pug_f_e Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 ΚΑΛΗΜΕΡΑ.. οταν λεμε ρε παιδια οτι η sansung (kai h LG βεβαια) , εχει 3 χρονια εγγυηση , τι ακριβως εννοουμε ?? Θελω να πω το εξης: κοιτουσα τις τιμες για τη SAMSUNG και για καποιο συγκεκριμμενο μοντελο ειδα τις εξης τιμες: zero1 :245 plaISIO :219 123MARKET.GR :200 PIXMANIA :KATΩ ΑΠΟ 200 ΚΑΙ θελω να ρωτησω το εξης: **ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟς ΥΠΑΛΛΗΛΟς ΤΗΣ SAMSUNG ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ? **ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΠΟΥ ΕΓΩ? **ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΠ'ΟΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑ? ΓΙΑΤΙ αμα ειναι καποιο απο τα τελευταια, δε λειι να την αγορασω μεσω ιντερνετ... οι τιμες στο 123market.gr και pixmania ειναι ακρως δελεαστικες και οσο ανεβαινουμε και κατηγορια , τοσο μεγαλωνει και η διαφορα ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ ? ευχαριστω
Haros Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Και η samsung και η LG νομίζω έχουν On site εγγύηση. Άμα με το κακό σου παρουσιαστεί πρόβλημα, τους παίρνεις ένα τηλ. και έρχονται σπίτι σου να σου αλλάξουν την οθόνη. Αλλαγή μπορείς να κάνεις ΚΑΙ από τα καταστήματα, αλλά σε περιπτώσεις όπως της αγοράς On line, δεν συμφέρει...
pug_f_e Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 καλυτερα απο κανα Πλαισιο δηλαδη ή κανα media markt..
Haros Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Ότι νομίζεις εσύ. Απλά με τις εγγυήσεις (της samsung πχ) να ξέρεις ότι δεν είναι ανάγκη να πηγαίνεις την οθόνη στο μαγαζί. Έρχονται από την εταιρεία και την παίρνουν από το σπίτι σου... Εγώ θα επέλεγα το φτηνότερο μαγαζί πάντως ακόμα και αν ήταν online, αρκεί να είχε ικανοποιητική διαφορά η τιμή από ένα μαγαζί με φυσική παρουσία (τύπου πλαίσιο)... για 5-10 ευρώ πχ δεν αξίζει.
pug_f_e Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Κοιτα, αμα ερχονται σπιτι σου οκ.. Γιατι οι διαφορες δεν ειναι μικρες 5-10 ευρω Ειναι 30-60 αναλογα το μοντελο Και οσον αφορα την εγγθηση.. τελικα η SAMSUNG εχει εγγυηση ο καμμενα pixel ????
Haros Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Ανάλογά τις ίντσες και τα μοντέλα. Υποθέτω ότι θα πάρεις κάποια wide 22". Σε αυτές δεν υπάρχει 0 Pixel εγγύηση για dead pixel. Και αυτό όχι μόνο στις samsung αλλά γενικά και στις άλλες εταιρίες που γνωρίζω. Για samsung ισχύει αυτό (από το global site της samsung, ελπίζω να ισχύει και στην Ελλάδα) "Dead Pixel Limited Warranty Statement Dead Pixel warranty is only applicable to TFT-LCD Monitors. The dead pixel warranty applies when your TFT-LCD Monitor contains more than 7 dead pixels within the standard warranty period of your TFT-LCD Monitor which SAMSUNG will exchange the LCD panel/module, provided that the defective unit is returned to SAMSUNG complete with full accessories and original packaging. Zero Bright Defect (ZBD) only applies when it occurs within 7 working days from purchased date, regardless of dot quantity, the defective LCD panel/module shall be replace by SAMSUNG. Bright Dot Defect occurs when pixels are always lit or "ON". Black Dot Defect occurs when pixels are always dark or "OFF"."
yannis8 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 gia ta pixels den sou tin allazoun se kanena katastima! me tin agora ine ipefthini gia tin eggisi mono i antiproswpeia
pug_f_e Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2008 Mπα για 20αρα ενδιαφερομαι... Οι 20αρες εχουν εγγυηση για καμμενα pixel? Μαλλον ουτε αυτες ε? Παντως με ενα καλυτερο ψαξιμο, ειδα οτι εχουν live internet εγγυηση..., που μου ειπαν οτι σημαινει οτι δεν την πηγαινεις στο καταστημα απ'όπου την πηρες, ΑΛΛΑ ερχονται και στην παιρνουν απο το σπιτι σου.. Στη χειροτερη την πας μονος σου στη SAMSUNG της πολης σου.. αρα καμια σχεση το μαγαζι, αρα δε χρειαζεται να την παρουμε απο πλαισιο, zero1,e-shop klp
NOPSTRIM Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Καλά μην χαίρεσαι τόσο πολύ... Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο ακούγονται! Πριν μια εβδομάδα χάλασε η οθόνη που έχω Samsung SM-T220 Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπανε (μην ανησυχείτε σε 2 μέρες θα περάσει κάποιος να σας δώσει καινούργια και να πάρει την παλιά...) Περάσανε 2 μέρες τους πήρα τηλέφωνο και μου είπανε (έχουμε έλλειψη και περιμένουμε... πάρτε αύριο τηλέφωνο), περνάει και η επόμενη μέρα παίρνω τηλέφωνο και μου λένε, ( δεν μπορούμε να σας την αλλάξουμε πηγαίνετε εκεί από όπου την πήρατε να πάρετε τα λεφτά σας πίσω η να σας δώσουν καινούργια...) πάω στο E-shop και όταν τους το είπα γελάγανε! Μου την πήρανε και μου είπανε θα την στείλουμε στον τεχνικό και θα σας πάρει τηλέφωνο... ακόμα περιμένω!
pug_f_e Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 καλα αφου η samsung ειπε να πας να τους πεις να σου δωσουν τα λεφτα σου πισω ή μια καινουρια, παει να πει οτι ετσι ειναι η συμφωνια με τα μαγαζια.. Ο καθενας κανει οτι θελει? Υποτιθεται δε μπλεκουν τα μαγαζια με τις εγγυησεις
Haros Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2008 Καλά μην χαίρεσαι τόσο πολύ...Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο ακούγονται! Πριν μια εβδομάδα χάλασε η οθόνη που έχω Samsung SM-T220 Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπανε (μην ανησυχείτε σε 2 μέρες θα περάσει κάποιος να σας δώσει καινούργια και να πάρει την παλιά...) Περάσανε 2 μέρες τους πήρα τηλέφωνο και μου είπανε (έχουμε έλλειψη και περιμένουμε... πάρτε αύριο τηλέφωνο), περνάει και η επόμενη μέρα παίρνω τηλέφωνο και μου λένε, ( δεν μπορούμε να σας την αλλάξουμε πηγαίνετε εκεί από όπου την πήρατε να πάρετε τα λεφτά σας πίσω η να σας δώσουν καινούργια...) πάω στο E-shop και όταν τους το είπα γελάγανε! Μου την πήρανε και μου είπανε θα την στείλουμε στον τεχνικό και θα σας πάρει τηλέφωνο... ακόμα περιμένω! Κι εγώ είχα πρόβλημα με την T220. Όντως είναι αληθές ότι δεν υπήρχαν Τ220 στην αποθήκη της samsung για να σου στείλουν. Εμένα έκαναν 2 εβδομάδες για να μου φέρουν άλλη. Όμως τέλος καλό όλα καλά, κούριερ μου έφερε την "καινούρια". Προφανώς σου είπαν να πας στο κατάστημα απ'οπου την αγόρασες για να εξυπηρετηθείς πιο γρήγορα και να μην περιμένεις ώσπου να φέρουν.
pug_f_e Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2008 Προφανώς σου είπαν να πας στο κατάστημα απ'οπου την αγόρασες για να εξυπηρετηθείς πιο γρήγορα και να μην περιμένεις ώσπου να φέρουν. Μαλλον αυτο θα εννοουσαν.. Τελικα βρηκες ακρη "NOP$TRIM" ? Για πες μας Γιατι τελικα ψηνομαι για την Τ200 HD
NOPSTRIM Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2008 Όχι άκρη δεν έχω βρει! Αύριο αν δεν μου έρθει μήνυμα μέχρι το μεσημέρι λέω να πάω από εκεί να τους κράξω... Βασικά θα απαιτήσω αλλαγή σε καινούργια και όχι διόρθωση η τα λεφτά μου πίσω... Το θέμα είναι αν μου αρχίσουν τισ μα#$$@κιεσ τους, υπάρχει κάτι στο οποίο μπορώ να βασιστώ; πχ: να τούς δείξω κάποιο χαρτί που να λέει ότι έχω δικαίωμα να πάρω τα λεφτά μου πίσω...;;;;;
Haros Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2008 Αφού την έχεις δώσει στο e-shop πλέον πρέπει να τους περιμένεις, αμα την βρουν ελλατωματική (θα την βρουν) θα σου κόψουν 'ή πιστωτικό ή θα σου δώσουν μια άλλη.
NOPSTRIM Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2008 Τους πήρα τηλέφωνο σήμερα, και μου είπανε ότι την βρήκαν προβληματική... Επίσης μου είπανε ότι αύριο το πολύ θα μου έρθει μήνυμα με το αν εγκρίθηκε η πίστωση που ζήτησα... Σκέφτομαι να φύγω από την T220 και να πάω σε μια από τις 2 SAMSUNG SYNCMASTER 2693HM BLACK SAMSUNG SYNCMASTER T260 Αξίζει η μεταφορά από 22 σε 26; η θα κάνω μλ@%$@#%;;; Κάρτα γραφικών έχω ATI 4870 θα αντέξει τις αναλύσεις; (Δεύτερη κάρτα δεν χωράει λόγο αλλαγής ψήκτρας...) Το PC είναι φτιαγμένο κυρίως για Games αλλά λιώνω και στα Blu-Ray
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.