Προς το περιεχόμενο

[split] Συζήτηση για την "προσφορά" του e-shop.gr με 12,30 ευρώ


greekboy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μέσα και εγώ, μην μας δουλεύουν κιόλας!!

Μπράβο torrentleech, και συμπληρώνω, αφού ήταν λίγα κομμάτια βιτρίνας γιατί επί 1 ημέρα δεν τελείωσε το stock;

  • Απαντ. 266
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Έμενα ακόμα δεν μου ήρθε το περιβόητο mail,μου είναι στο στάδιο έλεγχος διαθεσιμότητας άλλα λογικά φαντάζομαι ότι θα πρέπει να το λάβω και εγώ αυτό το email.

Αν μου πουν την ίδια δικαιολογία το σκέφτομαι σοβαρά να προσφύγω στον συνήγορο του καταναλωτή γιατί ωραία το τυπογραφικό το δέχομαι άλλα το ότι όπως λένε πάνε να πουλήσουν μεταχειρισμένο προϊόν σαν καινούριο πάει πολύ νομίζω.

Δημοσ.

Δε παίζει να ήταν stock για τον απλούστατο λόγο ότι αν θυμάμαι και στα Mediamarkt πριν καιρό για κάτι οθόνες που έκανα πχ 300 ερώ έδινε αυτές τις βιτρίνας γύρω στα 225.Και καλά μέχρι να φύγουν όλα. Τώρα να κόβουν τη τιμή ως προς το ένα δέκατο είναι αδιανόητο, είτε αυτό έκανε 5 είτε 15 είτε 150. Το ότι το έκαναν για διαφημιστικούς σκοπούς είναι πολύ πιθανό αλλά μου φαίνεται κάπως θα έχουν καλύψει τους εαυτούς στους σε περίπτωση λάθους. Το πολύ πολύ να τα χρεώσουν σε αυτούς που έστειλαν το μαιλ που έλεγε οτι ειναι σε στοκ και όχι οτι είναι τυπογραφικό λάθος.

Δημοσ.
εγώ που πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω τελικά πόσο έχουν, μου τις ακυρώσαν :devil:

Λογικο μου ακουγεται,εγω περασα απο εκει σημερα το πρωι να παρω κατι που ηθελα...ελεγα να τους ρωτησω τι γινεται με τους δισκους αλλα λεω αστο.

Απο Δευτερα αν δεν επικοινωνησουν μαζι μου θα αρχισω τα mail και τα τηλεφωνα.

Δημοσ.
Εγώ απάντησα στο email που μου στείλανε και είπα ότι σε περίπτωση μη εξόφλησης της παραγκελίας μου θα προσφύγω στον συνήγορο του καταναλωτή! Έχει κανείς άλλος όρεξη να ακολουθήσει?

 

 

Μεσα και εγω...οριστε και το mail που εστειλα...

 

Αγαπητέ κύριε Μιχάλη Αθανάσιε,

 

 

Θα προτιμούσα να ήταν το customer service της εταιρίας που εκπροσωπείτε ειλικρινές και οχι με δικαιολογίες τύπου

"περιορισμένο άριθμο τεμαχιών του stock house καθώς επίσης σε εκθεσιακά τεμάχια και προϊόντα βιτρίνας".

 

Είμαι σίγουρος πως επρόκειτο για τυπογραφικό λάθος σας, αλλά τέτοια λάθη πληρώνονται με βαρύ τίμημα για την εταιρία σας που αμαυρίζει το όνομα που έχει δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια στο χώρο του

online shopping στον ελληνικό χώρο.

 

Ως καταναλωτής αισθάνομαι αδικημένος όπως και πολλοί άλλοι Ελληνες μιας που μαζικα ακυρώνετε παραγγελίες λόγω δικού σας λάθους και ανικανοτητας καποιου στην διαχειριση της σελίδας σας.

 

Εγω κανει πολλές αγορές τα τελευταία χρόνια απο το site σας.

Λυπάμαι που εμπιστεύτηκα το eshop για την αγορά μου. Δεν πρόκειται να ξαναεπαναληφθεί.

 

Τάσος Καλοκαιρινός

Δημοσ.
Μα ρε παιδιά, και που τα στέλνουμε, περιμένετε να τα διαβάσουν?...

 

όταν κοινοποιηθούν στους κατάλληλους φορείς και να τα διαβάσουν θα είναι υποχρεωμένοι αλλά και να απαντήσουν εγγράφως...

Δημοσ.

Ούτε σε εμένα, έχει έρθει απαντήτικό email αλλά είδα στον έλεγχο της

παραγγελίας ότι "κόλλησε" στον "έλεγχος ομαλότητας παραγγελίας".

 

Υπολογίστε και την δική μου συμμετοχή σε περίπτωση ομαδικής, αλλά

θα προχωρήσω και σε ατομική.

  • Super Moderators
Δημοσ.

[offtopic]

Πιστεύετε πραγματικά ότι έχετε δίκιο κι ότι θα σας δικαιώσει ο Συνήγορος του Καταναλωτή; Αμφιβάλλω σφόδρα...

 

Και όσοι λέτε ότι θα κινηθείτε νομικά: Είστε αποφασισμένοι να ξοδέψετε πολλαπλάσια λεφτά για να γλυτώσετε 100 ευρώ;

[/offtopic]

Δημοσ.

δεν εχω λαβει e-mail.

η παραγγελια μου(99 τμχ.) εξελισεται κανονικα.

ιδωμεν.

λετε να μου κατσει?

ειναι στον ελεγχο διαθεσιμοτητας

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...