Προς το περιεχόμενο

πιάσιμο από την ωμοπλάτη μέχρι τα δάχτυλα

patrickdrd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

Είμαι προγραμματιστής κι έχω ένα πόνο που ξεκινάει από την ωμοπλάτη πίσω και

κατεβαίνει από το πίσω μέρος του χεριού κατά μήκος μέχρι τα δάχτυλα,

έχω δει κανα 2 ορθοπεδικούς,

έχω κάνει την θεραπεία με τα αντιφλεγμονώδη που μου δώσανε πριν από κάνα μήνα,

έχω κάνει και ηλεκτρομυογράφημα (δεν βρέθηκε σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα) και ακτινογραφία στον αυχένα (τίποτα κ από αυτό) κι

εκεί που όλα φαινόντουσαν καλύτερα, ξαφνικά χειροτέρεψε,

ίσως λόγω a/c,

αλειφόμουνα κανα 4αρι μέρες με counterpain, αλλά δεν βελτιωνόταν και χθες πήρα και την voltaren,

τι συμβαίνει λέτε;

• Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μπορεί να είναι οτιδήποτε.Απο ένα "αθώο" νεύρο που κάπου έχει πιαστεί ή κάτι πολύ χειρότερο.

Κακά τα ψέματα,απο το internet διάγνωση δέν γίνεται.Δοκίμασες να πάρεις γνώμες και απο άλλους γιατρούς;Μήν περιορίζεσαι μόνο σε 1-2 γιατρούς,ειδικά απο την στιγμή που αναφέρεις οτι επιδεινώθηκε η κατάσταση.

Δημοσ.

Αν και για τετοια θεματα πρεπει να πηγαινεις κατευθειαν σε γιατρο και οχι να ρωτας για "διαγνωση" στο νετ.. εκανα μια μικρη αναζητηση..

Αυχενικο Συνδρομο

επισης κανε μια ερευνα για αυχενικη δισκοπαθεια ....

" Aυχενική δισκοπάθεια - δισκοκήλη

H δισκοπάθεια και ιδιαίτερα η δισκοκήλη της αυχενικής μοίρας μπορεί να είναι ένα ασυμπτωματικό απεικονιστικό εύρημα. Mπορεί όμως να αποτελεί την απαρχή και να γίνει πρόξενος συμπτωμάτων περιορισμένου (ατελούς) ή σπανιότερα, πλήρους αυχενικού συνδρόμου.

Eντοπίζεται συνήθως στα μεσοσπονδύλια διαστήματα A5-A6 και A6-A7 επειδή η κινητικότητα και οι τραυματισμοί είναι αυξημένοι στη περιοχή αυτή. Στο 15% εντοπίζεται στο A4-A5 διάστημα.

Kλινική εικόνα[1]

1) Tοπικά συμπτώματα στον αυχένα. Πόνος, δυσκαμψία, περιορισμός εύρους κινητικότητας, μυικός σπασμός και τοπική ευαισθησία στην πίεση παρασπονδυλικά.