SPANK Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Ακριβώς ετσι το αγόρασα και εγω απο την αρχή αν και ειχα να αγοράσω χρόοοονια παιχνίδια αλλα τα άξιζε τα χρήματα του. Το τέλειωσα με 75 %
bluesattack Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Όσο ξεφεύγει η σειρά χάνει τους παλιούς gamers που είναι τώρα 30+...το target group είναι μικρότερες ηλικίες και φυσικά αυτούς κοιτούν να ευχαριστήσουν...δεν είναι τυχαίο που όλα τα franchise εξελίσσονται διαφορετικά. Επίσης δεν νομίζω ότι οι νεαρές ηλικίες έχουν την υπομονή να κολλήσουν σε ένα γρίφο καμια ώρα...χωρίς να σπάσουν το gamepad ή να δουν walkthrough. Μαλλον οι κατασκευαστες εχασαν την υπομονη και την διαθεση τους .Μπορουν να συνδυαστουν ολα , και δυσκολοι γριφοι και τον νεωτερισμο του πιστολιδιου .Φυσικα αυτο δεν γινεται αν το παιχνιδι εχει διαρκεια (φυσιολογικου παιξιματος ) 2,3 μερων . Μολις το τελείωσα , πραγματικά το οσο πιο αργά μπορούσα (4 ημέρες) για να μην τελειώσει. ....
LRoi Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Μάλλον οι παίχτες βαρέθηκαν να παίζουν με alt + tab, aka walkthrus 1
naruto14 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Τι απάλευτο multiplayer είναι αυτό. 1000 προβλήματα εντόπισα. Τι disconnects, τι ιπτάμενοι άνθρωποι, τι lag, 3 φορές φρίζαρε το παιχνίδι, 5 λεπτά μέχρι να μπει σε match. Απαίσια δουλειά σε αυτόν τον τομέα. Και όλα αυτά στο steam.Στο steam έχω βρει και ένα dlc για το single player, ένα tomb. Θα το τσιμπήσω σε καμιά έκπτωση. 1
Greygore Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Έχει λίγες μέρες παρακολουθώ το topic με ενδιαφέρον, οπότε ρίχνω ένα post με μερικές παρατηρήσεις: Όσο αφορά target groups και διάρκεια παιχνιδιού: Όσο ξεφεύγει η σειρά χάνει τους παλιούς gamers που είναι τώρα 30+...το target group είναι μικρότερες ηλικίες και φυσικά αυτούς κοιτούν να ευχαριστήσουν...δεν είναι τυχαίο που όλα τα franchise εξελίσσονται διαφορετικά. Επίσης δεν νομίζω ότι οι νεαρές ηλικίες έχουν την υπομονή να κολλήσουν σε ένα γρίφο καμια ώρα...χωρίς να σπάσουν το gamepad ή να δουν walkthrough. Μαλλον οι κατασκευαστες εχασαν την υπομονη και την διαθεση τους .Μπορουν να συνδυαστουν ολα , και δυσκολοι γριφοι και τον νεωτερισμο του πιστολιδιου .Φυσικα αυτο δεν γινεται αν το παιχνιδι εχει διαρκεια (φυσιολογικου παιξιματος ) 2,3 μερων . Κατ'αρχήν, το στερεότυπο του έφηβου/νεαρού gamer ως το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς δεν ισχύει πλέον. Απο έρευνα της ESA στην Αμερικάνικη αγορά (η οποία προφανώς είναι και η βάση του marketing research των εταιριών, μια και μεγάλο μέρος των developing house βρίσκονται στις Η.Π.Α.) προκύπτει πως ο μέσος όρος σε ηλικία στο gaming community είναι 37, ενώ 30% της αγοράς είναι άτομα άνω των 50 και αντίστοιχα 53% της αγοράς περιλαμβάνει ηλικίες απο 18 μέχρι 49. Edit: Υπάρχει και πιο πρόσφατη έρευνα για το 2012 εδώ. Παράλληλα (τουλάχιστον στο εξωτερικό) ο μέσος "ενήλικας" (28+) έχει περισσότερο περίσσευμα εισοδήματος για αγορές μη-αναγκαίων αγαθών (σε αυτή την περίπτωση mid- και high-end PCs, consoles, παιχνίδια, περιφερειακά κ.ο.κ.) απο ότι ένας έφηβος (εξαρτώμενος ή μη απο γονείς) για τον απλό λόγο οτι συνήθως οι μεγαλύτεροι σε ηλικία είναι και υψηλότερα αμοιβόμενοι (υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά εδώ κοιτάμε τον κανόνα), οπότε μια "λογική" επιχείρηση θα προσπαθήσει να προσελκύσει αυτό το target group. Δυό απορίες @bluesattack (και γενικά όσους λένε για το action κομμάτι του παιχνιδιού): 1. Στο συγκεκριμένο franchise, πως ακριβώς είναι "νεωτερισμός" το πιστολίδι; Η σειρά είχε πάντα σωρεία εχθρών για... σφαγή (απο τον 2ο και 3ο τίτλο δε, όλο και περισσότερους humanoid enemies παρά τα ζώα του 1ου), καθώς και βασιζόταν εν μέρει στα πυρομαχικά και τα early unlock όπλων ως ανταμοιβές για την εξερεύνηση των levels (ως παράδειγμα, θυμάμαι στο πρώτο level του TR2, η ανταμοιβή για την εύρεση των dragon statues ήταν το Grenade Launcher) - συνεπώς το combat πάντα είχε κεντρικό ρόλο στη σειρά. 2. Όταν λέμε φυσιολογική διάρκεια 2-3 μέρες, τι εννοούμε; Και επίσης φυσιολογική ως προς τι; Εδώ κυρίως είναι προσωπικές μου εμπειρίες αλλά το νέο TR μου πήρε περίπου 22 ώρες ως τον τερματισμό (100%) ενώ αντίστοιχα το Anniversary (remake του πρώτου) μου πήρε 20 ώρες (επίσης 100%). Οι μέρες ώς μέτρο σύγκρισης είναι πολύ υποκειμενικές, μια και μπορεί να σημαίνουν 2 ώρες ανά μέρα ή 15 ώρες ανά μέρα. Το να κολλάς σε ένα γρίφο επειδή δεν μπορείς να σκεφτείς με τον ίδιο τρόπο που σκέφτηκε ο designer όταν τον έφτιαχνε δεν το θεωρώ σημάδι ποιότητας* (παραθέτω ως παράδειγμα ένα "διάσημο" γρίφο απο το Gabriel Knight 3, με σατιρικό review απο το πρώην Old Man Murray site, όπου είχα κολλήσει για ώρες αλλά προφανώς δεν ήταν ευχάριστες). Οι σχεδιαστές των παιχνιδιών πάντα προσπαθούσαν να επιμηκύνουν την διάρκεια με τέτοια κόλπα (βλ. λαβύρινθους, action sequences σε adventure games, υποχρεωτικά collectibles, respawning enemies κ.ο.κ.), συνήθως θυσιάζοντας την ποιότητα του τίτλου για αχρείαστη ποσότητα. Δες ως παράδειγμα τα παιχνίδια "τρόμου" (δεν) Dead Space - το πρώτο necromorph σίγουρα είναι τρομακτικό, αλλά καθώς το παιχνίδι στα πετάει με το κιλό, μέχρι τα μισά του παιχνιδιού γίνονται παραπάνω ενοχλήτικα παρά τρομακτικά. Σε αντίθεση στα πρώτα Silent Hill περνάνε αρκετά μεγάλα κομμάτια του παιχνιδιού χωρίς εχθρούς και ως αποτέλεσμα όταν τους δεις επιτέλους, είναι σαφώς πιο αποτελεσματικοί στο να σε τρομάζουν. * Γράφω πριν απο αρκετές σελίδες πως θα μπορούσαν να έχουν πιο καλοφτιαγμένα puzzle sequences στα optional tombs και εδώ (νομίζω) συμφωνούμε - αλλά μόνο και μόνο επειδή είναι προαιρετικά και συνεπώς δεν προκείται να "σταματήσουν" την ροή του παιχνιδιού μέχρι ο παίκτης να τα λύσει. Όσο αφορά στοιχεία πωλήσεων σε digital distribution (λίγο offtopic): Μπορεί ας πούμε να περιμένουν δυσκολότερο το επόμενο τρίμηνο και να βάλουν εκεί τα κέρδη από αυτό για να αντισταθμίσουν την κατάσταση. Ή το τελείως αντίθετο. Να περιμένουν ένα καλό τρίμηνο και να προσθέσουν και αυτά τα κέρδη και να το κάνουν να φαίνεται ιδανικό. Δεν εχουν ψηφιακες πωλησεις γιατι η valve δεν ανακοινωνει νουμερα πωλησεων. Αυτό που λέει ο ahristos φαντάζομαι γίνεται, αλλά σίγουρα όχι σε μεγάλο βαθμό γιατί απ'όσο ξέρω είναι παράνομο (και αντίθετο με τα company policies) να παραποιείς στοιχεία που αφορούν πωλήσεις - κυρίως λόγω της δυνατότητας παραπλάνησης των μετόχων μιας εταιρίας. Αν για παράδειγμα η Square Enix αποφάσιζε να "φουσκώσει" την αναφορά κερδών για το Q4 2012 χρησιμοποιόντας τα δεδομένα του Sleeping Dogs (το οποίο κυκλοφόρησε Q3), θα υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να διωχθούν ποινικά για: 1. Manipulation του χρηματιστηρίου (και συνεπώς οικονομική απάτη), μια και καλές πωλήσεις συνεπάγονται με αύξηση της αξίας των μετοχών της εταιρίας. 2. Εξαπάτηση των μετόχων και επενδυτών της εταιρίας, αφού με ψευδή δεδομένα μπορούν να προσελκύσουν νέους επενδυτές (και ξανά, οικονομική απάτη). 3. Μη συμμόρφωση με τον εταιρικό νόμο, όπου απαγορεύονται τέτοιες παραποιήσεις βάσει των CBC (Code of Business Conduct) που απαιτούνται για την ίδρυση μιας εταιρίας. Αυτό που λέει ο Orokusaki ισχύει, πιο συγκεκριμένα όμως στις συμφωνίες μεταξύ Valve και developers/publishers υπάρχει NDA (Non-Disclosure Agreement) όπου συμφωνούν να μην εκδίδουν δεδομένα πωλήσεων, ποσοστά αμοιβών και προμήθειες. Πηγές: Πηγή: http://www.theesa.com/facts/pdfs/ESA_EF_2011.pdf">ESA - Sales, Demographic and Usage Data 2011 Πηγή: http://www.theesa.com/facts/pdfs/ESA_EF_2012.pdf">ESA - Sales, Demographic and Usage Data 2012 Πηγή: http://www.oldmanmurray.com/features/77.html">Old Man Murray - Death of Adventure Games Πηγή: http://www.hd.square-enix.com/eng/company/index.html">Square Enix Corporate Information Πηγή: http://www.steampowered.com/steamworks/FAQ.php#Business">Steamworks FAQ 2
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 ουφ...το τερμάτησα και γω μετά απο 28 μέρες! με 64% και με αρκέτα alt+tab για youtube walkthroughs
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 κατι σαν το παρακάτω δλδ,που βλέπεις βίντεο άλλων όταν "κολλάς" κάπου στο παιχνίδι
moxalis Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 κατι σαν το παρακάτω δλδ,που βλέπεις βίντεο άλλων όταν "κολλάς" κάπου στο παιχνίδι Φαντάζομαι θα ξέρει τι σημαίνει walkthrough, αλλά μάλλον απόρησε για ποιο λόγο θα χρειαζόταν κάποιος walkthroughs στο Tomb Raider, όπως απόρησα κι εγώ.. 7
Millennium Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Φαντάζομαι θα ξέρει τι σημαίνει walkthrough, αλλά μάλλον απόρησε για ποιο λόγο θα χρειαζόταν κάποιος walkthroughs στο Tomb Raider, όπως απόρησα κι εγώ.. This.
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 αα χαχαχ εντάξει η αλήθεια είναι αντε να χρησιμοποιησα 5-6 φορες walkthrough .βασικά το κάνω για να μην ψάχνομαι ,θέλω με την μία να το περνάω
gavros10 Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 XAAXXAAXXAXAAXAXXA Ποσα να αντεξω ο ανθρωπος. Ποσα; Bitch please... "apple"
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 χαχα στα δύσκολα όντως αυτό κάνω .έχω έναν 2ο υπολογιστη (τον παλιό μου) και τον χρησιμοποιώ γι αυτόν τον λόγο
FarCry Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Δημοσ. 7 Απριλίου 2013 Που να παιξεις και κανα καθαρο adventure,σε βλεπω με δευτερη οθονη μια να βλεπεις βιντεακι και μια να παιζεις.LOL βασικα βαζεις το game σε windowed mode. δε θες δευτερο monitor χαχα στα δύσκολα όντως αυτό κάνω .έχω έναν 2ο υπολογιστη (τον παλιό μου) και τον χρησιμοποιώ γι αυτόν τον λόγο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα