Προς το περιεχόμενο

after sales you.gr - sony απαραδεκτο σερβις - εξυπηρετηση


Chris_85

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα.

 

Λοιπον συνοπτικα πως εχει η κατασταση.

 

Αγοραζω τηλεοραση sony 32v4500 απο το http://www.you.gr, η οποια ηταν σε ''προσφορα''. Τελικα μονο προσφορα δεν ηταν. Και εξηγουμαι:

 

Η τηλεοραση παραδιδεται 4 μερες μετα. ΟΚ, κανενα προβλημα, περιμενα. Την συνδεω κανονικοτατα, και παιζει καποιες (ελαχιστες γιατι λειπαμε οικογενειακως) ωρες απροβληματιστα.

 

Τη 19η μερα, αρχιζουν τα κολπα, σβηνει η τηλεοραση μονη της και αναβουν οι ενδειξεις για βλαβη.

 

Επικοινωνω με την you.gr η οποια αποποιειται οποιασδηποτε ευθυνης, επιμενει να στειλει την ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τηλεοραση στη σονυ για επισκευη, αρνειται καθε αναμειξη και καθε ρολο στην εγγυηση. Αναφερω τον παρακατω νομο (λεγοντας, δε μπορει, το you ειναι αξιοπιστο καταστημα, δεν παιζει με τα νευρα των πελατων):

 

Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)

 

* Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)

* Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)

* Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) ) http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html

Ποια ηταν η αμεση απαντηση?? ''Εδω κυριε μου δεν ειναι Αμερικη'' Και μου κλεινει το τηλεφωνο.

 

Λεω ας δωσω τοπο στην οργη, απευθυνομαι στη σονυ. Ουτε λογος για αντικατασταση της (το τονιζω) ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ τηλεορασης μου. Ξανααναφερω το αρθρο 540, περιμενωντας, ως πολιτης μιας ευνομουμενης χωρας και οχι της Ουγκαντα (αν και τους αδικω μαλλον τους ανθρωπους-ειμαστε μακραν οι πιο τριτοκοσμικοι), να βρω το δικιο μου και να δω οτι τα 500 ευρω που πληρωσα για τηλεοραση sony, εχουν πιασει τοπο, τα αναγνωριζουν και τα σεβονται.

 

Ποια ηταν η απαντηση?? Θα την επισκευασουμε, αλλιως ειναι δικο σας προβλημα αν δεν θελετε.

 

Στελνω λοιπον την τηλεοραση, και σημερα, την 11η μερα που ειμαι χωρις τηλεοραση, ω του θαυματος! με παιρνουν τηλεφωνο.

 

(υπ οψιν πως η τηλεοραση ειναι για 11η μερα στο σερβις (19 μερες προλαβα ολες κ ολες να τη χαρω).

 

Σημερα λοιπον παιρνει τηλ ο υπευθυνος του σερβις και λεει οτι το ανταλλακτικο που παρηγγειλε τελικα δεν ειναι το σωστο (!) και η τηλεοραση θα κανει αλλες τοσες μερες να ερθει (γιατι πρεπει να ξαναπαραγγειλει αλλο ανταλλακτικο).

 

Δηλαδη 19 μερες την ειχα σπιτι-22 μερες θα εχει συμπληρωσει στο σερβις, οταν (και αν) με το καλο την παρω πισω. 22 μερες χωρις τηλεοραση (βολευομαι με το λαπτοπ).

 

Ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του, για το εαν οι ''προσφορες'' ειναι οντως προσφορες και για το εαν η sony συγκαταλεγεται στις κορυφαιες εταιριες του χωρου (για μενα ο σεβασμος (ή μη) στον πελατη-οταν μαλιστα εχει καταφανεστατα ταλαιπωρηθει απο λαθη και παραλειψεις της sony και του you.gr-ειναι απαραιτητο χαρακτηριστικο για μια εταιρια που θελει να αποτελει κατι παραπανω απο μπακαλικο)

 

Προσωπικα? Ποτε ξανα you.gr/sony

 

Και οχι τοσο για την μη τηρηση των νομων. Αλλα για την καταφανεστατη ταλαιπωρια του πελατη που το μονο λαθος που εκανε ηταν να εμπιστευτει τις εν λογω εταιριες δινοντας τα λεφτα του σ αυτες, την ελλειψη σεβασμου στον τροπο αντιμετωπισης και στην παντελη αδιαφορια τους. Λυπαμαι, αλλα τα 500 ευρω δεν ειναι λιγα λεφτα και ΑΠΑΙΤΩ να εχω καλυτερη αντιμετωπιση, ποσο μαλλον απο τη στιγμη που δε φερω την παραμικρη ευθυνη για οτι εγινε.

 

Για οτι αποριες, ειμαι διαθεσιμος.

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Συμπερασμα;

Οχι παντως μην ξαναπαρει κανενας κατι απο το You ή την Sony

Σε ολα τα καταστηματα θα μπορουσε να σου συμβει κατι αναλογο.

Αναγραφετε πουθενα στο site του You τιποτα για το Service των προιοντων;

Υπαρχει πουθενα στο site της Sony ποια ειναι η πολιτικη για προβληματικα προιοντα και αν δικαιουσαι αντικατασταση με καινουργιο προιον αν παρουσιασει σφαλμα το δικο σου σε ευλογο διαστημα;

Οτι ειναι απαραδεκτοι ειναι γεγονος ειδικα σε ενα προιον της Sony που και καλα πληρωνεις πολυ περισσοτερο απο αλλες εταιριες την ποιοτητα κατασκευης κλπ.

Κουραγιο man παλι καλα που δεν σου ζητησαν να πληρωσεις και τιποτα....(εκτος απο τα μεταφορικα σου)

Ασχετο ειναι ιδεα μου ή πολλα προιοντα που ειναι σε προσφορες καταληγουν ελλατωματικα;

Δημοσ.
Αναγραφετε πουθενα στο site του You τιποτα για το Service των προιοντων;

Υπαρχει πουθενα στο site της Sony ποια ειναι η πολιτικη για προβληματικα προιοντα και αν δικαιουσαι αντικατασταση με καινουργιο προιον αν παρουσιασει σφαλμα το δικο σου σε ευλογο διαστημα;

 

Δεν με ενδιαφερει οτιδηποτε και αν αναγραφεται. Παρεθεσα συγκεκριμενους νομους του κρατους, τους οποιους οφειλει να σεβεται καθε εταιρια. Το εαν ή τι αναγραφει ο καθενας στο σαιτ του, ουτε δικο μου προβλημα ειναι, ουτε με αφορα, ουτε εχει καμια ισχυ..

 

Eπισης, ξαναλεω, ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του..

Δημοσ.

Σε καταλαβαινω και νιωθω ποσο εξοργισμενος εισαι αλλα προσπαθησε να ηρεμησεις.

Μου παρεθεσες;!Και τι ειμαι εγω εκπροσωπος του You;Λες να μην ξερω αυτους τους νομους οσο και αυτον τον μυθο για τα 2 χρονια εγγυηση; :-D

Δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος.

Και το You τον ρολο του μεταβιβαστη θα εκανε θα εστελνε αυτο την Τηλεοραση στην Sony και μετα θα κατηγορουσες μονο το You...

Εβγαλε την ουριτσα του απ`εξω ομως και σε εστειλε κατευθειαν στην πηγη.

Αν το αναγραφουν ομως και προβεις στην παραγγελια μπορει να θεωρηθει οτι συμφωνεις με αυτους τους ορους και θα παει μακρια η βαλιτσα.(Απο παραθυρακια αυτες οι εταιριες αλλο τιποτα!)

Τωρα νομικα αν υπαρχει δεδικασμενο ξεμπερδευεις το θεμα ειναι ποσο μακρια εισαι διαθετιμενος να πας..

Κατι ακομα ποσες φορες εχεις δει στο Ελλαδισταν να τιρουνται οι νομοι;

Δημοσ.
η sony συγκαταλεγεται στις κορυφαιες εταιριες του χωρου

 

Καλό :lol::lol:

Για μένα κορυφαια εταιρία είναι αυτή με το καλύτερο after sales και την καλύτερη υποστήριξη. Όλα τα άλλα είναι μαγαζάκια, ακόμα κι αν γράφουν "Sony" (ουάου!) απ'έξω ;)

Δημοσ.

Προς Θεου, δεν το εννουσα ετσι το ''σου παρεθεσα''.

 

Ηδη το αλλαξα.

 

Ορισμενες αξιοπρεπεις εταιριες, οπως η lg, το πλαισιο (που γνωριζω συγκεκριμενα παραδειγματα) σεβονται τους νομους, σεβονται τον πελατη και παν' απ' ολα σεβονται τον εαυτο τους και το ονομα που εχουν στον χωρο.

 

Απο κει και περα, εγω δε ζητω απο κανεναν να ενστερνιστει τις αποψεις μου, απλως οφειλα στην κοινοτητα να αναφερω το συγκεκριμενο περιστατικο..και οπως ειπα-ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του.

 

@tolis_01 σαφως και συμφωνουμε και οτι λες, το εχω γραψει σχεδον αυτουσιο στο αρχικο ποστ.

Δημοσ.

Δυστυχώς οι νομοί είναι για να παρακαμπτονταί και όχι μόνο στην Ελλάδα. Οτάν αγοράζεις ένα προίον με το άνοιγμα της ταινίας ασφαλείας του σημαίνει ότι αποδέχεσαι τους όρους εγγύησης. Οι οροί εγγυήσης αναγράφουν και το χρονικό όριο που δικαιούσαι αντικατάσταση προιόντος. Συνήθως είναι 15 μέρες από την ημερομηνία αγοράς. Από εκεί και πέρα επισκευή.

Επίσης ο Νομός που λεεί για τον πωλητή πάει περίπατο οτάν κατα την αγορά σου λενέ για εγγυησή κατασκευαστή. Από εκεί και πέρα είναι θέμα πωλήτη να το δεχτεί για να έχει καλύτερο after sales support.

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...]

Αναγραφετε πουθενα στο site του You τιποτα για το Service των προιοντων;

Υπαρχει πουθενα στο site της Sony ποια ειναι η πολιτικη για προβληματικα προιοντα και αν δικαιουσαι αντικατασταση με καινουργιο προιον αν παρουσιασει σφαλμα το δικο σου σε ευλογο διαστημα;

[...]

 

Συγγνώμη, τι ακριβώς ισχυρίζεσαι; Θεωρείς ότι πρέπει να υπάρχει ειδική επιγραφή στο site ή στο κατάστημα η οποία να λέει τι; Ότι το κατάστημα εφαρμόζει το νόμο; Ο νόμος του Ελληνικού Κράτους περιγράφει τα δικαιώματα του καταναλωτή, δεν είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε καταστήματος να τον εφαρμόσει ή να εφαρμόσει όποιο σημείο του νόμου γουστάρει.

 

@ Chris_85: Προσωπικά θα πήγαινα αυτοπροσώπως από το κατάστημα του you.gr να ζητήσω τον υπεύθυνο και να του εξηγήσω σε απλά ελληνικά τι λέει ο νόμος. Εάν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό θα έκανα καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και θα επικοινωνούσα και με το ΙΝΚΑ ή την ΕΚΠΟΙΖΩ.

Δημοσ.

Φιλε μου εχω την εντυπωση πως ο νομος λεει οτι το doa εχει ισχυ για 14 μερες και πως απο εκει και υστερα το προϊον επιδιορθωνεται και δεν ανταλλασσεται με καινουργιο.

 

Δεν ξερω ισως να κανω και λαθος αλλα σαν κατι τετοιο να θυμαμαι.

Δημοσ.

ρε γαμώτο είμαστε μπανανία...ΤΕΛΟΣ

 

αναφέρω το εξής για να καταλάβουμε καλώς ή κακώς την διαφορά αντιμετώπισης.

 

πριν από 8 μήνες στο λονδίνο που ζώ έβγαλε σε προσφορά ένα κατάστημα το νέο xbox premium 360 (αυτό με τον σκληρό των 60GB) από 170 λίρες, στις 140 λίρες. είπα πως πολύ περίμενα για το ριμαδο-xbox και δεν άντεξα... πήγα και το πήρα μια τετάρτη απόγευμα (8μ.μ. ήταν η ώρα).

 

γυρίζω σπίτι το συνδέω και να μην τα πολυλογώ ήταν το προηγούμενο premium μοντέλο (με τον σκληρό των 20GB, και χωρίς HDMI)..θα μου πείς βρε αγόρι μου δεν βλέπεις τι αγοράζεις?? θα σου πώ πεθαμένος από την δουλειά μπήκα στο μαγαζί και λέω τον τύπο θέλω το ταδε προιόν. μου το έφερε από την αποθήκη το πλήρωσα και έφυγα...δεν παίρνεις αυτοκίνητο για κούρσες...

 

anyway, γύρω στις 11μμ το βράδυ είχα πια αντιληφθεί πως είτε έγινε λάθος είτε απλά με κορόιδεψαν...και ο βλάκας αντί να το πάρω γρήγορα χαμπάρι, είναι ανοίξει το κουτί, τα χειριστήρια, κλπ κλπ....ΠΩΣ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ???...από την άλλη δεν ήταν δικό μου το λάθος..άν είχα στείλει την γκόμενά μου/μάνα μου κλπ κλπ που δεν ξέρουν από αυτά, θα έιχαν ζητήσει από τον πωλητή τα ίδια με εμένα και θα είχαν επίσης πληρώσει κλπ κλπ..

 

μπαίνω ιντερνετ. πάω στο e-shop του μαγαζιού και κάνω complaint. επίσης μπαίνω στην υπηρεσία καταναλωτή της αγγλίας (http://www.consumerdirect.gov.uk/ ) και κάνω καταχώριση του συμβάντος..όλα αυτά πλέον μετά τα μεσάνυχτα..

 

ξημερώνει η μέρα....και αντί να περιμένω με σταυρωμένα τα χέρια, παίρνω το xbox και πάω πίσω στο κατάστημα. συναντάω τον υπεύθυνο, μου λέει μόλις διαβάσαμε το email σας. 1000 συγνώμη και αμέσως αντικατάσταση με το ολοκαίνουργιο xbox...(μέσα σε 5 λεπτά όλη η διαδικασία βαριά βαριά....).. αυτά 10 το πρωί...10.30 χτυπάει το τηλέφωνο..."καλημέρα σας, καλούμε από την υπηρεσία καταναλωτή για μια καταχώριση που κάνατε χθές το βράδυ με κωδικό καταχώρισης #######. έχετε κάποια ενημέρωση από το κατάστημα? (είχα αναφέρει στην καταχώριση ότι έστειλα complaint email)"...τους λέω πως το θέμα λύθηκε και μου είπε η κοπέλα "όλα καλα λοιπον. η καταχώριση θα κρατηθεί για μια εβδομάδα σε περίπτωση που κάτι νέο συμβεί και μετα θα διαγραφεί αυτόματα...."

 

τα συμπεράσματα δικά σας....

Δημοσ.

ανταλακτικο ξεχασε ο άνθρωπος δεν εκανε εγκλημα ...

τωρα αυτος τ στο you άστω εκει εχεις το δικιο σου για τη συμπεριφορά του

  • Super Moderators
Δημοσ.
Φιλε μου εχω την εντυπωση πως ο νομος λεει οτι το doa εχει ισχυ για 14 μερες και πως απο εκει και υστερα το προϊον επιδιορθωνεται και δεν ανταλλασσεται με καινουργιο.

 

Δεν ξερω ισως να κανω και λαθος αλλα σαν κατι τετοιο να θυμαμαι.

 

το DoΑ ισχύει για κάτι μήνες αν θυμάμαι καλά...

Δημοσ.

* Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) ) [/i] http://www.efpolis.gr/el/faq-sixnes-erotiseis/826-faq-poliseis-service.html

Ποια ηταν η αμεση απαντηση?? ''Εδω κυριε μου δεν ειναι Αμερικη'' Και μου κλεινει το τηλεφωνο.

 

 

Για αυτόν ακριβώς το λόγο πάντα σε ανάλογες περιπτώσεις σημειώνουμε το όνομα του υπαλλήλου πριν ξεκινήσει η όλη "συννενόηση".

Αν δεν στο αναφέρει από μόνος του, ρωτάς. Αποκλείεται να μη σου το πει.

Δημοσ.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο πάντα σε ανάλογες περιπτώσεις σημειώνουμε το όνομα του υπαλλήλου πριν ξεκινήσει η όλη "συννενόηση".

Αν δεν στο αναφέρει από μόνος του, ρωτάς. Αποκλείεται να μη σου το πει.

 

Oνομα? Προσπαθησα να μιλησω με καποιον προισταμενο εκτος απ τον υπευθυνο του σερβις και μου λεγαν (στον πατερα μου δηλαδη), παρτε το 118.. να βρειτε τους αριθμους, δεν ειμαστε ΟΤΕ. Η ελληνικη βλαχομαγκια στο μεγαλειο της.:mad:

Δημοσ.
Συγγνώμη, τι ακριβώς ισχυρίζεσαι; Θεωρείς ότι πρέπει να υπάρχει ειδική επιγραφή στο site ή στο κατάστημα η οποία να λέει τι; Ότι το κατάστημα εφαρμόζει το νόμο; Ο νόμος του Ελληνικού Κράτους περιγράφει τα δικαιώματα του καταναλωτή, δεν είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε καταστήματος να τον εφαρμόσει ή να εφαρμόσει όποιο σημείο του νόμου γουστάρει.

 

Γιατι δεν διαβαζεις ολα τα Comments μου και κανεις Quote οπου σε βολευει.....;

 

Το δευτερο post μου αφου περιμενα απαντηση...

 

Αν το αναγραφουν ομως και προβεις στην παραγγελια μπορει να θεωρηθει οτι συμφωνεις με αυτους τους ορους και θα παει μακρια η βαλιτσα.(Απο παραθυρακια αυτες οι εταιριες αλλο τιποτα!)

 

 

Δεν εχουν ενα Disclaimer οταν πας να γινεις μελος που πρεπει να κανεις click για το αν συμφωνεις με τους ορους και αν τους εχεις κατανοησει;Μεχρι και ιδιωτικο συμφωνιτικο μπορει να στο βγαλουν αυτο αν εχει γινει η παραγγελια απο το Internet

 

Ακριβως εδω σταθηκα οτι αν το αναγραφουν δεν μπορουν να σου πουν τιποτα γιατι τους πετας οτι στους ορους χρησης το αναφερουν και τους βουλωνεις!

Απο εκει και περα εχει δει κανενας επισημα να αλλαζει η πολιτικη μιας απο αυτες τις εταιριες επειτα απο καταγγελιες του ΙΝΚΑ ή απο την Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη(Οπου και παρθηκε ο νομος);

Εστω και για το θεμα των 2 ετων εγγυησης που διατυμπανιζεται τοσο καιρο;

 

 

 

Ν. 3043/2002 (άρθρο 1)

 

* Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.)

* Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.)

* Τα παραπάνω δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. (άρθρο 554, 551 (1) )

Ο ορος πραγμα ή πραγματος ποσο επισημος ειναι για ενα τετοιο εγγραφο;Προιον και προιοντος δεν θα ηταν πιο σωστο ή εστω καταναλωτικο αγαθο;

Offtopic I know αλλα μου εκανε εντυπωση :-D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...