Προς το περιεχόμενο

Toshiba A300-1TM Νεκρό από πρώτη μέρα συμπεριφορά IDEAL & play247...


talikra

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως λέω και στο τίτλο σήμερα πήγα και αγόρασα το Α300-1ΤΜ

http://www.play247.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=4_207&manufacturers_id=&products_id=13673

 

αφού συνδέω καλώδιο με τροφοδοτικό και το βάζω στην υποδοχή του λαπτοπ

1. Οι 2 λυχνίες ανοίγουν (DC in και της μπαταρίας) ανοίγουν κανονικά με την πρώτη να γίνεται λευκή και την άλλη πορτοκαλί (δείγμα ότι η μπαταρία αρχίζει και φορτίζει)

 

2. Πατώντας το power button του φορητού ο laptop δεν παίρνει μπροστά ανοίγει για λίγο η λυχνία του δίσκου και του Power led αλλά σχεδόν στιγμιαία κλείνουν.

 

Το έχω ακόμα και φορτίζεται αλλά όσες φορές και να το έχω δοκιμάσει το laptop δεν έχει πάρει μπροστά.

 

Αν έχει κανείς τον εν λόγο laptop τη σειρά A300 satelite βασικά και έχει παρατιρίσει κάτι παρόμοιο ας το πει.

 

Όσον αφορά εμένα θα πάει προφανώς πίσω με επιστροφή χρημάτων.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα μηνύματα σας.

Δημοσ.

Eχω το Α300-15j και απ ότι θυμάμαι η πρώτη πλήρης φόρτιση (άσπρο led μπαταρίας) του πήρε περίπου 2 ώρες,ασχέτως αν το άφησα πολύ περισσότερο μετα απο παρότρυνση του πωλητή.

Χωρίς μπαταρία μπορείς να το ενεργοποιήσεις;

Δημοσ.
Eχω το Α300-15j και απ ότι θυμάμαι η πρώτη πλήρης φόρτιση (άσπρο led μπαταρίας) του πήρε περίπου 2 ώρες,ασχέτως αν το άφησα πολύ περισσότερο μετα απο παρότρυνση του πωλητή.

Χωρίς μπαταρία μπορείς να το ενεργοποιήσεις;

 

Ευχαριστώ για την απάντηση σου φίλε μου.

Ναι μόλις το έκανα έβγαλα την μπαταρία αλλά και πάλι δεν λέει να πάρει μπροστά

Δημοσ.

Πραγματικά δέν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.Απο την στιγμή που αρνείται να ανοίξει με απευθείας σύνδεση στο ρεύμα ,κάτι τρέχει.

Οπως και να έχει,στην σελίδα του play247 δέν αναφέρει τι γίνεται σε περίπτωση που το προϊόν είναι DOA.Μήπως θα ήταν καλύτερα να μιλήσεις απευθείας με την αντιπροσωπία της Τoshιba;

Δημοσ.
Και εγώ το παθαίνω καμία φορά στο δικό μου, αλλά όταν το βγάζω απ' το ρεύμα ανοίγει κανονικά.

 

Εννοείς ότι όταν το έχεις συνδεδεμένο με το ρεύμα πάνω έχεις παρατιρίσει ότι δεν ανοίγει.

 

Αντίθετα με την μπαταρία μόνο πάνω του δεν στο έχει κάνει μέχρι στιγμής?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:36 ----------

 

Πραγματικά δέν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.Απο την στιγμή που αρνείται να ανοίξει με απευθείας σύνδεση στο ρεύμα ,κάτι τρέχει.

Οπως και να έχει,στην σελίδα του play247 δέν αναφέρει τι γίνεται σε περίπτωση που το προϊόν είναι DOA.Μήπως θα ήταν καλύτερα να μιλήσεις απευθείας με την αντιπροσωπία της Τoshιba;

 

Δεν ξέρω φίλε μου τι να κάνω θα επικοινωνίσω και με τους 2. Βασικά αυτό που θα ήθελα ήταν επιστροφή χρημάτων. Η στην χειρότερη αντικατάσταση του με έναν καινούργιο κλειστό latpop.

 

Τι να πω η ξενέρα μεγάλη.

Δημοσ.
εγώ έχω το ίδιο Laptop και μέχρι τώρα όλα καλά.

 

Συγνώμη; Δηλαδή σου το δώσανε ανοιχτό;

 

Πλάκα κάνεις προφανώς και το laptop μου το δώσανε κλειστό με στην συσκευασία, έχοντας το ίδιο λάπτοπ, ξέρεις ότι υπάρχει ταινία "quality seal" την οποία την σχίζεις για να ανοίξεις το laptop.

 

Anyways από Δευτέρα πλέον θα δω τι θα κάνω λογικά πάντα θα μπορέσουνε να μου το αντικαταστήσουνε αν όχι να πάρω τα λεφτά πίσω

Είδωμεν.

Δημοσ.
Πλάκα κάνεις προφανώς και το laptop μου το δώσανε κλειστό με στην συσκευασία έχοντας το ίδιο λάπτοπ ξέρεις ότι έχει το κουτί έχει μια ταινία "quality seal"

 

Anyways από δευτέρα πλέον θα δω τι θα κάνω λογικά πάντα θα μπορέσουνε να μου το αντικαταστήσουνε αν όχι να πάρω τα λεφτά πίσω

Είδωμεν.

 

Είναι υποχρεωμένη να στο αντικαταστήσουν.

Δημοσ.

απλα το πας πισω για επιτοπου αντικατασταση.

εχεις δικαιωμα εφοσον προκειψει προβλημα κακης λειτουργιας να το αλλαξουν εντος 10 ημερων,ακομα και τα λεφτα σου πισω.

σε καμια περιπτωση μην δεχτεις αν σου πουν πως το πας εσυ στο σερβις.

οι δικες σου ευθυνες ξεκινουν μετα την ληξη του 10μερου

Δημοσ.
απλα το πας πισω για επιτοπου αντικατασταση.

εχεις δικαιωμα εφοσον προκειψει προβλημα κακης λειτουργιας να το αλλαξουν εντος 10 ημερων,ακομα και τα λεφτα σου πισω.

σε καμια περιπτωση μην δεχτεις αν σου πουν πως το πας εσυ στο σερβις.

οι δικες σου ευθυνες ξεκινουν μετα την ληξη του 10μερου

 

Γεια σου Βασίλη συνονόματε,

Να το παω μόνος μου στην Ideal δεν παίζει και παλίοτερα που έπεζε πρόβλημα με λάπτοπ που είχα μου το είχαν στείλει από το μαγαζί.

 

Το θέμα είναι ότι αυτό που θέλω εγώ είναι αντικατάσταση με καινούργιο laptop σφραγισμένο μιας και η εμπειρία μου με τα φορητά είναι ότι δεν φτιάχνονται εύκολα. Συνεπώς θα ήθελα αντικατάστασει με καινούργιο και όχι επισκευή για αγορά μιας ΝΕΚΡΗΣ στην ουσία συσκεύης.

 

Αλλά δεν ξέρω τι πάιζει και με πέριπτωση επιστροφής χρημάτων που και αυτό το έχω στο νου μου.

 

Το μπέρδεμα είναι ότι καλά τα λέει η Toshiba-ideal για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων με την extra εγγύηση που δίνει κτλπ αλλά αυτό αφορά π.χ για αγορά από την ίδια ή και άπο άλλα καταστήματα.

 

Και πάλι ευχαριστώ και σενα και όλα τα παιδιά για τις απαντίσεις τους

Δημοσ.

ειχα το ιδιο προβλημα σε ενα φορητο ACER και τον ανοιξα

και διαπιστωσα οτι δεν ειχε "κουμπωσει" καλα το simaki

της μνημης ...την εβγαλα , την ξαναβαλα και

αμεσως πηρε και μπουταρε

Δημοσ.

Για να σας γράψω πως έκλεισε η ιστορία μου ποστάρω αυτό το post προς γνώση και συμμόρφωση.

 

Δευτέρα το πρωι κατά της 11 η ώρα πήγαινω στο εν λόγω κατάστημα και αναφέρω το πρόβλημα στον υπάλληλο του μαγαζιού. Η άμεση απάντηση του ήταν ότι θα πρέπει να δούνε τι γίνεται σε περίπτωση DOA από την αντιπρωσοπία της Toshiba.

 

Αφού τους είπα να ανοίξουν τον latpop για να δουν ότι μιλάμε για DOA Του ζητώ άμεση αντικατάσταση του προιόντος και η απάντηση τους ήταν η γνωστή: Το προοιον δεν είναι διαθέσιμο και δεν ξέρουμε πότε θα πάρουμε νέα κομμάτια.

 

Anyways είχα επικοινωνίσει προηγουμένως με την IDEAL απλά και μόνο ενημερωτικά και μου είχαν πει να φέρω το προιον σε αυτούς για αντικατάσταση αρκεί να το δήλωνα ρητά.

 

Το προιον παραδώθηκε στην Τoshiba από το εν λόγω κατάστημα και η IDEAL το αντικατέστισε ΑΜΕΣΑ.

 

Να σημειώσω ότι το Σάββατο λίγο πριν πάρω το laptop από το μαγαζί μου είχαν πει ότι βρισκονται κομμάτια στο stock τους καθώς και αν πάτε στην ιστοσελίδα τους το προιον δηλώνεται ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ.

 

Τα συμπεράσματα δικά σας λοιπόν και καλές αγορές πιο τυχερές από μένα :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...