Προς το περιεχόμενο

Αν δουλέψω στο εξωτερικό, πρέπει να πληρώσω φόρους στην Ελλάδα;

DIMI24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας, έχοντας τελειώσει τις σπουδές μου ψάχνω να βρω την πρώτη μου δουλειά. Επειδή είμαι εντελώς αρχάριος σε θέματα φόρων, ασφάλισης, σύνταξης κτλ. βοήθηστε με όσοι μπορείτε. Έχω σπουδάσει στο εξωτερικό (Ουγγαρία), έχω καταθέσει τα χαρτιά μου στο ΔΟΑΤΑΠ και περιμένω αναγνώριση των σπουδών μου. Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές στην πληροφορική. Σκέφτομαι να δουλέψω 1-2 χρόνια στον τόπο των σπουδών μου για προϋπηρεσία πριν γυρίσω στην Ελλάδα. Σίγουρα πρέπει να πληρώσω φόρους στην Ουγγαρία. Από αυτά που θα μου μείνουν πρέπει να πληρώσω τίποτα φόρους στην Ελλάδα; (διότι αν είναι έτσι δεν αξίζει να μείνω) Στην περίπτωση που μ'αρέσει εδώ και δουλέψω παραπάνω χρόνια εδώ από πού θα πάρω σύνταξη;

Δημοσ.

καλημερα.θα φορολογηθεις στην Ελλαδα,εαν σε υποχρεωσουν,να πληρωσεις φορους στην Ουγγαρία,θα ζητησεις βεβαιωση για να τη χρησιμοποιησης στην Ελλαδα,αυτα χονδρικα,αλλα για νασαι συγουρος,θα πας στην Εφορια που υπαγεσαι στην Ελλαδα,και θα ρωτησεις για τις 2μερεις συμβασεις Ελλαδας - Ουγγαρίας , τι ισχυει. Οσον αφορα τη συνταξη , συνιθως βγαινει απο τον τελευταιο ασφαλιστικο φορεα που ειχες.

Δημοσ.

Δε γνωρίζω τι ακριβώς ισχύει αλλά έχω την εντύπωση πως, όχι θα πληρώσεις φόρους στην Ουγγαρία. Θα ήταν άλλωστε χαζό να υπάρχει 2πλη φοολόγηση όταν μάλιστα και οι δύο χώρες είναι μέλη της ΕΕ. Στη χειρότερη ίσως να ισχύει αυτό που λέει ο kostandinos, δηλαδή να δηλώνεις τα ποσά αυτά στην Φορολογική σου φήλωση στην Ελλάδα αλλά να μη φορολογούνται.

Φαντάζεσαι αν ίσχυε κάτι διαφορετικό τι θα σήμαινε να είσαι πχ Ρουμάνος, να δουλεύεις στη Φινλάνδία και να πληρώνεις φόρους στη Ρουμανία ?

Δημοσ.

Για την αποφυγή διπλής ή ακόμα και πολλαπλής φορολογίας υπογράφονται δυμερείς συμβάσεις μεταξύ των κρατών.

Σε αυτά δεν καθορίζουν τα κράτη το ποσό φορολογίας, αλλά για το ποιο κράτος είναι υπεύθυνο να φορολογήσει.