Προς το περιεχόμενο

Θέματα ασφαλείας σε φόρουμς

pmichal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερίζω..

Είμαι φοιτητής πληροφορικής και administrator φόρουμ φοιτητικής παράταξης.

Τώρα όντας "νεκρή" περίοδος δεν υπάρχει μεγάλη κίνηση για αυτό είναι καλή στιγμή να δω μερικά ζητήματα, για το οποία θέλω τα φώτα σας...

Το φόρουμ είναι στημένο σε phpBB 2.0.22 και χρησιμοποιούμε το mod phpbb plus 1.53.

Πρόσφατα είδα ένα άλλο φόρουμ της παράταξης μας να κατεβαίνει προσωρινά λόγο bots κλπ.

Τα 2 χρόνια που λειτουργεί δεν είχαμε πρόβλημα εμείς.

Θα ήθελα να ήξερα αν υπάρχει τρόπος, να προσομοιώσω επιθέσεις για να δω κατά πόσο είναι ευάλωτο, και αν βρεθεί "τρύπα" πως μπορεί να κλείσει.

Αυτό υποτίθεται το μαθαίνουμε, αλλά δεν έχω πάρει το συγκεκριμένο μάθημα ακόμα :P

Σε καιρό αιχμής χτυπάει 300 διαφορετικά μέλη την ημέρα, οπότε τώρα είναι καλή στιγμή...

Επίσης να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο site ή forum που να απευθύνεται σε admins παρέχοντας συμβουλές και οδηγίες....

Ευχαριστώ!

(Δεν ανέφερα ποιο είναι μήπως τεθεί ζήτημα ότι προωθώ συμφέροντα κλπ, κάτι βέβαια που δεν ισχύει καθώς ασχολούμαι αποκλειστικά με το κομμάτι του administration της σελίδας τώρα πια. Αν δεν έχουν πρόβλημα οι mods αναφέρω για πιο forum αναφέρομαι. )

Δημοσ.

Η πλατφόρμα που χρησιμοποιείς είναι διάτρητη, αγαπημένος στόχος των forum hackers. Το γεγονός ότι είναι και παλιά, άρα γνωστή, κάνει τα πράγματα ακόμη πιο εύκολα. Κάνε άμεσα αναβάθμιση στην έκδοση 3, ή πήγαινε σε vBulletin.

Καμία πλατφόρμα δεν είναι 100% ασφαλής. Πάντα θα υπάρχουν bugs και τρόποι παράκαμψης. Απλά, επιλέγεις μία που υποστηρίζεται ενεργά και παρακολουθείς την εξέλιξή της. Φροντίζεις ώστε να είσαι πάντα ενημερωμένος με τις τελευταίες εκδόσεις / αναβαθμίσεις, ειδικότερα τα security patches. Που σημαίνει πως επισκέπτεσαι τακτικά το forum της και διαβάζεις όλα τα σχετικά άρθρα που αφορούν στην ασφάλεια.