fearwhatnow Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Τελος με 72%. Παμε τωρα για 100%. BTW Για ονομα Του Θεου! Εχει το tesselation OFF????????????????????????? Το καλυτερο feature του d3d11 το εχουν στο off ετσι απλα; Στο συγκεκριμενο παιχνιδι το tesselation χρησιμοποιεται μονο στο foliage και σε καποιους βραχους.Οποτε δεν χανει και πολλα οποιος το απενεργοποιει.Αντιθετως κερδιζει πολλα frames. Διαφωνω και στο οτι ειναι το καλυτερο feature του DX11.
gavros10 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Αν δεν τα κανεις ολα[κανεις μερικα tomb ,δεν κανεις τερμα salvage κτλ],ποση ωρα διαρκει το παιχνιδι? 10-15 ωρες
xtrmsnpr Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Βρε HD λάχανα έχουμε;Πού πάμε αν δεν έχουμε; Πάντως 4ώρες που έχω παίξει το game σύμφωνα με το steam,είναι μια χαρά.Μου αρέσει το gameplay αν και μερικές φορές που κλειδώνει η κάμερα μου την σπάει.Οι ambient ήχοι καλοί.θα μπορούσαν ακόμα καλύτεροι,ειδικά στα δάση.Τα γραφικά του καλά,στο νορμαλ τα έχω ( 90-145 fps) .Δεν μου άρεσε καθόλου,αυτό με το survival instinct που γκριζάρεις την εικόνα..χάνει όλη την ομορφιά του το παιχνίδι..Παλιά σπούσαμε το κεφάλι μας να τα βρουμε . Αλλά που είναι το τσαντάκι μας με το υπέροχο inventory;Τα dual pistols μας; Τα ήθελα λίγο. Κατ' άλλα,μέχρι στιγμής μου αρέσει. MP δεν έχω παίξει ακόμα.Δεν βρίσκω τον λόγο να έχει και mp βασικά,αλλά οκ xD .
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Mε το survival instincts δεν μου την σπάει τόσο το γκριζάρισμα, αλλά το *γου~~~* που κάνει κάθε φορά.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 γοοου; Ηχητικό εφέ. Πάτα μερικές φορές το Q και νιώσε την χαρά.
littlelouievegos Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 γοοου; Τον ηχο που κανει σαν το bullet fx εννοει αν καταλαβα καλα.. Η αληθεια ειναι οτι το παιχνιδι ειναι αρκετα εθιστικο το ψιλοαδικησα, μου αρεσει οτι δεν με κουραζει καθολου να ψαχνω για ολα τα items και εχει ωραια ροη το gameplay.. Επιμενω ομως οτι οι γριφοι ειναι απλα αστειοι, αν το παιχνιδι ειχε καλυτερους γριφους και περισσοτερα side missions θα ηταν παρα πολυ καλο, ισως εφαμιλλο σε playability του Far Cry 3,που απλα τα σπαει για μενα.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Καλά ναι, οι γρίφοι δεν έχουν σχέση με τα παλιά, που είχαν κάτι κουλά/μεγάλα puzzles που είχα δει σ'έναν φίλο.
xtrmsnpr Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Με gamepad το παίζω,αλλά κατάλαβα τι λέτε. Καλά αυτό που έχουν το χειρηστήριο του x360 με τρελαίνει,ΛΕΣ και δεν υπάρχουν άλλα..Άντε γω να ξέρω ποιό είναι το Y,X κτλ τρελαίνομαι..Κάθε φορά πάω και μελετάω το gamepad μέχρι να το συνιθίσω !
Greygore Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Έτσι όπως είναι σχεδιασμένο το παιχνίδι, δεν νομίζω να "ταίριαζαν" πιο μεγάλα puzzle sequences (στο κύριο storyline πάντα, σε optionals θα'ταν ωραία αν είχε περισσότερα/μεγαλύτερα sequences). Οι απαραίτητες* παύσεις μεταξύ action segments υπάρχουν ήδη στα διάφορα navigation και hunting κομμάτια (επίσης στα collection optionals, σε περίπτωση που ο παίκτης νιώσει οτι θέλει "διάλειμμα" απο την δράση, οπότε πιστεύω πως με πιο εκλεπτυσμένα/ανεπτυγμένα puzzles το παιχνίδι θα έχανε τον ρυθμό του. *Με λίγα λόγια: στην θεωρία του game design είναι καλή τακτική μεταξύ action sequences όπως μάχες, timed events κ.ο.κ. να υπάρχουν στιγμές "ηρεμίας" όπως exploration, platforming κ.ο.κ., ώστε ο παίκτης να νιώθει τις σκηνές δράσης πιο "έντονες". 1
xtrmsnpr Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Έτσι όπως είναι σχεδιασμένο το παιχνίδι, δεν νομίζω να "ταίριαζαν" πιο μεγάλα puzzle sequences (στο κύριο storyline πάντα, σε optionals θα'ταν ωραία αν είχε περισσότερα/μεγαλύτερα sequences). Οι απαραίτητες* παύσεις μεταξύ action segments υπάρχουν ήδη στα διάφορα navigation και hunting κομμάτια (επίσης στα collection optionals, σε περίπτωση που ο παίκτης νιώσει οτι θέλει "διάλειμμα" απο την δράση, οπότε πιστεύω πως με πιο εκλεπτυσμένα/ανεπτυγμένα puzzles το παιχνίδι θα έχανε τον ρυθμό του. *Με λίγα λόγια: στην θεωρία του game design είναι καλή τακτική μεταξύ action sequences όπως μάχες, timed events κ.ο.κ. να υπάρχουν στιγμές "ηρεμίας" όπως exploration, platforming κ.ο.κ., ώστε ο παίκτης να νιώθει τις σκηνές δράσης πιο "έντονες". και τα cut scenes να μην ήταν τόσα πολλά..Ειδικά στην αρχή,δηλαδή νισάφι! Και να μην ήταν scripted πολλά..
gavros10 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 ετσι οπως ειναι τα cutscenes στο παιχνιδι ειναι να σαν βλεπω μια διαδραστικη action ταινια. τα κανω ολα εγω αλλα τα σημαντικα κομματια τα βλεπω σιγα σιγα σε cutscenes μεχρι να ολοκληρωθει η ταινια. σαν το the walking dead αλλα αλλου τυπου οχι adventure. Μαρεσει ομως αυτο γιατι εχω συμπαθησει την λαρα ετσι οπως την εχουν γραψει
littlelouievegos Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Έτσι όπως είναι σχεδιασμένο το παιχνίδι, δεν νομίζω να "ταίριαζαν" πιο μεγάλα puzzle sequences (στο κύριο storyline πάντα, σε optionals θα'ταν ωραία αν είχε περισσότερα/μεγαλύτερα sequences). Οι απαραίτητες* παύσεις μεταξύ action segments υπάρχουν ήδη στα διάφορα navigation και hunting κομμάτια (επίσης στα collection optionals, σε περίπτωση που ο παίκτης νιώσει οτι θέλει "διάλειμμα" απο την δράση, οπότε πιστεύω πως με πιο εκλεπτυσμένα/ανεπτυγμένα puzzles το παιχνίδι θα έχανε τον ρυθμό του. *Με λίγα λόγια: στην θεωρία του game design είναι καλή τακτική μεταξύ action sequences όπως μάχες, timed events κ.ο.κ. να υπάρχουν στιγμές "ηρεμίας" όπως exploration, platforming κ.ο.κ., ώστε ο παίκτης να νιώθει τις σκηνές δράσης πιο "έντονες". Το παιχνιδι αποφασισαν οτι επρεπε να γινει πιο κινηματογραφικο και πιο action oriented. Για αυτο μιλησα οτι αυτο δεν μου θυμιζει TR αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.. Απο εκει και περα δεν συμφωνω οτι στα side missions θα εχανε το ρυθμο του με καλυτερους γριφους, καθοτι ο τροπος με τον οποιο μπαινεις στο side mission ουτως ή αλλως σε βαζει σε αλλο κοσμο με τα entrance tunnels κλπ... Ουτως ή αλλως υπαρχουν και πιστες στο παιχνιδι που αν θες να χασεις ρυθμο το χανεις οπως στην "παραγκουπολη" πριν μπεις στο παλατι που για να μαζεψεις τα παντα θες δεν ξερω και εγω ποση ωρα κανοντας και το side mission. Η θα μπορουσαν να το ειχαν κανει πιο open world αφου του αλλαξανε τα φωτα που του τα αλλαξανε και να εμοιαζε πιο πολυ στο vast world του απιστευτου FC3. Εκει πιστευω το παιχνιδι αν τωρα ειναι πολυ καλο θα απογειωνοταν. Δεν ξερω αν καταλαβαινεις αλλα οταν ενα παιχνιδι γριφων κατα κυριο λογο μετατρεπεται σε ενα κονσολιστικο uncharted σε καποιους καθεται καπως.. Μπορει εν τελει να αποδειχτηκε οτι σε ολους αυτο εκανε καλο στην σειρα αλλα υπαρχουν και αλλοι που θελανε να κρατησει και λιγο χαρακτηρα απο την σειρα..
Greygore Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Απο εκει και περα δεν συμφωνω οτι στα side missions θα εχανε το ρυθμο του με καλυτερους γριφους, καθοτι ο τροπος με τον οποιο μπαινεις στο side mission ουτως ή αλλως σε βαζει σε αλλο κοσμο με τα entrance tunnels κλπ... στο κύριο storyline πάντα, σε optionals θα'ταν ωραία αν είχε περισσότερα/μεγαλύτερα sequences Μα τα ίδια λέμε, είχα γράψει και πιο πίσω πως θα ήθελα να δω μεγαλύτερα/πιο ανεπτυγμένα optional tombs παρά αυτά που έχει τώρα με ένα δωμάτιο, ένα puzzle και το rewards chest στο τέλος. Edit: Όσο για τον "χαρακτήρα" της σειράς: Σαφώς και υπάρχουν άτομα τα οποία θα προτιμούσαν κάτι πιο παραδοσιακό (και με κάθε δικαίωμα), αλλά προσωπικά έχει απο το Angel of Darkness που έλπιζα να αλλάξει χέρια το franchise γιατί έκανε "κοιλιά" - ήταν κλασσικό παράδειγμα σειράς η οποία επαναπαύτηκε στην επιτυχία των πρώτων τίτλων και την "δύναμη" του franchise name ενώ άλλες σειρές (οι οποίες καλώς ή κακώς απλοποίησαν κάποια στοιχεία - βλ. Uncharted) τροποποιούσαν την συνταγή του around-the-world adventuring για να πλησιάζει τις ρίζες τους (τις ταινίες του στύλ Indiana Jones, Romancing the Stone, πιο πρόσφατα τα National Treasure) ως πιο cinematic. Αγάπησα το πρώτο Tomb Raider για αυτόν ακριβώς τον λόγο (και το 2ο, 3ο - στο 4ο άρχισαν τα παρατράγουδα όταν επικεντρώθηκε σε μια περιοχή αντί για τις διάφορες ανά τον κόσμο - και απο εκεί συνέχισε η κατηφόρα), αλλά αυτή η στασιμότητα που είχαν δείξει μετά απο τρία sequel μου θυμίζει τα πιο πρόσφατα Call of Duty - κάθε χρόνο sequel, με λίγες εως ελάχιστες διαφοροποιήσεις (ώστε να μην "χαλάσει" η συνταγή), για την ίδια τιμή.
littlelouievegos Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Μα τα ίδια λέμε, είχα γράψει και πιο πίσω πως θα ήθελα να δω μεγαλύτερα/πιο ανεπτυγμένα optional tombs παρά αυτά που έχει τώρα με ένα δωμάτιο, ένα puzzle και το rewards chest στο τέλος. Α ναι το ξεχασα εσυ το ειχες γραψει λολολ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα