Προς το περιεχόμενο

Νέα ομάδα της αστυνομίας - Νέος νόμος για τα επεισόδια.


firewalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Συνεπώς, είσαι εκτός θέματος, το thread δεν είναι για την καταπολέμηση [..]

 

(a few hours later)

 

[..]Αν είμαι εκτός θέματος ας έκανες ρεπόρτ.

 

Άλλο επιχείρημα για το πόσο λάθος είμαι?

 

Οχι, κατεχεις την τεχνη της αυτο-αναιρεσης που μας βγαζει απο τον κοπο να σου απαντησουμε.

 

Και σε ευχαριστουμε γι'αυτο.

  • Απαντ. 471
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Κάνε ρεπόρτ φίλε μου.

Άλλωστε τι αναίρεσα?

Σε ένα σημείο εντόπισα "off topic" και το είπα. Αυτό δεν εμπεριέχει και τη δήλωση μου ότι "δεν θα είμαι ποτέ off topic στο μέλλον".

Αν θεωρεί ο οποιοσδήποτε ότι είμαι εκτός θέματος, παρακαλώ να το αναφέρει στη διαχείριση και να μην μου απαντήσει.

Έτσι liopyr θα βγεις εξ'αρχής από τον κόπο.

Δημοσ.

Θα συνοψίσω τη δική μου οπτική (σε αντιδιαστολή με τη δική σου) σε μερικές σειρές μονάχα γιατί η ώρα είναι ήδη περασμένη:

Αναφέρεις μια πολιτισμένη συζήτηση με αστυνομικό πράγμα που είναι σαφώς επιθυμητό, εμπειρικά στην πλειοψηφία των συζητήσεων τουλάχιστον ουτοπικό. Έστω ότι συμβαίνει τέλος πάντων. Παραβλέποντας και το (προσέξτε, οντοπικ ελιγμός) νέο νόμο ο οποίος τους δίνει το πάτημα σε μία παραμικρή διένεξη εν ώρα βροχής να σε μαζέψουν με την κατηγορία της κουκούλας και της εξύβρισης (γουότ;;) δημόσιου λειτουργού.

Αναφέρεις ελευθερία και δημοκρατία, δυο λέξεις αρκετά συγκεχυμένες, και υπαρκτές όπως λες σε μία περίοδο που οι παραπάνω νέοι νόμοι την πιέζουν εμφανώς και σθεναρά. Με την παραπάνω λογική λοιπόν το να καταργήσουμε το άσυλο, που αποτελεί αντίφαση όπως λες, σε καιρό ειρήνης και ηρεμίας και δημοκρατίας σου ακούγεται λογικό.

(να σε ρωτήσω εδώ, την ίδια αντίφαση αποτελεί και η ύπαρξη των φυλακών; ή αυτό είναι άλλο πράγμα;)

 

Αντίστοιχα λοιπόν κι εγώ σου λέω, ότι δεν πιστεύω στο άσυλο, ότι καταργήθηκε όταν ακριβώς τοποθετήθηκε το πρώτο παραταξιακό τραπεζάκι, ότι δεν ευθύνονται ούτε οι καταλήψεις, ούτε τα χορτάρια στο γρασίδι και ότι το άσυλο παραμένει για μουσειακούς λόγους, γιατί θυμόμαστε μία φορά το χρόνο το τανκ που μπήκε μέσα και μας πιάνει ένα σύγκρυο ενώ καθόμαστε και τρώμε καλαμάκια στις σκάλες του πολυτεχνείου, κοιτάζοντας την πεσμένη πόρτα.

Και; Παράλληλα διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το τι είδους πάτημα μπορεί να δοθεί στον εκάστοτε μπάτσο (και όχι αστυνομικό καλό και συνετό και συζητήσιμο σαν τον χαμουραμπί μας) όταν του πούνε, επίσημα πια, πάρε το όπλο σου μάγκα μου και πήγαινε για περιπολία στο ιστορικό που έχει μπλακ μέτσαλ λάηβ και μετά πάρτυ. Μετά τους εξοστρακισμούς και τον υπερβάλλοντα ζήλο που δείχνουν τελευταία, νομίζω ότι θα ήθελα να υπάρχει ένας χώρος που δεν τους επιτρέπεται να κάνουν τσιφλίκι τους και μαγκιές με τα γκλομπ και τα περίστροφα. Μου χαλάνε και την αισθητική αν το θες.

 

Αυτά, απλά και συγκροτημένα, ίσως αύριο να θυμηθώ κάτι να προσθέσω.

Δημοσ.
Δεν είπα ότι είσαι λάθος, απλά ότι η μονόπλευρη οπτική σου μου θύμισε τραυματικές καταστάσεις με 15ποντα τακούνια που προσπαθούν να επιβιώσουν κάτω από την υπέρογκη ευθύνη της ξανθιάς που κουβαλάνε. Μια μονόπλευρη οπτική δεν είναι απαραίτητα και λάθος εκτός από μονόπλευρη

 

Άσχετα με το πόσο συμφωνούμε ή όχι με την οπτική του Teaser, θα έλεγα πως ήταν μια από τις πιο καλά τεκμηριωμένες απόψεις που είδα στα κοντά 200 post που προηγήθηκαν - επαναλαμβάνω: άσχετα από το κατά πόσο συμφωνούμε ή όχι. Η προσπάθεια ευτελισμού κάποιας γνώμης με το παλιό κλασικό τέχνασμα του "κρεμάω ταμπέλα" σε όποιον λέει κάτι που δεν μας αρέσει, με παραπέμπει περισσότερο στη μετά ξύλου διακοπή της ομιλίας Πανούση, στον κατά τα άλλα ελεύθερο χώρο διακίνησης ιδεών, που λέγεται πανεπιστημιακό άσυλο.

Τώρα αν κάποιοι πιστεύουν πως το δικαίωμα λόγου πρέπει να αφαιρείται από τα 15ποντα τακούνια, τις ξανθές και την κουλτούρα που αντιπροσωπεύει ο συνδυασμός τους, τότε μάλλον αλείφουν το βούτυρο στο ψωμί των παιδιών με τις χακί στολές που περιμένουν απέξω να σαπίσουν όποιον φοράει κουκούλα.

Δημοσ.

Teaser δεν εχεις την δυνατοτητα να καταλαβεις ή κανεις πως δεν καταλαβαινεις?

 

Εσυ ο ιδιος χρησιμοποιησες ως "επιχειρημα" το offtopic γιατι προφανως δεν ειχες ουσιαστικη απαντηση, ενω λιγες ωρες αργοτερα οταν σου το επεστρεψαν ως επιχειρημα (προφανως για να καταλαβεις ποσο υποκριτικο ειναι), απαντας με ενα "καντε με report".

 

Τωρα καταλαβες ή πρεπει να αρχισουμε να αναλυουμε ξανα ορισμους για να συννενοηθουμε?

 

Οπως εσυ πιστευεις (πιθανον λογω τραυματικων εμπειριων σου) πως εγω εχω ευαισθησία στη λέξη "αυτοδιαχείριση", ετσι καποιος αλλος εχει με τα τακουνια τις τσιχλες τα πλαντινε μαλλια (και τα ξωβυζα, να προσθεσω κι εγω κατι). :P

 

Και πραγματικα αν ησουν γυναικα με αυτα τα χαρακτηριστκα, θα μπορουσαμε τουλαχιστον να δειξουμε κατανοηση.

Τωρα δεν μας αφηνεις περιθωρια.

Δημοσ.

Εδώ κάπου να τονίσω ότι δεν έχω πρόβλημα με τις ξανθιές μηρυκάζουσες κοπέλες σε 15ποντα τακούνια. Αρκεί βέβαια να ξέρουν να περπατάνε πάνω σε αυτά και να μην ακούγεται η τσίχλα αναμεμιγμένη με το σάλιο ενώ αλλάζει γνάθο.

Σε πολιτικό επίπεδο, ο καθένας έχει το δικαίωμα να διατυπώνει ελεύθερα την άποψή του. Είναι δικό μου, προσωπικό κόλλημα το ότι δεν μπορώ να τις πάρω στα σοβαρά ακόμη και αν συμφωνώ (σε πολιτικό επίπεδο πάντα). Η τσίχλα θα φταίει.

Δημοσ.

Για οσους δεν βλεπουν περα απ την (κομματικη) μυτη τους:

 

Περί πανεπιστημιακού ασύλου

του Γιώργου ΣΤΑΜΑΤΗ*

 

Το πανεπιστημιακό άσυλο έχει μία μακρά ιστορία πίσω του στο διεθνή χώρο. Ας δούμε πού βρίσκεται αυτή η υπόθεση σήμερα στη χώρα μας.

Το «Σπουδαστικό» της Ασφάλειας, ή όπως αλλιώς το λένε σήμερα, κάνει βέβαια τη δουλιά του, καταγράφει δηλαδή τι λένε και τι πράττουν οι καθηγητές και οι φοιτητές. Δεν τους καλεί όμως πλέον, όπως παλιότερα, «δι' υπόθεσίν» τους. Ούτε τους σύρουν πλέον σήμερα στα δικαστήρια και στις φυλακές γι' αυτά που πρεσβεύουν (σημ.: στα τέλη του 1970 δεν ήταν που έσυραν και τον δικό τους Κωνσταντίνο Δεσποτόπουλο (όχι εκείνον, που υπήρξε νομικός σύμβουλος του ΕΑΜ, τον συνώνυμο εξάδελφό του καθηγητή τότε της Παντείου Σχολής και σήμερα Ακαδημαϊκό) στα δικαστήρια, επειδή αρνήθηκε στο δικαστήριο να ορκιστεί (να ορκιστεί γενικώς όχι να ορκιστεί ειδικώς στο Ευαγγέλιο) επικαλούμενος και τη Βίβλο;).

Παρακολουθούν, ασφαλώς, τι λέγεται και τι γράφεται. Αλλά τι να πουν και τι να γράψουν σήμερα οι αριστεροί πανεπιστημιακοί δάσκαλοι; Ετσι που δεν έχουν ούτε βήμα - ούτε στον Τύπο, ούτε στην τηλεόραση, ούτε στους εκδοτικούς οίκους - και συνεπώς ούτε και κοινό;

Οι ίδιοι τα λένε και τα γράφουν, οι ίδιοι τα ακούνε και τα διαβάζουν. Ετσι λοιπόν άλλα τους ενδιαφέρουν τώρα πλέον, κυρίως εκεί στο «Σπουδαστικό». Οχι τι λένε, τι γράφουν, τι ερευνούν, τι διδάσκουν, αλλά κυρίως τι πράττουν οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι. Οπως επίσης, κατά μείζονα λόγο, τι πράττουν οι φοιτητές. Απέχουν από τη διδασκαλία οι πρώτοι, καταλαμβάνουν τα πανεπιστήμια οι δεύτεροι. Κι αυτό δεν έχει, βέβαια, να κάνει έτσι γενικώς με την ελευθερία του πνεύματος. Εχει να κάνει σήμερα με την αντίστασή τους κατά της ιδιωτικοποίησης των πανεπιστημίων και της νεοφιλελεύθερης «μεταρρύθμισης» της ανώτατης παιδείας. Δεν πρόκειται εδώ ατελώς για την ελεύθερη έρευνα, διδασκαλία και διακίνηση ιδεών, για την οποία είχε - με εξαίρεση τους καιρούς ανοιχτών ταξικών συγκρούσεων - κι έχει και σήμερα «κατανόηση» η εξουσία, αλλά πρόκειται για κάτι τελείως διαφορετικό και εξαιρετικά χειροπιαστό.

Ετσι, λοιπόν, σήμερα η εξουσία «καταγγέλλει», για να το πούμε νομικίστικα, τη σχέση μεταξύ πανεπιστημίου και εξουσίας, στην οποία βασιζόταν το πανεπιστημιακό άσυλο. Και τι ζητάει η εξουσία σχετικώς; Ζητάει την κατάργησή του (δες και τη συνέντευξη του Θ. Πάγκαλου στην «Καθημερινή» της 11/2/2007). Οχι, βέβαια, για να καταστείλει τις ιδέες. Εχει άλλους τρόπους να τις καταστείλει αυτές. Περί τίνος, λοιπόν, πρόκειται; Πρόκειται για την αστυνομική καταστολή εξεγέρσεων στα πανεπιστήμια. Ποιων εξεγέρσεων; Εκείνων των πανεπιστημιακών δασκάλων, αλλά κυρίως των φοιτητών κατά της κατάργησης της δημόσιας δωρεάν ανώτατης εκπαίδευσης και της ιδιωτικοποίησής της. Δεν πρόκειται εδώ, λοιπόν, περί ελευθέρων ιδεών, τις οποίες μπορεί κανείς σε ομαλούς καιρούς να ανεχθεί, αλλά πρόκειται περί πράξεων, τις οποίες οφείλει κανείς να αντικρούσει δραστικά. Πώς; Με μια αντίστοιχη αναμόρφωση των περί πανεπιστημιακού ασύλου διατάξεων. Για να το πούμε ευθέως: Τα πανεπιστήμια είναι σήμερα νησίδες ασφάλειας, ειρήνης και γαλήνης. Οσα προβλέπει ο νόμος - πλαίσιο αρκούν πλήρως για την προστασία τόσο του πανεπιστημιακού ασύλου, όσο και της περιουσίας του πανεπιστημίου.

Οι καταλήψεις των φοιτητών, οι οποίες μόνο σκοπό έχουν την κατάδειξη και την επίλυση των οφειλομένων στην κρατική πολιτική προβλημάτων των πανεπιστημίων, δεν καταλύουν κατά κανέναν τρόπο ούτε το πανεπιστημιακό άσυλο ούτε την έννομη τάξη. Τη «φούστα» που τον ενόχλησε, δηλαδή τους παράνομους μικροπωλητές στο χώρο του ΑΠΘ, μπορεί να τη μακρύνει ο κ. Πάγκαλος όταν με το καλό γίνει και υπουργός Δημόσιας Τάξης. Οι εισβολές κάποιων, οι οποίοι, πείτε τους όπως θέλετε, εισβάλλουν κατά καιρούς στα πανεπιστήμια, είναι πρόβλημα για τα τελευταία, η επίλυση αυτού του προβλήματος δεν είναι όμως δουλιά του πανεπιστημίου, αλλά του κράτους. Και πριν απ' όλα δε συνιστούν καταπάτηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Το τελευταίο μόνο το κράτος διά της αστυνομίας μπορεί να το καταπατήσει. Συνιστούν μόνο διατάραξη της ειρήνης, της γαλήνης, της ασφάλειας και των ομαλών συνθηκών λειτουργίας των πανεπιστημίων - όχι όμως κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Χρησιμοποιούνται, ωστόσο, από την εξουσία ως επιχείρημα για την κατάργηση του τελευταίου. Το επιχείρημα έχει ως εξής: Αφού πολλοί εισβάλλουν με τις προαναφερθείσες συνέπειες στα πανεπιστήμια, γιατί να μην καταργήσουμε το πανεπιστημιακό άσυλο, ώστε να μπορεί η αστυνομία να εισέρχεται στα πανεπιστήμια να τους συλλαμβάνει και να διασφαλίζει την ειρήνη, τη γαλήνη, την ασφάλεια και τις ομαλές συνθήκες λειτουργίας τους; Η απάντηση σ' αυτό το επιχείρημα είναι η εξής: Οπως κάθε νοικοκύρης έχει δικαίωμα και απαίτηση το κράτος διά της αστυνομίας να του προστατεύει το - ξεχασμένο κατά τα λοιπά ως κατά περιπτώσεις και από την αστυνομία παραβιαζόμενο - οικογενειακό άσυλο από ληστές και κλέφτες (αλλά και από την ίδια την αστυνομία - όπως βλέπετε - το πανεπιστημιακό άσυλο δεν αποτελεί δα και κανένα φοβερό προνόμιο του πανεπιστημίου, διότι δε διαφέρει καθόλου από το οικογενειακό άσυλο, το οποίο απολαμβάνουν όλοι όσοι έχουν την αγαθή τύχη να μην είναι άστεγοι), έτσι και το πανεπιστήμιο έχει δικαίωμα και απαίτηση η αστυνομία να του προστατεύει το δικό του άσυλο, δηλαδή τον οίκον του, από κάθε είδους εισβολείς - πριν βέβαια αυτοί εισβάλλουν και όχι όταν έχουν ήδη εισβάλει στο πανεπιστήμιο.

Το πανεπιστήμιο δεν κατέστη βέβαια λόγω του πανεπιστημιακού ασύλου κράτος εν κράτει, το οποίο ως εκ τούτου θα όφειλε να προστατεύει με δικά του μέσα το σπίτι του από εισβολείς καίτοι την εντύπωση αυτή δημιούργησαν και τρόπον τινά εδραίωσαν στη συνείδηση της κοινής γνώμης οι καλοπροαίρετες βέβαια κατά καιρούς αποφάσεις προοδευτικών πάντα πρυτανικών αρχών για «περιφρούρηση» των ιδρυμάτων τους σε ορισμένες περιπτώσεις.

Αναλογιστείτε τι θα συνέβαινε, αν μονομερώς ή εν συνεννοήσει με την αστυνομία αναλαμβάναμε την προστασία των σπιτιών μας! Κάποιοι το δηλώνουν κατά καιρούς στην τηλεόραση, ευτυχώς όμως δεν το πράττουν.

Το πανεπιστήμιο είναι, λοιπόν, κι αυτό «νοικοκυριό» που απαιτεί την κρατική αστυνομική προστασία έναντι των προαναφερθέντων. Εναντι των διδασκόντων του και των φοιτητών του δε χρειάζεται καμιά προστασία. Ο,τι σχετικό κι αν προέκυψε μέχρι σήμερα, το επέλυσε με επιτυχία αυτό το ίδιο.

Αρκεί λοιπόν και εξαρκεί ο νόμος - πλαίσιο ως έχει σχετικά τόσο με το πανεπιστημιακό άσυλο, όσο και με την προστασία της ειρήνης, γαλήνης, ασφάλειας και περιουσίας του πανεπιστημίου. Γιατί, λοιπόν, το υπουργείο Παιδείας στο νομοσχέδιο για την επίλυση των προβλημάτων της ανώτατης παιδείας συμπεριλαμβάνει και την αλλαγή της κειμένης νομικής ρύθμισης του πανεπιστημιακού ασύλου;

Τα υπόλοιπα τρία προβλήματα είναι κατά το υπουργείο τα εξής άκρως σημαντικά: Το πρόβλημα των «αιώνιων» φοιτητών του Βερέμη, το πρόβλημα των δύο, του ενός ή του κανενός συγγράμματος και, τέλος, αυτό εκείνης ή της άλλης συμμετοχής των φοιτητών στις εκλογές των Πρυτανικών Αρχών. Οπότε, μόλις τα λύσουμε, ξεμπερδέψαμε με τα προβλήματα της ανώτατης παιδείας. Γιατί, λοιπόν, το κράτος θέλει να «μεταρρυθμίσει» και τα ισχύοντα για το πανεπιστημιακό άσυλο; Για να καταστείλει τις ελεύθερες ιδέες; Οχι, βέβαια. Αυτές τις έχει γραμμένες. Να καταστείλει τις εξεγέρσεις, δηλαδή τις καταλήψεις των φοιτητών (αλλά και τις αποχές των καθηγητών) θέλει, στέλνοντας την αστυνομία στο πανεπιστήμιο για την καταστολή τους. Καταλήψεις που στρέφονται κυρίως κατά της επιδιωκόμενης ιδιωτικοποίησης της δημόσιας δωρεάν ανώτατης παιδείας. Και για να πετύχει αυτό το στόχο του, προσπαθούν αυτό το ίδιο και οι παρατρεχάμενοί του να ταυτίσουν, συρρικνώνοντάς την, την έννοια του πανεπιστημιακού ασύλου, δηλαδή της ελευθερίας της έρευνας, της διδασκαλίας και της διακίνησης των ιδεών, με μια κάποια ανάγκη προστασίας της περιουσίας των πανεπιστημίων - όχι από τους εκάστοτε εισβολείς, τους οποίους το ίδιο δεν εμποδίζει να εισβάλλουν στα πανεπιστήμια, αλλά από τους εξεγερθέντες καταληψίες φοιτητές, οι οποίοι κατά κανέναν τρόπο δεν απείλησαν και δεν απειλούν με τις καταλήψεις τους την περιουσία των πανεπιστημίων ή, αν δυνητικά την απειλούν, τότε με τον χαριτωμένο τρόπο που απειλούν τα πιατικά της μαμάς τα πιτσιρίκια της. Δεν πρόκειται όμως εδώ για μαμά που θέλει να συνετίσει τα πιτσιρίκια της. Πρόκειται για κάτι άλλο. Το σημερινό νεοφιλελεύθερο κράτος θέλει να «περάσει» ό,τι όλοι γνωρίζουμε πως θέλει να «περάσει», εν προκειμένω και την ιδιωτικοποίηση της δημόσιας δωρεάν ανώτατης παιδείας.

Γνωρίζει, όμως, ότι θα υπάρξουν αντιστάσεις εκ μέρους όσων πρόκειται να υποστούν αυτές τις «μεταρρυθμίσεις» του. Γι' αυτό και προετοιμάζει και νομικά την καταστολή αυτής της αντίστασης - της αντίστασης των μισθωτών εργαζομένων, αλλά εν προκειμένω και των καταληψιών φοιτητών, καθώς και των απεχόντων από τα διδακτικά τους καθήκοντα καθηγητών των πανεπιστημίων. Και αφήνει λάσκα το χαλινάρι στον πολιτικό προϊστάμενο των ραβδούχων του, για να τους στηρίζει και ηθικά και πολιτικά στο προκείμενο έργο τους. Πρώιμος καρπός αυτής της στήριξης είναι η αστυνομική ανακοίνωση κατά της ΠΟΣΔΕΠ και του προέδρου της εκλεκτού συναδέλφου Λάζαρου (allias Λεωνίδα) Απέκη. Κι όταν μετά τη «μεταρρύθμιση» του πανεπιστημιακού ασύλου η αστυνομία αρχίζει να μπαίνει ανοιχτά στα πανεπιστήμια, αναλογιστείτε την τύχη που θα έχουν άλλοι, στερούμενοι ακόμη και του «μεταρρυθμισμένου» ασύλου των πανεπιστημίων, εργασιακοί χώροι και τα συνδικάτα. Αν το κράτος αρχίσει να στέλνει την αστυνομία στα πανεπιστήμια, μπορούμε να φανταστούμε τι θα κάνει με τα εργοστάσια και τα συνδικάτα και - γιατί όχι; - και με τα αριστερά πολιτικά κόμματα αργότερα.

Αυτό λοιπόν είναι re vera το νόημα της επιδιωκόμενης «μεταρρύθμισης» του πανεπιστημιακού ασύλου.

* Ο Γιώργος Σταμάτης είναι καθηγητής Οικονομικής Θεωρίας, στον τομέα Δημόσιας Διοίκησης, του Τμήματος Οικονομίας του Πάντειου Πανεπιστημίου

http://dpsdfs.blogspot.com/2009/02/blog-post_16.html

 

Και πραγματικα αν ησουν γυναικα με αυτα τα χαρακτηριστκα, θα μπορουσαμε τουλαχιστον να δειξουμε κατανοηση.

Τωρα δεν μας αφηνεις περιθωρια.

 

Εμ πες τα χρυσοστομε

 

Εντάξει, μπορείς να μην το κομματοσκυλίζεις όμως τόσο. Δηλαδή αν νοιάζεσαι τόσο πολύ για το άσυλο και θες τόσο πολύ να τεκμηριώσεις το ότι δεν υπάρχει πια, μπορούσες να αναφέρεις και τα εκάστοτε σκυλιά των παρατάξεων, όχι μόνο τις καταλήψεις. Άλλωστε και οι τελευταίες δημοκρατικά και με γενική συνέλευση (τόσο δημοκρατική όσο αυτή των εκλογών, ξέρεις) αποφασίζεται στα περισσότερα πανεπιστημιακά τμήματα.

Ο παραπάνω λόγος θα μπορούσε να έχει εκφωνηθεί και από κάποια υστερικιά δαπίτισσα με πλατίνα μαλλί και τσίχλα σε συνέλευση. Επίσης, είναι εκτός θέματος.

 

Πιστευεις στον ερωτα απ το πρωτο ποστ??!

 

Άσχετα με το πόσο συμφωνούμε ή όχι με την οπτική του Teaser, θα έλεγα πως ήταν μια από τις πιο καλά τεκμηριωμένες απόψεις που είδα στα κοντά 200 post που προηγήθηκαν - επαναλαμβάνω: άσχετα από το κατά πόσο συμφωνούμε ή όχι. Η προσπάθεια ευτελισμού κάποιας γνώμης με το παλιό κλασικό τέχνασμα του "κρεμάω ταμπέλα" σε όποιον λέει κάτι που δεν μας αρέσει, με παραπέμπει περισσότερο στη μετά ξύλου διακοπή της ομιλίας Πανούση, στον κατά τα άλλα ελεύθερο χώρο διακίνησης ιδεών, που λέγεται πανεπιστημιακό άσυλο.

Τώρα αν κάποιοι πιστεύουν πως το δικαίωμα λόγου πρέπει να αφαιρείται από τα 15ποντα τακούνια, τις ξανθές και την κουλτούρα που αντιπροσωπεύει ο συνδυασμός τους, τότε μάλλον αλείφουν το βούτυρο στο ψωμί των παιδιών με τις χακί στολές που περιμένουν απέξω να σαπίσουν όποιον φοράει κουκούλα.

 

Οντως..Ειδικα εκει που μας ανελυε πως ποτε δεν προκειται καποιος πρυτανης να δεχτει να αρει το ασυλο και γω του παρεθεσα 2 (!) προσφατες περιπτωσεις, η τεκμηριωση ηταν ακλονητη..

 

Ξερεις κατι? Εχεις δικιο στα περι ταμπελων.

 

Ας σταματησουν λοιπον διαφοροι να κρεμουν την ταμπελα του μαλ**κα σε καθε φοιτητη που προσπαθει να προστατεψει το σπιτι του και τον βγαζουν τεμπελη, αχρηστο, κομματοσκυλο και προσπαθουν να του παρουν το μονο μεσο που εχει για να αντιταχθει σε οτι μαγειρευεται εναντιον του..πιστεψε με ειναι νωπες ακομα οι μνημες απο το ξυλο που φαγαμε στα συλλαλητηρια, απο τα χημικα που πεφταν βροχη, απο τους συμφοιτητες μας που τους παιρναν απο διπλα μας μεσα απ τα μπλοκ και απο τις φωνες που βαζαμε στους μπατσους να ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ επι τελους τους κουκουλοφορους και να μας αφησουν ησυχους να διαδηλωσουμε.

 

Λιγη ντροπη οταν βγαινουμε απο αμβωνος, υπακουοντας σαν τυφλα γερικα σκυλια στην κομματικη μας συνειδηση και καταγγελουμε ανθρωπους που (ισως και λογω του νεαρου της ηλικας τους) υπακουουν μονο στη συνειδηση της καρδιας τους.

Δημοσ.
Γιατι, μεχρι τωρα σου φανηκε οτι δεν μπορει να σε παει μεσα επειδη ισως να μην του αρεσει η φατσα σου;

Μεχρι τωρα δεν μπορει να σε παει μεσα, επειδη μπορει να προφασιστει οτι ειδε ταχα μου οπλο;

Μεχρι τωρα δεν μπορει να σε παει μεσα επειδη μπορει να ισχυριστει αντισταση κατα της αρχης;

Ολα αυτα τα "μεχρι τωρα" τα ξεχναμε, αλλα μας τσουζει το βρισιμο;

 

Να σε πάει μεσα λογο φατσας δυσκολο, διοτι ξεφευγει πολυ απ την νομιμότητα. Αν εχεις τα στοιχεια σου δε μπορει να σε παει μεσα χωρις αλλο λόγο. Θα θυμάσαι τι εγινε πριν δυο μηνες σε πορεια στην αθηνα, οταν ματατζιδες περικύκλωσαν μια ομάδα 70 ανθρωπων και τους τραβαγαν μεσα στη κλούβα, χτυπήσαν δημοσιογράφους κλπ χωρις κανενα λόγο (μαλλον οτι διαδηλωτες τους ενόχλησε). Η πράξη τους δεν ειχε καμια νομικη υπόσταση και ολοι μετα απο 5 ωρες ταλεπωρίας αφεθηκαν ελευθεροι.

 

Μπορει να προφασιστει οτι εχεις οπλο και να σε πάει μεσα. Σε λιγο θα αφεθεις ελευθερος.

 

Μπορει να προφασιστει αντισταση κατα της αρχής και να σε πάει μεσα...

 

Δε τα ξεχνάω καθόλου ολα αυτα "τα μέχρι τωρα".

Αλλα και να τα ξεχναγα, απο προκύπτει οτι εξαιτίας της μικρης μου μνημης θα οδηγούμουν στο.... τσουκσιμο περι βρισίματος των μπάτσων?

Και δε καταλαβαίνω γιατι, επειδη, πράγματι, με τσουζει η ποινικοποιηση του βρισίματος, ντε και καλα εχω μικρη μνήμη και ολα αυτα "τα μεχρι τωρα" δε τα θυμάμαι..?!?!?

 

Και επειδη μεχρι τωρα συμβαινουν ολα αυτα τα σκατα πρεπει να δεχτουμε και τα χειρότερα?

 

Αν ο μπατσος ειναι να πει ψεμα θα το πει, δηλαδη αν πει οτι τον εβρισες θα τον πιστεψουν, ενω αν πει οτι του εριξες πετρα, δεν θα τον πιστεψουν;

 

Και για τα δυο πραγματα μπορει να πει ψεμματα, οπως και εγω.Δε λέω οτι μεχρι τωρα δε μπορουσαν να ψευδομαρτηρύσουν ή δε τους πίστευε κανείς για "πετρες".Η διαφορα ειναι οτι η πετρα σημερα "ειναι παρανομη" ενω το βρισιμο οχι(και να πει οτι βριστηκε κλαιν), ενω αυριο θα ειναι και τα δυο παράνομα. Επισης το βρισιμο θα διώκεται αυτεπάγγελτα. Οι μπατσοι κατα κορον ισχυρίζονται τετοιου ειδους ψεμματα εναντιον διαδηλωτων που εχουν συλληφθει, κρατουνται δικάζονται και αφηνονται συνηθως ελευθεροι.

Με την ποινικοποιηση της βρισίας δινεται ΑΛΛΟ ΕΝΑ οπλο, αλλο ενα αδικημα στα χερια των μπάτσων με το οποιο μπορουν να κατασκευαζουν κατηγορίες, να συλλαμβανουν (οχι οτι μεχρι τωρα δε μπορούσαν) και να διαλυουν μεγάλες διαδηλώσεις. Αυτο με βρισκει αντιθετο, οχι επειδη εχω μικρη μνημη ουτε επειδη μαρεσει εν γενει να βριζω μπατσους, αλλα διοτι θεωρω οτι εχουν ηδη πολυ εξουσια, καταπατάνε ηδη πολλα δικαιωματα και ηδη λειτουργουν ΠΟΛΙΤΙΚΑ!

 

Εσενα ομως η ποινικοποιηση του βρισίματος σε βρίσκει συμφωνο? Θεωρεις οτι κατι τετοιο βοηθάει την αστυνομια, τους πολιτες, τους διαδηλωτες, αλλον?

Ή θεωρεις "τι ειχαμε τι χάσαμε"?

  • Super Moderators
Δημοσ.
Τα πανεπιστήμια είναι σήμερα νησίδες ασφάλειας, ειρήνης και γαλήνης.

 

Να είναι καλά ο κύριος Σταμάτης, με έκανε και γέλασα.

Δημοσ.
Για να το πούμε ευθέως: Τα πανεπιστήμια είναι σήμερα νησίδες ασφάλειας, ειρήνης και γαλήνης.

ahahahahahahah, πολύ καλό! Σε λίγο θα πούμε οτι είναι και η ίδια η ελεύθερη διακίνηση ιδεών.

Δημοσ.
ahahahahahahah, πολύ καλό! Σε λίγο θα πούμε οτι είναι και η ίδια η ελεύθερη διακίνηση ιδεών.

 

Που αυξανεται η εγκληματικοτητα? Στο πανεπιστημιο ή στους δρομους γυρω απο τις κεντρικες πλατειες μεγαλουπολεων?

Δημοσ.
Να σε πάει μεσα λογο φατσας δυσκολο, διοτι ξεφευγει πολυ απ την νομιμότητα. Αν εχεις τα στοιχεια σου δε μπορει να σε παει μεσα χωρις αλλο λόγο. Θα θυμάσαι τι εγινε πριν δυο μηνες σε πορεια στην αθηνα, οταν ματατζιδες περικύκλωσαν μια ομάδα 70 ανθρωπων και τους τραβαγαν μεσα στη κλούβα, χτυπήσαν δημοσιογράφους κλπ χωρις κανενα λόγο (μαλλον οτι διαδηλωτες τους ενόχλησε). Η πράξη τους δεν ειχε καμια νομικη υπόσταση και ολοι μετα απο 5 ωρες ταλεπωρίας αφεθηκαν ελευθεροι.

 

Μπορει να προφασιστει οτι εχεις οπλο και να σε πάει μεσα. Σε λιγο θα αφεθεις ελευθερος.

 

Μπορει να προφασιστει αντισταση κατα της αρχής και να σε πάει μεσα...

 

Δε τα ξεχνάω καθόλου ολα αυτα "τα μέχρι τωρα".

Αλλα και να τα ξεχναγα, απο προκύπτει οτι εξαιτίας της μικρης μου μνημης θα οδηγούμουν στο.... τσουκσιμο περι βρισίματος των μπάτσων?

Και δε καταλαβαίνω γιατι, επειδη, πράγματι, με τσουζει η ποινικοποιηση του βρισίματος, ντε και καλα εχω μικρη μνήμη και ολα αυτα "τα μεχρι τωρα" δε τα θυμάμαι..?!?!?

 

Και επειδη μεχρι τωρα συμβαινουν ολα αυτα τα σκατα πρεπει να δεχτουμε και τα χειρότερα?

 

 

 

Και για τα δυο πραγματα μπορει να πει ψεμματα, οπως και εγω.Δε λέω οτι μεχρι τωρα δε μπορουσαν να ψευδομαρτηρύσουν ή δε τους πίστευε κανείς για "πετρες".Η διαφορα ειναι οτι η πετρα σημερα "ειναι παρανομη" ενω το βρισιμο οχι(και να πει οτι βριστηκε κλαιν), ενω αυριο θα ειναι και τα δυο παράνομα. Επισης το βρισιμο θα διώκεται αυτεπάγγελτα. Οι μπατσοι κατα κορον ισχυρίζονται τετοιου ειδους ψεμματα εναντιον διαδηλωτων που εχουν συλληφθει, κρατουνται δικάζονται και αφηνονται συνηθως ελευθεροι.

Με την ποινικοποιηση της βρισίας δινεται ΑΛΛΟ ΕΝΑ οπλο, αλλο ενα αδικημα στα χερια των μπάτσων με το οποιο μπορουν να κατασκευαζουν κατηγορίες, να συλλαμβανουν (οχι οτι μεχρι τωρα δε μπορούσαν) και να διαλυουν μεγάλες διαδηλώσεις. Αυτο με βρισκει αντιθετο, οχι επειδη εχω μικρη μνημη ουτε επειδη μαρεσει εν γενει να βριζω μπατσους, αλλα διοτι θεωρω οτι εχουν ηδη πολυ εξουσια, καταπατάνε ηδη πολλα δικαιωματα και ηδη λειτουργουν ΠΟΛΙΤΙΚΑ!

 

Εσενα ομως η ποινικοποιηση του βρισίματος σε βρίσκει συμφωνο? Θεωρεις οτι κατι τετοιο βοηθάει την αστυνομια, τους πολιτες, τους διαδηλωτες, αλλον?

Ή θεωρεις "τι ειχαμε τι χάσαμε"?

 

1ον, επειδη κατα τη δικη μου αποψη, και το βρισιμο συγκαταλεγεται μεσα στις παρανομες πραξεις, χωρις καποια σιγουρια απο τους ειδικους (παρεδωσε lights please), δεν μπορω να πω κατι αλλο, μιας κι εχουμε τελειως διαφορετικη αποψη για τη νομιμοτητα του βρισιματος.

 

2ον. Εμενα προσωπικα με βρισκει παγερα αδιαφορο, διοτι δεν εχω βρισει ποτε μου αλλο ατομο, και ουτε προκειται να το κανω, ειναι αρχη μου.

Απο την αλλη, για να μπορεσω να απαντησω ποιους βοηθαει η ποινικοποιηση του βρισιματος, πρεπει πρωτα να ρωτησω ποιους βοηθαει το ιδιο το βρισιμο, και με ποιο τροπο μεχρι τωρα.

Δημοσ.
1ον, επειδη κατα τη δικη μου αποψη, και το βρισιμο συγκαταλεγεται μεσα στις παρανομες πραξεις, χωρις καποια σιγουρια απο τους ειδικους (παρεδωσε lights please), δεν μπορω να πω κατι αλλο, μιας κι εχουμε τελειως διαφορετικη αποψη για τη νομιμοτητα του βρισιματος.

 

2ον. Εμενα προσωπικα με βρισκει παγερα αδιαφορο, διοτι δεν εχω βρισει ποτε μου αλλο ατομο, και ουτε προκειται να το κανω, ειναι αρχη μου.

Απο την αλλη, για να μπορεσω να απαντησω ποιους βοηθαει η ποινικοποιηση του βρισιματος, πρεπει πρωτα να ρωτησω ποιους βοηθαει το ιδιο το βρισιμο, και με ποιο τροπο μεχρι τωρα.

Σωστόοοος!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...