Προς το περιεχόμενο

ΕΚΛΑΠΗ **XR 250 R**


iratus1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 25/12/2009 ώρα 20.30 - 21.00 πάρκαρα την μηχανή μου επί μου στην Σταδίου 100μ από ένα τροχονόμο διπλά σε μια στάση λεωφορείου με κόσμο (παρά πολύ εμφανές σημείο). Μετά από μια ώρα που επέστρεψα είχε χαθεί .

 

Η μηχανή είναι ένα XR 250 R είναι κόκκινη-μαύρη με πινακίδα ΙΜΧ-721 και φοραεί εξάτμιση FMF και λάστιχα εντουρο και δεν έχει αυτοκόλλητα.

Χαρακτηριστικό είναι ότι στο μπροστά λασπωτήρα έχει ένα μεταλλικό στήριγμα να μην κουνιέται χρώματος ηλεκτρι μπλε.

 

Είμαι φοιτητής στην επαρχία και αυτό ήταν το μοναδικό μεταφορικό που είχα να μετακινούμε, δεν έχω λεφτά να αγοράσω άλλο και τα λεφτά της τα είχα δουλέψει.

Όποιος δει κάτι έστω και να μοιάζει με την περιγραφή ας πει κάτι η εδώ η να κανει ένα τηλεφωνημα στο 6948280941

 

Email: [email protected]

 

Υ.Γ. Exω ακούσει για μάντρες που έχουν κλεμμένα. Άμα ξέρει κανένας να μου πει περίπου περιοχές για να κοιτάξω.

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...προκαταβολικά να πω ν' αρχίσεις να το παίρνεις απόφαση , έστω κι αν βγεις για ψάξιμο (το οποίο θέλει να γίνει με φίλους "γνώστες" που να "ξέρουν κόσμο" και να 'χουν "άκρες" -από αστυνομία μέχρι και κλεφτρόνια- ΜΠΑΣ και σκαλώσετε κάτι)

 

Κατά τ' άλλα...με καμμιά 200σάρα μπορείς να πάρεις κανένα παλιό πενηντάρι, για να καλυφθεί -έστω "πρόχειρα"- το ζήτημα μετακινήσεις...

 

Τη συμπάθειά μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...κλέβει κι η τροχαία με φορτηγά ; ; ;

 

μια μερα περναγα απο ενα δρομο στην καλληθεα και ηταν ενα μπατσικο 2 μπατσοι ενα φορτιγο που εγραφε στις πορτες police και 2 τυποι που τα φορτονν στο φορτηγο... κλεμμενα δεν ηταν γιατι ηταν 5-6 στη σειρα και κλειδομενα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες