Προς το περιεχόμενο

Νέα ομάδα της αστυνομίας - Νέος νόμος για τα επεισόδια.


firewalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

[...]η άρση του ασύλου θα ισχύει μόνο για τον Αύγουστο, όταν το ίδρυμα δεν θα λειτουργεί.[...]

Μιλάς για περίοδο που όλοι είναι σε διακοπές, κανένας φοιτητής δεν θα είναι μέσα και το ίδρυμα δεν θα λειτουργεί. Έλεος, ωραία παράθεση. Να σκέφτεσαι πιο πριν.

[...]Οι πρυτανικές αρχές οδηγήθηκαν στην απόφαση, καθώς τη Δευτέρα τα μεσάνυχτα εντοπίστηκαν στο προαύλιο του ιδρύματος, στις εγκαταστάσεις της Κνωσού, δύο νεαροί που είχαν στην κατοχή τους ποσότητα χασίς[...]

Η απόφαση αυτή πάρθηκε με αιτία την κατοχή χασίς από κάποιους και για την εκτέλεση επ'αυτοφόρω αδικημάτων. Συνεπώς, είσαι εκτός θέματος, το thread δεν είναι για την καταπολέμηση των ναρκωτικών.

Με λίγα λόγια, αν για παράδειγμα μπω εγώ μέσα και σκοτώσω ή κάψω ή κάνω εμπόριο ναρκωτικών επι τόπου θα συλληφθώ. Διαφωνείς σε αυτό?

Επίσης, φοιτητές, καθηγητές, προσωπικό δεν υπάρχουν Αύγουστο μήνα, στους χώρους των σχολών. Τα ιδρύματα είναι κλειστά. Ωραίο "αποστομωτικό" παράδειγμα μου έδωσες.

Αυτες ειναι επικινδυνες αποψεις.

Γενικότερα, επικίνδυνη είναι η βλακεία.

Δεν θέλει πολύ για να καταλάβει κάποιος ότι η οποιαδήποτε ευθύνη, αρμοδιότητα, εξουσία θα πρέπει να δίνεται στο άτομο το οποίο μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτή.

Αν εσύ έχεις δίπλωμα φορτηγού δεν μπορείς να οδηγήσεις μονοθέσιο F1, αν είσαι καθηγητής και έχεις αφοσιωθεί στην έρευνα και την επιστήμη σου δεν μπορείς να έχεις εξασκήσει skills που απαιτούνται για να πάρεις κάποιες αποφάσεις, ιδιαίτερα αποφάσεις με τέτοιο ρίσκο. Την άλλη μέρα έχεις γίνει θέμα σε όλα τα κανάλια και σε όλες τις συζητήσεις σε καφενεία, σχολές, χωριά, πόλεις. Θέλει θράσος, βούληση, τρέλα και πείσμα. (είναι νόμιμο βέβαια, αλλά στην Ελλάδα φοβόμαστε να εφαρμόσουμε τους νόμους-στην προκειμένη το άσυλο-γιατί δεν θεωρείται αυτονόητη η εφαρμογή τους.)

Φαντάσου ότι είσαι ο Μουντζούρης (σοφός) και έχεις δώσει το ελεύθερο στην αστυνομία να μπει μέσα στο πολυτεχνείο ενώ υπάρχουν 200 αντιεξουσιαστές, αναρχικοί (η όπως λέγονται τέλος πάντων) οι οποίοι εκείνη τη στιγμή είναι η αιτία που το ίδρυμα τελεί υπό κατάληψη. Θεωρείς ότι το επόμενο βράδυ θα μπορέσεις να κοιμηθείς? Και με πόση ασφάλεια?

Η αστυνομία είναι απρόσωπη, τα μέλη της έχουν άμυνες, ξέρουν να προφυλάσσονται.(μιλάω για ανώτατα στελέχη που έχουν συνθήσει).

Ο πρύτανης με ποιον θα τα βάλει? Με το χάος? Και γιατί να το κάνει, για την ψυχή της μάνας του?

  • Απαντ. 471
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
[...]η άρση του ασύλου θα ισχύει μόνο για τον Αύγουστο, όταν το ίδρυμα δεν θα λειτουργεί.[...]

Μιλάς για περίοδο που όλοι είναι σε διακοπές, κανένας φοιτητής δεν θα είναι μέσα και το ίδρυμα δεν θα λειτουργεί. Έλεος, ωραία παράθεση. Να σκέφτεσαι πιο πριν.

[...]Οι πρυτανικές αρχές οδηγήθηκαν στην απόφαση, καθώς τη Δευτέρα τα μεσάνυχτα εντοπίστηκαν στο προαύλιο του ιδρύματος, στις εγκαταστάσεις της Κνωσού, δύο νεαροί που είχαν στην κατοχή τους ποσότητα χασίς[...]

Η απόφαση αυτή πάρθηκε με αιτία την κατοχή χασίς από κάποιους και για την εκτέλεση επ'αυτοφόρω αδικημάτων. Συνεπώς, είσαι εκτός θέματος, το thread δεν είναι για την καταπολέμηση των ναρκωτικών.

!!

Επίσης, φοιτητές, καθηγητές, προσωπικό δεν υπάρχουν Αύγουστο μήνα, στους χώρους των σχολών. Τα ιδρύματα είναι κλειστά. Ωραίο "αποστομωτικό" παράδειγμα μου έδωσες.

2ο ασχετο..εκτος αν εσυ ως αρση ασυλου εκλαμβανεις την αρση του με σκοπο τη συλληψη φοιτητων.

Γενικότερα, επικίνδυνη είναι η βλακεία.

Μαζι σου σ αυτο. Απολυτως επικινδυνη. Αλλα ενιοτε και διασκεδαστικη.

..αν είσαι καθηγητής και έχεις αφοσιωθεί στην έρευνα και την επιστήμη σου δεν μπορείς να έχεις εξασκήσει skills που απαιτούνται για να πάρεις κάποιες αποφάσεις, ιδιαίτερα αποφάσεις με τέτοιο ρίσκο. Την άλλη μέρα έχεις γίνει θέμα σε όλα τα κανάλια και σε όλες τις συζητήσεις σε καφενεία, σχολές, χωριά, πόλεις. Θέλει θράσος, βούληση, τρέλα και πείσμα. (είναι νόμιμο βέβαια, αλλά στην Ελλάδα φοβόμαστε να εφαρμόσουμε τους νόμους-στην προκειμένη το άσυλο-γιατί δεν θεωρείται αυτονόητη η εφαρμογή τους.)

Η ιστορια σε διαψευδει.

Φαντάσου ότι είσαι ο Μουντζούρης (σοφός) και έχεις δώσει το ελεύθερο στην αστυνομία να μπει μέσα στο πολυτεχνείο ενώ υπάρχουν 200 αντιεξουσιαστές, αναρχικοί (η όπως λέγονται τέλος πάντων) οι οποίοι εκείνη τη στιγμή είναι η αιτία που το ίδρυμα τελεί υπό κατάληψη. Θεωρείς ότι το επόμενο βράδυ θα μπορέσεις να κοιμηθείς? Και με πόση ασφάλεια?

Εχεις καποια σχεση με καποιο Πανεπιστημιο για να ξερεις τι γινεται στις καταληψεις? Γιατι παω στοιχημα οτι η πληροφορηση σου προερχεται απ το δελτιο ειδησεων του μεγκα και τον Πρετεντερη.

 

Γενικότερα, επικίνδυνη είναι η βλακεία.

Δεν θέλει πολύ για να καταλάβει κάποιος ότι η οποιαδήποτε ευθύνη, αρμοδιότητα, εξουσία θα πρέπει να δίνεται στο άτομο το οποίο μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτή.

Αν εσύ έχεις δίπλωμα φορτηγού δεν μπορείς να οδηγήσεις μονοθέσιο F1, αν είσαι καθηγητής και έχεις αφοσιωθεί στην έρευνα και την επιστήμη σου δεν μπορείς να έχεις εξασκήσει skills που απαιτούνται για να πάρεις κάποιες αποφάσεις, ιδιαίτερα αποφάσεις με τέτοιο ρίσκο.

 

Ειναι ικανος ο μπατσος που δεν εχει βγαλει ουτε Πανεπιστημιο να κρινει ποτε πρεπει να αρθει το ασυλο και δεν ειναι καταλληλο γι αυτο το Πρυτανικο συμβουλιο!!:shock::shock:

 

Θα στο πω διαφορετικα. Ασε την αστυνομια να προσπαθει να συλλαβει κανεναν 15χρονο και να στηνει κανα μπλοκο στην Πανια και τον Καρβελλα. Για παραπανω δεν ειναι.

 

Μην τρελαθουμε τελειως τωρα.

Δημοσ.

Βλέπω πολλά quotes και λίγη άποψη.

Άνθρωπος που απομονώνει σε βαθμό αηδίας εκφράσεις και πετάει εξυπνάδες δεν είναι άξιος συζήτησης. Αν έκανα το ίδιο, η συζήτηση θα είχε πάει στο διάστημα.

Θέλεις να δεις την άποψη κάποιου συνολικά? Έχει καλώς. Θέλεις να πεις τη δική σου? Κάνε το και απάντησε με ανάλογο τρόπο αλλά και με επιχειρήματα, χωρίς παιχνιδάκια.

Απόψεις της μίας σειράς, εικασίες και μπουρδολογία ως απάντηση δεν μπορώ να αφομιώσω.

Στο παρα πάνω καρναβάλι δεν έχω να πω τίποτα. Όταν, διαβάσω κάποια τεκμηριωμένη και σαφώς εκφρασμένη άποψη θα με ξαναδείς.

Δημοσ.

Τελικα δεν σε βολεψαν οι απαντησεις μου ε?

 

Μπορεις βεβαιως να λες οτι οι αποψεις μου ειναι καρναβαλι. Μπορεις επισης να συνεχισεις να ενημερωνεσαι απο την τηλεοραση και να νομιζεις οτι εγινες παντογνωστης. Αλλα μην τρεφεις την ψευδαισθηση οτι η αποψη σου εχει την παραμικρη ικμαδα σοβαροτητας. Ενω φυσικα δε μου απαντας αν εχεις καμια αμεση και προσφατη σχεση με τα ΑΕΙ, τις καταληψεις και το ασυλο.

 

Οταν μαλιστα απομονωνω τα συγκεκριμενα κομματια απ το ποστ σου για να απαντησω συγκεκριμενα επ αυτων, με απολυτη σαφηνεια.

 

Και νομιζα οτι το αρθρο για τον ''μεσο Ελληνα που κοιμαται τον υπνο του δικαιου'' που ειχα διαβασει, ηταν εκτος πραγματικοτητας.

 

Μολις ακουσα οτι Αντιπρυτανης καταγγελει την αστυνομια για προβοκατσια. Εχει κανεις καποιο λινκ?

 

Και για να τελειωνει εδω το θεμα με το ασυλο:

 

Υπαρχει νομος και ειναι επαρκης. Οτι ακουγεται ειναι ενα ψευτοδιλημμα που χρησιμοποιειται για να διχασει το λαο, λειτουργωντας αποπροσανατολιστικα. Τιποτα παραπανω. Δεν ειναι αυτο το μειζον ζητημα της κοινωνιας.

 

btw εξω βρεχει και το ψιλοσκεφτομαι για κουκουλα...

Δημοσ.
Το θεμα ειναι γιατι να τον βρισεις... γιατι φτασαμε στο σημειο να υπερασπιζομαστε το δικαιωμα μας στο βρισιμο του μπατσου;

Σε οποιο forum και να διαβασω, βλεπω την ιδια ατακα "τωρα αν βρισεις τον μπατσο, θα σε παει κατευθειαν μεσα" και αναρωτιεμαι, δηλαδη ξυπναω και ο σκοπος μου ειναι να βρω μπατσο να τον βρισω; ή εκει που περναω βρισκω ενα μπατσο και αντι να του πω γεια, του ριχνω 2-3 καντηλια και του περναω και τη μανα του απο χιλια κυμματα, ετσι για να παει καλα η μερα;

 

Αρχιζω με την πραγματικότητα

1ον : Αν βρισεις οποιονδηποτε αλλο πολιτη του κράτους (εκτος βουλευτες , δικαστικους) τοτε το νομιμο δικαιωμα του ειναι να υπεραπιστει τον εαυτο του στη δικαιοσυνη με μυνηση ή με αλλο τρόπο. Ο μπάτσος μπορει να λειτουργήσει αλλιως επειδη εχει μια ιδιότυπη ασυλια: να σε σπάσει στο ξυλο, να σε σε κλεισει κατευθειαν στη ΓΑΔΑ , να σε γραψει επειδη δεν εχεις φαρμακιο στο αμάξι κλπ κλπ για αντιποινα. Η ιδιοτυπη αυτη ασυλια προεχεται απο το γεγονός οτι καθε κράτος για να μπορει να καταστέιλει (βασικη λειτουργια του) πρεπει να παρέχει στα οργανα που ειναι επιφορτισμένα με αυτο το καθηκον μια σχετικη αυτονομια, μια σχετικη ελευθερια στη κριση τους και τη δράση τους ( Πολύδωρας για το πυροβολισμο μπάτσου σε μια πορεια : ειναι ανθρωποι με νευρικο συστημα..."και ως εκ τουτου δικαιολογουνται").

2ον: Ο μπατσος μπορει να σου συμπεριφερθει ανα πάσα στιγμη σαν εν δυνάμει παράνομο , ακόμα και αν δεν συνάγεται απο πουθενα αυτο.

3ον: Οι ΜΑΤατζιδες και οχι μονο, βριζουν συνεχως, εχουν κατα αρχην αντικοινωνικη συμπεριφορα σε κοινωνικες και πολιτικες ομαδες

4ον Οι μπατσοι δεν τιμωρουνται (σχεδον) ποτε. Παρουσιάζουν συνεχως ψευδομάρτυρες συναδελφους τους στις δικες. Γινονται ψευδομαρτυρες για να κατασκευαστουν ενοχοι, για να δικαστουν κατηγορουμενοι, προς οφελος πολιτικων σκοπιμοτητων

5ον Αποτελουν ισως τη μεγαλυτερη μαφιοζικη ομαδα σε κάθε κράτος με οργανικους δεσμους με το παρακράτος

 

Τα συμπεράσματα

 

1ον: Αν ποινικοποιηθει το βρισιμο στους μπάτσους τοτε οποιαδηποτε λεκτικη αντιπαράθεση μαζι τους θα μπορει να θεωρηθει σαν βρισιμο. Θα ψευδομαρτηρουν και αντε να αποδειξει ο κατηγορουμενος την αθωοτητα του!

Σε μαζικες διαδηλωσεις θα αποτελει το νομο για μαζικες συλληψεις. Σε στοχοποιημενες κοινωνικες ομάδες ( αθιγγανοι, μεταναστες, τοξικομανεις) πολιτικες ομαδες ( αναρχικους, αριστερους) και περιοχες ( εξαρχεια ,ομονοια) θα αποτελει οπλο για απολυτη αυθαιρεσια και καταστολη

2ον: Δεν εξασφαλιζεται απο πουθενα οτι οι μπάτσοι που βριζουν θα τιμωρουνται και αυτοι με τον ιδιο τρόπο. Πως ενας διαδηλωτης για παράδειγμα θα μπορει να αναγνωρισει ενα ματατζη που του εκανε κ*λοδακτυλο? Πως ο ματατζης θα διωκεται αυτεπάγγελτα? Απο τους συναδέλφους του?

 

Οσο αφορα σε αυτα που επιδιωκει ο νομοθετης

3ον Ο χαμένος σεβασμος των πολιτων προς τους μπάτσους δεν ανακταται με τέτοιους νόμους αλλα κερδίζεται με εργα και αλλη στάση της αστυνομίας.

4ον Η αστυνομια δε θα κάνει καλυτερα τη δουλεία της με αυτο το νομο, πολυ απλα γιατι δε ηταν το "μπατσοι-γουρουνια-δολοφόνοι" η αιτια για την ανικανοτητα, την αυθαιρεσια την καταπάτιση ανθρωπινων διακιωματων , τη μαφιόζικη δράση της αστυνομιας

 

Κλεινοντας, το προβλημα μου δεν ειναι οτι μου απαγορευουν να βρισω του μπάτσους αλλα το γεγονος οτι με αυτο το νομο τους παραχωρείται τεράστια εξουσια και δυνατότητα για "νόμιμη" αυθαιρεσία.

 

Η αστυνομια ειναι ανικανη να επιτελέσει το εργο που της εχει δωσει η κοινωνια, διοτι δουλέυει για αλλον εργοδότη , για το κράτος και την εξουσία του

Δημοσ.

Παιδιά, απτά και λογικά θα ήθελα να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί το άσυλο σήμερα, και τι στερούνται οι φοιτητές σε χώρες που δεν υπάρχει το πανεπιστημιακό άσυλο

Δημοσ.
Παιδιά, απτά και λογικά θα ήθελα να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί το άσυλο σήμερα, και τι στερούνται οι φοιτητές σε χώρες που δεν υπάρχει το πανεπιστημιακό άσυλο

 

Τους πειρατές που πουλάνε κόπιες στους διαδρόμους...:rolleyes:

Δημοσ.
Παιδιά, απτά και λογικά θα ήθελα να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί το άσυλο σήμερα, και τι στερούνται οι φοιτητές σε χώρες που δεν υπάρχει το πανεπιστημιακό άσυλο

καλα σε αλλες χωρες της κεντρ. Ευρωπης αν τυχει πχ. και αργησεις κανα βιβλιο στην βιβλιοθηκη τρως κατι προστιμα 15, 20€ για πλακα. Ή δεν υπαρχουν φοιτ. εκλογες. Το ασυλο ειναι το τελευταιο που τους λειπει.

 

Θεωρητικα παντως υπαρχει για να εξασφαλιζει την ελευθερη διαδωση ιδεων...

Δημοσ.
Αρχιζω με την πραγματικότητα

1ον : Αν βρισεις οποιονδηποτε αλλο πολιτη του κράτους (εκτος βουλευτες , δικαστικους) τοτε το νομιμο δικαιωμα του ειναι να υπεραπιστει τον εαυτο του στη δικαιοσυνη με μυνηση ή με αλλο τρόπο. Ο μπάτσος μπορει να λειτουργήσει αλλιως επειδη εχει μια ιδιότυπη ασυλια: να σε σπάσει στο ξυλο, να σε σε κλεισει κατευθειαν στη ΓΑΔΑ , να σε γραψει επειδη δεν εχεις φαρμακιο στο αμάξι κλπ κλπ για αντιποινα. Η ιδιοτυπη αυτη ασυλια προεχεται απο το γεγονός οτι καθε κράτος για να μπορει να καταστέιλει (βασικη λειτουργια του) πρεπει να παρέχει στα οργανα που ειναι επιφορτισμένα με αυτο το καθηκον μια σχετικη αυτονομια, μια σχετικη ελευθερια στη κριση τους και τη δράση τους ( Πολύδωρας για το πυροβολισμο μπάτσου σε μια πορεια : ειναι ανθρωποι με νευρικο συστημα..."και ως εκ τουτου δικαιολογουνται").

2ον: Ο μπατσος μπορει να σου συμπεριφερθει ανα πάσα στιγμη σαν εν δυνάμει παράνομο , ακόμα και αν δεν συνάγεται απο πουθενα αυτο.

3ον: Οι ΜΑΤατζιδες και οχι μονο, βριζουν συνεχως, εχουν κατα αρχην αντικοινωνικη συμπεριφορα σε κοινωνικες και πολιτικες ομαδες

4ον Οι μπατσοι δεν τιμωρουνται (σχεδον) ποτε. Παρουσιάζουν συνεχως ψευδομάρτυρες συναδελφους τους στις δικες. Γινονται ψευδομαρτυρες για να κατασκευαστουν ενοχοι, για να δικαστουν κατηγορουμενοι, προς οφελος πολιτικων σκοπιμοτητων

5ον Αποτελουν ισως τη μεγαλυτερη μαφιοζικη ομαδα σε κάθε κράτος με οργανικους δεσμους με το παρακράτος

 

Τα συμπεράσματα

 

1ον: Αν ποινικοποιηθει το βρισιμο στους μπάτσους τοτε οποιαδηποτε λεκτικη αντιπαράθεση μαζι τους θα μπορει να θεωρηθει σαν βρισιμο. Θα ψευδομαρτηρουν και αντε να αποδειξει ο κατηγορουμενος την αθωοτητα του!

Σε μαζικες διαδηλωσεις θα αποτελει το νομο για μαζικες συλληψεις. Σε στοχοποιημενες κοινωνικες ομάδες ( αθιγγανοι, μεταναστες, τοξικομανεις) πολιτικες ομαδες ( αναρχικους, αριστερους) και περιοχες ( εξαρχεια ,ομονοια) θα αποτελει οπλο για απολυτη αυθαιρεσια και καταστολη

2ον: Δεν εξασφαλιζεται απο πουθενα οτι οι μπάτσοι που βριζουν θα τιμωρουνται και αυτοι με τον ιδιο τρόπο. Πως ενας διαδηλωτης για παράδειγμα θα μπορει να αναγνωρισει ενα ματατζη που του εκανε κ*λοδακτυλο? Πως ο ματατζης θα διωκεται αυτεπάγγελτα? Απο τους συναδέλφους του?

 

Οσο αφορα σε αυτα που επιδιωκει ο νομοθετης

3ον Ο χαμένος σεβασμος των πολιτων προς τους μπάτσους δεν ανακταται με τέτοιους νόμους αλλα κερδίζεται με εργα και αλλη στάση της αστυνομίας.

4ον Η αστυνομια δε θα κάνει καλυτερα τη δουλεία της με αυτο το νομο, πολυ απλα γιατι δε ηταν το "μπατσοι-γουρουνια-δολοφόνοι" η αιτια για την ανικανοτητα, την αυθαιρεσια την καταπάτιση ανθρωπινων διακιωματων , τη μαφιόζικη δράση της αστυνομιας

 

Κλεινοντας, το προβλημα μου δεν ειναι οτι μου απαγορευουν να βρισω του μπάτσους αλλα το γεγονος οτι με αυτο το νομο τους παραχωρείται τεράστια εξουσια και δυνατότητα για "νόμιμη" αυθαιρεσία.

 

Η αστυνομια ειναι ανικανη να επιτελέσει το εργο που της εχει δωσει η κοινωνια, διοτι δουλέυει για αλλον εργοδότη , για το κράτος και την εξουσία του

 

Γιατι, μεχρι τωρα σου φανηκε οτι δεν μπορει να σε παει μεσα επειδη ισως να μην του αρεσει η φατσα σου;

Μεχρι τωρα δεν μπορει να σε παει μεσα, επειδη μπορει να προφασιστει οτι ειδε ταχα μου οπλο;

Μεχρι τωρα δεν μπορει να σε παει μεσα επειδη μπορει να ισχυριστει αντισταση κατα της αρχης;

Ολα αυτα τα "μεχρι τωρα" τα ξεχναμε, αλλα μας τσουζει το βρισιμο; Αν ο μπατσος ειναι να πει ψεμα θα το πει, δηλαδη αν πει οτι τον εβρισες θα τον πιστεψουν, ενω αν πει οτι του εριξες πετρα, δεν θα τον πιστεψουν;

 

 

Παιδιά, απτά και λογικά θα ήθελα να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί το άσυλο σήμερα, και τι στερούνται οι φοιτητές σε χώρες που δεν υπάρχει το πανεπιστημιακό άσυλο

 

Περιμενεις απαντηση;

Δημοσ.

Το άσυλο είχε χρησιμότητα σε περιόδους που δεν υπήρχε ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Μέσα στους πανεπιστημιακούς χώρους μπορούσε ο καθένας να μιλήσει και να πει οτιδήποτε, κατά της εξουσίας και όχι μόνο.

 

Πλέον έχουμε δημοκρατία, ελευθερία λόγου, μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε, αυτό κάνουμε αυτή τη στιγμή, μπορούμε να πάμε σε έναν αστυνομικό και να πούμε την άποψη μας πολιτισμένα για οποιοδήποτε θέμα, δεν θα μας συλλάβει. Κάποτε μπορεί να ήταν ρίσκο. Έχουμε το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι. Κανείς δεν κυνηγήθηκε επειδή εξέφρασε πολιτισμένα την άποψη του, όσο ριζοσπαστική και αν ήταν.

 

Με τα νέα αυτά δεδομένα, ΟΧΙ, το άσυλο δεν έχει πλέον καμία χρησιμότητα, γιατί ο λόγος που δημιουργήθηκε ανήκει στο παρελθόν.

 

Άσυλο ιδεών σε συγκεκριμένο χώρο εν καιρώ δημοκρατίας και ελευθερίας. Η πλήρης αντίφαση.

Αφού ουσιαστικά υπάρχει οπουδήποτε "άσυλο" ιδεών, γιατί διακρίνεται το άσυλο εντός ΑΕΙ με το άσυλο εκτός ΑΕΙ;

 

Όμως, όχι μόνο δεν είναι χρήσιμο το "σημερινό πανεπιστημιακό άσυλο" αλλά βλάπτει. Και βλάπτει σοβαρά!

Ξέρετε γιατί βλάπτει?

Η ύπαρξη του ασύλου σήμερα βλάπτει επειδή δεν εφαρμόζεται! Αυτή και αν δεν είναι αντίφαση!

Εξηγώ:

Το πανεπιστημιακό άσυλο μιλάει για ελεύθερη διακίνηση ιδεών, ελευθερία λόγου κτλ. Αυτό το δικαίωμα όμως καταλύεται από τη στιγμή που θα μπει μια ομάδα μέσα στο Πανεπιστήμιο και θα βάλει λουκέτο(η λεγόμενη κατάληψη). Κατάληψη σημαίνει "αδυναμία ελεύθερης διακίνησης ιδεών, απο πολίτες, φοιτητές και καθηγητές στον χώρο ο οποίος καταλαμβάνεται" γιατί ουσιαστικά την εξουσία αποκτούν οι καταληψίες. Αν αυτοί το επιτρέψουν μπορείς να μπεις μέσα, αν όχι δεν μπορείς. Κατά συνέπεια η δυνατότητα σου να εκφράζεσαι ελεύθερα εντός Πανεπιστημιακού χώρου εξαρτάται από τη θέληση τους.

Προσωπικά μου έχει απαγορευθεί η είσοδος σε πανεπιστημιακό χώρο, επειδή τελούσε υπό κατάληψη. Εμένα, τον φοιτητή, που το πανεπιστήμιο αποτελεί "χώρο μου" και χώρο όπου μπορώ να μορφώνομαι και να συζητώ με συμφοιτητές και καθηγητές μου.

Σε περίοδο κατάληψης ποτέ δεν επιτρέπεται η διεξαγωγή μαθημάτων, η διδασκαλία. Με άλλα λόγια απαγορεύεται η διακίνηση ιδεών μεταξύ καθηγητών και φοιτητών. Συνεπώς η βασική αρχή του πανεπιστημιακού ασύλου καταλύεται. Το άσυλο πλέον έχει καταργηθεί.

Εκεί πρέπει να επέμβει η αστυνομία, η πολιτεία, όλοι οι αρμόδιοι ώστε να αποκατασταθεί η ουσία του ασύλου. Μόνο τότε υπερασίζεται το άσυλο και ουσιαστικά συμβάλλεις στην εφαρμογή του. Σε αντίθετη περίπτωση, όπου η κατάληψη συνεχίζεται, έχουμε παραβίαση του νόμου, αλλά πέραν του τυπικού, υπάρχει και ουσιαστική-σοβαρή παραβίαση του δικαιώματος την έκφρασης.

 

Κάποιοι μπερδεύονται. Το άσυλο δεν έχει γίνει με απώτερο σκοπό να μην μπαίνει η αστυνομία μέσα. Ο απώτερος σκοπός είναι να υπάρχει ελευθερία ιδεών. Αν αυτός ο σκοπός ( η ελευθερογνωμία δηλαδή) δεν επιτυγχάνεται τότε θα πρέπει να γίνει κάτι, μια επέμβαση, ώστε ο σκοπός αυτός να εξακολουθεί να υπάρχει στο ακέραιο.

Αυτό που απαγορεύει το άσυλο είναι η επέμβαση αστυνομικής δύναμης ως όργανο λογοκρισίας και φίμωσης για να μην μπορεί καμία εξουσία και κυβέρνηση να κάνει κάτι τέτοιο, παραβιάζοντας τον απώτερο σκοπό. Όταν όμως υπάρχει κώλλυμα ως προς την ελευθερία διακίνησης ιδεών(βλέπε καταλήψη) τότε η μη επέμβαση της αστυνομίας για την αποκατάσταση της, αποτελεί συνενοχή, συνυπευθυνότητα και μη εφαρμογή του νόμου. Γιατί ο νόμος λέει ότι "θα πρέπει να υπάρχει ελευθερία γνώμης υπό οποιεσδήποτε συνθήκες".

Δημοσ.

Εντάξει, μπορείς να μην το κομματοσκυλίζεις όμως τόσο. Δηλαδή αν νοιάζεσαι τόσο πολύ για το άσυλο και θες τόσο πολύ να τεκμηριώσεις το ότι δεν υπάρχει πια, μπορούσες να αναφέρεις και τα εκάστοτε σκυλιά των παρατάξεων, όχι μόνο τις καταλήψεις. Άλλωστε και οι τελευταίες δημοκρατικά και με γενική συνέλευση (τόσο δημοκρατική όσο αυτή των εκλογών, ξέρεις) αποφασίζεται στα περισσότερα πανεπιστημιακά τμήματα.

Ο παραπάνω λόγος θα μπορούσε να έχει εκφωνηθεί και από κάποια υστερικιά δαπίτισσα με πλατίνα μαλλί και τσίχλα σε συνέλευση. Επίσης, είναι εκτός θέματος.

Δημοσ.
Εντάξει, μπορείς να μην το κομματοσκυλίζεις όμως τόσο. Δηλαδή αν νοιάζεσαι τόσο πολύ για το άσυλο και θες τόσο πολύ να τεκμηριώσεις το ότι δεν υπάρχει πια, μπορούσες να αναφέρεις και τα εκάστοτε σκυλιά των παρατάξεων, όχι μόνο τις καταλήψεις. Άλλωστε και οι τελευταίες δημοκρατικά και με γενική συνέλευση (τόσο δημοκρατική όσο αυτή των εκλογών, ξέρεις) αποφασίζεται στα περισσότερα πανεπιστημιακά τμήματα.

Ο παραπάνω λόγος θα μπορούσε να έχει εκφωνηθεί και από κάποια υστερικιά δαπίτισσα με πλατίνα μαλλί και τσίχλα σε συνέλευση. Επίσης, είναι εκτός θέματος.

 

 

Βρε duckula οι παρομοιώσεις σου,μετράνε ΤΡΕΛΑ!

Δημοσ.
Εντάξει, μπορείς να μην το κομματοσκυλίζεις όμως τόσο. Δηλαδή αν νοιάζεσαι τόσο πολύ για το άσυλο και θες τόσο πολύ να τεκμηριώσεις το ότι δεν υπάρχει πια, μπορούσες να αναφέρεις και τα εκάστοτε σκυλιά των παρατάξεων, όχι μόνο τις καταλήψεις. Άλλωστε και οι τελευταίες δημοκρατικά και με γενική συνέλευση (τόσο δημοκρατική όσο αυτή των εκλογών, ξέρεις) αποφασίζεται στα περισσότερα πανεπιστημιακά τμήματα.

Ο παραπάνω λόγος θα μπορούσε να έχει εκφωνηθεί και από κάποια υστερικιά δαπίτισσα με πλατίνα μαλλί και τσίχλα σε συνέλευση. Επίσης, είναι εκτός θέματος.

Όσο και αν δεν το πιστεύεις δεν έχω καμία σχέση με κόμματα. Ότι λέω είναι προσωπική άποψη.

Και αν μπορούσε να εκφωνηθεί από μια υστερική δαπίτισσα? Τι θέλεις να πεις με αυτό? Δεν έχω μόνο εγώ το προνόμιο της άποψης .

Αν είμαι εκτός θέματος ας έκανες ρεπόρτ.

 

Άλλο επιχείρημα για το πόσο λάθος είμαι?

Δημοσ.

Δεν είπα ότι είσαι λάθος, απλά ότι η μονόπλευρη οπτική σου μου θύμισε τραυματικές καταστάσεις με 15ποντα τακούνια που προσπαθούν να επιβιώσουν κάτω από την υπέρογκη ευθύνη της ξανθιάς που κουβαλάνε. Μια μονόπλευρη οπτική δεν είναι απαραίτητα και λάθος εκτός από μονόπλευρη.

 

Θενξ μαη σούπερ λορντ =ρ

Δημοσ.

Καταρχήν δεν είμαι γυναίκα, κατά συνέπεια δεν φοράω τακούνι. Ατύχησες. Άσε τις τραυματικές σου εμπειρίες κατά μέρους.

Όσο για την ευθύνη της ξανθιάς, δεν θα μπορούσες να είσαι πιο διαλλακτική και χωρίς προκαταλήψεις, στερεότυπα και "πολύπλευρες οπτικές". Δάσκαλε που δίδασκες.

Λες ότι η οπτική μου είναι μονόπλευρη, αλλά δεν είναι λάθος. Άρα είναι σωστή. Αφού είναι σωστή γιατί να μην την εκφράσω? Με κατηγορείς γιατί εκφράζω κάτι σωστό?

Την δεύτερη οπτική μπορείς να την εκφράσεις εσύ, γιαυτό κάνουμε διάλογο, δεν θα σου πω τίποτα ούτε θα σε χαρακτηρίσω ως ΚΠΣίτισσα ξανθιά με πλατινί μαλί. Θα σου απαντήσω σχετικά με αυτό που είπες.

Περιμένω την άλλη οπτική σου με ενδιαφέρον.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...