Προς το περιεχόμενο

ελεος με τις μοτοσυκλετες.


gdriver

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δεν ισχύει το παραπάνω,θα ήταν πολλές οι τύψεις Άρη,εμένα πάντως θα με έριχνε πολύ

 

ε ενταξει.. κανενας δεν ειναι ιδιος.. εσυ μπορει να ξενερωνες παραπανω.. αλλα 5 νυχτες σε νησακι με το μωρο θα με ξεχναγες εμενα.. ουτε τηλεφωνο για περαστικα ουτε τπτ.. μη το ψαχνεις.. σε ζουγλα ειμαστε.. ο καθενας την παρτυ του..

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

δεν βγαινει ακρη,αν και καταλαβαινω οντας και 4τροχος ποσο εκνευριστικες και επικινδυνες ειναι οι μαλακιες που κανουν διαφοροι μηχανακιδες κυριως νεαροι αλλα και μεγαλοι καγκουρες οι οποιες μας περνουν σβαρνα ολους γιατι πολυ απλα ο κοσμος εχει στο μυαλο του το στερεοτυπο του αλητη μηχανοβιου αντιθετα με τον politicaly correct και καθως πρεπει 4τροχο

 

οσο για τους φιλους που λενε για μηχανακια χωρις φωτα κλπ αναφερονται σε παπακια κυριως και πιτσιρικαδες γιατι μηχανη χωρις φωτα=την ψαχνω για τον αλλο κοσμο και τετοιες μαλακιες δεν τις κανουν μεγαλοι σε ηλικια

 

επισης οταν κλεινετε και εμποδιζετε συναδελφοι 4τροχοι τις μηχανες μην περιμενετε να φερθουν σαν μαλακες και να μην περασουν με καθε τροπο,ολα δικα σας τα θελετε

 

τεσπα i rest my case, καλημερα και παρτε και μερικα σπανια και αντισυμβατικα οσο δεν παιρνει μηχανακια

 

Bimota Vyrus (μαζι με τον παππου της Bimota Tesi)

 

vyrus-high.jpg

 

 

-----Προστέθηκε 26/11/2008 στις 09 : 05 : 33-----

 

 

Britten το μηχανακι δημιουργημα ενος ανθρωπου που ξεφτιλιζε τους κολοσσους του χωρου

 

sot2003a.jpg

 

 

Honda RC30 a masterpiece for the masses

 

RC30_RHF_1024.jpg

 

 

-----Προστέθηκε 26/11/2008 στις 09 : 12 : 27-----

 

 

Honda NR 500, 32 βαλβιδες,οβαλ εμβολα,εξωτικα υλικα,απειρες μηχανολογικες πατεντες,V4 και ολα αυτα γιατι ο Soichiro ηθελε να τρεξει κοντρα σε ιδιου κυβισμου διχρονα:shock:

 

One mans pride and dream,γεναρχης των NR750 και των σειρων RC,RCV και VF,VFR της Honda

 

nr500_l.jpg

Δημοσ.

million_voices συμφωνω σαυτα που λες.. επισης ομολογω οτι την Britten σα μηχανη δεν την ηξερα... παντα νομιζα οτι η Vyrus ηταν THE BEST DESIGN ever..αλλα κοιταζωντας την Britten .. θα ημουν σε διλλημα για το ποια απο τις 2 θα διαλεγα..!!

Δημοσ.
million_voices συμφωνω σαυτα που λες.. επισης ομολογω οτι την Britten σα μηχανη δεν την ηξερα... παντα νομιζα οτι η Vyrus ηταν THE BEST DESIGN ever..αλλα κοιταζωντας την Britten .. θα ημουν σε διλλημα για το ποια απο τις 2 θα διαλεγα..!!

 

η Bimota Vyrus και Tesi καθως και η Yamaha GTS 1000 ειναι clopy paste της Britten και μιλαμε μονο για το εναλλακτικο μπροστινο

 

gts2.jpg

 

η Britten νομιζω πως δεν πουλιεται, μιλαμε για μηχανη out of this world με μεγαλη και ενδοξη ιστορια απο πισω της

 

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Britten

 

http://www.britten.co.nz/

Δημοσ.

....Παρ’ όλα αυτά, όμως, ο Britten ήταν πάντα ένας ταπεινός άνθρωπος. Ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι έχει φτιάξει την καλύτερη μηχανή του κόσμου –παρ’ όλο που για πολλούς ήταν η καλύτερη – και συνήθως έλεγε: «Δεν περιμένω αυτή η μηχανή να μπορεί να συναγωνιστεί τις Ιαπωνικές εταιρίες όσον αφορά τη γραμμή παραγωγής. Η Britten V-1000 θα συνεχίσει να είναι μια χειροποίητη μηχανή. Δεν έχω σκοπό να παράγω μαζικά τη μοτοσικλέτα μου. Εξάλλου, είμαι σίγουρος

ότι δεν θα υπήρχαν και πολλοί που θα ήθελαν μία. Η μηχανή είναι δύσκολη στην οδήγησή της και πολλοί λίγοι θα μπορέσουν να τη δαμάσουν. Έχει πολύ μεγάλη δύναμη. Εγώ την φοβάμαι. Με ένα γύρισμα του δεξιού καρπού το επόμενο που κάνεις είναι να γουρλώνεις τα μάτια σου και να σταματάς αμέσως ψάχνοντας για κάποιον άλλο που να μπορεί να την οδηγήσει».

 

Ερωτώμενος πώς κατέληξε σε αυτό το σχέδιο, απαντούσε: «Φαντάζομαι ότι το μεγαλύτερο προσόν μου είναι ότι δεν δούλευα για κάποια εταιρεία. Π.χ. αν δούλευα για την Jaguar θα έπρεπε να ακολουθήσω τη γραμμή της Jaguar. Εγώ, όμως, εργαζόμουνα για τον εαυτό μου και για να πραγματοποιήσω ένα όραμά μου. Είμαι ελεύθερος από κάθε περιορισμό…πιστεύω ότι κάθε άνθρωπος θα έπρεπε να κυνηγάει τα όνειρά του και να μην αφήνει ποτέ την έλλειψη χρημάτων ή κεφαλαίου να σταθούν τροχοπέδη στα σχέδιά του. Τίποτα δεν είναι αδύνατον». Στον Britten, πολλές φορές, άρεσε να παρομοιάζει τον εαυτό του με τον «βιολονίστα που ποτέ δεν ήταν καλός στο να παίζει βιολί αλλά που κατάφερε να σχεδιάσει ένα ‘στραντιβάριους’».

John Britten_10

Ο κύριος Britten πέθανε μόλις στα 45 χρόνια ζωής του από καρκίνο αφήνοντας πίσω όμως μια απίστευτη κληρονομιά στην χώρα που γεννήθηκε και σε όλο τον κόσμο των δύο τροχών. Σίγουρα, η Britten V-1000 ήταν – και παραμένει – χρόνια μπροστά από την εποχή της. Σίγουρα μετά από ορισμένα χρόνια ή ίσως και δεκαετίες, οι βιομηχανίες να αρχίσουν να κατασκευάζουν τις μηχανές όπως ο Britten.

 

Μέχρι τότε όμως…ας αρκεστούμε σε ό,τι έχουμε και ας συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε…

 

Που βρίσκονται οι Britten V-1000 σήμερα;

Μέχρι τον θάνατό του, ο Britten κατάφερε να κατασκευάσει 10 V-1000. Ακολουθεί η λίστα με τα ονόματα των ιδιοκτητών και την τοποθεσία που βρίσκονται.

 

01. Christchurch, New Zealand (ιδιοκτήτης: κοινή ιδιοκτησία μεταξύ Britten Motorcycle Company και Cardinal Network)

02. Wellington, New Zealand (ιδιοκτήτης: Te Papa – Μουσείο)

03. Milano, Italy (ιδιοκτήτης: Roberto Crepaldi)

04. Massachusetts, USA (ιδιοκτήτης: Mark Stewart)

05. Michigan, USA (ιδιοκτήτης: George Barber)

06. Auckland, New Zealand (ιδιοκτήτης: Kevin Grant)

07. Alabama, USA (ιδιοκτήτης: James Hunter)

08. California, USA (ιδιοκτήτης: Jim Hunter)

09. Wellington, South Africa (ιδιοκτήτης: Gary Turner)

10. Las Vegas, USA (ιδιοκτήτης: Michael Lanuccilli — δεν έχει οδηγηθεί ποτέ!)

 

 

LINK

Δημοσ.

οντως ισως η καλυτερη μηχανη στον κοσμο δημιουργημα ενος μονο ανθρωπου, απαυγασμα του παθους και της αγαπης του για τους 2 τροχους,η ιστορια της Britten ειναι τοσο απιστευτη ειναι σχεδον σαν παραμυθι

 

προσωπικα ομως ειμαι με την NR, ο Soichiro πιστευε στα τετραχρονα,πιστευε οτι ειναι το μελλον,τα υποστηριζε λογω του ποιο ανθρωποκεντρικου τροπου αποδοσης της δυναμης τους,την οικονομια καυσιμου και την εκπομπη μειωμενων ρυπων

 

οποτε εσπρωξε την τεχνολογια στα ορια για να κυνηγησει το αδυνατο,για να αποδειξει εμπρακτα τα οσα πιστευε και μπορει ναι μεν η NR να απετυχε (δεν μπορεις με τπτ ετσι και αλλιως να ανταγωνιστεις διχρονα ιδιου κυβισμου) αλλα η ιστορια τον δικαιωσε

 

η ιστορια με την NR (οπως και με την Britten) ειναι attitude ειναι σταση ζωης

Δημοσ.

εγω μια φορα παντα γουσταρα αυτη τη κυρια...

 

newhayabusazt2.jpg

 

δε βλεπεις και πολλες στο δρομο, αλλα ειναι κουκλες...:o

Δημοσ.
εγω μια φορα παντα γουσταρα αυτη τη κυρια...

 

newhayabusazt2.jpg

 

δε βλεπεις και πολλες στο δρομο, αλλα ειναι κουκλες...:o

 

Έχουν γεμίσει οι δρόμοι Busha. Πολύ καλό μηχανάκι, άσχημο κώλο βέβαια.

Και όντως μηχανάκι κάτω απο 200 κιλά FTW.

Δημοσ.
ωραιο το διτροχο.για πιτσιρικαδες καλο ειναι. επισης ξεχασαμε τη μολυνση που εχουν και το θορυβο που κανουν αυτα τα κατασκευασματα. ποσες φορες μολις περασει μια μοτοσυκλετα δεν εχει βρωμισει ο τοπος για ωρες. επισης στην κινα με το μεγαλυτερο προβλημα μολυνσης ,ναι καλα μαντεψατε οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν παπακια.

 

υπεραπλούστευση. είσαι και ημιμαθείς. α ναι. έχεις και τεράστιο πρόβλημα αντίληψης/κρίσης.

 

όλοι οι υπόλοιποι οι καβλ0μεν0ι με μηχανές κτλ μια απο τα ίδια. για απόλαυση υπάρχουν και το μηχανάκι, και η μηχανή και το τζιπάκι και το αυτοκίνητο (-τα σεντάν :lol: )

 

ps: στεγνο ποστ, διαβάζοντας μόνο την 1η σελίδα και την τελευταία :-D

Δημοσ.
Κάτι τέτοιο εννοείς:

Όχι σε αυτό το μηχανάκι πήγαινε κανονικά και είναι διαστάυρωση όχι μονόδρομος.

 

Καλά μιλάμε το παλικάρι σώθηκε...Και η άλλη η καριόλα κατευθείαν ψέμα αντί να ζητήσει συγνώμη,λέει "Είχα πράσινο".Πως είχες πράσινο μωρή αφού η κυκλοφορία αρχίζει μισό λεπτό μετά το τρακάρισμα;:devil:

 

Οι κοιμισμένοι οδηγοί είναι ακόμα χειρότεροι από αυτούς που είναι γκαζάκηδες.Γιατί γκαζάκια θα δείς 1-2 κάθε μέρα.Με δαύτους είναι γεμάτος ο τόπος...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...