Προς το περιεχόμενο

Νέα ομάδα της αστυνομίας - Νέος νόμος για τα επεισόδια.


firewalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ότι αντέδρασα χθες όταν σου κρέμασαν τη ταμπέλα της τσιχλογκόμενας με τα ψηλά τακούνια, επειδή έκφρασες μια άποψη, δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με το σκεπτικό σου

 

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, για ποιο λόγο δεν θέλουμε εμείς οι φοιτητές το καλό μας. Πραγματικά, το έχω απορία. Όταν για παράδειγμα μια σχολή κλείνει, ο ίδιος ο φοιτητής χάνει. Απαξιώνεται ο θεσμός της παιδείας, εμείς μένουμε πίσω.

 

Ποιο είναι δηλαδή το καλό των φοιτητών; Να πηγαίνουν σαν καλά παιδάκια στο μάθημά τους, αφού πρώτα δείξουν ταυτότητα στο όργανο διασφάλισης της τάξης, αδιαφορώντας για ότι συμβαίνει εκεί έξω;

Όταν μια σχολή κλείνει επειδή ο φοιτητής αγωνίζεται για τις ιδέες του, ο ίδιος ο φοιτητής κερδίζει και μαζί μ' αυτόν όλοι εμείς οι υπόλοιποι. Στο κάτω κάτω αν δεν φωνάξει, ψάξει, ονειρευτεί ο φοιτητής, ποιος θα το κάνει; εγώ που έχω μικρά παιδιά ή ο μεροκαματιάρης που τον κυνηγάνε δέκα δάνεια;

 

sorry garnele, σ' αδίκησα μάλλον...

 

chris_85, μήπως έχεις κάνει αχταρμά διάφορα πράγματα... έτσι στο τελείως φιλικό μιλάω, μην παρεξηγηθείς πάλι.

  • Απαντ. 471
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Γιατι εσυ για να διεκδικησεις κατι πρεπει να το κανεις υπο τη σκεπη του ασυλου, ενω ο οικοδομος , εργατης, ο συνταξιουχος, πρεπει να βγει στο δρομο και να τρεξει, χωρις να εχει κανενα ασυλο να τον περιβαλλει;

 

Aν δεν εχεις διαβασει τα λεγομενα μου και δε με παρερμηνευεις συνειδητα, θα εβλεπες οτι λεω πως το ασυλο ειναι μια ΑΚΡΑΙΑ μορφη αντιδρασης και αν ρωτας και εμενα, η τελευταια. Αλλα πριν φτασουμε στις καταληψεις, υπηρχαν πορειες για τουλαχιστον 1 χρονο πριν, απο φοιτητες, εργαζομενους, συνταξιουχους, ανεργους. Και η προσπαθεια να δειξεις πως το ασυλο μας φερνει σε κοινωνικη αντιπαραθεση ειναι ατυχες. Ατυχησες μεγαλε. Παντα υπαρχει αλληλεγγυη μεταξυ των φοιτητων και των υπολοιπων κοινωνικων ομαδων που η κατασταση τους αναγκαζει να βγουν στο δρομο..Πως να τα μαθετε ομως, ο Πρετεντερης δεν τα δειχνει αυτα..

 

@dr lag:Για εξηγησε μου τον αχταρμα..(δεν παρεξηγουμαι, νυσταξα για σημερα..)

Δημοσ.
Το ότι αντέδρασα χθες όταν σου κρέμασαν τη ταμπέλα της τσιχλογκόμενας με τα ψηλά τακούνια, επειδή έκφρασες μια άποψη, δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με το σκεπτικό σου

 

 

 

Ποιο είναι δηλαδή το καλό των φοιτητών; Να πηγαίνουν σαν καλά παιδάκια στο μάθημά τους, αφού πρώτα δείξουν ταυτότητα στο όργανο διασφάλισης της τάξης, αδιαφορώντας για ότι συμβαίνει εκεί έξω;

Όταν μια σχολή κλείνει επειδή ο φοιτητής αγωνίζεται για τις ιδέες του, ο ίδιος ο φοιτητής κερδίζει και μαζί μ' αυτόν όλοι εμείς οι υπόλοιποι. Στο κάτω κάτω αν δεν φωνάξει, ψάξει, ονειρευτεί ο φοιτητής, ποιος θα το κάνει; εγώ που έχω μικρά παιδιά ή ο μεροκαματιάρης που τον κυνηγάνε δέκα δάνεια;

 

sorry garnele, σ' αδίκησα μάλλον...

 

Χθες αντέδρασες με την ταμπέλα. Σήμερα συμφωνείς?

Πρόβλημα σου, εσύ εχείς αστάθεια γνώμης, όχι εγώ.

Πάντως με το στιγμιότυπο της γνώμης σου συμφώνησα μια φορά. Δε σημαίνει ότι σε πήρα συνολικά στα σοβαρά!

 

Ποια ταυτότητα, όργανα και μπούρδες? Ποτέ δεν με έχει σταματήσει αστυνομικός να μου ζητήσει ταυτότητα. Μόνο η τροχαία όταν οδηγώ. Αν τύχει στον κάθε άνθρωπο μια φορά στα 5 χρόνια να δείξει ταυτότητα έγινε κάτι? Αρκετά με τη γκρίνια, δεν μπορώ.

 

Και φυσικά μας ενδιαφέρει τι γίνεται πέρα από τη σχολή, γιαυτό υπάρχουν οι ειρηνικές διαμαρτυρίες, γιαυτό υπάρχει το στοματάκι, για να το ανοίγουμε και να εκφράζουμε την άποψη μας, αλλά όταν αυτό δεν συνοδεύεται από νου, δεν έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει. Εκεί αναλαμβάνουν δράση τα "έργα". Είσαι υπερ των "έργων" λοιπόν. Να χαίρεσαι τις απόψεις σου.

Δημοσ.
Aν δεν εχεις διαβασει τα λεγομενα μου και δε με παρερμηνευεις συνειδητα, θα εβλεπες οτι λεω πως το ασυλο ειναι μια ΑΚΡΑΙΑ μορφη αντιδρασης και αν ρωτας και εμενα, η τελευταια. Αλλα πριν φτασουμε στις καταληψεις, υπηρχαν πορειες για τουλαχιστον 1 χρονο πριν, απο φοιτητες, εργαζομενους, συνταξιουχους, ανεργους. Και η προσπαθεια να δειξεις πως το ασυλο μας φερνει σε κοινωνικη αντιπαραθεση ειναι ατυχες. Ατυχησες μεγαλε. Παντα υπαρχει αλληλεγγυη μεταξυ των φοιτητων και των υπολοιπων κοινωνικων ομαδων που η κατασταση τους αναγκαζει να βγουν στο δρομο..Πως να τα μαθετε ομως, ο Πρετεντερης δεν τα δειχνει αυτα..

 

Ετσι ειναι, πριν απο σας, δεν περασε κανενας απο κει, δεν υπηρχαν πανεπιστημια, δεν υπηρχαν σχολες, δεν υπηρχαν αγωνες, εμεις λοιπον οι μεγαλυτεροι, που φυτρωσαμε κατευθειαν σε αυτη την ηλικια, και δεν περασαμε απο εκει που ειστε εσεις για να τα μαθουμε, καλα που εχουμε και τον Πρετεντερη, να μας τα λεει, εστω και λιγο λαθος.

Δεν παρερμηνευω τιποτε. Εσυ εισαι που στο ιδιο μηνυμα σου, απο τη μια μιλας για τα κακα που υπαρχουν στον τομεα σου, και απο την αλλη υπεραμυνεσαι το ασυλο ως μορφη "ακραιας" παλης (που δεν ειναι, η τουλαχιστον δεν εγινε για αυτο το σκοπο).

Και απλα σε ρωτησα, σε τι σε εξυπηρετησε μεχρι τωρα, αφου οπως ειπες τιποτε στον τομεα σου (απο μεριας εκπαιδευσης) δε λειτουργει. Θα καταλαβεις τιποτε λοιπον ειτε υπαρχει ειτε δεν υπαρχει;

Εκτος κι αν οντως θα καταλαβεις, αν βρισκεσαι αναμεσα σε εκεινους που "κινουν" τα νηματα στις νεολεες, και που "ως εκ' θαυματος" αυριο μεθαυριο, βρισκονται σε ενα καλο ποστο μεσα στο κομμα, με ενα πολυ καλο μισθο, και χωρις να εχουν δουλεψει ποτε στη ζωη τους. Μηπως;

Δημοσ.

Μπα και εδω ατυχησες. Ποτε δεν ημουν μελος σε κομματικη νεολαια και ουτε θα γινω. Θεωρω την κομματικοποιηση των φοιτητων και του ακαδημαικου προσωπικου, ως το δευτερο κατα σειρα προβλημα των ελληνικων Πανεπιστημιων, μετα την υποχρηματοδοτηση. Οποτε τις ταμπελες του κομματαρχη αλλου, οχι σε μενα.

 

Αν περασες καποτε, ειναι λογικο να μην ξερεις τι γινεται. Οποτε δεν καταλαβα γιατι σε πειραξε το οτι ειπα πως η πληροφορηση σου δεν ειναι

''εκ των εσω''.

 

Τι μας προσεφερε το ασυλο?

 

Χειροπιαστα: Δεν περασε η αναθεωρηση του αρθρου 16.

Ισως λιγο πιο ρομαντικα: Δειξαμε οτι υπαρχουμε ως κοινωνικη ομαδα, οτι δε γινεται να παιρνονται αποφασεις ερημην μας. Ισως ενα κερδος ακομα να ηταν πως πολλοι απο μας πηραμε πολλα μαθηματα απο πολλους και για πολλα θεματα.

 

Θα με ρωτησεις: Οι πορειες που κανατε δεν φτανουν?

 

Και σου απαντω οτι δυστυχως ζουμε σ ενα κρατος που αν δεν ασκεις πιεση, η φωνη σου πνιγεται. Και σου εχω δωσει αρκετα παραδειγματα επ'αυτου.

Δημοσ.
Όχι, λάθος, ποτέ δεν θα ευχόμουν ή θα πρότεινα επέμβαση στρατού. Προφανώς. Ακόμα και στη χειρότερη συγκυρία. Λάθος κατάλαβες.

Αν οι αστυνομικοί πουν "φοβόμαστε" καλά θα κάνουν να γυρίσουν στα σπιτάκια τους και να αρχίσουν να πλέκουν.

Να πανε.

Στην θεση τους ποιοι θα ερθουν? :P

 

 

Δεν είμαι υπερ της αύξησης της καταστολής δικαιωμάτων. Καταστολής εγκληματικότητας ναι, συμφωνώ. Όταν λέω, προστατέψτε εμάς τους φοιτητές και μην αφήνετε άλλους να αποφασίζουν για την τύχη των σχολών μας, δεν νομίζω ότι ενισχύω την καταστολή των δικαιωμάτων. Το αντίθετο, ζητώ προστασία των δικαιωμάτων μας. Και είπα πιο πάνω ότι έχει τύχει να μου απαγορευθεί η είσοδος στη σχολή μου, λόγω κατάληψης! Ημέρα που κανονικά θα έπρεπε να είμαστε όλοι οι φοιτητές στα αμφιθέατρα. Αισθάνθηκα άσχημα, πραγματικά. Εσύ πως κρίνεις αυτή την ενέργεια?

 

Δηλαδη θεωρεις τους φοιτητες που κανουν καταληψη στις σχολες εγκληματιες?

ή δεν καταλαβα εγω κατι καλα?

 

Για τις ομάδες στις οποίες αναφέρεσαι, πραγματικά δεν ξέρω τι τους έκανε να δρουν "ακραία".

Εδω λοιπον πρεπει να προβληματιστεις.

Η λυση στο προβλημα δεν ειναι να αναγκασεις τις οποιες ομαδες να μην αντιδρουν.

Οτι παιχνιδι και να παιξεις, θα χασεις.

Οσο αυξανεται η καταστολη, τοσο θα αυξανεται και η αντιδραση τους.

Το αποτελεσμα δεν χρειαζεται να εισαι σοφος για να το καταλαβεις, και τα παραδειματα ειναι πολυ νωπα για να τα επαναφερω.

 

 

Δεν έχω τίποτα μαζί τους, ο καθένας επιλέγει τον τρόπο με τον οποίο θα διαμαρτυρηθεί. Αλλά δεν μου αρέσει όταν χρησιμοποιείται βία και ιδιαίτερα όταν κλείνονται οι σχολές. Κατά τα άλλα, έχω πάει σε πορείες για ειρηνική διαδήλωση, έχω δει πράγματα και νομίζω μπορώ να κρίνω ποια ενέργεια αποτελεί καταπάτηση των δικαωμάτων και ποια όχι.

 

Και βαση της κρισης σου ισοσταθμιζεις την βια με τις καταληψεις?

Θεωρεις πως ο φοιτητης που κανει καταληψη σου στερει το δικαιωμα στην αξιοπρεπη μορφωση ή τα ιδιωτικα πανεπιστημια?

Μηπως να αναθεωρησεις καποια πραγματα?

 

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι, για ποιο λόγο δεν θέλουμε εμείς οι φοιτητές το καλό μας. Πραγματικά, το έχω απορία. Όταν για παράδειγμα μια σχολή κλείνει, ο ίδιος ο φοιτητής χάνει.

Αν δεν ησουν φοιτητης, θα σου ελεγα πως δεν εχεις ιδεα τι κασταση υπαρχει στα πανεπιστημια, και ακομα χειροτερα αυτη που ερχεται.

Απο την στιγμη που εισαι ομως, πραγματικα δεν ξερω τι να υποθεσω...

 

Απαξιώνεται ο θεσμός της παιδείας, εμείς μένουμε πίσω.

Καταλαβαίνω ότι κάποιοι με αυτόν τον "ακραίο" τρόπο θέλουν να αντιδράσουν για το κατάντημα. Όμως, ξυλοκοπώντας τον δαρμένο για να εκφράσουμε την δυσαρέσκεια μας για τον δράστη, δεν πετυχαίνουμε τίποτα. Ουσιαστικά, υποβαθμίζουμε ακόμη περισσότερο την ελληνική παιδεία. Και τη χρειαζόμαστε ως λαός. Πίστεψε με!

 

Συμφωνω πως με βιαιες αντιδρασεις δεν δειχνει καποιος την παιδεια του.

Απο την αλλη ομως, εκει που εχουν φτασει τα πραγματα την αιτιολογω, παρολο που επιμενω πως αυτος ειναι ο λαθος τροπος.

Δημοσ.
Χθες αντέδρασες με την ταμπέλα. Σήμερα συμφωνείς?

Πρόβλημα σου, εσύ εχείς αστάθεια γνώμης, όχι εγώ.

 

Ποια ταυτότητα, όργανα και μπούρδες? Ποτέ δεν με έχει σταματήσει αστυνομικός να μου ζητήσει ταυτότητα. Μόνο η τροχαία όταν οδηγώ. Αν τύχει στον κάθε άνθρωπο μια φορά τα 5 χρόνια έγινε κάτι? Αρκετά με τη γκρίνια, δεν μπορώ.

 

Και φυσικά μας ενδιαφέρει τι γίνεται πέρα από τη σχολή, γιαυτό υπάρχουν οι ειρηνικές διαμαρτυρίες, γιαυτό υπάρχει το στοματάκι, για να το ανοίγουμε και να εκφράζουμε την άποψη μας, αλλά όταν αυτό δεν συνοδεύεται από νου, δεν έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει. Εκεί αναλαμβάνουν δράση τα "έργα". Είσαι υπερ των "έργων" λοιπόν. Να χαίρεσαι τις απόψεις σου.

 

Η δουλειά μου μ' έφερε κοντά τους για ένα κάποιο χρονικό διάστημα, σε φάση όμως που εγώ είχα ένα σκαλοπάτι παραπάνω "εξουσία" από αυτούς (ξέρω, πολλοί κακεντρεχείς θα ζηλεύουν) - ταυτόχρονα η ζωή μου (όχι τίποτα το παραβατικό όπως το εννοείς με τα "έργα") με έκανε σε αρκετές περιπτώσεις να γνωρίσω τι εστί αστυνομία ως έννοια, ως θεσμός καλύτερα κι ας μην έχω φάει ξύλο ούτε μπουζούριασμα. Έτσι είχα την τύχη να γνωρίσω από κοντά τον αστυνομικό - άνθρωπο, που δεν διαφέρει σε τίποτα από το μέσο μέλος του insomnia. Κάπως έτσι γνώρισα και τον αστυνομικό - όργανο, που δεν διαφέρει σε τίποτα από τον μέσο δημόσιο υπάλληλο που ασεβεί σε όποιον πολίτη δεν έχει αρεστή φάτσα. Η διαφορά τους ότι το όργανο δεν κρατάει σφραγίδα, αλλά όπλο και δεν θα σου πει περάστε μεθαύριο αλλά πέρασε μέσα ρε!

Θα ήθελα λοιπόν η πολιτεία αντί να σκαρφίζεται καινούργιους αστείους νόμους, να κοιτάξει πως θα εφαρμοστούν οι ήδη υπάρχοντες. Να με προστατεύσει, με λίγα λόγια, από το όποιας μορφής έγκλημα, να προστατεύει επίσης και όσους αστυνομικούς "πήγαν σαν τη καλαμιά στον κάμπο", αλλά το ίδιο και ακόμα περισσότερο να προστατεύει το παιδί μου από τον όποιο μάγκα με στολή σηκώνει το όπλο του επειδή ξέρει ότι κανένας δεν τον ακουμπάει.

Αυτή είναι η (...ασταθής για σένα) γνώμη μου.

Δημοσ.
Και φυσικά μας ενδιαφέρει τι γίνεται πέρα από τη σχολή, γιαυτό υπάρχουν οι ειρηνικές διαμαρτυρίες, γιαυτό υπάρχει το στοματάκι, για να το ανοίγουμε και να εκφράζουμε την άποψη μας, αλλά όταν αυτό δεν συνοδεύεται από νου, δεν έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει. Εκεί αναλαμβάνουν δράση τα "έργα". Είσαι υπερ των "έργων" λοιπόν. Να χαίρεσαι τις απόψεις σου.
Βρές μου ένα παράδειγμα στον κόσμο που η ειρηνική διαμαρτυρία κατάφερε , σαν μορφή πάλης , να ανατρέψει πρακτικές και καθεστώτα ;

Και πρόσεξε η ειρηνική διαμαρτυρία και όχι η συνειδητοποιημένη χρήση μη βίας .

Δημοσ.

liopyr, sorry αλλά με τον τρόπο που σκέφτεσαι δεν πρόκειται ποτέ να καταλήξουμε πουθενά.

Δεν ξέρω τι σπουδάζεις, που και για πόσο καιρό, αλλά το σίγουρο είναι ότι πρέπει να πάρεις το μάθημα "λογική". Έχεις τόσες ασάφειες στις απαντήσεις σου και αυθαίρετα συμπεράσματα που πραγματικά "γέλασα" λίγο. Δεν κρίνω πλέον τις απόψεις σου ως απόψεις, αλλά έκατσα λίγο να σκεφτώ τη λογική που υπάρχει από πίσω και κατέληγα μονίμως σε άτοπο!

Έχουμε και λέμε:

(οι ανώνυμες παραθέσεις που ακολουθούν είναι δικές μου)

Αν οι αστυνομικοί πουν "φοβόμαστε" καλά θα κάνουν να γυρίσουν στα σπιτάκια τους και να αρχίσουν να πλέκουν.
Να πανε.

Στην θεση τους ποιοι θα ερθουν? :P

Δεν υπονόησα ότι θα πρέπει να έρθουν κάποιοι στη θέση τους! Όταν λέω ότι ο Α πρέπει να πάει στο σπίτι του, δεν σημαίνει ότι επιθυμώ να έρθει ο Β ως αντικατάσταση του Α. Άκυρος εδώ λοιπόν. Με βάζεις να πρέπει να αιτιολογήσω πράγματα που δεν είπα! Και δεν μου αρέσει.

 

Δεν είμαι υπερ της αύξησης της καταστολής δικαιωμάτων. Καταστολής εγκληματικότητας ναι, συμφωνώ.
Δηλαδη θεωρεις τους φοιτητες που κανουν καταληψη στις σχολες εγκληματιες?

ή δεν καταλαβα εγω κατι καλα?

Προφανώς και εσύ δεν κατάλαβες κάτι καλά. Με ρώτησες γενικά και ασαφώς αν είμαι "υπέρ της καταστολής". Εγώ ως καταστολή αντιλαμβάνομαι μια ενέργεια η οποία περιορίζει μια άλλη. Καταστολή ποιου όμως? Και σου απαντάω: Δεν είμαι υπέρ της καταστολής δικαιωμάτων (η οποία μπορεί να προέρχεται από οπουδήποτε), αλλά είμαι υπέρ της καταστολής της εγκληματικότητας.(είτε εντός είτε εκτός ΑΕΙ, έτσι γενικά)

Αμέσως μετά με ρωτάς αν θεωρώ ότι οι φοιτητές που κάνουν μια κατάληψη είναι εγκληματίες. Είπα κάτι τέτοιο? Γιατί συγχωνεύεις δύο διαφορετικές σκέψεις μου σε μια ώστε να βγει ένα αυθαίρετο συμπέρασμα? Δεν θεώρησα ότι δικαίωμα=έγκλημα για να πεις κάτι τέτοιο. Αντιθέτως, πολύ σωστά διαχώρησα τα δύο είδη καταστολών για να μιλάω συγκεκριμένα.

 

Για τις ομάδες στις οποίες αναφέρεσαι, πραγματικά δεν ξέρω τι τους έκανε να δρουν "ακραία".
Η λυση στο προβλημα δεν ειναι να αναγκασεις τις οποιες ομαδες να μην αντιδρουν.

Οτι παιχνιδι και να παιξεις, θα χασεις.

Οσο αυξανεται η καταστολη, τοσο θα αυξανεται και η αντιδραση τους.

Δεν ανέφερα τίποτα για "πρόβλημα". Πόσο μάλλον για λύση. Με ρώτησες για ποιο λόγο πιστεύω ότι αυτές οι ομάδες δρουν ακραία και σου απάντησα με μία πρόταση ότι "δεν ξέρω". Απλά, ξεκάθαρα. Χωρίς κρυφές χρεώσεις.:lol:

 

Δεν έχω τίποτα μαζί τους, ο καθένας επιλέγει τον τρόπο με τον οποίο θα διαμαρτυρηθεί. Αλλά δεν μου αρέσει όταν χρησιμοποιείται βία και ιδιαίτερα όταν κλείνονται οι σχολές.
Και βαση της κρισης σου ισοσταθμιζεις την βια με τις καταληψεις?

Με ρώτησες την άποψη μου για αυτές τις ομάδες. Σου απαντώ ότι "δεν έχω κάτι μαζί τους" αλλά δεν μου αρέσει όταν ως μέτρο αντίδρασης

1)χρησιμοπιούν βία

ή

2)καταφεύγουν σε καταλήψεις.

Από τα παραπάνω πως συμπεραίνεις ότι ισοσταθμίζω τη βία με την κατάληψη? Προκύπτει λογικά από κάτι που είπα? Όχι φυσικά. Απλά, δεν μου αρέσει ούτε ο ένας ούτε ο άλλος ως τρόπος αντίδρασης.

Θεωρεις πως ο φοιτητης που κανει καταληψη σου στερει το δικαιωμα στην αξιοπρεπη μορφωση ή τα ιδιωτικα πανεπιστημια?

Και τα δύο! Αν μιλάμε για "αξιοπρεπη" μορφωση τότε μου τη στερούν τα ιδιωτικά και οι καταλήψεις. Αν μιλάμε για δικαίωμα μόρφωσης και πρόσβασης σε αυτή, μου το στερούν οι καταλήψεις. Γιατί όποιο ιδιωτικό και αν ανοίξει, θα συνεχίσω να πηγαίνω στη σχολή μου, αλλά όχι αξιοπρεπώς! Όταν η σχολή μου τελεί υπό κατάληψη, δεν μπορώ να κάνω μάθημα. Άρα στερούμαι το δικαίωμα της μόρφωσης.

 

Συμφωνω πως με βιαιες αντιδρασεις δεν δειχνει καποιος την παιδεια του.

Απο την αλλη ομως, εκει που εχουν φτασει τα πραγματα την αιτιολογω, παρολο που επιμενω πως αυτος ειναι ο λαθος τροπος.

Θα συμφωνούσα αν ανοίγατε το κεφάλι κάποιου πολιτικού, ο οποίος είναι βασικός υπεύθυνος. Ο Πανούσης και ο κάθε Πανούσης ο οποίος δεν έχει καν εξουσία από μόνος του, τι φταίει? Την άποψη του είπε και δέχτηκε τσεκούρια ως απάντηση. Αυτή τη βία τη δικαιολογείς? Καταρχήν είναι θρασυδειλία να επιτίθεσαι σε κάποιον μόνο και μόνο επειδή είναι ευάλωτος και ανίσχυρος να προστατευτεί. Αν είχαν @@ ας τα έβαζαν με τους υπεύθυνους αλλά όχι να ξυλοκοπούμε τον Α επειδή ο Β προστατεύεται.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Καταλαβαίνω ότι είναι λίγο σπαστικό το απο πάνω και δεν συνηθίζω να το κάνω, προτιμώ να αφήνω κάποια πράγματα να φεύγουν, αλλά δεν έχω όρεξη να μιλάω συνεχώς και να μην βρίσκεται ποτέ μια χρυσή τομή.

Όταν ακόμα και όσα λέμε, ο συνομιλητής τα παρερμηνεύει και βγάζει άσχετα συμπεράσματα, τότε δεν υπάρχει λόγος ούτε νόημα για συνέχεια.

Ας καταλήξουμε πρώτα σε ένα βασικό τρόπο επικοινωνίας και να "συνενοηθούμε" τουλάχιστον ως προς το πραγματικό περιεχόμενο της κάθε πρότασης και μετά ας αρχίσουμε να κρίνουμε αν είναι σωστή.

 

Βρές μου ένα παράδειγμα στον κόσμο που η ειρηνική διαμαρτυρία κατάφερε , σαν μορφή πάλης , να ανατρέψει πρακτικές και καθεστώτα ;

Και πρόσεξε η ειρηνική διαμαρτυρία και όχι η συνειδητοποιημένη χρήση μη βίας .

Δεν έχω παράδειγμα.

Αν αυτό πάει στα υπέρ για τη χρήση βίας τότε είμαι πολύ μακρυά!

Δημοσ.
liopyr, sorry αλλά με τον τρόπο που σκέφτεσαι δεν πρόκειται ποτέ να καταλήξουμε πουθενά.

Δεν ξέρω τι σπουδάζεις, που και για πόσο καιρό, αλλά το σίγουρο είναι ότι πρέπει να πάρεις το μάθημα "λογική". Έχεις τόσες ασάφειες στις απαντήσεις σου και αυθαίρετα συμπεράσματα που πραγματικά "γέλασα" λίγο. Δεν κρίνω πλέον τις απόψεις σου ως απόψεις, αλλά έκατσα λίγο να σκεφτώ τη λογική που υπάρχει από πίσω και κατέληγα μονίμως σε άτοπο!

 

Κοίτα να δεις σύμπτωση.

Κι εγώ το ίδιο συμπέρασμα έβγαζα, πως δεν πρόκειται να καταλήξουμε πουθενά.

Δεν ξέρω αν οι απόψεις μου στερούνται λογικής, αλλά ότι αυθερεσία παρατηρείς υπάρχει επειδή προσπαθεί να απαντήσει στις παραθέσεις σου, όπου έχεις μπλέξει τα τον "φόβο", τις καταλήψεις, την "τρομοκρατία", την παιδεία, το άσυλο, τους αστυνομικούς την εγκληματικότητα-έτσι-γενικά, την εγκληματικότητα-έτσι-ειδικά και ένα σωρό ακόμα σκόρπιες σκέψεις, έχεις φτιάξει έναν αχταρμά, και έχεις την απαίτηση από τον συνομιλητή σου να κρατήσει μία άκρη στην κουβέντα.

 

Οπότε ή δεν ξέρεις να γράφεις ή δεν ξέρω να διαβάζω.

Αν κάτι σου φαίνεται αστείο, υποθέτω πως έχεις κακή αίσθηση του χιούμορ.

 

Δεν υπονόησα ότι θα πρέπει να έρθουν κάποιοι στη θέση τους! Όταν λέω ότι ο Α πρέπει να πάει στο σπίτι του, δεν σημαίνει ότι επιθυμώ να έρθει ο Β ως αντικατάσταση του Α. Άκυρος εδώ λοιπόν. Με βάζεις να πρέπει να αιτιολογήσω πράγματα που δεν είπα! Και δεν μου αρέσει.

 

Εδώ υπάρχει ένα κλασσικό παράδειγμα, δεν μπορείς να δεχθείς την εξέλιξη μιας κουβέντας. Είτε επειδή δεν ξέρεις τι να απαντήσεις, είτε επειδή δεν ξέρεις να κουβεντιάζεις.

Πάλι καλά που δεν μου είπες πως είμαι και offtopic δηλαδή, επειδή σε ρώτησα το "επόμενο βήμα" της άποψής σου.

 

 

 

Προφανώς και εσύ δεν κατάλαβες κάτι καλά. Με ρώτησες γενικά και ασαφώς αν είμαι "υπέρ της καταστολής". Εγώ ως καταστολή αντιλαμβάνομαι μια ενέργεια η οποία περιορίζει μια άλλη. Καταστολή ποιου όμως? Και σου απαντάω: Δεν είμαι υπέρ της καταστολής δικαιωμάτων (η οποία μπορεί να προέρχεται από οπουδήποτε), αλλά είμαι υπέρ της καταστολής της εγκληματικότητας.(είτε εντός είτε εκτός ΑΕΙ, έτσι γενικά)

Αμέσως μετά με ρωτάς αν θεωρώ ότι οι φοιτητές που κάνουν μια κατάληψη είναι εγκληματίες. Είπα κάτι τέτοιο? Γιατί συγχωνεύεις δύο διαφορετικές σκέψεις μου σε μια ώστε να βγει ένα αυθαίρετο συμπέρασμα? Δεν θεώρησα ότι δικαίωμα=έγκλημα για να πεις κάτι τέτοιο. Αντιθέτως, πολύ σωστά διαχώρησα τα δύο είδη καταστολών για να μιλάω συγκεκριμένα.

 

Νιώθεις υποχρέωση να δηλώσεις τα αυτονόητα? Δεν νομίζω πως κάποιος τάσσεται υπέρ της εγληματικότητας "έτσι γενικά".

Μιλάμε για πολύ συγκεκριμένο θέμα. Και από το ποστ σου έβγαινε αυτό το συμπέρασμα.

Ξαναδιάβασέ το.

 

 

Δεν ανέφερα τίποτα για "πρόβλημα". Πόσο μάλλον για λύση. Με ρώτησες για ποιο λόγο πιστεύω ότι αυτές οι ομάδες δρουν ακραία και σου απάντησα με μία πρόταση ότι "δεν ξέρω". Απλά, ξεκάθαρα. Χωρίς κρυφές χρεώσεις.:lol:

Δηλαδή δεν υπάρχει πρόβλημα? Τότε τι συζητάμε?

 

Αμα δεν ξέρεις γιατί κάποιοι αντιδρούν ακραία, ψάξε να μάθεις.

Άμα δεν θες να μάθεις μπορείς απλά :X

 

Να καταδικάζεις δεξιά και αριστερά ενέργειες χωρίς να έχεις καν καταλάβει που οφείλονται είναι τουλάχιστον νηπιακή νοοτροπία.

 

 

 

Με ρώτησες την άποψη μου για αυτές τις ομάδες. Σου απαντώ ότι "δεν έχω κάτι μαζί τους" αλλά δεν μου αρέσει όταν ως μέτρο αντίδρασης

1)χρησιμοπιούν βία

ή

2)καταφεύγουν σε καταλήψεις.

Από τα παραπάνω πως συμπεραίνεις ότι ισοσταθμίζω τη βία με την κατάληψη? Προκύπτει λογικά από κάτι που είπα? Όχι φυσικά. Απλά, δεν μου αρέσει ούτε ο ένας ούτε ο άλλος ως τρόπος αντίδρασης.

 

Ωραία. Πες ένα τρόπο λοιπόν να διεκδικήσουν οι φοιτητές τα δικαιώματά τους χωρίς να κάνουν καταλήψεις.

Χμ.

Let me guess.

Δεν ξέρεις. Έτσι απλά. Χωρίς κρυφές χρεώσεις.

 

Και τα δύο! Αν μιλάμε για "αξιοπρεπη" μορφωση τότε μου τη στερούν τα ιδιωτικά και οι καταλήψεις. Αν μιλάμε για δικαίωμα μόρφωσης και πρόσβασης σε αυτή, μου το στερούν οι καταλήψεις. Γιατί όποιο ιδιωτικό και αν ανοίξει, θα συνεχίσω να πηγαίνω στη σχολή μου, αλλά όχι αξιοπρεπώς! Όταν η σχολή μου τελεί υπό κατάληψη, δεν μπορώ να κάνω μάθημα. Άρα στερούμαι το δικαίωμα της μόρφωσης.

 

Ξαναδιάβασε τι γράφεις. Είναι τόσο επιφανειακή η άποψή σου που πραγματικά νιώθω σαν δασκαλάκος που πρέπει να σου εξηγήσει τι είναι κατάληψη και τι ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Και δεν θα μπω στον κόπο αυτό. Ξέρεις.

 

Θα συμφωνούσα αν ανοίγατε το κεφάλι κάποιου πολιτικού, ο οποίος είναι βασικός υπεύθυνος. Ο Πανούσης και ο κάθε Πανούσης ο οποίος δεν έχει καν εξουσία από μόνος του, τι φταίει? Την άποψη του είπε και δέχτηκε τσεκούρια ως απάντηση. Αυτή τη βία τη δικαιολογείς? Καταρχήν είναι θρασυδειλία να επιτίθεσαι σε κάποιον μόνο και μόνο επειδή είναι ευάλωτος και ανίσχυρος να προστατευτεί. Αν είχαν @@ ας τα έβαζαν με τους υπεύθυνους αλλά όχι να ξυλοκοπούμε τον Α επειδή ο Β προστατεύεται.

 

Κατ'αρχήν γιατί μου μιλάς λες και του άνοιξα εγώ το κεφάλι ή είμαι μέρος αυτών που το κάνανε?

Αυτό το συμπέρασμα από πού το βγάζεις?

Κατά δεύτερον μπορείς να καταλάβεις τι διαφορά ανάμεσα στο αιτιολογώ και δικαιολογώ την βία?

 

Κατά τρίτον την βία με @@ που απευθύνεται σε αυτούς που μπορούν να προστατευθούν την θεωρείς λογική?

Είναι βία παιδείας που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη αυτή?

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Καταλαβαίνω ότι είναι λίγο σπαστικό το απο πάνω και δεν συνηθίζω να το κάνω, προτιμώ να αφήνω κάποια πράγματα να φεύγουν, αλλά δεν έχω όρεξη να μιλάω συνεχώς και να μην βρίσκεται ποτέ μια χρυσή τομή.

Δεν σου κάνει εντύπωση πως μιλάς συνεχώς και δεν βρίσκεται ποτέ μία χρυσή τομή?

Μήπως επειδή τα έχεις μπερδέψει λίγο?

Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζεις?

 

Όταν ακόμα και όσα λέμε, ο συνομιλητής τα παρερμηνεύει και βγάζει άσχετα συμπεράσματα, τότε δεν υπάρχει λόγος ούτε νόημα για συνέχεια.

Ας καταλήξουμε πρώτα σε ένα βασικό τρόπο επικοινωνίας και να "συνενοηθούμε" τουλάχιστον ως προς το πραγματικό περιεχόμενο της κάθε πρότασης και μετά ας αρχίσουμε να κρίνουμε αν είναι σωστή.

Φυσικά. Οι συνομιλητές σου δεν μπορούν να σε καταλάβουν γιατί αγνοείς βασικές έννοιες, παρεξηγούνται αυτά που γράφεις, και χρειαζόμαστε ποστ-σεντόνια για να αναλύσουμε τα αυτονόητα.

Αυτό πρέπει να το ψάξεις.

Για το καλό όλων μας.

Δημοσ.
Βρές μου ένα παράδειγμα στον κόσμο που η ειρηνική διαμαρτυρία κατάφερε , σαν μορφή πάλης , να ανατρέψει πρακτικές και καθεστώτα ;

Και πρόσεξε η ειρηνική διαμαρτυρία και όχι η συνειδητοποιημένη χρήση μη βίας .

 

Άτσα και παγιδούλες ο Ινδός. =ρ

Δημοσ.

Έθιξα συγκεκριμένα λόγια σου, τα οποία στερούνται λογικής, θίγεις γενικά εμένα. Στοιχείο που δείχνει έλλειψη επιχειρημάτων. Η γνωστή "λάσπη". Ευτυχώς όμως, δεν έχω καμία ανάγκη για επιβεβαίωση από κανέναν ειδικά από ανθρώπους που δεν με ξέρουν, άρα η προσπάθεια πέφτει στο κενό.

Αν δεν πάρω απάντηση στις ερωτήσεις μου (επι συγκεκριμένου ε, όχι αυτό που κάνεις) δεν θα σου κάνω τη χάρη να απαντήσω τις δικές σου.

Δεν υπονόησα ότι θα πρέπει να έρθουν κάποιοι στη θέση τους!

Όταν λέω ότι ο Α πρέπει να πάει στο σπίτι του, δεν σημαίνει ότι επιθυμώ να έρθει ο Β ως αντικατάσταση του Α.

Εδώ περιμένω απάντηση. Που γράφω ότι "αν η αστυνομία (Α) τα θαλασσώσει, το επόμενο στάδιο είναι ο Β (πχ στρατός)" Αν δεν βρεις προτάσεις που να το αναφέρω, θεωρώ ότι συγκαταλέγεται στην ίδια προσπάθεια της ταμπελοποίησης.

 

Με ρώτησες γενικά και ασαφώς αν είμαι "υπέρ της καταστολής". Εγώ ως καταστολή αντιλαμβάνομαι μια ενέργεια η οποία περιορίζει μια άλλη. Καταστολή ποιου όμως? Και σου απαντάω: Δεν είμαι υπέρ της καταστολής δικαιωμάτων (η οποία μπορεί να προέρχεται από οπουδήποτε), αλλά είμαι υπέρ της καταστολής της εγκληματικότητας.(είτε εντός είτε εκτός ΑΕΙ, έτσι γενικά)

Αμέσως μετά με ρωτάς αν θεωρώ ότι οι φοιτητές που κάνουν μια κατάληψη είναι εγκληματίες.

Περιμένω παράθεση, όπου να αναφέρω σαφώς ή να υπονοώ ότι η κατάληψη είναι εγκληματική ενέργεια και θα πρέπει να αντιμετωπίζεται έτσι. Επίσης ότι οι άνθρωποι που κάνουν τις καταλήψεις είναι εγκληματίες. (tip: αν κάτι είναι απλά παράνομο δεν σημαίνει ότι είναι έγκλημα). Περιμένω παράθεση συγκεκριμένου κειμένου όπου γράφω κάτι τέτοιο.

 

Ζήτησες την άποψη μου για αυτές τις "ακραίες" ομάδες. Σου απαντώ ότι "δεν έχω κάτι μαζί τους" αλλά δεν μου αρέσει όταν ως μέτρο αντίδρασης

1)χρησιμοπιούν βία

ή

2)καταφεύγουν σε καταλήψεις.

Πάνω σε αυτό μου προσπάπτεις ότι ισοσταθμίζω και εξισώνω τη βία με την κατάληψη, ενώ τα έχω διαχωρήσει επαρκώς. Περιμένω απάντηση με συγκεκριμένα στοιχεία. Παρακαλώ όχι το γνωστό μπλα μπλα σου, δεν το μασάω.

 

Αν μιλάμε για "αξιοπρεπη" μορφωση τότε μου τη στερούν τα ιδιωτικά και οι καταλήψεις. Αν μιλάμε για δικαίωμα μόρφωσης και πρόσβασης σε αυτή, μου το στερούν οι καταλήψεις. Γιατί όποιο ιδιωτικό και αν ανοίξει, θα συνεχίσω να πηγαίνω στη σχολή μου, αλλά όχι αξιοπρεπώς! Όταν η σχολή μου τελεί υπό κατάληψη, δεν μπορώ να κάνω μάθημα. Άρα στερούμαι το δικαίωμα της μόρφωσης.
Επιμένω σες αυτή την άποψη. Ξανα διάβασα τι γράφω(όπως μου πρότεινες) και ισχυροποιήθηκε αυτή η άποψη. Χαρακτηρίζεις "επιφανειακή" την οπτική αυτή, και μιλάς για δασκαλάκους και κολοκύθια.. Πέρα από επιφανειακή έχεις να προσάψεις κάτι άλλο? Ο χαρακτηρισμός "επιφανειακή άποψη" είναι πολύ εύκολος και διπλωματικός τρόπος για να περάσεις στην επίθεση μη έχοντας ουσιαστικά κάποιο αντεπιχείρημα και χωρίς να παραθέτεις κάποια άποψη. Άκυρο λοιπόν. Περιμένω τις ενστάσεις σου σ'αυτό που είπα. (tip: απαγορεύεται η λέξη επιφανειακή)

 

Θα συμφωνούσα αν ανοίγατε το κεφάλι κάποιου πολιτικού, ο οποίος είναι βασικός υπεύθυνος. Ο Πανούσης και ο κάθε Πανούσης ο οποίος δεν έχει καν εξουσία από μόνος του, τι φταίει? Την άποψη του είπε και δέχτηκε τσεκούρια ως απάντηση. Αυτή τη βία τη δικαιολογείς? Καταρχήν είναι θρασυδειλία να επιτίθεσαι σε κάποιον μόνο και μόνο επειδή είναι ευάλωτος και ανίσχυρος να προστατευτεί. Αν είχαν @@ ας τα έβαζαν με τους υπεύθυνους αλλά όχι να ξυλοκοπούμε τον Α επειδή ο Β προστατεύεται.

Παίρνω πίσω το "ανοίγατε". Σφάλμα μου. Δεν το ενοούσα αλλά λόγω βιασύνης (είχα μάθημα σε λίγο) δεν το σκέφτηκα. Εξακολουθεί όμως να είναι "φθηνή" απάντηση. Ωραίος ελιγμός, το αναγνωρίζω. Θέλω απάντηση στο ερώτημα μου. Διακιολογείς το ξύλο του οποιουδήποτε πολίτη (στην προκειμένη περίπτωση του Καθηγητή Πανούση) μόνο και μόνο επειδή εξέφρασε μια μη αρεστή άποψη. Θα προτιμούσα Ναι ή Όχι για να είμαστε και σαφείς όπως θα είμαι παρακάτω στην ερώτηση σου.

 

Κατά τρίτον την βία με @@ που απευθύνεται σε αυτούς που μπορούν να προστατευθούν την θεωρείς λογική?

Είναι βία παιδείας που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη αυτή?

ΟΧΙ, δεν είναι λογική ΟΥΤΕ αυτή. Αλλά από την βία σε ανθρώπους της επιστήμης που εξέφρασαν την άποψη τους, προτιμώ τη βία σε αυτούς που πραγματικά ευθύνονται για την κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση λέγεται "ξέσπασμα" στον πιο ευάλωτο.

 

Δεν σου κάνει εντύπωση πως μιλάς συνεχώς και δεν βρίσκεται ποτέ μία χρυσή τομή?

Μήπως επειδή τα έχεις μπερδέψει λίγο?

Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζεις?

Κάνουμε διάλογο, αν εγώ δεν μπορώ να συνενοηθώ μαζί σου δεν μπορείς ούτε εσύ μαζί μου. Μην κάνεις απέλπιδες προσπάθειες εντυπωσιασμού.

 

Οι συνομιλητές σου δεν μπορούν να σε καταλάβουν γιατί αγνοείς βασικές έννοιες, παρεξηγούνται αυτά που γράφεις, και χρειαζόμαστε ποστ-σεντόνια για να αναλύσουμε τα αυτονόητα.
Δεν έχεις εξηγήσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ από τις βασικές έννοιες που ευαγγελίζεσαι! Το μόνο που κάνεις είναι να λες "αγνοείς το τάδε και το δείνα" και δεν έχεις δώσει ούτε μια λογική απάντηση. Πάρε παράδειγμα την πλήρη παρερμήνευση των γραφομένων μου.

Σου απέδειξα ακόμη και σε ποια σημεία αυθαιρετείς, περιμένω με πολύ ενδιαφέρον τις απαντήσεις σου στα παραπάνω ερωτήματα.

Αλλιώς δεν μπορώ να συνεχίσω, είπες κάποια πράγματα για μένα και θέλω να τεκμηριώσεις. Αν δεν το κάνεις, τότε εσύ είσαι αυτός που δεν μπορει να συζητήσει.

 

ΥΓ έχω μάθημα οπότε θα αργίσω να απαντήσω.

Δημοσ.

Teaser seriously, δεν συνεχίζω άλλο αυτό το τρυπάκι.

Μπορείς να υποθέσεις ότι θες, πως είμαι αγενής και δεν μπαίνω στον κόπο να απαντήσω, πως ξέμεινα από επιχειρήματα και λέω φαρφάρες , πως δεν με παίρνει άλλη κίνηση εντυπωσιασμού γιατί εσύ δεν τα μασάς αυτά, ακόμα και πως έχω ήττα 0-2 άκυρα στην έδρα μου βάζοντας την μπούζα σου καπέλο για να κάνεις τον γύρο του θριάμβου στο μπαλκόνι.

 

Θα το σεβαστώ και θα δείξω κατανόηση αν δεν μου παραθέσεις την παραπάνω πρόταση γράφοντας από κάτω:

-"πότε μίλησα για γύρο του θριάμβου? Δείξε μου ένα ποστ που να το αποδεικνύει αλλιώς είσαι άκυρος και offtopic"...

 

Σκέφτομαι να αφιερώσω τώρα τον υπόλοιπο χρόνο μου σε κάτι δημιουργικότερο από το να σου ρίχνω λάσπη.

Ίσως δω μία απαράδεκτη εκπομπή στην tv or something...

Δημοσ.

 

 

Δεν έχω παράδειγμα.

Αν αυτό πάει στα υπέρ για τη χρήση βίας τότε είμαι πολύ μακρυά!

Τότε δεν θα ήταν καλύτερα να μην επικαλείσαι την ειρηνική διαμαρτυρία σαν μορφή πάλης .

Α, και αυτό καταρρίπτει το

Εκεί αναλαμβάνουν δράση τα "έργα". Είσαι υπερ των "έργων" λοιπόν. Να χαίρεσαι τις απόψεις σου.
όταν άσκησες κριτική στον dr lag .

 

Kαι για την αποκατάσταση της αλήθειας

Διακιολογείς το ξύλο του οποιουδήποτε πολίτη (στην προκειμένη περίπτωση του Καθηγητή Πανούση) μόνο και μόνο επειδή εξέφρασε μια μη αρεστή άποψη. Θα προτιμούσα Ναι ή Όχι για να είμαστε και σαφείς όπως θα είμαι παρακάτω στην ερώτηση σου.
" Την Τετάρτη 19/2/2009 πραγματοποιήσαμε παρέμβαση σε συνέδριο που διοργανώθηκε για τις φυλακές με μπογιές, αυγά, γιαούρτια, τρικάκια και κείμενα. Για να ξεκαθαρίσουμε με την σκοπιμη παραφιλολογια και θυματοποίηση απο την πλευρά του κομματικού και ειδησεογραφικού κατεστημένου. Στόχος της παρέμβασής μας στο συνέδριο που διοργάνωσε η Επανοδος, «θυγατρική» του υπουργείου δικαιοσύνης, δεν ήταν ο καθηγητής Γ. Πανούσης αλλά ο συρφετός του δικαστικού συστήματος και άλλων πολιτικών εκπροσώπων. Υποκριτικά, ενώ δεν έχει ικανοποιηθεί σχεδόν κανένα αίτημα από των αγώνα των κρατουμένων τον περασμένο Νοέμβρη για τις άθλιες συνθήκες του λεγόμενου σωφρονιστικού συστήματος και τον εκδικητικό δικαστικό αυταρχισμό και ενώ δεκάδες αιχμάλωτοι της εξέγερσης παραμένουν στα μπουντρούμια προφυλακισμένοι με συνοπτικές διαδικασίες, αυτοί ασχολούνται με την δήθεν επαγγελματική αποκατάσταση και κοινωνική επανένταξη των αποφυλακιζόμενων ". Aπό την ανακοίνωση της Παρέμβασης .

 

Άτσα και παγιδούλες ο Ινδός. =ρ
Bέβαια ο Ινδός συνήθιζε να λέει ότι αν ποτέ του ετίθετο το δίλημμα να επιλέξει μεταξύ παθητικότητας και βίαιης δράσης , θα επέλεγε τη βία γιατί οπωσδήποτε αυτή παραμένει μια μορφή δράσης . Και κατά τη γνώμη του, η δράση κατά της όποιας παθητικότητας ήταν το ύψιστο αγαθό . Gandhi ,la sagesse de la non-violence,Jean-Marie Muller , Desclee de Brouwer , Paris 1994
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δηλαδή, στον αγώνα για την ανεξαρτησία της Ινδίας, δεν του τέθηκε το δίλημμα μεταξύ παθητικότητας και βίαιης δράσης;

 

'Η θα αρχίσουμε να συζητάμε αν η μη βία είναι παθητικότητα;

 

Και γιατί το παράδειγμα της Ινδίας δεν αποτελλεί απόδειξη ότι οι ειρηνικές μορφές διαδήλωσης έχουν τη δυνατότητα να ανατρέπουν καθεστώτα;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...