Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με εγγύηση φορητού Macintosh


outlaw star

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο forum...μια φίλη μου αγόρασε σήμερα ένα φορητό mac απο multirama το οποίο απο ότι φαίνεται έχει χαλασμένο σκληρό..πήρε τηλέφωνο στα multirama και της είπαν ότι αυτοί δε φέρουν καμμία ευθύνη και ότι θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη rainbow(αντιπροσωπεία mac στην ελλάδα)..αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι απο τη στιγμή που το laptop έχει πρόβλημα εξαρχής δεν είναι υποχρεωμένοι να το αντικαταστήσουν οι ίδιοι(το multirama) με άλλο?ευχαριστώ:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά έτσι έλεγα και εγώ για ένα touch που είχα αγοράσει και μου στήσαν φασαρία στο μαγαζί, ότι αν τουλάχιστον δεν το εξετάσει η rainbow δεν το δέχονται με τίποτα πίσω. 20 μέρες μείον για να αντικαταστήσουν κάτι που αποδείχτηκε χαλασμένο αλλά επειδή φτιάχνεται δεν θα δεχτούν επιστροφή και τέτοια, ορκίστηκα ότι δε θα ξαναπατήσω σε multirama.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η rainbow(απο εκει αγοραζει το multirama) δεν υποστηριζει DOA (dead on arrival) κ αμεση αντικατασταση..

 

Αν τωρα θελησει με δικο τους κοστος να κανει κατι τετοιο το multirama ειναι αλλα θεμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά συγνώμη αλλά έχω την εντύπωση πως τις πρώτες 14 ημέρες μπορείς να γυρίσεις ότι προϊόν θέλεις από εκεί που το πήρες χωρίς καν να αναφέρεις το λόγο της αλλαγής. Σήμερα ήμουν στο Saturn και μου το είπε και ο πωλητής και η ταμίας. Δε νομίζω ότι το saturn το κάνει για την καλή του καρδιά, αλλά επειδή είναι υποχρεωμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα multirama στον Πειραια ,γραφουν(τουλαχιστον μεχρι προσφατα) και πισω απο τα ταμεια οτι υπαρχει δικαιωμα επιστροφης ...

 

Προσωπικα θα εκανα μεγαλη φασαρια ,μεχρι που θα τους κατηγορουσα για ενδεχομανο δολο απο μερους τους να μου δωσουν ελλατωματικο προιον ...

 

Εγω πλεον για να ειμαι καλλυμενος , παντα ρωταω τν πωλητη να μου πει τι γινεται σε περιπτωση που το προιον που αγοραζω και που δεν μπορω να το δοκιμασω ειναι προβληματικο απο την μανα του και αναλογως πρατω .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά συγνώμη αλλά έχω την εντύπωση πως τις πρώτες 14 ημέρες μπορείς να γυρίσεις ότι προϊόν θέλεις από εκεί που το πήρες χωρίς καν να αναφέρεις το λόγο της αλλαγής. Σήμερα ήμουν στο Saturn και μου το είπε και ο πωλητής και η ταμίας. Δε νομίζω ότι το saturn το κάνει για την καλή του καρδιά, αλλά επειδή είναι υποχρεωμένο.

 

 

Αυτο ισχυει ομως μονο αν το επιστρεψεις στην αρχικη του κατασταση κ συσκευασια! :-)

Τις σκισμενες-ανοιγμενες συσκευασιες οι περισσοτεροι δεν τις δεχονται πισω.

 

Το doa κ αμεση αντικατασταση αντι για επισκευη ειναι διαφορετικο πραγμα κ το υποστηριζουν δυστυχως λιγες εταιριες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστηχως βλεπω οτι τα Multirama πανε απο το κακο στο χειροτερο απορω γιατι υπαρχουν ατομα που ψωνιζουν ακομα απο εκει.

Θα με αφησετε να βγω λιγο Off Topic..

Η εμπειρια μου με τα συγκρεκριμενα καταστηματα ειναι μικρη πλην ομως τραυματικη.Οτι ΜΑ οτι και αν εχω αγορασει απο εκει μου βγηκε προβληματικο συγκεκριμενα απο το καταστημα της Αγιας Παρασκευης(Διπλα απο το Πλαισιο) δεν ξερω αν ειναι αποθηκη ελλατωματικων προιοντων αλλα μετα την τριτη συμπτωση χαλασμενων προιοντων παυει να λεγεται συμπτωση και λεγεται κοροιδια.

Βεβαια οι τυποι ειναι των ακρων σε πληκτρολογιο Wireless Microsoft 1000 κατι δεν θυμαμαι απο την πρωτη μερα δεν δουλευε το ποντικi παω αμεσως να το αλλαξω και να παρω ενα Logitech S520 lazer του λεω το και το και το κοιταει απλα το κουτι χωρις να το ανοιξει και μου εδωσε το αλλο ασχετα αμμα κολλαγαν τα κουμπια απο την πρωτη στιγμη....

Τωρα σε σκληρο δισκο Ρεγκα(Seagate) μου εκαναν ολοκληρο σκηνικο οτι μου επεσε και τον χαλασα και θα τον αλλαξουν μετα απο ελεγχο κλπ.

Παρε ενα τηλεφωνακι στον ΙΝΚΑ που ειναι μανουλα για τετοιες περιπτωσεις και ενημερωσε μας και εμας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Well, to set things right..

 

Είμαι κι εγώ φίλος της κοπέλας. Το MacBook επεστράφη στο Multirama, χωρίς "παρατράγουδα". Επειδή δεν υπάρχει αντίστοιχο μοντέλο σε stock (πρόκειται για το προηγούμενο μοντέλο - όχι το aluminum) έγινε επιστροφή χρημάτων.

 

Να βγώ, κι εγώ, για λίγο εκτός θέματος, αναφέροντάς σας ένα νέο περιστατικό:

 

Αν αγοράσετε, από κάποιο κατάστημα (όχι από την Rainbow), ένα MacBook και κάποιες μνήμες (χωριστά - οι οποίες είναι συμβατές με το MacBook), δεν επιτρέπεται να τις εγκαταστήσετε μόνοι σας, διότι, χάνεται η εγγύηση.

 

Άντε, μέχρι εδώ καλά....

 

Το κατάστημα (από το οποίο αγοράσατε τα εν λόγω προϊόντα) δεν επιτρέπεται να τις εγκαταστήσει, διότι, (πάλι) χάνεται η εγγύηση.

 

Ας πούμε, ότι και μέχρι εδώ, καλά....

 

Πρέπει να τις εγκαταστήσει η Rainbow (ή κάποιος άλλος εξουδιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Apple).

 

Το θέμα είναι, ότι η Rainbow δεν δέχεται να σας εγκαταστήσει τις δικές σας μνήμες, παρά μόνο τις δικές της!!

 

To sum up: Έχεις MacBook (φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και για iMac ή/και MacMini) και θέλεις να κάνεις αναβάθμιση στις μνήμες;

Ή αγοράζεις μόνο από τον αντιπρόσωπο (με τις τιμές που πουλάει εκείνος) ή τις βάζεις μόνος σου και χάνεις την εγγύηση...

 

Γνωρίζετε αν, όντως, ισχύει κάτι τέτοιο;..

 

Και κάτι τελευταίο, προς όλους τους φίλους που ανέφεραν ότι έχει κάποιος το δικαίωμα της επιστροφής (ειδικά σε περίπτωση d.o.a.):

 

Γνωρίζετε, το πού αναφέρεται αυτό το δικαίωμα (Νόμος/ΦΕΚ/κλπ);

 

Δεν διαφωνώ μαζί σας και το έχω ακούσει κι εγώ αυτό το "δικαίωμα" αλλά κανείς δεν ξέρει ποιός νόμος "προστατεύει" αυτό το δικαίωμα..

Διότι, όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι επιχείρημα το "το ξέρω ότι έχω αυτό το δικαίωμα" ή το "μου το είπαν κάτι παιδιά στο insomnia"..

Η "πηγή" είναι που με ενδιαφέρει..

 

P.S.

Ευχαριστώ όλους όσοι απάντησαν (και θα απαντήσουν) και συγγνώμη αν σας κούρασα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ειχα αλλαξει ram και σκληρο μονος μου σε macbookpro οταν χαλασε το logicboard ή κατι τετοιο ξαναεβαλα το παλιο σκληρο και τη παλια μνήμη και το πήγα και μια χαρα μες στην εγγύηση ήταν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αγοράσετε, από κάποιο κατάστημα (όχι από την Rainbow), ένα MacBook και κάποιες μνήμες (χωριστά - οι οποίες είναι συμβατές με το MacBook), δεν επιτρέπεται να τις εγκαταστήσετε μόνοι σας, διότι, χάνετε η εγγύηση.

 

Και ποιός σου είπε πως χάνεται η εγγύηση αν βάλεις μόνος σου τις μνήμες?

 

Στα MacBook, MacBook Pro και iMac, η αλλαγή της μνήμης είναι εργασία που μπορεί να γίνει από τον χρήστη χωρίς παραβίαση της εγγύησης. Η ίδια η Apple έχει οδηγίες στο site της για την αλλαγή της μνήμης: http://support.apple.com/kb/HT1651

 

Στα MacBook (παλιά και νέα) και στα νέα Unibody MacBook Pro, το ίδιο ισχύει και για τον σκληρό δίσκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...