Προς το περιεχόμενο

Αισχροκέρδεια


Critter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ειχα χρονια να αγορασω μπαταριες και να που χρειαστηκε σημερα.

πηρα 2 μικρες μπαταριες απο ενα περιπτερο και μου ζητησε 2.5 ευρω!

 

τοσο εχουν οι μπαταριες?

 

Απο περιπτερο ναι. Απο κανονικο μαγαζι παει 4 ευρω η τετραδα αλκαλικες.

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Επειδή δεν μπορώ να κάτσω να διαβάσω όλα τα σχόλια απλα ξεκίνησα να δια΄βαζω από την αρχή και μετά είδα οτι είναι γύρω στις 15 σελίδες!:confused: όλοι ξέρετε οτι παίζουν παντού μίζες και όλοι κιτάνε να φάνε ο ένας τον άλλον και όλο μέσα στην απατεωνιά! Άμα η κουφάλα ο πολιτικός δεν πάρει μίζα για να δώσει μία δουλειά σε κάποιον και ανοίξει πληγές στα τμαεία και μετά για να την κλήση ρουφύξει απο το ανθρωπάκι είτε με φόρους είτε με πρόστιμα! Ούτε ο μαγαζάτορας που θα έχει τα τρελλά έξοδα για τα τραπεζάκια δεν θα σε χρεώσει 4,5 ευρώ τον καφέ για να μην πω και το άλλο που χρεώνουν και τις ξαπλώστρες στην παραλία! σε λίγο θα μας λενε διότι θα πέρνουμε τον καφέ μόνοι μας από το βαρ θα κάθεστε η θα είστε όρθιος? έτσι σκατά που έχουμε γίνει τώρα άντε να στρώσουμε!!! Ξέρετε τι λέω στον δρόμο όταν νευριάζω με διάφορα που βλέπω γ@μ. την ράτσας μας!!!! Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι και αυτη η βρωμία έχει κολλησει πάνω μας και δεν θα φύγει εύκολα!!!

Δημοσ.

Μπορει επισης να έχω και μια ferrari και και 1 βίλα στην πολιτεια και ενα ταχυπλοο με εσω εξω μηχανη 13 μέτρα. Το θεμα ειναι οτι όλα αυτα θέλησα και τα πηρα....είτε με κοροιδεψανε στην τιμη αγορας ειτε οχι. Ηταν δικια μου επιλογη να συμφωνησω στην τιμη και στο παραδοτεο.

Ποιος είπε οτι ο στοχος ειναι να σώσω λεφτά; Το 1€ θα σώσω :D? Μα είσαι σοβάρος? Δηλαδη εχω γραψει 1000 γραμμες εδώ μεσα και αυτο έχεις καταλάβει? Ποσες φορες δλδ πρεπει να το πω? Να το γραψω μηπως με κεφαλαια?Να το γράψω συλλαβιστα?

Επαναλαμβανω λοιπον για δευτερη φορά στο ιδιο post :

 

Οτιδήποτε και να μου πασαρουν με χρέωση (και ορισμενες φορες και τσαμπα), ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ κόστους απο τη στιγμη που δεν το έχω παραγγείλει και δεν το έχω επιλέξει δεν το δέχομαι. Είτε αυτο ειναι πιστωτικη κάρτα που μου ερχεται σπιτι (τσαμπα) χωρις να εχω κανει αίτηση, είτε αυτο είναι ψωμί, ειτε ειναι νερο ειτε είναι ΔΩΡΕΑΝ ρωσιδακι σπιτι μου.

 

@pournaras : Αυτο με τα αγαθα πρώτης ανάγκης δεν μπορω να καταλαβω γιατι το επαναλαμβάνεις. Όταν λεμε οτι δεν έχει καμμία σχεση με την παρουσα συζητηση, πραγματικα δεν έχει καμμία. Και το σαπουνι ειναι είδος πρωτης αναγκης. Πρεπει δηλαδη όποτε πηγαινω super market να πάρω σοκολάτες να μου δίνουν υποχρεωτικα και ένα σαπούνι στο ταμείο χρεώνοντας με επειδή ειναι έίδος πρώτης ανάγκης?

Πρώτα απ'ολα να σου πω οτι δεν έχουμε κατοχή και καλώς ή κακως (δεν ξερω πως το βλεπεις ακομα και αυτο), οι περισσοτεροι έχουμε τη κατσαρολα γεμάτη σπίτι μας. Επομένως αντι να τρωμε 1 μεριδα φαγητο και ψωμι για να χορτασουμε, μπορει να τρώμε 2 μεριδες και να μην τρώμε ψωμί. Την ανάγκη δε του οργανισμου για τα θρεπτικα συστατικα του ψωμιου μπορουμε να την παίρνουμε και απο τοστακια, παξιμαδια, κρακερς και ενα σωρο παράγωγα του ψωμιου που τρώμε καθημερινά.

Βλεπεις λοιπον οτι πρακτικα στην καθημερινοτητα μας, τρώμε "ψωμι" σε διάφορες μορφες. Οταν λοιπον εγώ τρώω σχεδον καθε μέρα τοστ και διαφορα συναφή, εχω επιλεξει για λόγους διατροφης να μην βαζω το ψωμί ΚΑΙ στο τραπέζι μου χωρις να με ενδιαφερει αν ειναι πρωτης αναγκης ή οχι. Έχω το δικαιωμα αυτο ή οχι?

Αφου λοιπον σου εξηγησα το τοσο ακατανοητο γιατι δεν τρώω ψωμί, σου επαναλαμβανω λοιπον οτι δεν είναι επιλογη μου να το έχω στο τραπέζι μου όχι επειδη δεν μου αρέσει αλλα επειδη δεν θέλω να το φάω για λογους διατροφης. Και αν θέλεις στην τελική, άλλο ενα σοβαρο επιχείρημα ειναι οτι πολλές φορες το φέρνουν ζεστο που μοσχομυρίζει και σε προκαλει να το φας ενώ δεν θέλεις. Γιατι λοιπον εκτος απο το οτι δεν το παρειγγειλα πρεπει να υποστω και αυτο? Σκέψου μαλιστα και πες οτι εγώ τελικά το τρώω...αν όμως είναι κανεις τετράπαχος πελάτης και να έχει σοβαροτατους λογους υγιειας για να κανει διαιτα (δλδ οχι σαν εμενα που το κανω προληπτικα) και του φερει το ψωμι που μολις βγήκε απο το φούρνο μυρωδατο, γιατι να το υποστει αυτο? Ειναι λες και τρώς πιτσες και γλυκά μπροστα σε κάποιον που εχει κάνει εγχειρηση αμυγδαλες.

Που καταληγω? Οτι για πολλους λόγους που στην τελική δεν ενδιαφερουν τον εστιατορα (ούτε εσένα), καποιος δεν θέλει κάποια προιοντα. Δεν μπορεις λοιπον να του τα φερνεις παρα τη θέληση του και μαλιστα να του τα χρεώνεις κιολας. Για να μην τα παρειγγειλε καποιο λόγο θα ειχε, είτε ειναι πρωτης ανάγκης ειτε οχι. Και στην τελικη μπορει ο άλλος να έιναι φτωχος ή και τσιγκουνης και να το κανει γιάυτο. Λογαριασμο στον εστιατορα θα δώσει; Άσε που στην περιπτωση του τσιγκούνη όντως τον βάζεις σε δύσκολη θέση αν ειναι με κοπέλα. Γιατι να του το κανεις αυτο; Ειναι λες και εκμεταλλευεσαι την κατασταση του.

 

Επισης δεν μπορω να καταλαβω τη συγκριση της καφετεριας με τον καλαμποκα. Σου φαινεται για ceteris paribus περιπτωση; Ο καλαμποκας έχει 1 έσοδο και ένα εξοδο πανευκολα μετρησιμα ενώ οι καφετεριες οπως εχει 1000ειπωθει μπορει να έχουν απο τρελά υπερκέρδη μέχρι και χασούρα αναλογα τις επιλογες, την περιοχη και τη διαχειρηση (λιγες καφετεριες εχουν κλείσει?).

 

Προφανως δεν διαβασες αλλα μηνυματα μου, παρα μονο το τελευταιο, οποτε να ξαναπω οτι για το πρωτο σου μηνυμα διαφωνω (εγραψα και γιατι), για το θεμα του κουβερ-ψωμιου συμφωνω απολυτα με εσενα, και τριτον για τα πρωτης αναγκης, ξεκινησε η κουβεντα με τον Finn στο http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2828495&postcount=133

οπου απλα διαφωνησα διαχωριζοντας τα πρωτης αναγκης απο ολα τα αλλα.

 

Η συζητηση δεν κινειται γραμμικα με βαση το πρωτο σου μηνυμα, κι εσυ ο ιδιος της εχεις αλλαξει διαδρομη σε ενα δυο σημεια, αρα αναλογα απαντουμε.

Δημοσ.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κολάτε την ταμπέλα του τσιγκούνι/σπαγγοραμένου κλπ σε κάποιον ο οποίος δεν σκορπα τα λέφτά του.

 

Κοίτα, ο ορισμός του νεόπλουτου έχει ως εξής. Δεν είχα φράγκα, έτυχε για χ,ψ λόγους να βγάλω, τα ξοδεύω ασύστολα, αλλά θα τσακωθώ με τον άλλο για 50λεπτά. Ο άλλος που είχε, φράγκα ανέκαθεν, τα ξοδεύει και αυτός, αλλά δεν κάθεται να κάνει φασαρία, ούτε παίρνει σβάρνα τα φόρουμ, προσπαθώντας να μας πείσει, ότι είναι χλιδάτος. Εχεις φράγκα, τα ρίχνεις, όπου σου γουστάρει, χωρίς όμως να περηφανεύεσαι, ειδικά σε αγνώστους, που στην τελική δεν μπορούν να επαληθεύσουν τα λεγόμενα σου. Γιατί, από τη στιγμή που το δηλώνεις, ε πρέπει να δέχεσαι και την κριτική. Δεν μπορούν όλοι να συμφωνούν μαζί σου

 

Πχ, ο τζίγκερ, πηγαίνει στη δουλειά του με σμαρτ. Μήπως ο τζίγκερ δεν έχει λεφτά? Εχει την αντιπροσωπεία της φεράρι, δλδ παίρνει ότι αμάξι θέλει. Απλά, ξέρει πότε να το χρησιμοποιήσει. Και οι δρόμοι της αθήνας, δεν ούτε για φερράρι, ούτε για γκαγιαρντο, ούτε για καμμάρο.

 

Επομένως, υπάρχει μεγάλη διαφορά στη νοοτροπία δυο ατόμων. Αυτός που έχει φράγκα, δεν το νοιάζει αν θα πληρώσει 20 λεπτά παραπάνω. Ο άλλος, φαίνεται, παρόλα τα φράγκα που έχει, του έχει μείνει η μιζέρια και η κακομοιριά.

 

ΥΓ. Μιλάμε για μικροποσά, ε? Αν το ένα 1 ευρώ, γίνει 100, ασφαλώς και θα χει δίκιο ο κρίττερ και ο κάθε κρίττερ να φωνάζει.

Δημοσ.
Κοίτα, ο ορισμός του νεόπλουτου έχει ως εξής. Δεν είχα φράγκα, έτυχε για χ,ψ λόγους να βγάλω, τα ξοδεύω ασύστολα, αλλά θα τσακωθώ με τον άλλο για 50λεπτά.

σε αυτο θα συμφωνησω, οι νεοπλουτοι εχουν ολα τα αρνητικα των φτωχων και των πλουσιων μαζι...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ατυχές το παράδειγμα του afentiko7, καθώς ο ορισμός του νεόπλουτου (Μπαμπινιώτης, Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Αθήνα 1998) είναι η επιδεικτική προβολή του πλούτου που προσφάτως απέκτησε ένα άτομο (την οποία επίδειξη, λογικά, ακυρώνει η υπερανάλυση μιας άδικης, έστω, χρέωσης, της τάξης του ενός ή δύο ευρώ). Ευχαρίστως να δω μια πηγή που να ορίζει το νεόπλουτο ως την περίπτωση του ατόμου που περιγράφει η παροιμία "ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ' αλεύρι", αλλά φρονώ ότι δεν είναι το ίδιο.

 

Παρενθετικά, δε νομίζω ότι η άδικη, έστω, (προσωπικά αγνοούσα την απόφαση περί μη χρέωσης "κουβέρ") χρέωση των δύο ευρώ συνιστά "αισχροκέρδεια", αλλά ενδεχομένως το "υπερβολικό κέρδος" το οποίο θέτει ως κύριο παράγοντα για τον ορισμό της αισχροκέρδειας ο γνωστός γλωσσολόγος και λεξικογράφος να εμπεριέχει έντονο υποκειμενισμό.

 

Από που δεν είναι υποκειμενικό, είναι η εμμονή ορισμένων να αγνοούν τις προειδοποιήσεις μου. Με απλά λόγια, λοιπόν: όποιος αποκαλέσει ξανά troll το χρήστη afentiko7, χωρίς να έχει μπει στον κόπο να στείλει ένα report που να εξηγεί γιατί, συγκεκριμένο μήνυμα του εν λόγω χρήστη, αποτελεί trollaρισμα, θα ακολουθήσει αυθορεί και παραχρήμα το χρήστη afentiko7 στο ban που περιμένει τον τελευταίο εφόσον διανοηθεί να αποκαλέσει ξανά μίζερο και κακομοίρη άλλο χρήστη, "κρύβοντας" τους χαρακτηρισμούς πίσω από "γενικά" σχόλια περί νοοτροπίας.

 

Το thread έχει οριακό, κατά την υποκειμενική κρίση του υποφαινομένου, ενδιαφέρον. Η εύκολη λύση είναι να το κλειδώσω. Δε μου αρέσουν οι εύκολες λύσεις, αλλά πολύ περισσότερο δε μου αρέσει να δίνω δεύτερες, τρίτες και τέταρτες ευκαιρίες και να βλέπω να συνεχίζεται η κατάσταση που περιέγραψα νωρίτερα.

Δημοσ.
Για τη νοοτροπία και την πονηρία του καταστηματάρχη μιλάμε και όχι για το 1 ευρώ.

 

Ωραία ναι, συμφωνώ είπα σε αυτό, απ' τα 2 προηγούμενα posts μου όμως ως γενικό συμπέρασμα είναι αυτό:

 

α) Έχει επικρατήσει συγκεκριμένα λοιπόν, στη ταβέρνα που θα πας να φας, να παίρνεις και ψωμί ή αν δεν το παραγγείλεις, ''εννοείται'' για τον σερβιτόρο επειδή οι 9/10 θα το φάνε και πιθανώς θα ζητήσουν και δεύτερο ή τρίτο πανέρι. Από 'κει και πέρα ο ένας που δεν θα το γουστάρει απλά θα ζητήσει ευγενικά να το πάρει πίσω ο σερβιτόρος. Άρα λοιπόν, είτε πρόκειται περί κλεψιάς είτε πρόκειται περί ''Ελληνικής συνήθειας'' το ψωμί θα στο φέρει στο τραπέζι σου.

 

β) Δίνω/δίνουμε παντού και σε πολλά, αρκετά μεγάλα ποσά χρημάτων, για να καλύψουμε τις διάφορες ανάγκες μας. So, ακόμα και να με κλέβει ο καταστηματάρχης δεν έχω μπει καν στη διαδικασία να σκεφτώ για το 1 ευρώ που μου κόστισε το κωλό ψωμί του.Είναι τόσο μα τόσο αμελητέο το ποσό αυτό συγκριτικά με άλλα. Γι' αυτό και αναφέρθηκα στη παροιμία. Bέβαια αν δεν τρως σπίτι σου και είσαι συνέχεια του έξω, είναι άξιο σχολιασμού ακόμα και το ψωμί που θα πληρώσεις. Ακρίβεια ΝΑΙ, αλλά είμαστε και σπάταλοι.

Δημοσ.
Ωραία ναι, συμφωνώ είπα σε αυτό, απ' τα 2 προηγούμενα posts μου όμως ως γενικό συμπέρασμα είναι αυτό:

 

α) Έχει επικρατήσει συγκεκριμένα λοιπόν, στη ταβέρνα που θα πας να φας, να παίρνεις και ψωμί ή αν δεν το παραγγείλεις, ''εννοείται'' για τον σερβιτόρο επειδή οι 9/10 θα το φάνε και πιθανώς θα ζητήσουν και δεύτερο ή τρίτο πανέρι. Από 'κει και πέρα ο ένας που δεν θα το γουστάρει απλά θα ζητήσει ευγενικά να το πάρει πίσω ο σερβιτόρος. Άρα λοιπόν, είτε πρόκειται περί κλεψιάς είτε πρόκειται περί ''Ελληνικής συνήθειας'' το ψωμί θα στο φέρει στο τραπέζι σου.

 

Εχει επικρατησει τα μηχανακια να κυκλοφορουν στις αντιθετες λωρίδες, να περνανε τα φαναρια με κοκκινο, να πηγαινουν αντιθετα στα στενα και να κανουν προσπεραση απο δεξια. Επομενως επειδη έχει επικρατησει εγώ πρεπει να το δεχομαι επειδη ειμαι Ελληνας σωστα?

Ακριβως αυτη ειναι η λογικη του Ελληνα που κάνει την χώρα να μην κανει ούτε ενα βήμα μπροστα αλλα μένει εκεί κολλημένη στη παρακμή.

Αν στις "επικρατησεις" αυτες αντιδρουσε ο καθενας μας, τα πραγματα θα πηγαιναν πολυ καλυτερα. Δυστυχως ομως ειμαστε λιγοι αυτοι που αντιδραμε και γινομαστε και γραφικοι στο τέλος.

 

β) Δίνω/δίνουμε παντού και σε πολλά, αρκετά μεγάλα ποσά χρημάτων, για να καλύψουμε τις διάφορες ανάγκες μας. So, ακόμα και να με κλέβει ο καταστηματάρχης δεν έχω μπει καν στη διαδικασία να σκεφτώ για το 1 ευρώ που μου κόστισε το κωλό ψωμί του.Είναι τόσο μα τόσο αμελητέο το ποσό αυτό συγκριτικά με άλλα. Γι' αυτό και αναφέρθηκα στη παροιμία. Bέβαια αν δεν τρως σπίτι σου και είσαι συνέχεια του έξω, είναι άξιο σχολιασμού ακόμα και το ψωμί που θα πληρώσεις. Ακρίβεια ΝΑΙ, αλλά είμαστε και σπάταλοι.

 

Η ίδια νοοτροπια συνεχίζεται.

Για τον μέσο Έλληνα το 1€ μπορει να ειναι αμελητέο. Και άσε το ψωμι που όπως λες οι περισσοτεροι το τρώνε. Ας πιάσουμε το νερο που οι περισσοτεροι πίνουνε κανατα και οχι εμφιαλωμένο. Εχεις παρει χαμπαρι οτι το 1 αμελητεο € που θα παρει απο σενα αν το προσθεσει σε αλλα 99 αμελητεα € που θα παρει απο τα υπολοιπα τραπεζια, σε ενα μήνα θα του δώσει τα διπλα, και τριπλα λεφτα απο αυτα που παίρνεις εσυ στη δουλειά σου? Βγαίνεις ή δεν βγαίνεις μ@λακας όταν εσύ σκιζεσαι στη δουλεια για να παρεις 700, 1000 ή 1500€ και αυτος εκμεταλευεται τη νοοτροπια σου με ενα απλο τρικακι και αγοράζει αυτοκίνητο απο τα αμελητέα €?

Αν ουτε αυτο σε πειθει τοτε δεν έχω τι άλλο να πω πραγματικα...Πληρης απογοητευση....

Δημοσ.

Σε νοιάζει περισσότερο το 1 ευρω που κλεβει απο σενα η τα 100 που κλεβει απο ολους? Δηλαδη σε νοιαζει να την βγαζεις εσυ η να μην βγαζει αυτος.

Δημοσ.
Εχει επικρατησει τα μηχανακια να κυκλοφορουν στις αντιθετες λωρίδες, να περνανε τα φαναρια με κοκκινο, να πηγαινουν αντιθετα στα στενα και να κανουν προσπεραση απο δεξια. Επομενως επειδη έχει επικρατησει εγώ πρεπει να το δεχομαι επειδη ειμαι Ελληνας σωστα?

Ακριβως αυτη ειναι η λογικη του Ελληνα που κάνει την χώρα να μην κανει ούτε ενα βήμα μπροστα αλλα μένει εκεί κολλημένη στη παρακμή.

Αν στις "επικρατησεις" αυτες αντιδρουσε ο καθενας μας, τα πραγματα θα πηγαιναν πολυ καλυτερα. Δυστυχως ομως ειμαστε λιγοι αυτοι που αντιδραμε και γινομαστε και γραφικοι στο τέλος.

 

 

 

Η ίδια νοοτροπια συνεχίζεται.

Για τον μέσο Έλληνα το 1€ μπορει να ειναι αμελητέο. Και άσε το ψωμι που όπως λες οι περισσοτεροι το τρώνε. Ας πιάσουμε το νερο που οι περισσοτεροι πίνουνε κανατα και οχι εμφιαλωμένο. Εχεις παρει χαμπαρι οτι το 1 αμελητεο € που θα παρει απο σενα αν το προσθεσει σε αλλα 99 αμελητεα € που θα παρει απο τα υπολοιπα τραπεζια, σε ενα μήνα θα του δώσει τα διπλα, και τριπλα λεφτα απο αυτα που παίρνεις εσυ στη δουλειά σου? Βγαίνεις ή δεν βγαίνεις μ@λακας όταν εσύ σκιζεσαι στη δουλεια για να παρεις 700, 1000 ή 1500€ και αυτος εκμεταλευεται τη νοοτροπια σου με ενα απλο τρικακι και αγοράζει αυτοκίνητο απο τα αμελητέα €?

Αν ουτε αυτο σε πειθει τοτε δεν έχω τι άλλο να πω πραγματικα...Πληρης απογοητευση....

 

Καλά όλα αυτά, το θέμα είναι οτι έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα ο μέσος έλληνας πάει πολύ λιγότερες φορές φορές σε ταβέρνα απ' ότι πριν απο μια δεκαετία. Οπότε οταν θα αποφασίσει να πάει (μια φορά στο τόσο) δεν θα τον πειράξει και τόσο το 1€ που κάνει το νερό, ή η έξτρα χρέωση του κουβέρ. Θα το έχει πάρει απόφαση. Πρίν απο μια δεκαετία, ίσως. Να μου πείτε τότε είχαμε δραχμή...

 

Το πιο εξοργιστικό για μένα είναι η χρέωση στις παραλίες. 10€ το πάρκινκ, 6-7 ευρώ η είσοδος, άλλα τόσα οι ξαπλώστρες, 3 ευρώ το τόστ, 1 ευρώ το μικρό νεράκι, 5 ευρώ ο καφές. Αυτό είναι πραγματική αισχροκέρδεια. Με ποιό δικαίωμα κύριε μου κλείνεις την οποιαδήποτε δημόσια πλάζ, και την χρεώνεις χρυσάφι? Ιδιοκτησία σου είναι η θάλασσα, η την κληρονόμησες απ' τον παππού σου. Άσε που πληρώνεις, και κάνεις μπάνιο μέσα στα κάτουρα και τα σάλια των αλλωνών. Σε λίγο θα σου χρεώνει και το κάτουρο...

Δημοσ.

Δεν είμαι μισογύνης, αλλά φταίνε και πολλές γυναίκες πολύ γιατί σε ένα μεγάλο ποσοστό έχουν καλλιεργήσει αυτή τη νοοτροπία σε πολλούς.

Τη νοοτροπία δλδ του παίξ΄το κουβαρντάς, μην κάνεις σκηνικό, μη δώσουμε δικαίωμα στη διπλανή παρέα.

Μου έχουν τύχει σκηνικά που, ενώ μας χρεώνουν παραπάνω (!!!) από όσο έγραφε, γυναίκες στην παρέα να ζητούν να μην το πούμε απλά και μόνο για να μη μας σχολιάσουν οι διπλανές παρέες.

"Κοίτα τους γύφτους, ήρθαν να περάσουν καλά και γκρινιάζουν" ενα πράμα.

Ε μετά βρίσκουν και πατάνε οι καταστηματάρχες σε τέτοιες νοοτροπίες ;)

Παρεπιπτόντως βγήκε σποτάκι για τον τουρισμό ενάντια στον Ελληνάρα επιχειρηματία κτλ κτλ. Μιλάει για μειοψηφία... χμμμ... :P

Δημοσ.
Με ποιό δικαίωμα κύριε μου κλείνεις την οποιαδήποτε δημόσια πλάζ, και την χρεώνεις χρυσάφι? Ιδιοκτησία σου είναι η θάλασσα, η την κληρονόμησες απ' τον παππού σου. Άσε που πληρώνεις, και κάνεις μπάνιο μέσα στα κάτουρα και τα σάλια των αλλωνών. Σε λίγο θα σου χρεώνει και το κάτουρο...

 

 

Me το δικαίωμα που του έδωσε το κράτος.

Δημοσ.
Δεν είμαι μισογύνης, αλλά φταίνε και πολλές γυναίκες πολύ γιατί σε ένα μεγάλο ποσοστό έχουν καλλιεργήσει αυτή τη νοοτροπία σε πολλούς.

Τη νοοτροπία δλδ του παίξ΄το κουβαρντάς, μην κάνεις σκηνικό, μη δώσουμε δικαίωμα στη διπλανή παρέα.

Μου έχουν τύχει σκηνικά που, ενώ μας χρεώνουν παραπάνω (!!!) από όσο έγραφε, γυναίκες στην παρέα να ζητούν να μην το πούμε απλά και μόνο για να μη μας σχολιάσουν οι διπλανές παρέες.

"Κοίτα τους γύφτους, ήρθαν να περάσουν καλά και γκρινιάζουν" ενα πράμα.

Ε μετά βρίσκουν και πατάνε οι καταστηματάρχες σε τέτοιες νοοτροπίες ;)

Παρεπιπτόντως βγήκε σποτάκι για τον τουρισμό ενάντια στον Ελληνάρα επιχειρηματία κτλ κτλ. Μιλάει για μειοψηφία... χμμμ... :P

Η συγκεκριμένη νοοτροπία θεωρώ ότι έχει σιγά σιγά σβήσει. Τώρα αν την γκόμενα τη θες για bed, τότε πληρώνεις ότι χρειαστεί!!! (υπεραξία) Αν τη θες για σοβαρή σχέση, τότε την λες στον επιχειρηματία και ταυτόχρονα βλέπεις αν ταιριάζεις με τη γκόμενα. Αν αυτή ξυνίσει, τότε πες της να πάει στη μαμά της να της αλλάξει σόβρακο!

 

PS Σε κάθε περίπτωση, η αισχροκέρδια πεθαίνει εν έτη 2010 στην Ελλάδα. Το ΓΙΑΤΙ θα το δούμε όλοι....

Δημοσ.
Η συγκεκριμένη νοοτροπία θεωρώ ότι έχει σιγά σιγά σβήσει. Τώρα αν την γκόμενα τη θες για bed, τότε πληρώνεις ότι χρειαστεί!!! (υπεραξία) Αν τη θες για σοβαρή σχέση, τότε την λες στον επιχειρηματία και ταυτόχρονα βλέπεις αν ταιριάζεις με τη γκόμενα. Αν αυτή ξυνίσει, τότε πες της να πάει στη μαμά της να της αλλάξει σόβρακο!

 

PS Σε κάθε περίπτωση, η αισχροκέρδια πεθαίνει εν έτη 2010 στην Ελλάδα. Το ΓΙΑΤΙ θα το δούμε όλοι....

 

Xaxa ετσι ακριβως ειναι. Αν εχεις μια "σοβαρη" σχεση μπορεις να κανεις οσο σαματα θελεις. Αν τωρα αυτη μετα απο τετοιο σκηνικο δεν θελει να σε ξαναδει τοτε -καλυτερα για σενα- απο καθε δυνατη αποψη.

Δημοσ.
nick[;2830166'']Σε νοιάζει περισσότερο το 1 ευρω που κλεβει απο σενα η τα 100 που κλεβει απο ολους? Δηλαδη σε νοιαζει να την βγαζεις εσυ η να μην βγαζει αυτος.

 

Σε προσωπικο επίπεδο φυσικα με προσβαλει. Απο εκει και πέρα με νοιαζει το σύνολο το οποιο όμως περιεχει και εμένα φυσικα.

Γενικα ειναι προφανες οτι δεν με νοιαζει καποιος να βγαζει λεφτα. Ας βγαζει ο καθενας οσα θελει ΑΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΟΜΙΜΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. Οταν ένας ειναι εμπορος ναρκωτικων, που σημαινει οτι παραβαινει το νομο, και βγάζει λεφτα, με ενοχλει οχι γιατι βγαζει αυτος λεφτα και εγω δεν βγάζω ή βγάζω αλλα μου βγαίνει ο κώλος αλλα γιατι τα εβγαλε ΠΑΡΑΝΟΜΑ.

Αντιστοίχως (χώρις φυσικα τα ναρκωτικα να εχουν σχεση με το ψωμι και το νερο), οταν ο αλλος βγαζει τα αμελητεα € απο παρανομη δραστηριοτητα (ο νομος λεει οτι απαγορευονται τα κουβεροειδη) και μαλιστα βγάζοντας τα λεφτα αυτα απο ανυποψιαστους και νομοταγής πολίτες (ενω στην περιπτωση των ναρκωτικων και αυτος που αγοραζει ειναι παρανομος), τοτε μου τη δίνει στο κεφάλι.

Και επαναλαμβανω οτι ο άλλος κανει απατεωνια και παραβαινει το νομο στη πλάτη των πολιτών αγοράζοντας πχ αυτοκινητο μετρητά την ώρα που εσυ μπορει να παλευεις τις δόσεις σου 5 χρόνια και να κανεις 2 δουλειες. Και ξανατονίζω οτι προκειται για παρανομη δραστηριοτητα συμφωνα με το νομο και ο καθενας μας πρεπει να αντιδρα στις παραβασεις της νομοθεσιας αν θέλουμε κάποτε να αποκαλούμαστε πολιτισμένο κράτος και να μην κανει ο καθενας ότι του καπνίσει.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 10:28 ----------

 

Καλά όλα αυτά, το θέμα είναι οτι έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα ο μέσος έλληνας πάει πολύ λιγότερες φορές φορές σε ταβέρνα απ' ότι πριν απο μια δεκαετία. Οπότε οταν θα αποφασίσει να πάει (μια φορά στο τόσο) δεν θα τον πειράξει και τόσο το 1€ που κάνει το νερό, ή η έξτρα χρέωση του κουβέρ. Θα το έχει πάρει απόφαση. Πρίν απο μια δεκαετία, ίσως. Να μου πείτε τότε είχαμε δραχμή...

 

Ρε συ, το θεμα δεν ειναι αν θα τον πειράξει το 1€. Το θέμα ειναι οτι είναι παράνομο και όπως και να έχει οποιος έχει λιγη παιδεία πάνω του, πρεπει να καταδικαζει την παρανομια ανεξαρτητα αν δεν τον ακουμπαει.

Οσο για το οτι ο Ελληνας δεν βγαίνει στις ταβέρνες, δεν νομιζω οτι αντιστοιχει σε αυτο που βλεπω όποτε βγαινω να φάω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...