FarCry Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Είναι πολύ εύκολο να θες να πειστείς για κάτι και να πιστείς παρά να δεις το γεγονός(σύμφωνα με την Π. Διαθήκη) όπως έγινε.Δεν το διάβασα όλο το κείμενο που παρέθεσες,μου αρκούσαν 5-6 αναφορές στην κακία και την βαρβαρότητα των Αμαλακιτών. Η προσπάθεια για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα είναι αστεία. Με έκανες και γέλασα με αυτά : 1)The only two choices were leave them to die slowly/agonizingly or kill them quickly/violently. 2)People themselves normally chose to die quickly (i.e., in cases of individual suicide or group suicide) rather than go into foreign slavery or lingering torturous death (at the hands of others or at the mercy of the harsh environment and times). 3)God chose for them to die quickly, rather than the prolonged suffering scenarios of dehydration, starvation, exposure. Ε πες ότι τους καναν και χάρη ντε,πω πω τι καλοσύνη αυτό το εξηγεί μέσα στο κείμενο αν το διαβάσεις. Well, if this analysis is correct so far, we are faced clearly with the problem I pointed out earlier--the widows and fatherless kids, in the desert. This is, as pointed out above, a situation that the Amalekite warriors put their families in--NOT the Israelites per se. So, what options would Israel might have had concerning the fatherless Amalekite family, once the warriors had been eliminated in battle? There are ONLY four options to consider: 1. Take them back as slaves (or to be sold as slaves) 2. Take them back and turn them over to social relief programs/processes in Israel. 3. Leave them there in the desert to their fate 4. Kill them there in the desert και παρακάτω εξηγεί την κάθε μια περίπτωση και το εν κατακλείδι So, if we except the reality of the lack of social infrastructure necessary to support such a group, this final alternative looks like the "least painful and least dehumanizing" (judging from the data concerning suicide in the ancient world). There is nothing laudatory about it, to be sure, but the moral difficulty was forced on the Israelites by the Amalekite warrior aggression. The fact that the destruction of the Amalekite warrior group was required to end the continual anti-Israelite savagery, forced the Israelites into this situation. And, very importantly, there is NO WAY TO AVOID THE CHOICE. If you were Israel's leadership, and you HAD to destroy the warrior class of males for all the reasons already discussed, then you would inexorably be faced with this decision. And in our case, it was God who said 'do it this way'--the God who makes the difficult decision about the day and manner of our own deaths, for each of us, and it was the God who takes no delight in death (indeed, who intends to destroy it) who decided that this was 'least painful of all choices'. God, of course, is the only agent who bears last-say authority over death. God bears some kind of governance responsibility for every moment of death The innocents were victims of the warrior class' choices, not victims of the biblical god and some evil Israelite exploitation initiative. + I think think label of 'war crimes' might be appropriate to this situation if it were done today with our modern resources and infrastructure. The 'justification' of the act in the biblical case derives from it being the more merciful/least painful of all available alternatives. In today's world, it would likely not be this
elven Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Φίλε FarCry ότι και να παραθέσεις δεν αλλάζει το γεγονός του αφανισμού ενός λαού με ετολή Θεού.Σοβαρά τώρα τα επιειρήματα είναι γελοία The innocents were victims of the warrior class' choices, not victims of the biblical god and some evil Israelite exploitation initiative. Δλδ τι λέμε τώρα,ότι θα πληρώσω εγώ για τις αμαρτίες του προπαπαου μου ή του λαού μου;Σαν κοπάδι μας βλέπει ο Θεός ή σαν άτομα; Και sorry κιολας δεν πα να ήταν βάρβαροι,να πιναν αίμα και να τρωγαν βρέφη,γιατί δλδ έπρεπε να επιβιώσουν οι Εβραίοι και όχι αυτοί. Αν Θεός έκανε παρέμβαση για να σωθούν οι Εβραίοι γιατί δεν έκανε να σωθούν και άλλοι λαοί αργότερα; Αν ο Θεός τιμωρεί τους "κακούς" λαούς που είναι η τιμωρία επόμενων χρονικά λαών; Ή μήπως τιμωρούνται μόνο οι κακοί λαοί που ενοχλούν τους Εβραίους; Που είναι η ευκαιρία για μετάνοια στα βρέφη και στους άλλους; Η εξήγηηση της εκκλησίας ακριβώς επειδή πάει να δικαιολογήσει την βαρβαρότητα μπάζει απο παντού
FarCry Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 elven αν θες διάβασε το τελευταίο κομμάτι που απαντάει στην ερώτηση: But isn’t this using a “you gotta see the Big Picture” approach, to avoid accepting responsibility for clear ethical atrocities in the lives of specific individuals? εκεί θα λάβεις απάντηση ως προς το ηθικό ζήτημα που σε απασχολεί.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Την απαντηση σου θα την βρεις στους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους , απο τον Θαλη τον Μιλησιο μέχρι τον Αριστοτελη αλλα και τους μετεπειτα .Αν εσυ γνωριζεις κατι παραπανω , θα ηταν χρησιμο κ ευχαριστο για εμας να το μοιραστεις μαζι μας . Μου ειναι δύσκολο αυτή την στιγμή να ανατρέξω σε Ελληνες φιλόσοφους. Δυσκολεύεσαι να μου δώσεις εσύ την απάντηση, γιαυτό ; για την γένεσις, κανένας θρήσκος ακόμα δεν μπορεί να μου εξηγήσει πως έγιναν τα φυτά και μετά ο ήλιος ; Επίσης ο θεός σαν παντογνώστης δεν ήξερε ότι ο Αδάμ θα φάει το μήλο ;
Praetorianos Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 http://blogs.sch.gr/kantonopou/2008/08/06/%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%C2%AB%CE%B8%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC%C2%BB/ Μέτρα: 1) ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ 2) Το υπουργείο παιδείας δηλαδή δεν πιστεύει ότι οι επιστήμονες θεολόγοι-διότι σύμφωνα και με την Πλατωνική αλλά και με την άποψη του Χ.Ανδρούτσου η θεολογία είναι επιστήμη = Εδώ μαθαίνουμε ότι τα θρησκευτικά είναι επιστήμη 2) Το άρθρο 3 του Ελληνικού Συντάγματος τονίζει ότι η Ορθοδοξία είναι η επίσημη θρησκεία του Ελληνικού κράτους [...] Χωρίς το μάθημα των θρησκευτικών πώς θα είναι δυνατόν αυτό = Εδώ προσπαθεί να βγάλει αντισυνταγματικό το δικαίωμα για μη διδασκαλία των θρησκευτικών 3) και επίσης στο σύγχρονο Ελληνικό κράτος δεν υπάρχει κεντρικός σκοπός της παιδείας. Καταλαβαίνουμε ότι σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να υπάρχει κράτος. = Επειδή θα καταργηθούν τα θρησκευτικά 4) Το τρίτο σημαντικό σημείο σε όλα τα παραπάνω είναι η πνευματική χρεωκοπία που ευρίσκεται πίσω από αυτή την απόφαση και χαρακτηρίζει όλους αυτούς που την υποστήριξαν και την επέβαλαν = Το ποιος είναι πνευματικά χρεοκωπημένος ας το κρίνουν άλλοι 5) Δεν ενδιαφέρονται καν για τις πιθανές θέσεις ανεργίας που θα προκύψουν = Πανίσχυρο επιχείρημα δεν μπορώ να πω 6) στην Αμερική επετράπει η ελεύθερη διδασκαλία όλων των θεωριών του δημιουργισμού. Φαντασθείτε λοιπόν ένας γονέας να ζητήσει από το σχολείο το παιδί του να μην παρακολουθεί το μάθημα της Βιολογίας διότι διδάσκει τη θεωρία του εξελικτισμού και όχι του δημιουργισμού. = Εδώ μπαίνει στον κόπο να τα συγκρίνει.. παράλογο;; 7) Η αλήθεια είναι ότι ο Ορθόδοξος Ελληνισμός, αυτός που είναι η πηγή των μεγαλυτέρων γνωσιολογικών και ηθικών συλλήψεων, θα πρέπει ελεύθερα να διδάσκεται με κάθε τρόπο και παντού. Ας αφυπνισθούμε όλοι και από μόνοι μας ας γίνουμε θεολόγοι και ας διαδώσουμε την ενδιάθετη θεολογία του Ελληνορθόδοξου λόγου παντού. Απαντώντας σε όλους αυτούς που απαλλάσσονται από το μάθημα των θρησκευτικών για να χτυπούν προσηλυτιστικά τις πόρτες των ανθρώπων Κυριακή πρωί ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη υπηρεσία προς την ανθρωπότητα από τη διδασκαλία του αγαθού. = Γενικά οι πηγές που έχεις παραθέσει κατά καιρούς εμπίπτουν στην ίδια κατηγορία. Τίγκα στον φανατισμό και από επιχειρήματα ή σοβαρές σκέψεις διακρίνω μια έντονη εμμμ έλλειψη.
telegamesvg Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2009 Μου ειναι δύσκολο αυτή την στιγμή να ανατρέξω σε Ελληνες φιλόσοφους.Δυσκολεύεσαι να μου δώσεις εσύ την απάντηση, γιαυτό ; για την γένεσις, κανένας θρήσκος ακόμα δεν μπορεί να μου εξηγήσει πως έγιναν τα φυτά και μετά ο ήλιος ; Επίσης ο θεός σαν παντογνώστης δεν ήξερε ότι ο Αδάμ θα φάει το μήλο ; Εγω απλα μετεφερα τι ονομαζουν Θεο ολοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι ,χωρις θρησκευτικες προεκτασεις .Αλλωστε δεν νομιζω οτι μπορω να πω οτι ανηκω σε μια συγκεκριμενη θρησκεια . Απο εκει κ περα δυστυχως δεν εχω ασχοληθει τοσο πολυ με τον Μωυση κ την Γενεση για να μπορω να σου απαντησω . Σιγουρα ομως και που αναφερεις θα μπορουσαν να γινουν αντικειμενο προβληματισμου και συζητησεως με ανοικτο πνευμα (οπως επιτασει η λογικη και ο διαλογος) και συμφωνα με τον Σωκρατικο τροπο ερευνης . Αυτο που μπορω να σου πω για τον ηλιο ειναι οτι τουλαχιστον απο τους Ελληνες αλλα κ απο αλλους λαους , πολιτισμους θεωρειται η πηγη της ζωης και μαλιστα λατρευοταν ως Θεος .Αλλωστε ακομη και η συμβατιθκη ημερομηνια γεννησης του Χριστου εχει να κανει με αυτον . Τελος ειλικρινα σου προτεινω να αρχισεις -αν δεν το εχεις κανει ηδη - να ξεφυλιζεις μερικα απο τα αρχαια συγγραματα και πιστεψε με οτι θα ανακαλυψεις πραγματα που δεν σου τα ειπε ποτε κανεις και που ποτε δεν περιμενες οτι θα βρεις.
FarCry Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Μέτρα:Γενικά οι πηγές που έχεις παραθέσει κατά καιρούς εμπίπτουν στην ίδια κατηγορία. Τίγκα στον φανατισμό και από επιχειρήματα ή σοβαρές σκέψεις διακρίνω μια έντονη εμμμ έλλειψη. ΣταΥρου ΓιαγκΑζογλου ΣυμβοΥλου του ΠαιδαγωγικοΥ ΙνστιτοΥτου http://www.dide.ach.sch.gr/thriskeftika/teach/teachgen/thrgym.htm Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι ενταγμένο στην παρεχόμενη από την πολιτεία εκπαίδευση και υπηρετεί τους γενικούς σκοπούς της παιδείας, σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους Νόμους. Όπως όλα τα μαθήματα του ελληνικού σχολείου, έχει ως στόχο τη διαμόρφωση ελεύθερων και υπεύθυνων πολιτών, συμβάλλοντας με τις γνώσεις που παρέχει στην κριτική ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης, στο σεβασμό και τη συνύπαρξη με τη θρησκευτική ετερότητα, στην έμπρακτη αλληλεγγύη. Ακόμη, επιδιώκει να εμπνεύσει τον σεβασμό καθώς και δραστηριότητες για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της πολιτισμικής κληρονομιάς του τόπου μας, αλλά και της ανθρωπότητας ολόκληρης είμαστε ok τώρα?
jimarass Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Μου ειναι δύσκολο αυτή την στιγμή να ανατρέξω σε Ελληνες φιλόσοφους.Δυσκολεύεσαι να μου δώσεις εσύ την απάντηση, γιαυτό ; για την γένεσις, κανένας θρήσκος ακόμα δεν μπορεί να μου εξηγήσει πως έγιναν τα φυτά και μετά ο ήλιος ; Επίσης ο θεός σαν παντογνώστης δεν ήξερε ότι ο Αδάμ θα φάει το μήλο ; 1)Αυτά είναι ιστοριούλες ανθρώπινης σκέψης. Απλά δεν κατέβηκε ο θεός ως άλλος ξερώλας να κάνει ανάλυση κβαντομηχανικής στους γιδοβοσκούς. Εσύ αν δεις ένα παιδάκι να μιλάει για τον Άγιο Βασίλη θα πας να του πεις ότι δεν υπάρχει για να είσαι οκ με τους φυσικούς κανόνες?? 2)Το ήξερε. Αυτό τι σημαίνει, ότι έπρεπε να "κουρδίσει" τον Αδαμ ώστε να μην το φάει?? Free Will !! Κάποια πράγματα απλά δε χρειάζεται να τα ψάχνουμε πολύ , μέχρι να φτάσουμε στο στάδιο κατανόησής τους. Απλά τα βάζουμε στην άκρη και περιμένουμε. Η ουσία της Πίστης, που αφορά την ενάρετη ζωή, είναι άλλη. Γιατί δε συζητάμε αυτό καλύτερα και ας αφήσουμε το ποιος είναι θεός και ποιος δεν είναι.....
Timour21 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Επίσης ο θεός σαν παντογνώστης δεν ήξερε ότι ο Αδάμ θα φάει το μήλο ; Βεβαίως και το ήξερε, αλλά το έκανε ούτως ή άλλως για να τον "δοκιμάσει". Πως πχ εσυ και γω, βλέπουμε μια καρέκλα τσουρούτικη η οποία ξέρουμε εκ των προτέρων οτι θα σπάσει άμα κάτσουμε, αλλά εμείς καθόμαστε μόνο και μόνο για να σπάσει και να νιώσουμε μαλάκες.... έτσι και αυτός. ***αυτόματη ένωση μηνυμάτων*** τι έπρεπε να "κουρδίσει" τον Αδαμ ώστε να μην το φάει??Free Will !! Έχεις έναν σκύλο (ο οποίος παραδόξως γουστάρει με τρέλα τα ψητά ζουμερά λουκάνικα). Αν λοιπόν ο σκύλος τσακίσει το λουκάνικο (που είχες καβατζώσει για σένα), δεν θα φταίει ο σκύλος, θα φταίς εσύ που έβαλες το λουκάνικο μπροστά στον σκύλο.
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 1)Αυτά είναι ιστοριούλες ανθρώπινης σκέψης. Απλά δεν κατέβηκε ο θεός ως άλλος ξερώλας να κάνει ανάλυση κβαντομηχανικής στους γιδοβοσκούς. Εσύ αν δεις ένα παιδάκι να μιλάει για τον Άγιο Βασίλη θα πας να του πεις ότι δεν υπάρχει για να είσαι οκ με τους φυσικούς κανόνες?? 2)Το ήξερε. Αυτό τι σημαίνει, ότι έπρεπε να "κουρδίσει" τον Αδαμ ώστε να μην το φάει?? Free Will !! Κάποια πράγματα απλά δε χρειάζεται να τα ψάχνουμε πολύ , μέχρι να φτάσουμε στο στάδιο κατανόησής τους. Απλά τα βάζουμε στην άκρη και περιμένουμε. Η ουσία της Πίστης, που αφορά την ενάρετη ζωή, είναι άλλη. Γιατί δε συζητάμε αυτό καλύτερα και ας αφήσουμε το ποιος είναι θεός και ποιος δεν είναι..... 1)Όχι δεν θα του το πω ότι δεν υπάρχει άγιος Βασίλης αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υπάρχει. κατά τα άλλα δεν καταλαβαίνω τι θελεις να πεις. Το άλλο που έγιναν πρώτα τα φυτά και μετά ο ήλιος ; 2)σημαίνει ότι το παιχνίδι ήταν στημένο, η διαφωνείς ;
Lucifer Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Free Will !! Αν ο Θεός τα ξέρει όλα, τότε ξέρει την πορεία ζωής σου. Αν ξέρει την πορεία ζωής σου, δεν υπάρχει ελεύθερη θέληση. Αν υπάρχει ελεύθερη θέληση, τότε ο Θεός δεν τα ξέρει όλα. Logic's a bitch.
Praetorianos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 είμαστε ok τώρα? Μόλις μου σχολιάσεις τις μπαρουφολογίες που έκανα quote θα σχολιάσω το κείμενο που παρέθεσες. Όσο για το sig σου: Δηλαδή, αποδεικνύουν ότι τα Ιερά Κείμενα είναι ακριβή χρησιμοποιώντας μια γνώση, η οποία μας παραδίδεται από τα ίδια αυτά κείμενα. Πρόκειται για μια περίπτωση κυκλικής επιχειρηματολογίας. Με άλλα λόγια, για να αποδείξουμε την αλήθεια μιας άποψης, επικαλούμαστε την ίδια την άποψη.
telegamesvg Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 [quote name='Praetorianos;2585232 "Θέλει ο Θεός να εμποδίσει το κακό αλλά δεν είναι ικανός; Τότε δεν είναι παντοδύναμος. Μπορεί αλλά δε θέλει; Τότε δεν είναι πανάγαθος Και θέλει και μπορεί; Τότε γιατί υπάρχει το κακό; Δεν θέλει ούτε μπορεί; Τότε γιατί να τον αποκαλούμε Θεό;" Bεβαια το "κακο" με το παραπανω κειμενο και την αξιοπιστια του ειναι οτι δεν εχει σωθει το αρχαιο κειμενο ... Και ο Επικουρος μονο αθεος δεν ηταν ' date=' οπως θελουν να τον παρουσιασουν . Αποδειξη: [b']Αποδοση στα νεοελληνικα[/b]: "..τον θεό να τον θεωρείς όν, άφθαρτο και μακάριο, όπως μας τον παρουσιάζει η κοινή σε όλους μας παράσταση του θεού, και να μην του φορτώνεις τίποτα ξένο προς την αφθαρσία του και αταίριαστο στη μακαριότητά του. Αντίθετα να φρονείς γι' αυτόν κάθε τι που μπορεί να διαφυλάξει τη μακαριότητα και την αφθαρσία του. Διότι οι θεοί υπάρχουν, εφ' όσον η γνώση που έχουμε γι' αυτούς είναι ολοκάθαρη. Δεν είναι όμως τέτοιοι όπως τους φαντάζεται ο περισσότερος κόσμος. Διότι δεν κρατά ακέραιη την αρχική παράσταση για τους θεούς. Ασεβής δεν είναι εκείνος που δεν παραδέχεται τους θεούς πολλών, αλλά εκείνος που αποδίδει στους θεούς τις δοξασίες των πολλών. Ό,τι φρονούν οι πολλοί για τους θεούς δεν είναι γνώση αλλά προλήψεις, από όπου, στους κακούς προκαλούνται από τους θεούς οι μεγαλύτερες βλάβες και οι ωφέλειες στους καλούς. Γιατί επειδή οι άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι με τις δικές τους αρετές αποδέχονται όλους τους όμοιους και θεωρούν ξένο το ανόμοιο.(Επιστολή προς Μενοικέα) Το μακάριον και άφθαρτον ον (δηλαδή οι Θεοί) ούτε το ίδιο γνωρίζει βάσανα και στενοχώριες ούτε προξενεί παρόμοιες ενοχλήσεις σε άλλα όντα. Επομένως δεν επηρεάζεται ούτε από τους θυμούς και τις βλασφημίες ούτε από τις ευχαριστίες και τις προσευχές των ανθρώπων. Όλα αυτά είναι γνωρίσματα των αδυνάτων και θνητών όντων και όχι των θεών." Αρχαιο κειμενο : ..Πρῶτον μὲν τὸν θεὸν ζῷον ἄφθαρτον καὶ μακάριον νομίζων͵ ὡς ἡ κοινὴ τοῦ θεοῦ νόησις ὑπεγράφη͵ μηθὲν μήτε τῆς ἀφθαρσίας ἀλλότριον μήτε τῆς μακαριότητος ἀνοίκειον αὐτῷ πρόσαπτε• πᾶν δὲ τὸ φυλάττειν αὐτοῦ δυνάμενον τὴν μετὰ ἀφθαρσίας μακαριότητα περὶ αὐτὸν δόξαζε. θεοὶ μὲν γὰρ εἰσίν• ἐναργὴς γὰρ αὐτῶν ἐστιν ἡ γνῶσις• οἵους δ΄ αὐτοὺς οἱ πολλοὶ νομίζουσιν͵ οὐκ εἰσίν• οὐ γὰρ φυλάττουσιν αὐτοὺς οἵους νομίζουσιν. ἀσεβὴς δὲ οὐχ ὁ τοὺς τῶν πολλῶν θεοὺς ἀναιρῶν͵ [124] ἀλλ΄ ὁ τὰς τῶν πολλῶν δόξας θεοῖς προσάπτων. οὐ γὰρ προλήψεις εἰσὶν ἀλλ΄ ὑπολήψεις ψευδεῖς αἱ τῶν πολλῶν ὑπὲρ θεῶν ἀποφάσεις. ἔνθεν αἱ μέγισται βλάβαι αἴτιαι τοῖς κακοῖς ἐκ θεῶν ἐπάγονται καὶ ὠφέλειαι. ταῖς γὰρ ἰδίαις οἰκειούμενοι διὰ παντὸς ἀρεταῖς τοὺς ὁμοίους ἀποδέχονται͵ πᾶν τὸ μὴ τοιοῦτον ὡς ἀλλότριον νομίζοντες. (Επιστολή προς Μενοικέα) Τὸ μακάριον καὶ ἄφθαρτον οὔτε αὐτὸ πράγματα ἔχει οὔτε ἄλλῳ παρέχει• ὥστε οὔτε ὀργαῖς οὔτε χάρισι συνέχεται• ἐν ἀσθενεῖ γὰρ πᾶν τὸ τοιοῦτον. (ἐν ἄλλοις δέ φησι τοὺς θεοὺς λόγῳ θεωρητούς͵ οὓς μὲν κατ΄ ἀριθμὸν ὑφεστῶτας͵ οὓς δὲ κατὰ ὁμοείδειαν͵ ἐκ τῆς συνεχοῦς ἐπιρρύσεως τῶν ὁμοίων εἰδώλων ἐπὶ τὸ αὐτὸ ἀποτετελεσμένων͵ ἀνθρωποειδεῖς.(Επίκουρος-Κύριαι δόξαι) Δυστυχως,ενω εχουμε εναν θυσαυρο γνωσεων, αντι να τον ερευνουμε , καθομαστε να μας σερβιρουν οτι θελουν οποιοι θελουν οπως θελουν .
FarCry Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2009 Αν ο Θεός τα ξέρει όλα, τότε ξέρει την πορεία ζωής σου.Αν ξέρει την πορεία ζωής σου, δεν υπάρχει ελεύθερη θέληση. Αν υπάρχει ελεύθερη θέληση, τότε ο Θεός δεν τα ξέρει όλα. Logic's a bitch. όπα εδώ έκανες mega σφάλμα. ο θεός τα ξέρει όλα ΑΛΛΑ επιτρέπει να αποκλίνουν ανάλογος κατά την κρίση του. δεν είναι fixed. ο καπετάνιος ακολουθεί μια προκαθορισμένη πορεία αλλα μπορεί ανάλογος τι βούληση του να πάει το καράβι όπου γουστάρει. αυτό εσύ δε το γνωρίζεις εξού και τα σημεία. ***αυτόματη ένωση μηνυμάτων*** τα facts τις βίβλου τα έχεις δει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα