καταστάσεις με τον κουμπάρο μου!Πρεπει κάποια στιγμή οι game developers να καταλάβουν οτί δεν απευθύνονται μόνο στους νυν hardcore αλλά και στους πρώην που έχουν αλλάξει τους ρυθμούς στην ζωή τους και θέλουν πρώτα ποιότητα και μετά διάρκεια ενασχόλησης. Οι μόνοι που βλέπω να το σέβονται είναι τελικά αυτοί που "καήκαμε" με τα games τους η blizzard και η bioware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ά ρε Blizzard...τι μου θυμίζεις...

Ακόμα θυμάμαι το Diablo που είχε δώσει ως demo τότε το PC Master με το πρώτο level (Butcher!) και το 'παιζα ξανά και ξανά μέχρι να βγει το game :P

 

Αφήστε δε το Diablo II. Αυτή η εταιρία θα με κατρακυλήσει στην κόλαση των games πάλι.

I'll be damned!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δεν μπορώ να περιμένω..και όσο σκέφτομαι πως δεν 8α είναι mmorpg γίνομαι ακόμα πιο ανυπόμονος

 

αυτό έλειπε...εσωτερικό ανταγωνισμό στο WoW θα είχε η Blizzard? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...