Προς το περιεχόμενο

iMac or MBP??


skywritergr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα. Είμαι φοιτητής στην αγγλία και μας προσφέρουν μια έκπτωση για αγορά υπολογιστή MAC και μια και θέλω να αλλάξω στρατόπεδο εδώ και καιρό είναι ευκαιρία για αγορά. Η χρήση που έχω σκοπό να κάνω είναι ταινιούλες, web browsing, programming και casual gaming (WoW, Cod4, HL2 κλπ). Όλα τα games που ανέφερα παραπάνω σε καμία περίπτωση δεν είναι η κύρια ασχολία μου, απλά που και πού παίζω λίγο. Επίσης σημαντικό κριτήριο είναι η αντοχή σε βάθος χρόνου. Να αναφέρω ότι τόσα χρόνια έχω laptop και έχω ψιλοσυνηθίσει με αυτά και ακόμη ότι στο γραφείο στο οποίο προορίζω να βάλω τον υπολογιστή δεν έχω και ιδιαίτερο χώρο.

 

Αρχικά κοιτούσα το macbook με τις 13,3 ίντσες το οποίο μου βγαίνει με την προσφορά 799 λίρες, αλλά οι 13 ίντσες μου φάνηκαν λίγες για το main pc. Στη συνέχεια είδα το base model του mbp με τις 15 ίντσες και είδα ότι έχει την 9600gt καρτούλα με 256mb μνήμη, η οποία φαντάζομαι θα παίζει παιχνίδια αξιοπρεπώς (τιμή 1163 λίρες το base model). Τέλος το imac μόνο και μόνο λόγο οθόνης σε προκαλεί, αλλά η κάρτα του είναι η 9400 η οποία είναι πολύ low end απο ότι διαβάζω και δεν βλέπω να λέει ιδιαίτερα για games αλλά από ταινίες θα σκίζει (τιμούλα 1055 λίρες το base model με τις 24 ίντσες).

 

Ποιά είναι η δικιά σας γνώμη σύμφωνα και με την εμπειρία σας? Για να προλάβω ερωτήσεις, να πω ότι δεν θέλω να πάρω windows μηχάνημα, και ότι η φορητότητα είναι ένα plus αλλά όχι αυτοσκοπός (η έληψη χώρου είναι ένα θέμα όμως). Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις όποιες απαντήσεις. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαση των προτεραιωτητων σου θα διαλεξεις !

 

Εγω εχω και iMac 24" και MB aluminium και τα χρησημοποιω και τα 2 το ιδιο !

Για σενα θα ελεγα να παρεις iMac για να κανεις πιο ξεκουραστα τις εργασιες σου !

 

Αλλα αν σκοπευεις να εισαι απο εδω και απο εκει μαλλον θα χρειαστεις ΜΒΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες