Προς το περιεχόμενο

Fable III


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Fable III - Preview

Molyneux unveils Fable III for 2010

 

Picture it: the land of Albion in the age of steam. Through the cobbled streets of its towns, crooked houses with slated roofs compete for the afternoon sun with angry eruptions of unlikely machinery, valves match steeples for control of the skyline, and oily goop drips into babbling brooks that run beside fields of already queasy sunflowers.

 

"You'll see new marvels of the industrial age, devices that the people of Albion are amazed by," enthuses art lead John McCormack. "Half of Bowerstone will be turned into this mass of pistons and steam and clockwork - everything's moving." You'll have to picture it for yourself at the moment, because these are early days for Fable III (a game which, even if it's a disaster, will probably go down in history as the best title ever accidentally announced on Twitter, by Jonathan Ross). Prototypes are up and running deep inside Lionhead's offices, but none of it's ready for the likes of us just yet, unless you're willing to move to Guildford, fake a CV and wing a job as an advanced AI programmer.

 

A recent chance to sit down with the designers and learn about the early stages of the game's development revealed no hints of Natal, no suggestions if the Milo experiments are bleeding in, no news on what's become of your dog or your trail of breadcrumbs, and no crazy schemes for online modes. The team is willing to give us a tantalising taste of what it is they want to do, but nobody's ready to reveal exactly how it's going to be done...

 

 

bert1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Ο Peter Molyneux είχε προαναγγείλει ότι στο X10 event της Microsoft θα ανακοινώνονταν οι πρώτες λεπτομέρειες από το Fable III και δεν έλεγε ψέματα. Κατ’ αρχάς, το παιχνίδι θα συνοδεύεται από ένα έξτρα mini-game στα πρότυπα του Pub Games για το Fable II, για το οποίο πάντως το μόνο που μάθαμε ήταν πως πρόκειται για κάτι… «πολύ χαριτωμένο»! Ούτε ημερομηνία κυκλοφορίας, ούτε στυλ gameplay, ούτε καν πώς θα διατεθεί. Χρουμφ!

 

 

Τώρα, σε ό,τι αφορά το παιχνίδι, το σενάριό του θα εξελίσσεται στην Albion για άλλη μια φορά με το περιβάλλον πάντως να θυμίζει ελάχιστα την Albion που γνωρίζουμε μέχρι τώρα. Ο παίκτης όχι μόνο θα μπορεί να παίξει τον γιο ή την κόρη του ήρωα του Fable II αλλά θα δύναται να εισάγει το save του από το παιχνίδι το οποίο και θα φροντίσει για μικροαλλαγές στην πλοκή και την ιστορία. Προφανώς και ο χαρακτήρας του παίκτη αρχικά θα είναι ένα τίποτα, ένα ολοστρόγγυλο μηδενικό, ωστόσο στη συνέχεια θα εμπνεύσει τους κατοίκους της Albion οργανώνοντας… επανάσταση και στην πορεία θα στεφθεί και βασιλιάς/βασίλισσα της χώρας. Ο Peter Molyneux, αναφερόμενος στα περιβάλλοντα και τον κόσμο του παιχνιδιού, τόνισε ότι βασίζεται αρκετά στις περιγραφές του Charles Dickens και συγκεκριμένα στο βιβλίο του, Oliver Twist. Τα πάντα όμως θα είναι σε θέση να αλλάξουν μακροπρόθεσμα, εφ’ όσον κάτι τέτοιο επιθυμεί και ο παίκτης.

 

 

 

Πηγή: byteme.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Σε συνέντευξή του, ο Peter Molyneux μίλησε για το Fable III (πρωτότυπο :P), το setting του αλλά και μερικές ιδέες που έχουν στη Lionhead. Μεταξύ άλλων δήλωσε εντυπωσιασμένος από το "σκοτεινό" Λονδίνο που δημιούργησε ο Κάρολος Ντίκενς μέσα από τις ιστορίες του τονίζοντας ότι αυτό το κλίμα έγινε προσπάθεια να αναπαραχθεί μέσα στο παιχνίδι. Κατά τα άλλα ο Molyneux ανέφερε ότι υπάρχει η σκέψη το περιεχόμενο κάποιων εκ των καταστημάτων της Albion να ανανεώνεται online ενώ το έξτρα περιεχόμενο (τοποθεσίες) να αποκαλύπτεται "φυσικά" μέσα στο παιχνίδι.

 

Α ναι, σαν ιδέα πάντα, εξετάζεται και η υιοθέτηση episodic χαρακτήρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Fable III preview

 

Το απόλυτο Action RPG του Molyneaux, κάνει επαναστατικό comeback.

 

Για το υπόλοιπο του 2010, το Fable 3 είναι ίσως ότι καλύτερο θα πρέπει να περιμένουν οι φίλοι του Xbox 360. Το νέο δημιούργημα του Peter Molyneaux έχει από την μία τα πανέμορφα γραφικά που δημιούργησε η Lionhead Studios κι απ’ την άλλη τις μεγαλουργίες και –αν προτιμάτε- τις παραξενιές που εισήγαγε στο gameplay, ο Peter Moleneaux. Ας ρίξουμε όμως μια πιο προσεκτική ματιά στην έκδοση του παιχνιδιού που κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες στην Gamescom και δίνει μια γερή δόση όλων όσων θα δούμε.

 

Ανακεφαλαίωση σεναρίου

Σε γενικές γραμμές έχουμε αναφέρει και σε παλιότερα άρθρα τι θα ισχύσει στο Fable 3. Αρχικά δημιουργείτε τον χαρακτήρα σας, ο οποίος ζει στον κόσμο του Albion. Στη συνέχεια, μπαίνοντας στο κυρίως παιχνίδι, ουσιαστικά γίνεστε επαναστάτες στην ίδια σας την χώρα, καθώς καλείστε να ανατρέψετε το καθεστώς του Logan, ενός βασιλιά που κυβερνάει τυραννικά την χώρα. Αρχικά αποκτάτε οπαδούς όσο ολοκληρώνετε quests και ακολούθως οι οπαδοί αυτοί αυξάνονται, ώσπου σας φέρνουν στο σημείο να μπορείτε να ανατρέψετε το καθεστώς.

 

Η ιδιομορφία του παιχνιδιού είναι ότι ανάλογα με τις πράξεις σας αλλάζει κι ο κόσμος γύρω σας. Όταν θα αναλάβετε την εξουσία και θα κάνετε ότι θέλετε, το πως θα συμπεριφέρεστε στους πολίτες θα έχει αντίκτυπο και στο πως θα σας συμπεριφέρονται αυτοί! Σαν να μην έφτανε αυτό, ολόκληρη η εμφάνισή σας θα αλλάζει, ανάλογα με το πως μιλάτε στους άλλους, τι ενέργειες κάνετε ή ακόμη και πως πολεμάτε. Για παράδειγμα, αν γίνετε κακός προς τους πολίτες τότε θα δείτε αντίστοιχα τον ήρωά σας να αποκτά άγριο πρόσωπο! Στη μάχη, εκτος του ότι δίνετε στα σπαθιά δικά σας ονόματα, αν π.χ. χρησιμοποιείτε το σπαθί σας για μεγάλα χτυπήματα, τότε θα αρχίσει να αποκτά σχήμα καμπύλης. Οι αλλαγές αυτές ανεβάζουν το gameplay σε ένα τελείως διαφορετικό επίπεδο.

 

Fable3_2.jpg

 

Περιβάλλον

Το κλασικό inventory του Fable καταργείται και την θέση του παίρνει μία νέα οθόνη διαχείρισης αντικειμένων. Πατώντας το Start σε όποιο σημείο κι αν βρίσκεστε (ακόμα και σε μάχη), θα εισβάλετε στο Sanctuary, ένα μεγάλο δωμάτιο το οποίο αποτελεί το inventory σας και στο κέντρο του έχει ένα σιντριβάνι, που απεικονίζει τον χάρτη του παιχνιδιού. Περνώντας από το σιντριβάνι αυτό καταλήγετε σε πόρτες δωματίων. Κάθε δωμάτιο αντιστοιχεί σε ξεχωριστά αντικείμενα. Υπάρχει δωμάτιο όπου αλλάζετε ρούχα και εμφάνιση (π.χ. βάζετε μουσάκι), ένα άλλο που επιλέγετε όπλα, αλλά και δωμάτιο για να δείτε την πρόοδό σας στα quests. Η όλη διαδικασία μπορεί να μην είναι άμεση, αλλά λόγω του εκμηδενισμένου loading, απ’ την στιγμή που θα πατήσετε το Start, θα διαρκεί 7-8 δευτερόλεπτα. Πατώντας πάλι το Start επιστρέφετε στο παιχνίδι.

 

Η λογική του παιχνιδιού είναι ότι όλα πρέπει να γίνονται σε 3D περιβάλλον. Όπως καταργείται το παραδοσιακό inventory του χαρακτήρα σας, έτσι αντίστοιχα για να αγοράσετε κάτι, θα πρέπει να επισκεφθείτε τους αντίστοιχους εμπόρους στις πόλεις και αντί να επιλέξετε το αντικείμενο σε μία λίστα με μενού, θα πρέπει να κάνετε την επιλογή σας στα ράφια που θα βλέπετε στην οθόνη σας.

 

Μάχη

Το Fable 3 έχει αποκομίσει καθαρά στοιχεία από Action games, ως προς το σύστημα μάχης του. Υπάρχουν διαφόρων ειδών επιθέσεις με το σπαθί σας, αλλά και δυνατότητα χρήσης των spells. Στις αποστολές όπου δεν θα είστε μόνος, η τακτική μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο, αν μπλοκάρετε τις επιθέσεις ενός εχθρού κι οι συμπολεμιστές σας αντίστοιχα επιτεθούν. Άλλωστε, σε κάθε μπλοκ, μπορείτε να εξαπολύσετε αντεπίθεση κάνοντας ακόμη μεγαλύτερη ζημιά. Υπάρχουν ακόμα και ειδικές επιθέσεις, που θυμίζουν fatalities σε ρυθμό…bullet time. Για παράδειγμα υπάρχει κίνηση όπου σκαρφαλώνετε στους ώμους του αντιπάλου σας και μετά τον πετσοκόβετε σε 2-3 κινήσεις. Συμμέτοχος στη μάχη είναι κι ο πιστός σας σκύλος, που θα φροντίσει να αποτελειώσει όσα κορμιά εχθρών βρει μισοτελειωμένα στο έδαφος.

 

Το A.I. των αντίπαλων στρατιωτών μοιάζει να χρειάζεται ακόμη αρκετή δουλειά, κάτι για το οποίο ευελπιστούμε οι προγραμματιστές της Lionhead να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν, δεδομένου του ότι απομένουν ακόμη δύο μήνες πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Παρότι σε αρκετά σημεία δέχεστε δύσκολες επιθέσεις από εχθρούς, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις όπου θα δείτε στρατιώτες απλά να σας κοιτούν σε μια γωνία, χωρίς να προβάλουν αντίσταση.

 

Νέα στοιχεία

Η εξερεύνηση στον κόσμο του Fable III είναι πολύ πιο απλή και προσιτή από ποτέ. Υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα quests για να αναλάβετε και οι ενδείξεις αλλά κι ο τρόπος που έχουν στηθεί οι τοποθεσίες, δεν θα σας παιδέψουν ιδιαίτερα στο να βρείτε την λύση. Υπάρχει πάντοτε και ο χάρτης, που έχει υποστεί νέο σχεδιασμό και με τον οποίο μπορείτε να μεταβείτε με fast travel σε άλλη τοποθεσία, αρκεί να μην έχετε κάποιο quest ενεργό. Στην τελική έκδοση του παιχνιδιού θα υπάρχει και δυνατότητα για Co-op. Παράλληλα, θα μπορείτε να παντρευτείτε και να αποκτήσετε και παιδιά.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τα γραφικά του Fable III είναι από τα καλύτερα στο είδος τους. Οι τοποθεσίες είναι όμορφα σχεδιασμένες, δίνοντας την αίσθηση ότι βλέπετε μια ταινία, μέσα σε έναν ιδανικό, καρτουνίστικο κόσμο. Τα χωριά, το κάστρο του βασιλιά, ο σχεδιασμός των πόλεων και το ατέλειωτο πράσινο στα δάση με τις ωραίες αποχρώσεις του φωτός, έχουν όλα τους κάτι το μοναδικό, τόσο ώστε να μην νιώθετε ότι κάτι επαναλαμβάνεται. Οι ήρωες έχουν σχεδιαστεί με κάθε λεπτομέρεια, ενώ οι αλλαγές στην εμφάνιση του πρωταγωνιστή σας που γίνονται ορατές με την παροδο του χρόνου, προσδίδουν κάτι το ξεχωριστό.

 

Όσο για τους διαλόγους, οι ερμηνείες των ηθοποιών έχουν το ύφος της εποχής εκείνης και σε πολλές περιπτώσεις επικρατεί άπλετο χιούμορ και σπαρταριστές ατάκες. Σίγουρα όλα αυτά είναι ότι καλύτερο για την σύνθεση μιας ιδανικής ατμόσφαιρας.

 

Κυκλοφορία

Τo Fable III αναμένεται στην αγορά στις 26 Οκτωβρίου 2010 στο Xbox 360 και λίγους μήνες αργότερα στα PC. Κι όπως όλα δείχνουν, για την φετινή χρονιά θα είναι ένα από τα κορυφαία games για το Xbox 360.

 

 

Πηγή: GameWorld.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Peter Molyneaux μιλάει για το Fable 3

 

IMG_0987_f.jpg

 

Ο Βρετανός video game designer της Lionhead Studios είναι ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα της σύγχρονης βιομηχανίας του gaming, έχοντας αναλάβει μέχρι σήμερα όχι μόνο την σειρά Fable, αλλά και πολύ μεγάλα games που έχουν συζητηθεί, όπως το Black & White, το The Movies ή ακόμη παλιότερα το Dungeon Keeper. Κεντρικό στοιχείο σε όλα του τα games ήταν η ταύτιση του παίκτη με τον χαρακτήρα ή το εκάστοτε περιβάλλον. Στα ίδια χνάρια φαίνεται ότι κινείται και το Fable III, μόνο που εδώ ο Molyneaux κάνει ένα βήμα παραπάνω. Η μάλλον…πολλά βήματα!

 

Το Fable III, είναι ένα από τα μεγαλύτερα games του Xbox 360 για το 2010 και ο ισχυρός άνδρας της Lionhead δείχνει πλέον πιο σίγουρος από ποτέ. Ας δούμε λοιπόν όλα όσα μας είπε.

 

GW: Ποιο είναι το βασικό σκεπτικό σας στο Fable III;

Καταρχήν θεωρώ το Fable III περισσότερο ένα Action/Adventure, παρά ένα RPG. Μου αρέσουν τα RPG, αλλά υπάρχουν 150 πράγματα που μπορείς να αλλάξεις στον χαρακτήρα σου κι αυτό κουράζει. Προτιμώ λοιπόν να δίνω βάση στη δράση, στο σενάριο και εν τέλει στη δημιουργία ενός πιο γρήγορου και έντονου παιχνιδιού.

 

"Το ότι έχουμε συνηθίσει στα περισσότερα games να χρησιμοποιούμε 2D inventory δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό, άλλωστε το 40% των παικτών δεν το χρησιμοποιεί. Αφού υπάρχει η δυνατότητα η πλοήγηση να γίνεται σε 3D δεν βρίσκω τον λόγο να μην το κάνουμε."

 

GW: Πείτε μας λίγα λόγια για το σενάριο του παιχνιδιού.

Καταρχήν βρισκόμαστε πάλι στον κόσμο του Albion. Έχουμε λοιπόν δύο περιόδους. Στην πρώτη περίοδο είστε απ’ την μία εσείς κι απ’ την άλλη ο Logan, ένας σκληρός κι αδίστακτος βασιλιάς. Θα πρέπει λοιπόν να γίνετε επαναστάτες μέσα στην ίδια σας την χώρα και να ανατρέψετε τον Logan. Στην δεύτερη περίοδο του παιχνιδιού, όπου θα είστε βασιλιάς, θα δείξετε στους πολίτες σας αν οι υποσχέσεις που τάξατε θα γίνουν πραγματικότητα. Τώρα θα είστε ισχυρός και η δύναμη θα είναι στα χέρια σας. Εσείς θα αποφασίσετε πως θα την χειριστείτε, για καλό σκοπό ή για κακό.

 

IMG_0981_f.jpg

 

GW: Έχετε ανακοινώσει ότι αυτή τη φορά ο χαρακτήρας μας θα παίζει ενεργό ρόλο στα όσα θα βλέπουμε. Τι ακριβώς θα επηρεάζει;

Ο χαρακτήρας σας θα καθορίζει τα πάντα. Αν γίνετε κακός και τυραννάτε τους πολίτες σας τότε το πρόσωπό σας θα γίνει μοχθηρό. Αντίστοιχα, το στυλ σας μέσα στη μάχη θα καθορίσει πολλά. Αν για παράδειγμα σκοτώνετε αθώους ανθρώπους, τότε το όπλο σας θα αποκτήσει κυλίδες με αίμα. Αν χρησιμοποιείτε περισσότερο ειδικές κινήσεις, τότε θα πάρει τις ανάλογες καμπύλες.

 

Το όπλο σας θα είναι σαν να το κάνετε craft όσο το χρησιμοποιείτε και το σχήμα του θα αλλάζει, ανάλογα με τα πλάσματα που σκοτώνετε. Όλα αυτά λοιπόν είναι στοιχεία που σας κάνουν να ζείτε το παιχνίδι και το όπλο του καθενός σας θα είναι διαφορετικό. Θα μπορείτε ακόμα και να το πουλήσετε online μέσω του Xbox Live (σ.σ. θα έχει το gamertag σας πάνω του) και όποιος το πάρει θα μπορεί να συνεχίσει να το χρησιμοποιεί και να το αλλάξει από καλό σπαθί σε κακό και αντίστροφα. Επιπλέον, όταν ένα όπλο αλλάζει, τότε ξεκλειδώνει αντίστοιχα νέες ικανότητες για τον χαρακτήρα σας.

 

GW: Πως και σας ήρθε η έμπνευση μετάβασης του inventory από 2D σε 3D;

Το ότι έχουμε συνηθίσει στα περισσότερα games να χρησιμοποιούμε 2D inventory δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό. Αφού υπάρχει η δυνατότητα η πλοήγηση να γίνεται σε 3D δεν βρίσκω τον λόγο να μην το κάνουμε. Το όμορφο είναι ότι το Sanctuary (σ.σ. τα 3D δωμάτια που θα είναι πλέον το inventory σας) είναι μέρος του κόσμου. Και το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι αυτό το μέρος θα το βρείτε μπροστά σας.

 

GW: Η αντικατάσταση του τυπικού 2D inventory με το 3D δεν πιστεύετε ότι καθυστερεί το gameplay;

Ενδιαφέρουσα ερώτηση. Κοίταξε, είδαμε ότι το ποσοστό των παικτών που χρησιμοποιεί το παραδοσιακό inventory είναι κάτω από 40%. Στο Fable II για να δεις το inventory διάβαζες κείμενο κι αυτό δεν ήταν κι ότι καλύτερο. Τώρα στο Fable ΙΙΙ έχεις κι εδώ inventory, αλλά είναι ένα οπτικό inventory. Μπορείς να περπατήσεις όπου θες μέσα στο Sanctuary και να δεις όλες τις πληροφορίες που θέλεις. Τώρα επιλέγω π.χ. τα ρούχα μου οπτικά. Στο Armory αντίστοιχα, έχω αριστερά τα melee όπλα, στο κέντρο τα spells, δεξιά τα ranged όπλα, όλα τα τακτοποιημένα όπως σε ένα δωμάτιο. Κι επειδή μετρήσαμε τον χρόνο αλλαγής ρούχων ή εξοπλισμού, είδαμε ότι τώρα είναι πιο γρήγορος.

 

Έχουμε επίσης shortcuts στο χειριστήριο, ώστε πατώντας το D-Pad προς τα πάνω να αλλάζεις αμέσως εξοπλισμό. Πιστεύουμε όμως ότι τα shortcuts θα τα χρησιμοποιήσει εν τέλει μόνο το 5% των παικτών.

 

IMG_0995_f2.jpg

 

GW: Ναι, αλλά η μετάβαση από τον έξω κόσμο μέχρι την στιγμή που θα πιάσεις το αντικείμενο του inventory δεν θέλει κάποια δευτερόλεπτα;

Η μετάβαση αυτή διαρκεί περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά οι αλλαγές γίνονται οποιαδήποτε ώρα θελήσεις. Την στιγμή που μπορεί να χτυπάς με το σπαθί, πατάς το Start, πας στο Sanctuary, αλλάζεις όπλο, από Sword που είχες παίρνεις Hammer, μεταβαίνεις πίσω στο μάχη και χτυπάς τον εχθρό σου με το Hammer.

 

GW: Τι ισχύει φέτος για το Level up του χαρακτήρα;

Η διαφορά εδώ είναι ότι δεν υπάρχει experience. Ο στόχος σας είναι να ανατρέψετε τον βασιλιά. Άρα θέλετε ακόλουθους. Θα τους κερδίσετε λοιπόν όταν κάνετε quests. Επίσης, θα κερδίσετε ακολούθους επίσης όταν θα πολεμάτε ή ακόμα κι όταν παντρεύεστε. Αντίστοιχα θα τους χάσετε αν δεν ξεπληρώσετε τις υποσχέσεις σας όταν γίνετε βασιλιάς ή ακόμα κι αν χωρίσετε την γυναίκα σας.

 

"Μου αρέσει το Kinect αλλά με το Fable III θα χρειαστούμε αρκετό χρόνο για να κάνουμε κάτι. Έχουμε δουλέψει έως τώρα με το Kinect και θα δούμε στο μέλλον αν και κατά πόσο είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε για κάτι τέτοιο."

 

Στην αρχή, όταν κερδίσετε έναν αριθμό από ακόλουθους, τότε θα ξεκλειδώσει η πρώτη από τις πόρτες που οδηγεί προς το κάστρο του Logan. Η πόρτα αυτή θα σας δώσει σεντούκια που θα έχουν ως δώρα νέες ικανότητες για τον χαρακτήρα σας. Για παράδειγμα, ένα από τα πρώτα σεντούκια που θα κερδίσετε θα περιλαμβάνει το shock spell που θα επιτρέπει την χρήση της συγκεκριμένης μαγείας. Αντίστοιχα, στα επόμενα level up θα ανοίγετε κάθε φορά μία πόρτα και θα κερδίζετε τις ανάλογες ανταμοιβές.

 

GW: Προφανώς όταν ανοίξουμε την τελευταία πόρτα θα βρεθούμε αντιμέτωποι με τον βασιλιά, έτσι;

Ακριβώς. Όσο θα περιπλανιέστε στο Albion, θα ξέρετε ότι ο Logan κρύβεται πίσω από εκείνες τις πόρτες, οι οποίες θα βρίσκονται μονίμως μεταξύ εσάς και αυτού. Μέχρι να φτάσετε στο τέλος του κάστρου, με τόσες κακές πράξεις που θα έχει κάνει ο Logan και τις οποίες θα έχετε μάθει, πραγματικά θα τον μισήσετε πάρα πολύ. Θα τον μισήσετε τόσο, που θα θέλετε να τον σκοτώσετε όσο τίποτε άλλο.

 

GW: Στο voice acting με ποιους ηθοποιούς έχετε συνεργαστεί φέτος;

Φέτος έχουμε πραγματικά πολύ καλούς ηθοποιούς. Έχουμε τον Michael Fassbender ως τον βασιλιά Logan, τον Ben Kingsley, τον Simon Paige ή τον John Cleese στον ρόλο του μπάτλερ. Το σενάριο θα είναι πιο έντονο από ποτέ και θα ταυτιστείτε ακόμη περισσότερο με τους χαρακτήρες του.

 

GW: Τι έχετε να πείτε σχετικά με τα όσα λέγονται για την λειτουργία του Kinect στο Fable III; Σκοπεύετε να κάνετε κάτι τέτοιο στο μέλλον;

Μου αρέσει το Kinect. Είναι μεγάλη υπόθεση ως τεχνολογία και δεν είναι απλά ένα Motion control. Αλλά με το Fable ΙΙΙ θα χρειαστούμε αρκετό χρόνο για να κάνουμε κάτι. Έχουμε δουλέψει έως τώρα με το Kinect και θα δούμε στο μέλλον αν και κατά πόσο είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο.

 

GW: Όσο για τους PC Users που περιμένουν κι αυτοί με ανυπομονησία το παιχνίδι;

Δεν θα περιμένουν για πολύ, καθότι θα κυκλοφορήσει λίγες εβδομάδες αργότερα και για PC!

 

GW: Κύριε Molyneaux ήταν τιμή μας που μιλήσαμε μαζί σας!

Η τιμή είναι δική μου.

 

 

Πηγή: GameWorld.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Προσωπικά, να πω την αλήθεια δεν με τρέλανε. Όχι γιατί είναι άσχημο, κάθε άλλο, απλά τα Fable τα είχα συνδυάσει με RPG, έστω action RPG. Ε, το Fable III είναι action σκέτο, έχει απλά λίγα RP στοιχεία και that's all. Ο κόσμος του είναι βέβαια το κάτι άλλο, ο Molyneux έχει κάνει απίστευτη δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά, να πω την αλήθεια δεν με τρέλανε. Όχι γιατί είναι άσχημο, κάθε άλλο, απλά τα Fable τα είχα συνδυάσει με RPG, έστω action RPG. Ε, το Fable III είναι action σκέτο, έχει απλά λίγα RP στοιχεία και that's all. Ο κόσμος του είναι βέβαια το κάτι άλλο, ο Molyneux έχει κάνει απίστευτη δουλειά.

 

θέλεις να πεις αν δεν είχε τα προηγούμενα fable να τα συγκρίνουμε θα έπερνε καλύτερες κριτικές από τώρα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...