Προς το περιεχόμενο

Διαφορά τιμής σε επεξεργαστή


harisg7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σου απαντησαν απο ΙΝΚΑ;

 

Δεν εστειλα ρε,

Ειχαν στειλει 2 φιλοι μου τελικα με αναλυτικα τα πραγματα...και περιμενα να δω,αν απαντουσαν θα σκοτωνα και'γω καμια ωρα για να στειλω...αλλα πουυυ...ουτε σ'αυτους απαντησαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Απλά κάποιος υπάλληλος έκανε τυπογραφικό λάθος και βγήκε η τιμή στο Site πολύ χαμηλή.

Και λάθος να μην ήταν όμως νομικά καλύπτεται και το γνωρίζουμε όλοι αυτό.

 

Από την άλλη μεριά είναι πολύ άθλιο να λιγουρευόμαστε ένα CPU και να θέλουμε να μας το δώσουν τσάμπα ενώ ξέρουμε ότι έχει γίνει λάθος.

 

Αν κάποιος φίλος σας αγοράσει ένα προϊόν από ένα τέτοιο κατάστημα στη τιμή των 60Ευρώ και πάτε εσείς μετά από λίγες μέρες και το βρείτε στη τιμή των 100Ευρώ, το αγοράσετε καθώς δεν ξέρατε ότι ο φίλος σας το είχε πάρει τόσο φθηνά από το ίδιο κατάστημα που επισκεφθήκατε και εσείς, δεν θα πάτε να ζητήσετε εξηγήσεις?

Με τη λογική των περισσότερων εδώ, να μην πάτε να ζητήσετε εξηγήσεις καθώς ισχύει ότι γράφει στο Site, ανεξάρτητα αν είναι λάθος ή όχι.

Το παραπάνω περιστατικό είναι αληθινό και μου συνέβη με ένα Logitech ποντίκι στο οποίο που έγινε πιστωτικό των χρημάτων μου και το κατάστημα ήταν το Πλαίσιο. Να προσθέσω επίσης ότι δεν είχε γίνει λάθος, απλά κάτι άλλο παιζόταν. Αυτό μπορεί να ήταν από κομπίνα στο να πιάσουν όσους δεν το ήξεραν και δεν θα μίλαγαν, ή απλά μια αύξηση στη τιμή.

 

Είναι απατεώνες, πρέπει να προσέχουμε, πρέπει να κάνουμε έρευνα αγοράς, να ψαχνόμαστε πολύ, αλλά όχι να φτάνουμε και σε σημεία ζητιανιάς!

 

Τέλος το να το παραγγείλει κάποιος, δεν έχει να χάσει τίποτα, αλλά όχι να φωνάζει και να ζητάει αυτά που δεν του ανήκουν! Μπορεί να το παραγγείλει σιωπηλά και ότι γίνει έγινε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά κάποιος υπάλληλος έκανε τυπογραφικό λάθος και βγήκε η τιμή στο Site πολύ χαμηλή.

Και λάθος να μην ήταν όμως νομικά καλύπτεται και το γνωρίζουμε όλοι αυτό.

 

Από την άλλη μεριά είναι πολύ άθλιο να λιγουρευόμαστε ένα CPU και να θέλουμε να μας το δώσουν τσάμπα ενώ ξέρουμε ότι έχει γίνει λάθος.

 

Αν κάποιος φίλος σας αγοράσει ένα προϊόν από ένα τέτοιο κατάστημα στη τιμή των 60Ευρώ και πάτε εσείς μετά από λίγες μέρες και το βρείτε στη τιμή των 100Ευρώ, το αγοράσετε καθώς δεν ξέρατε ότι ο φίλος σας το είχε πάρει τόσο φθηνά από το ίδιο κατάστημα που επισκεφθήκατε και εσείς, δεν θα πάτε να ζητήσετε εξηγήσεις?

Με τη λογική των περισσότερων εδώ, να μην πάτε να ζητήσετε εξηγήσεις καθώς ισχύει ότι γράφει στο Site, ανεξάρτητα αν είναι λάθος ή όχι.

Το παραπάνω περιστατικό είναι αληθινό και μου συνέβη με ένα Logitech ποντίκι στο οποίο που έγινε πιστωτικό των χρημάτων μου και το κατάστημα ήταν το Πλαίσιο. Να προσθέσω επίσης ότι δεν είχε γίνει λάθος, απλά κάτι άλλο παιζόταν. Αυτό μπορεί να ήταν από κομπίνα στο να πιάσουν όσους δεν το ήξεραν και δεν θα μίλαγαν, ή απλά μια αύξηση στη τιμή.

 

Είναι απατεώνες, πρέπει να προσέχουμε, πρέπει να κάνουμε έρευνα αγοράς, να ψαχνόμαστε πολύ, αλλά όχι να φτάνουμε και σε σημεία ζητιανιάς!

 

Τέλος το να το παραγγείλει κάποιος, δεν έχει να χάσει τίποτα, αλλά όχι να φωνάζει και να ζητάει αυτά που δεν του ανήκουν! Μπορεί να το παραγγείλει σιωπηλά και ότι γίνει έγινε...

 

για μένα είσαι λάθος..που το ξέρεις ότι όλοι γνωρίζουν ότι ο 920 κοστίζει παραπάνω?και δεν ήταν λάθος της μιας ώρας αν θυμάμαι καλά(αν κάνω λάθος άκυρο) αλλά παραπάνω απο μιας ημέρας...απο τη στιγμή που έκαναν αυτό το λάθος είναι υποχρεωμένοιεφόσον το παραγγείλεις σε αυτή την τιμή τόσο να στο δώσουν και τέλος...δηλαδή αν εγώ πάρω έναν επεξεργαστή τον ανοίξω και δω ότι έκανα λάθος και είναι πχ άλλο socket και τον πάω πίσω μετά απο 2 ώρες θα μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω??τσάμπα τον έδιναν??γιατί εγώ θυμάμαι ότι είχε περίπου 120 ευρώ..μάλλον αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά την έννοια της λέξης...να σου θυμήσω τι έγινε με τη dell στη κίνα...αλλά τι να πω μάλλον η κυβέρνηση εκεί έφτασε σε σημείο ζητιανάς..έλεος δηλαδή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για μένα είσαι λάθος..που το ξέρεις ότι όλοι γνωρίζουν ότι ο 920 κοστίζει παραπάνω?και δεν ήταν λάθος της μιας ώρας αν θυμάμαι καλά(αν κάνω λάθος άκυρο) αλλά παραπάνω απο μιας ημέρας...απο τη στιγμή που έκαναν αυτό το λάθος είναι υποχρεωμένοιεφόσον το παραγγείλεις σε αυτή την τιμή τόσο να στο δώσουν και τέλος...δηλαδή αν εγώ πάρω έναν επεξεργαστή τον ανοίξω και δω ότι έκανα λάθος και είναι πχ άλλο socket και τον πάω πίσω μετά απο 2 ώρες θα μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω??τσάμπα τον έδιναν??γιατί εγώ θυμάμαι ότι είχε περίπου 120 ευρώ..μάλλον αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά την έννοια της λέξης...να σου θυμήσω τι έγινε με τη dell στη κίνα...αλλά τι να πω μάλλον η κυβέρνηση εκεί έφτασε σε σημείο ζητιανάς..έλεος δηλαδή...

 

11 το βραδυ...και διορθωθηκε το επομενο πρωι στις 10...μιλαμε για 11 ωρες+...μιση μερα δηλαδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή αν εγώ πάρω έναν επεξεργαστή τον ανοίξω και δω ότι έκανα λάθος και είναι πχ άλλο socket και τον πάω πίσω μετά απο 2 ώρες θα μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω??

Αν η συσκευασία, δεν έχει υποστεί αλλοιώσεις , ναι, θα σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω ή θα γίνει πιστωτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προηγούμενο ΣΚ παρήγγειλα μεταξύ άλλων ένα HD στην τιμή των 78e. Μέχρι να ολοκληρωθεί η παραγγελία (περίμεναν κάποια κομμάτια) η τιμή του δίσκου έπεσε στα 76,50. Όταν έγινε η τιμολόγηση η τιμή είχε σταθεροποιηθεί στα 76,50. Εγώ όμως τελικά τον πλήρωσα 78 γιατί τόσο είχε τη στιγμή που τον παρήγγειλα.

 

Έστω ότι το μαγαζί δεν είναι ηλεκτρονικό αλλά κανονικό. Και βγάζει μια τιμή για ένα προιόν έστω 109e. Περνάνε 10 άτομα, πληρώνουν, το πέρνουν και φεύγουν. Μετά ανακαλύπτουν ότι το προιόν έπρεπε να πουλιέται 250e. Τι θα κάνουν, θα πάνε και θα απαιτήσουν από τους 10 να επιστρέψουν το προιον ή να πληρώσουν τη διαφορά?

 

Ψωνίζω τακτικά από e-shop και γενικά είμαι ευχαριστημένος. Όμως τα λάθη πληρώνονται και πρέπει να πληρώνονται απ' όλους, και επίσης μετά την απομάκρυνση από το ταμείο (καταχώρηση της παραγγελίας) ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

 

ΥΓ Δεν ήμουνα σε αυτούς που πρόλαβαν να παραγγείλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η συσκευασία, δεν έχει υποστεί αλλοιώσεις , ναι, θα σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω ή θα γίνει πιστωτικό.

 

 

Επειδή είχα παλιότερα πρόβλημα με το e-shop (ω μα τι έκπληξη...) και το κυνήγησα πολύ το θέμα, σύμφωνα με το ΙΝΚΑ πάντα, άπαξ και αποφασίσεις να επιστρέψεις πίσω το προϊόν, ακόμα και γιατί δεν σου αρέσει αισθητικά με τον χώρο, αν το κάνεις μέσα σε 14 μέρες από την αγορά είναι υποχρεωμένοι, εφόσον το ζητήσεις, να σου επιστρέψουν τα χρήματα σου πίσω, σε οποιαδήποτε κατάσταση και αν είναι η συσκευασία. Η μεταπωλητική αξία του προϊόντος δεν αφορά σε καμία περίπτωση τον καταναλωτή. Ας το πουλήσει μετά το κατάστημα σαν stock ή σαν προϊόν βιτρίνας ή αν θέλει ας το βάλει φωτιά και ας το κάψει. Μην ζητάτε πίστωση από τέτοια μαγαζιά, ζητήστε τα λεφτά σας πίσω ώστε να έχουν χασούρα και να μην τα βγάζουν από άλλα προϊόντα, μπας και αρχίσουν να διορθώνονται.

 

Εγώ προσωπικά δεν έχω ξαναγοράσει από το e-shop για 2 χρόνια και ούτε πρόκειται να ξαναγοράσω. προτιμώ να πάω face to face σε υποκατάστημα του Πλαίσιο π.χ. ώστε αν γίνει κάποιο λάθος να ξέρω ποιόν να βρίσω και να το κάνω εκ του προσωπικού και όχι μέσω τηλεφώνου. Γιατί στο e-shop ο προϊστάμενος δεν μπορούσε να μου μιλήσει και λυπόταν πολύ για την περίπτωση μου, μέχρι που έκανα κοινοποίηση τα e-mail και επικοινώνησα τηλεφωνικά με το ΙΝΚΑ, μετά με πήρε ο ίδιος (μέσα σε 5 λεπτά αφού πάτησα το send) και μου λέει καταλέξει και με τόνο υποτιμητικό "έλα τώρα, κάνεις έτσι για 100 ευρώ?" Αυτός γιατί έκανε έτσι για 100 ευρώ?

 

Παιδιά, εσείς που παραγγείλατε, μην το αφήσετε έτσι, στείλτε κάτι εγγράφως, ακόμα και με e-mail, κοινοποιώντας το και στο ΙΝΚΑ και πάρτε τηλ στο ΙΝΚΑ να μιλήσετε προσωπικά και έπειτα ζητήστε να σας απαντήσει το ΙΝΚΑ και εγγράφως. Έτσι τους αφήνουμε και κάνουν ότι κάνουν. Και ακόμα καλύτερα μην πιστεύετε ούτε εμένα, πάρτε από μόνοι σας στο ΙΝΚΑ να ενημερωθείτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος το να το παραγγείλει κάποιος, δεν έχει να χάσει τίποτα, αλλά όχι να φωνάζει και να ζητάει αυτά που δεν του ανήκουν! Μπορεί να το παραγγείλει σιωπηλά και ότι γίνει έγινε...

 

Και να κάτσει σιγα σιγα και να τον πη...ξουν.Δεν πάει ετσι η δουλεια χρειάζεται αγώνας και οχι να είμαστε τα κορόιδα της υπόθεσης καθε φορά.Αυτό ισχύει παντού χρειάζετε κυνηγητό παντού.

 

Και εμένα μου τυχαίνουν διάφορα αλλα οσο μπρορώ τους τρέχω.Απο το e-shop μια φορά της Στουρνάρη μετά απο επιστροφή σφραγισμένου προιόντος εντός 14ημέρου ανευ λογου και αιτίας οπως αναφέρουν αν και μετά με ρωτούσαν τον λόγο :-D τους λέω δεν υπάρχει λόγος γιατι έτσι θέλω μου κάνανε κόμπλα με τα λεφτά δεν μου τα επέστρεφαν μου έδειναν πιστωτικό αλλά μολις επικοινώνησα με τα κεντρικά γραπτώς και απο τηλεφώνου ολα λύθηκαν ως δια μαγείας.Πολές φορές τυχαίνει να είναι και κόμπλα του συγκεκριμένου καταστήματος και οχι όλων.

 

Τις προάλες πάλι ήθελα να βγάλω μια prepaid κάρτα και παίρνω την κεντρική τηλεφωνική γραμμή και ρωτάω τι χρειάζεται και μου λένε 2 πράγματα (ταυτότητα και λογαριασμό ΟΤΕ ή ΔΕΗ ) τα παίρνω και πάω στο κατάστημα οπου μου εμφανίζουν οτι θέλουν και τρίτο (εκαθαριστικό).Τους λέω οτι τώρα μιλούσα με τα κεντρικά και μου είπαν μόνο για δύο χαρτιά , μου λέει ενας εξυπνάκιας να πάτε να σας την βγάλουν εκει , εμείς θέλουμε αυτά.Ξαναπαίρνω τα κεντρικά παλι μου λένε μόνο 2 χαρτιά και αν έχετε πρόβλημα πείτε τους να μας καλέσουν.Πάω σε αλλο υπάλληλο ξεκινάει να καλέσει την γραμμή αλλα επειδή βαριέται την αναμονή τους :-D το κλείνει.Και τι μου λέει οτι και απο εκεί να μου πουν εντάξει εγω πάλι δεν μπορώ γιατί αυτήν την κατεύθυνση έχουμε.Του λέω καλά τι λές τώρα αφού αυτή είναι η κεντρική ενημέρωση ολων των καταστημάτων.Μου λέει αλαξε τώρα τελευταια και μπορεί να μην το έχουν αλάξει , του λέω σοβαρή εταιρεία και μου λές αυτο.Καλά του λέω αφου δεν θέλετε εντάξει μόνο σε παρακαλώ πές μου που έχετε τα έντυπα για διαμαρτυρία για να συμπληρώσω και ταυτόχρονα του παίρνω και το όνομα.Αμέσως τον βλέπω και χλωμιάζει καλά μου λέει διαμαρτυρία για ενα τόσο απλό πραγματάκι ναι του λέω γιατι το θέμα είναι η κοροιδία.Καλά μου λέει περίμενε μια στιγμή και πάει στην διευθύντρια.Αμέσως γυρίζει και μου λέει πήραμε το πράσινο φως ξεκινάμε :-D .Δηλαδή ολόκληρη κόμπλα στην αρχή και στιγμιαία μετά ήμασταν φιλαράκια τσακίστηκε να με εξυπηρετήσει και μου μιλούσε λες και ήμουν ο καλύτερος πελάτης.Μόνο και μόνο για μια απειλή διαμαρτυρίας.Και μου λεει το κορυφαίο μετά το χαρτάκι το σκίζω ε ; (ενοούσε αυτο που είχα σημειώσει το ονομά του :-D ) ναι του λέω. :-D

 

Ηθικό δίδαγμα μην τρώτε οτι σας σερβίρουν κάντε τους να ιδρώσουν αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ένα λεπτό του ευρώ η βραδιά σε ξενοδοχείο στη Βενετία που κοστιζε 150ευρώ.Η εταιρία, ωστόσο, διαβεβαίωσε τους πελάτες της που έκλεισαν δωμάτια με ένα σεντ τη βραδιά ότι δεν θα ακυρώσει τις προκρατήσεις.

http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=10841

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε παιδια τυπογραφικο λαθος ηταν. Ποσες φορες εχετε παει να γραψεται 260 και λογο ταχυτητας εχετε γραψει 109. εεεεεε καμια; :P Μπορει να μην βγαλεται τιποτα με το επιχειρημα οτι καναν λαθος να πληρωσουν αλλα ισως να εβγαινε κατι με την σκοπιμη διαφημιση εις βαρος του καταναλωτη. Τυπογραφικο παντως δεν ηταν ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...