Προς το περιεχόμενο

california superbikes school


poulinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
kai ειχα πει.επρεπε να ειχα παρει το r6.damn

 

θα βλαστημουσες την ωρα και την στιγμη που διαλεξες SS για να κινεισαι στον δρομο

 

εκτος και αν εισαι πιτσιρικας και γκαυλ****

 

πολυ καλη μηχανη το Fazer

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 ειμαι σχεδον και δεν το χρησιμοποιω το fazer για την πολη.για την πολη εχω ενα cbr 125

 

ουτε για βολτες-ταξιδακια ειναι καταλληλα τα SS,αυτο που εχεις ειναι οτι πρεπει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα με φοβιζει επειδη ειναι ψηλο αντιθετα με ss.και με χαλαει λιγο που τερματιζει λιγο πιο κατω απο τα ss σε τελικη.260 εχουν πει για το fazer αλλα για την ωρα 235 εχω δει ενω σε ss εχω ακουσει για καπου 270 κατι.τωρα μην πεις που θα τα πιασεις.τα πιανεις και κλεινεις το γκαζι μετα στα καπακια.:P.ναι πραγματι η θεση οδηγησης στα ss ειναι λιγο ....οπως επισης και δικαβαλο που ειχα δοκιμασει ηταν καταστροφη για το πισω ατομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι στον άνεμο..

Έχω πόσες μέρες που διαβάζω γύρω από μηχανές και αυτοκίνητα στο insomnia..

Η κλίκα του moto μένει να σκάσει μύτη.. :cry:

 

Sagem modem.. :X πήγαινε, αξίζει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα ρε, μια χαρά μηχανάκι έχεις (λέμε τώρα :lol: ) και θα σε βοηθήσει η όλη φάση να γίνεις καλύτερος οδηγός.

 

Μακάρι να σκέφτονταν έτσι και οι πιτσιρικάδες που ποστάρουν για παπιά κάθε τόσο.. http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=311515

 

Όσο για αυτά που γράφω περί κλίκας, άστο.. όποιος ξέρει και κατάλαβε απλά συμφώνησε και γέλασε..

 

 

1.Μην προσπαθήσεις να πας γρήγορα

 

2.Μην επιταχύνεις πολύ δυνατά ωστέ να μην φρενάρεις και πολύ δυνατά για να έχει "ροή" η οδήγησή σου και να μην χαλάνε οι γραμμές σου

 

3.Πήγαινε με μία ή και 2 ταχύτητες "πάνω" ώστε να έχεις ομαλή ροπή

 

4.Με τη μέγιστη ταχύτητα στο κιβώτιο καταλαβαίνεις την καλύτερη γραμμή σε μιά στροφή από το πόσο κρεμάει ο κινητήρας στη έξοδο.

 

5.Αν δεν έχεις ξύσει ποτέ γόνατο ΜΗΝ προσπαθείς να ξύσεις

 

6.Αν αρχίσουν και βρίσκουν μαρσιπιέ άρχισε να δουλεύεις τη στάση του σώματος σου ώστε να μην βρίσκουν γιατί αν βρίσκουν η μηχανή βρίσκεται στα όρια της

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δοξα το θεο δεν ανηκω σε αυτην την κατηγορια.το μυαλο ειναι μεσα στο κεφαλι τουλαχιστον σε αυτο το θεμα γιατι σε αλλα ενταξει ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το σχολιο του 1000 ηταν για εμενα και ενα σκηνικο που ειχε γινει στο moto.gr,τεσπα αυτη η ιστορια φαινεται να με ακολουθει παντου

 

λοιπον poulinos αν θες κατι σαν το δικο σου (δλδ Sport touring) τοτε κοιτα μηχανακια σαν το VFR της υπογραφης μου,τιμες χωμα σε μεταχειρισμενα,πολυ ποιοτικα,ποιο δυνατα απο το fazer,ποιο sport θεση οδηγησης αλλα και πολυ ξεκουραστη για ταξιδια βολτες

 

επισης πολυ καλο το Triumph Sprint ST

 

βεβαια μην περιμενεις βαρος και στριψιμο οπως ενα SS αλλα απο την αλλη ειναι ποιο ανθρωπινα-ανετα και παραλληλα μπορεις να κινηθεις και αρκετα εως πολυ σπορτ αν το λεει η ψυχη σου

 

ομως αν θες απολυτη δυναμη και συμπεριφορα στον δρομο τοτε τα SS ειναι μονοδρομος και επειδη ειμαι καραHondaκιας προτεινω CBR 1000 RR που ειναι αυτη την στιγμη το καλυτερο Japan 1000αρι και πολυ φιλικο οπως ολα τα Honda

 

οτι αλλο θες ρωτα

 

Υγ αν οντως χτυπας 250χλμ+ τοτε μαλλον σε κοβω για ψιλοκαγκουρι:P:-) οποτε κοιτα για GSXR 1000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι cbr 1000 και r1 απλα....ειχα οδηγησει και πραγματι καμια σχεση.ναι μεν παραξενη θεση οδηγησης αλλα ωραιο γκαζι.β.με το fazer μεχρι 235 εχω βγαλει απλα εχει ακομα.260 λενε δινουν.θα δειξει:P/ και αυτο που ηταν πολυ ωραιο αν και λιγο παλιο μηχανακι ηταν το cbr xx 1100.οσο για τα πολλα χιλιομετρα αν και λιγο εκτος θεματος απλα οπως λεω υπαρχουν καποιες διαφορες.υπαρχει ο καγκουρας που παει αθηνα θεσσαλονικη με το χερι κολλημενο στο γκαζι με 250+ χιλιομετρα υπαρχει ο καγκουρας που εχει το παπακι φτιαγμενο και πηγαινει στα στενα της καλλιθες με 120 και μετα λεει μα γιατι τρακαρα δεν με ειδε ο αλλος??για τους ελληνικους δρομους απλα ανοιγεις το γκαζι πιανεις ετσι λιγο ταχυτητα να χαρεις την μηχανη σου και μετα επιστρεφεις σε νορμαλ χιλιομετρα για τους δρομους μας.τα 235 ειδικα για το fazer που ειναι κοντα στην τελικη δεν ειναι και οτι καλυτερο για τους καλους ελληνικους δρομους και για τους αψογους ελληνες οδηγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mαν οι ελληνικοι δρομοι δεν ειναι για μηχανακια με πολυ λιγα κιλα και πολλα (150+) αλογα,ταπεινη μου γνωμη τα Supersport ειναι για να πας οδικως στην πιστα και να γουσταρεις αλλα μεχρι εκει,σε ολες τις αλλες περιπτωσεις δεν βολευουν και χαραμιζονται-σε ταλαιπωρουν

 

το Blackbird (CBR 1100xx) ειναι καλο μηχανακι (Hyper Sport touring λεγονται αυτα) οπως και τα Kawasaki ZZR 1400,Suzuki Hayabusa 1300 αλλα πιστευω επισης οτι ειναι too much για Ελλαδα εκτος και αν σκοπευεις να πας ταξιδια στο εξωτερικο με μεγαλες μεσες ωριαιες ταχυτητες (200+)

 

δοκιμασε να βαλεις χαμηλοτερα κλιπ ον στο Fazer η ψαξε για μεταχειρισμενο VFR,τιμες απο 7000€ για μοντελα 2005+ με λιγα χιλομετρα,110 γεματα αλογα,φοβερη ποιοτητα κατασκευης και κυλισης και δυνατοτητες που δεν θα εξαντλησεις ευκολα,το μονο που θα χρειαστει να δεις ειναι να σκληρηνεις τις αναρτησεις αν εισαι ψιλοκαγκουρι,τελικη εχει στα 250+ κατι ψιλα περιπου

 

σε καθε περιπτωση αν θες καποια ανεση αλλα και καλη θεση οδηγησης για να το κυνηγησεις λιγο στις στροφες το τιμονι σου πρεπει να ειναι καπως ετσι και οχι κατω απο την πλακα οπως των SS αλλα ουτε και καρατιμονα οπως το Fazer

attachment.php?postid=556590

 

Υγ τα Sportouring,Hyper Sportouring περα απο τα λιγοτερα αλογα (σε καποιες περιπτωσεις) και το μεγαλυτερο βαρος σε σχεση με τα Supersport εχουν και μεγαλυτερο μετατροχιο (αποσταση μεταξυ των κεντρων των τροχων) πραγμα που τα κανει ποιο σταθερα σε μεγαλες ταχυτητες αλλα λιγοτερο ευκινητα στις στροφες

 

δυσκολα το fazer να βγαζει πραγματικα 260χλμ/ωρα, τα 235 που ειδες μαλλον ειναι η τελικη του με βαση τα αλογα και την αεροδυναμικη του (σχετικα ψηλη θεση οδηγησης),δεν ξερω βεβαια τι γινεται αν τερματισεις το γκαζι και περιμενεις πολυ ισως να μαζεψει κανα χιλιομετρακι παραπανω αλλα ποση ωρα μπορεις να πηγαινεις με τερμα γκαζι εδω στο Ελλαδισταν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πραγματι οι ελληνικοι δρομοι ειναι μονο για παπακια και cross.

για το xx ηταν ενος φιλου και ειχα απορια πως ειναι.οπως το ειπες.ανετα ακομα και με 200+ χιλιομετρα

αλλα που θα πας στην ελλαδα με 200+

για το fazer ενταξει δεν εχω παραπονο.πραγματι ειναι λιγο ψηλο αντιθετα με το suzuki to gsr που ειναι μεν πιο χαμηλο αλλα εχει ανυπαρκτο ferring

to fazer βεβεα εχει μονο πισω ρυθμιζομενη αναρτηση που την σκληρηνα λιγο διοτι την ειχαν λιγο χαλαρα.

μπροστα μονο κανα ελατηριο αμα βαλεις να γινει λιγο πιο σκληρη.στα 235 ειχε 12.000 strofes με κοκκινα στα 14.000.και μενα μου φανηκαν παραξενα τα 260 για μαμα.

αυτο που λες για να μαζεψει κανα χιλιομετρο ειναι και λιγο σχετικο με το fazer.οταν επιασα 235 εβλεπα για 5-6 seconds 235 234 235 234 αλλα δεν ειχα φορτωσει την πεμπτη.δηλαδη εβαλα εκτη απο χαμηλα.

βεβεα το μοτερ ειναι ακομα new εχει 4000 km.θα δειξει.παντως ειναι αυτο που ειπες το πιο βασικο.δεν εχει να ευχαριστιθεις στην ελλαδα την μηχανη σου οτι και να ειναι αυτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...