principe Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Μπορεί κάποιος να μας βοηθήσει να ξεκινήσουμε τον κώδικα σε μία άσκηση; Πρέπει η κοπέλα να την παραδώσει το συντομότερο δυνατόν, ακόμα και σήμερα. Χρειάζεται μόνο 5-6 γραμμές κώδικα για να πιάσει ένα "3" στο βαθμό της. Όποιος μπορεί να βοηθήσει, παρακαλώ ας απαντήσει εδώ και η κοπέλα θα επικοινωνήσει μαζί του μέσω μέιλ σε λίγο σήμερα. Ευχαριστούμε προκαταβολικά. Αυτή είναι η άσκηση αγαπητέ φίλε. Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος (κ μόνο την αρχή της άσκησης, μερικές γραμμές), μπορεί να στείλει ένα μέιλ στη διεύθυνση: [email protected] Α) Να γραφεί πρόγραμμα σε γλώσσα C που να υπολογίζει, να ταξινομεί και να τυπώνει Μέσους Όρους Βαθμολογίας Μαθημάτων. Το πρόγραμμα επαναληπτικά θα ζητά από τον χρήστη να επιλέξει μεταξύ 5 επιλογών: -- Επιλογή 1: να γίνεται εισαγωγή 7 βαθμών από το πληκτρολόγιο σε μονοδιάστατο πίνακα 7 θέσεων (οι βαθμοί θα είναι ακέραιοι αριθμοί από 0 έως 10, οπότε πρέπει να χρησιμοποιηθεί αμυντικός προγραμματισμός κατά την εισαγωγή). -- Επιλογή 2: να εμφανίζονται στην οθόνη οι 7 βαθμοί και ο μέσος όρος τους. -- Επιλογή 3: να γίνεται ταξινόμηση των 7 βαθμών με κλήση της συνάρτησης bubblesort (ταξινόμηση φυσαλίδας), η οποία να υλοποιηθεί στον κώδικα (η κλήση της από βιβλιοθήκη δεν θα θεωρηθεί σωστή απάντηση). -- Επιλογή 4: να γίνεται εισαγωγή από το πληκτρολόγιο και αναζήτηση ενός βαθμού μέσα στον μονοδιάστατο πίνακα και εμφάνιση στην οθόνη της θέσης όπου βρέθηκε ή του μηνύματος "Δεν βρέθηκε". Να χρησιμοποιηθεί στην υλοποίηση η μέθοδος της δυαδικής αναζήτησης. -- Επιλογή 5: να γίνεται έξοδος από το πρόγραμμα. Το πρόγραμμα θα πρέπει να χρησιμοποιεί επίσης αμυντικό προγραμματισμό και να εμφανίζει κατάλληλο μήνυμα λάθους σε περίπτωση που η επιλογή δεν είναι από 1 έως 5, ζητώντας νέα είσοδο.
bxenos Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 ανοικτό πανεπιστήμειο εεε..., αυτή η άσκηση δεν είναι 5 γραμμές κώδικα!
principe Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2009 Φίλε δεν ζητήσαμε τη λύση της άσκησης, έλεος Ένα 3 θέλουμε να πάρουμε Τις πρώτες 5-10 γραμμές. Μας νιώθεις νομίζω Αν μπορείς, βοήθησέ μας. Ευχαριστούμε.
virxen75 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 > #include <stdio.h> int array[7]; float mesos_oros=0; int main(){ int k,x1,x2,j,jj; for (jj=0;jj<7;jj++) array[jj]=0; int pio,min,choice,tryagain,e; choice=0;tryagain=1; while (tryagain==1){ while (choice<1 || choice>5){ 10 από 83 καλή συνέχεια !!!
I@n15 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Ε κλεισε του και το while φιλε virxen75,τον αφηνεις με την μπουκια στο στομα τον φουκαρα :-)
Timour21 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Ε κλεισε του και το while φιλε virxen75,τον αφηνεις με την μπουκια στο στομα τον φουκαρα :-) Ε εντάξει, είδες οτι ήταν περισσότερο helpful απ'ότι χρειαζόταν. Αν εξαιρέσεις την πρώτη γραμμή (την οποία φαντάζομαι οτι θα την ήξερε ακόμα και η "φίλη" μας που έχει την εργασία), έχει άλλες 7 γραμμές κώδικα πριν το while οπότε απο το while και μετά μπορεί να το αφαιρέσει άμα θέλει. Εξάλλου ένα 3 κυνηγάει η κοπελιά.... το οποίο και θα πάρει.... αλλά δεν ξέρω αν θα είναι βαθμός...
bxenos Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 ένα 3 κυνηγάει η κοπελιά.... το οποίο και θα πάρει.... αλλά δεν ξέρω αν θα είναι βαθμός... :lol:
imitheos Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Η άσκηση δεν της ζητάει να γράψει το UNIX, ένα πρόγραμμα που κάνουν τα παιδάκια στην πληροφορική του γυμνασίου είναι. Με πάρα πολύ λίγη ενασχόληση και διάβασμα μπορεί να την λύσει, πόσο μάλλον να χτυπήσει το 3. Ξέρω ότι γίνομαι κακός, αλλά ΑΝ ισχύει ότι πρόκειται για άσκηση του ανοιχτού πανεπιστημίου (ή οποιουδήποτε πανεπιστημίου) , τότε μήπως θα έπρεπε να την λύσει μόνη της η κοπελιά ? Οι ασκήσεις έχουν κάποιο νόημα γιατί η κοπέλα θα πάρει πτυχίο και αύριο θα πάει κάποιος ταλαίπωρος στην δουλειά της και θα εμπιστευθεί τις γνώσεις της. Όλα αυτά φυσικά με την προϋπόθεση ότι μιλάμε για πανεπιστημιακό μάθημα, αλλιώς αγνοήστε όσα έγραψα
poscaman Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 πλακα κανετε ετσι.... ουτε πρωτη ασκηση στη C δεν ειναι αυτη...
pappous_soulis Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Και ο αδερφός μου που δεν έχει ξαναδεί κώδικα σε C άμα του δώσω να διαβάσει δυο βασικά πράγματα στην βγάζει.
bxenos Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 ...αλλά ΑΝ ισχύει ότι πρόκειταιγια άσκηση του ανοιχτού πανεπιστημίου... όπως είπα είναι άσκηση του Α.Π. Ε.Α.Π./ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ4η ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2008-2009 3ος Τόμος ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 31/03/2009 Ημερομηνία παράδοσης εργασίας: Παρασκευή 15/5/2009 Καταληκτική ημερομηνία παραλαβής: Τρίτη 19/5/2009 Ημερομηνία ανάρτησης ενδεικτικών λύσεων: Πέμπτη 21/5/2009 Καταληκτική ημερομηνία αποστολής σχολίων στον φοιτητή: Παρασκευή 5/6/2009 ... ΥΠΟΕΡΓΑΣΙΑ 2. (βαθμοί 30) Α) Να γραφεί πρόγραμμα σε γλώσσα C που να υπολογίζει, να ταξινομεί και να τυπώνει Μέσους Όρους Βαθμολογίας Μαθημάτων. Το πρόγραμμα επαναληπτικά θα ζητά από τον χρήστη να επιλέξει μεταξύ 5 επιλογών: § Επιλογή 1: να γίνεται εισαγωγή 7 βαθμών από το πληκτρολόγιο σε μονοδιάστατο πίνακα 7 θέσεων (οι βαθμοί θα είναι ακέραιοι αριθμοί από 0 έως 10, οπότε πρέπει να χρησιμοποιηθεί αμυντικός προγραμματισμός κατά την εισαγωγή). § Επιλογή 2: να εμφανίζονται στην οθόνη οι 7 βαθμοί και ο μέσος όρος τους. § Επιλογή 3: να γίνεται ταξινόμηση των 7 βαθμών με κλήση της συνάρτησης bubblesort (ταξινόμηση φυσαλίδας), η οποία να υλοποιηθεί στον κώδικα (η κλήση της από βιβλιοθήκη δεν θα θεωρηθεί σωστή απάντηση). αίτηση για λύση σε άλλο forum εδώ http://forum.hellug.gr/index.php?action=printpage;topic=4183.0 και στο τέλος μου άρεσε ο "ευημισμός" της αίτησης "κλεψίματος" με έτοιμη λύση, ώς "Θεώρησα κι εγώ ότι θα ήταν κάτι ευχάριστο για πολλούς να ασχοληθούν, κάτι σαν πρόκληση δηλαδή."
imitheos Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 όπως είπα είναι άσκηση του Α.Π. αίτηση για λύση σε άλλο forum εδώ http://forum.hellug.gr/index.php?action=printpage;topic=4183.0 και στο τέλος μου άρεσε ο "ευημισμός" της αίτησης "κλεψίματος" με έτοιμη λύση, ώς "Θεώρησα κι εγώ ότι θα ήταν κάτι ευχάριστο για πολλούς να ασχοληθούν, κάτι σαν πρόκληση δηλαδή." Δεν σε αμφισβήτησα, απλά δεν ήμουν σίγουρος ότι όντως είναι άσκηση στο ανοιχτό πανεπιστήμιο, για αυτό τόνισα το ΑΝ γιατί δεν ήθελα να τον πάρω από τα μούτρα χωρίς λόγο. Ο κόπος που χρειάστηκε για να κάνει εγγραφή και να στείλει σε όλα τα forums και να ρωτήσει για την λύση είναι μεγαλύτερος από το να προσπαθήσει να λύσει την άσκηση. Ίσως είμαι υπερβολικός, αλλά βλέπω και φίλους μου που είναι και αυτοί στο ανοιχτό πανεπιστήμιο να κάνουν το ίδιο και αύριο θα πάρουν πτυχίο. Εν προκειμένω μιλάμε για Πληροφορική οπότε δεν χτυπάει πολύ άσχημα αλλά φανταστείτε να μιλάμε για μηχανικό που θα πάρει έτσι πτυχείο και αύριο θα χτίσει μια πολυκατοικία ή κάτι παρόμοιο που θα θέσει ανθρώπινες ζωές σε κίνδυνο.
Teaser Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Εν προκειμένωμιλάμε για Πληροφορική οπότε δεν χτυπάει πολύ άσχημα αλλά φανταστείτε να μιλάμε για μηχανικό που θα πάρει έτσι πτυχείο και αύριο θα χτίσει μια πολυκατοικία ή κάτι παρόμοιο που θα θέσει ανθρώπινες ζωές σε κίνδυνο. Αν μπορούσε ο μηχανικός να τελειώσει τη σχολή του λόγω της βοήθειας από τα φόρουμς όλοι μηχανικοί θα ήμασταν...
bxenos Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Δημοσ. 20 Μαΐου 2009 Εν προκειμένωμιλάμε για Πληροφορική οπότε δεν χτυπάει πολύ άσχημα αλλά φανταστείτε να μιλάμε για μηχανικό που θα πάρει έτσι πτυχείο και αύριο θα χτίσει μια πολυκατοικία ή κάτι παρόμοιο που θα θέσει ανθρώπινες ζωές σε κίνδυνο. Δεν είναι ακριβώς έτσι, η πληροφορική δεν έχει να κάνει με λογιστήρια και ιστοσελίδες πάντα... π.χ. Σχεδιάζω αυτοματισμούς, είμαι μηχανικός πληροφορικής και κάποια απο τα συστήματα των οποίων σχεδιάζω το λογισμικό μπορούν να προκαλέσουν σοβαρούς τραυματισμούς ή και θάνατο. Σκέψου τώρα να έκανα αυτή τη δουλειά χωρίς γνώσεις...
virxen75 Δημοσ. 21 Μαΐου 2009 Δημοσ. 21 Μαΐου 2009 και αφού πέρασε η προθεσμία παράδοσης...... > #include <stdio.h> int array[7]; float mesos_oros=0; int main(){ int k,x1,x2,j,jj; for (jj=0;jj<7;jj++) array[jj]=0; int pio,min,choice,tryagain,e; choice=0;tryagain=1; while (tryagain==1){ while (choice<1 || choice>5){ printf("\n\n"); printf("\n epiloges"); printf("\n========================="); printf("\n1.eisagogi vathmwn"); printf("\n2.mesos oros vathmwn"); printf("\n3.taksinomisi vathmwn"); printf("\n4.anazitisi vathmoy"); printf("\n5.Exit"); printf("\n choice(1-5):");scanf("\n%d",&choice); if(choice<1 || choice>5) printf("\nerror choice must be 1,2,3,4 or 5 try again!\n"); } if(choice==1){ for (j=0;j<7;j++){ e=1; while (e==1){ printf("\nDose vathmo(%d):",j+1); scanf("\n %d",&array[j]); if (array[j]>=0 && array[j]<=10) e=0; if (e==1) printf("\nwrong numbers enter again (0-10)"); } } } if(choice==2){ mesos_oros=0; for (jj=0;jj<7;jj++) { mesos_oros+=array[jj]; printf ("\n No %3d = %3d",jj+1,array[jj]); } mesos_oros/=7; printf("\n o mesos oros einai=%f",mesos_oros); } if(choice==3){ for (jj=0;jj<7;jj++) for (j=0;j<7;j++){ if (array[jj]<array[j]) { min=array[jj]; array[jj]=array[j]; array[j]=min; } } printf("\ntaksinomimenos pinakas"); for (jj=0;jj<7;jj++) { printf ("\n No %3d = %3d",jj,array[jj]); } } if(choice==4){ e=1; while (e==1){ printf("\nDose vathmo:"); scanf("\n %d",&pio); if (pio>=0 && pio<=10) e=0; if (e==1) printf("\nwrong numbers enter again (0-10)"); } x1= 0; x2= 6; do{ k= (x1 + x2) /2; if (pio> array[k]) x1= k + 1; else x2= k - 1; }while(array[k] != pio && x2 >=x1); if (array[k]==pio) printf("\n vrethike stin thesi(0-6):-> %d o vathmos->%d",k,pio); else printf("\n den vrethike o vathmos!!!"); } if (choice==5) tryagain=0; choice=-1; } return 0; }
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.