Προς το περιεχόμενο

Χαλασε κ το Πλαισιο??


isaias1983

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Σημασία έχει τι λέει ο νόμος και ο νόμος λέει ότι αν ένα προϊόν χαλάσει μέσα στην εγγύηση, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (το οποίο αν το μεταφράζετε ως "να του επιστρέψουν τη σημερινή αξία", τότε μάλλον έχετε κάποιο πρόβλημα).

 

Όσο για αυτό που είπε κάποιος για 15 μέρες, αυτό ισχύει όταν το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση, δηλαδή όταν έχει απλώς αλλάξει γνώμη ο αγοραστής. Αν έχει χαλάσει χωρίς υπαιτιότητα του πελάτη, τότε ο χρόνος που δίνεται είναι δύο χρόνια ή όσο είναι η εγγύηση αν αυτή είναι παραπάνω.

 

Όταν λες σε άριστη κατάσταση εννοείς να μην έχει ανοιχτεί καν η συσκευασία;

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εγω δεν εχω καταλαβει κατι εδω και πολυ καιρο!Τελικα το πλαισιο εγγυητε για τα 2 ετη ή η Nvidia?

Για το rma δεν εχω να πω τιποτα παντως και γενικα ειμαι απο αυτους που σκανε λευτα στο πλαισιο καθε μηνα!!!

Απο την αλλη τι το χαλασε το παλικαρη δεν μπορω να καταλαβω!

Οκ να ηταν μια οθονη,πληκτρολογιο,ποντικη κλπ να το καταλαβω αλλα εδω προκειτε απλα για μια πλακετα επεξεργασιας γραφικων και τιποτα αλλο!!!

Δημοσ.
Όταν λες σε άριστη κατάσταση εννοείς να μην έχει ανοιχτεί καν η συσκευασία;

 

Να μην έχει σκιστεί, αλλιώς ο πελάτης θα πρέπει να το κρατήσει.

 

Αν πάλι ήταν ήδη σκισμένη η συσκευασία, νομίζω πως ο πελάτης θα πρέπει να το προσέξει επί τόπου, όταν το παίρνει. Για τις αγορές εξ απόστασης (π.χ. μέσω Internet) δεν είμαι σίγουρος για το τι ισχύει στην περίπτωση που φτάσει με σχισμένη τη συσκευασία.

Δημοσ.
Εγω δεν εχω καταλαβει κατι εδω και πολυ καιρο!Τελικα το πλαισιο εγγυητε για τα 2 ετη ή η Nvidia?

Για το rma δεν εχω να πω τιποτα παντως και γενικα ειμαι απο αυτους που σκανε λευτα στο πλαισιο καθε μηνα!!!

Απο την αλλη τι το χαλασε το παλικαρη δεν μπορω να καταλαβω!

Οκ να ηταν μια οθονη,πληκτρολογιο,ποντικη κλπ να το καταλαβω αλλα εδω προκειτε απλα για μια πλακετα επεξεργασιας γραφικων και τιποτα αλλο!!!

 

Δε γνωρίζεις καμία Nvidia, εσύ από το Πλαίσιο ψώνισες. Αν και σε περιπτώσεις καλών αντιπροσωπειών δεν είναι και άσχημο να κάνεις τα στραβά μάτια και να απευθυνθείς σε αυτούς. Αυτή εδώ η περίπτωση για την οποία μιλάς βέβαια δεν είναι από αυτές.

Δημοσ.
Σημασία έχει τι λέει ο νόμος και ο νόμος λέει ότι αν ένα προϊόν χαλάσει μέσα στην εγγύηση, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (το οποίο αν το μεταφράζετε ως "να του επιστρέψουν τη σημερινή αξία", τότε μάλλον έχετε κάποιο πρόβλημα).

 

Όσο για αυτό που είπε κάποιος για 15 μέρες, αυτό ισχύει όταν το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση, δηλαδή όταν έχει απλώς αλλάξει γνώμη ο αγοραστής. Αν έχει χαλάσει χωρίς υπαιτιότητα του πελάτη, τότε ο χρόνος που δίνεται είναι δύο χρόνια ή όσο είναι η εγγύηση αν αυτή είναι παραπάνω.

 

Ο νομος φιλε λεει για αντικατασταση του προιοντως με ιδιας αντικειμενικης αξιας οχι σε αξια σε λεφτα... Γιατι το θεμα ειναι ο πελατης να μην βγει ζημιωμενος απο την αλλαγη. Τωρα αν η τιμη ειναι 270 το 2007 και 60 το 2008 τοτε μιλαμε για το ιδιο προιον... Αν ο φιλος υποθετικα αγοραζε την 8800GT 60 ευρω και χαλουσε, με την λογικη σας θα επρεπε να του δωσουνε μια 8500GT που κανει 60 ευρω εφοσον δεν υπαρχει τωρα η 8800GT. Αλλα τελικα οτι μας συμφερει σκεφτομαστε..

Δημοσ.

Ο νομος ειναι σαφης. Ενα προιον εχει εγγυηση 2 ετη. Αν κατα την διαρκεια αυτων των 2 ετων το προιον χαλασει η εκαστοτε αντιπροσωπεια/καταστημα υποχρεουται να προβει σε αντικατασταση του προιοντος με το ιδιο ακριβως προιον η με καποιο ισαξιο της τιμης ΑΓΟΡΑΣ. Αν δεν υπαρχει κατι αναλογο τοτε κοβεται πιστωτικο με την τιμη ΑΓΟΡΑΣ και οχι με την τιμη που υπαρχει τωρα αυτο το προιον. Ακομα οταν αντικατασταθει το προιον η εγγυηση ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ στα 2 ετη.

 

Ολες οι αντιπροσωπειες μεχρι πριν 20 μερες που το τσεκαρα τιμουν τα παραπανω, τωρα το πλαισιο μαλλον σε επιασε κοροιδο οπως ποιανουν μερικους καποιοι με το 1 ετος εγγυηση....

Δημοσ.

Που τσεκαρες οτι τηρουνται τα παραπανω που ανεφερες? Δεν τα αμφισβητω απλα ρωταω... Μπορεις να δωσεις το link απο το νομο?

Δημοσ.

Ασ πουμε απλα πως ειναι το μερακι μου να ασχολουμαι γενικα με πασης φυσεως Ηλεκτρονικες συσκευες και ετσι το ψαχνω πολυ το θεμα. Εξαλλου οσες φορες μου εχει χαλασει κατι απο καρτες γραφικων μεχρι μητρικες τα πιστωτικα ηταν ισαξια της αξιας αγορας.

Οσο για τα ακριβη Link τα ειχα πριν 20-30 μερες, τωρα δυστυχως οχι. Μπορεις ωστοσο να τα βρεις τοσο στην Εφημεριδα Της Κυβερνησεως οσο και στην σελιδα του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου.

 

ΥΓ : Για οσους το θεωρουν υπερβολικο θα σας πω απλα πως στην Αγγλια ισχυουν τα ιδια αλλα με 6 χρονια Εγγυηση.

Δημοσ.

Και εμένα η αλήθεια είναι ότι πάντα μου έκανε το Πλαίσιο στη τιμη που το είχα αγοράσει πιστωτικό. Θυμάμαι κάτι Cellshock μνήμες που τις είχα πάρει 499Ευρώ, τις έκανα πιστωτικό και πήρα σχεδόν νέο PC.

Λένε ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ίσως να θέλουν λιγο παραπάνω πίεση.

Δημοσ.
Ο νομος φιλε λεει για αντικατασταση του προιοντως με ιδιας αντικειμενικης αξιας οχι σε αξια σε λεφτα... Γιατι το θεμα ειναι ο πελατης να μην βγει ζημιωμενος απο την αλλαγη. Τωρα αν η τιμη ειναι 270 το 2007 και 60 το 2008 τοτε μιλαμε για το ιδιο προιον... Αν ο φιλος υποθετικα αγοραζε την 8800GT 60 ευρω και χαλουσε, με την λογικη σας θα επρεπε να του δωσουνε μια 8500GT που κανει 60 ευρω εφοσον δεν υπαρχει τωρα η 8800GT. Αλλα τελικα οτι μας συμφερει σκεφτομαστε..

 

Βεβαίως και λέει.

 

Και δεν είμαστε οι μόνοι που σκεφτόμαστε ό,τι μας συμφέρει, είναι και ο νόμος (ό,τι συμφέρει εμάς δηλαδή), γιατί συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις είναι υπέρ του πελάτη.

 

Κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι αν ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει τι θα του επιστραφεί, δηλαδή σε περίπτωση που του προσφέρει μία 9800 GT το μαγαζί αν έχει νόμιμο δικαίωμα να πει "όχι, δεν τη θέλω, πέσε τα 270 ευρώ".

Δημοσ.
Να πάρεις λεφτά στο χέρι δεν νομίζω να γίνεται αν έχουν περάσει αυτές οι πρώτες, 7, 10, 15 μέρες... Δεν θυμάμαι πόσες είναι.

 

15 ημέρες αν είναι εντάξει το προϊόν, 2+ χρόνια αν έχει χαλάσει. ;)

Δημοσ.

" Αν δεν υπαρχει κατι αναλογο τοτε κοβεται πιστωτικο με την τιμη ΑΓΟΡΑΣ και οχι με την τιμη που υπαρχει τωρα αυτο το προιον. "

 

Επιστροφη χρηματων ο πελατης εχει δικαιωμα εντος 15 ημερων ΑΝ δεν τον καλυπτει το προιον .

Δημοσ.
" Αν δεν υπαρχει κατι αναλογο τοτε κοβεται πιστωτικο με την τιμη ΑΓΟΡΑΣ και οχι με την τιμη που υπαρχει τωρα αυτο το προιον. "

 

Δηλαδή δεν μπορεί να επιλέξει από την αρχή πιστωτικό αν υπάρχει το προϊόν προς αντικατάσταση;

 

Επίσης, ποιες ακριβώς λέξεις χρησιμοποιούνται στο άρθρο; Έχεις link;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...