ScarletK Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Υπάρχει ήδη αρκετή ανάπτυξη πάνω στο θέμα νομίζω.Το πιο απλό που μου έρχεται στο μυαλό είναι ο Κάρλος Καστανέντα.Απο 'κει και πέρα αν κάποιος ψάξει για ονειροναυτική,αστρική προβολή κτλ θα του πέσει το σαγόνι με το τι κυκλοφορεί και γράφεται περί του θέματος. Μια πολύ ωραία αναφορά επίσης ήταν και στην ταινία walking life.Πάντως όπως ειπώθηκε ήδη με τόσο καθαρό μυαλό και μέσα από ένα πρίσμα rpg:lol: χωρίς dReAmY sTaTeS και σκηνές τύπου "duude are you seeing this?" δεν έχει ξαναγίνει νομίζω.Εγώ για αδερφάκι του inception θα έβαζα το dark city πάντως,για λόγους συμβολισμού. Btw 10/10 από μένα και να 'ναι καλά η legendary pictures που βγάζει όλα τα είδη ταινιών που πίστευα ότι δε θα δω ποτέ.
Emilie Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Παραθέτω ένα τέλειο , κατά την γνώμη μου άρθρο, για την σχέση δομής αρχιτεκτονικής σινεμά σκηνοθετών και αρχιτεκτόνων, με έναυσμα πάντα το inception.
Sellers Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Λοιπόν, μετά από δεύτερη προβολή, και αφού το σκέφτηκα διεξοδικότερα καταλήγω στο εξής: Όταν ο Ντι Κάπριο μένει με την γυναίκα του στο 4ο επίπεδο, ο Σάιτο δεν είναι εκεί. Ο Σάιτο έχει πέσει στην λήθη του, που προφανώς και δεν είναι το 4ο επίπεδο του Ντι Κάπριο. (Γιατί έτσι δεν εξηγείται γιατί ο Ντι Κάπριο ξυπνάει στην θάλασσα στο επίπεδο που βρήκε τον Σάιτο σαν να μπήκε σε νέο επίπεδο, αφού ήδη βρίσκεται στο επίπεδο που θέλει). Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο Ντι Κάπριο συνέχισε να κατεβαίνει επίπεδα μέχρι να βρει τον Σάιτο χαμένο στην λήθη του. Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι ο Σάιτο είναι πεσμένος στα έγκατα του ονείρου, εκει πέρα λογικά ο χρόνος περνάει απίστευτα γρήγορα. Και οι ώρες που θα χρειαστεί ο Ντι Κάπριο να τον ψάξει, έχουν μεταφραστεί σε χρόνια για τον Σάιτο και όταν τελικά ο Ντι κάπριο φτάνει εκεί που είναι ο Σάιτο (και ξυπνάει στην θάλασσα της λήθης του Σάιτο) τον βρίσκει γερασμένο διότι όπως είπα για αυτόν έχουν περάσει πολλά χρόνια τόσο κάτω που είναι. Γι'αυτό επίσης και ο Ντι Κάπριο είναι νέος. Όσο γίνεται αυτό, έχουμε όμως και όλο το άλλο team. Το άλλο το team, μετά την πτώση με το βανάκι ΔΕΝ ξύπνησαν στο αεροπλάνο. (Αφού όταν έπεσε το βαν στο νερό, βγήκαν όλοι έξω, ο επιχειρηματίας με τον θείο του καθόντουσαν στην ακτή κ.λ.π) Για να ξυπνήσουν αυτοί απο αυτό το όνειρο, αυτό που πρέπει να γίνει είναι να τελειώσει η επίδραση του φαρμάκου στο αεροπλάνο. Και αν θυμάστε όταν ξυπνάνε στο αεροπλάνο η μουνάρα η αεροσυνοδός (που κάνει την στριπτιζέζ στο californication, links με p.m) τους λέει ότι σε 20 λέπτά φτάνουν στο Αμέρικα. Δηλαδή κοντά 9,30 ώρες ταξίδι, δηλαδή κοντά 9,30 ώρες ύπνο, δηλαδή κοντά 10 εβδομάδες όνειρο. Ναι αλλά στο επίπεδο με το βανάκι αυτοί δεν κλείσαν καλά καλά ούτε μια μέρα. Πιστεύω ότι όταν ξύπνησαν όλοι μαζί στο επίπεδο με το βανάκι, μείναν εκεί άλλες 10 βδομάδες, πριν ξυπνήσουν στο αεροπλάνο. 10 εβδομάδες, χρόνο που χρησιμοποίησε ο Ντι κάπριο για να βρει τον Σάιτο και να τον φέρει πάνω μαζί τους. Σκέψεις?
DeadOrganPlayer Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δε ξέρω...νομίζω ότι Πρέπει να τους ξύπνησε η πτώση με το βανάκι στο αεροπλάνο καθότι αυτό ήταν το kick, οταν τελειώσει η επίδραση του φαρμάκου ξυπνάνε μόνο αν δεν έχει συμβέι kick... αν θυμάμαι καλά και στην αρχή ο δι κάπριο ξυπνάει με κick (πέφτοντας στη μπανιέρα) και όχι επείδη πέρασε η επίδραση του φαρμάκου. Αυτή είναι και η λογική...το κάθε kick σε κάθε level ονείρου σε ξυπνάει στο προηγούμενο level, δηλαδή η έκρηξη στο τοπίο με τα χίονια τους ξυπνάει στο level του ξενοδοχείου, αντιστοίχως η έκρηξη και η πτώση του ασανσέρ στο ξενοδοχείο του ξυπνάει στο βαν. Λογικά η πτώση του βαν πρέπει να του ξυπνήσει στο αεροπλάνο, στο level της πραγματικότητας δηλαδή. Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον. Στα υπόλοιπα που λές δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. εντιτ. βέβαια για να ισχύουν και τα υπόλοιπα που λες πρέπει να ισχύει και το παραπάνω...δε ξέρω...δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα για το συγκεκριμένο...
Sellers Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δε ξέρω...νομίζω ότι Πρέπει να τους ξύπνησε η πτώση με το βανάκι στο αεροπλάνο καθότι αυτό ήταν το kick, οταν τελειώσει η επίδραση του φαρμάκου ξυπνάνε μόνο αν δεν έχει συμβέι kick... αν θυμάμαι καλά και στην αρχή ο δι κάπριο ξυπνάει με κick (πέφτοντας στη μπανιέρα) και όχι επείδη πέρασε η επίδραση του φαρμάκου. Αυτή είναι και η λογική...το κάθε kick σε κάθε level ονείρου σε ξυπνάει στο προηγούμενο level, δηλαδή η έκρηξη στο τοπίο με τα χίονια τους ξυπνάει στο level του ξενοδοχείου, αντιστοίχως η έκρηξη και η πτώση του ασανσέρ στο ξενοδοχείο του ξυπνάει στο βαν. Λογικά η πτώση του βαν πρέπει να του ξυπνήσει στο αεροπλάνο, στο level της πραγματικότητας δηλαδή. Έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον. Στα υπόλοιπα που λές δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Όχι, αυτό που λες είναι σίγουρα λάθος. Η πτώση του Κάπριο στην μπανιέρα στην αρχή της ταινίας τον ξύπνησε απο το δεύτερο όνειρο, και όχι απο το πρώτο (εκεί που υπήρχαν φασαρίες). Έτσι και η πτώση με το βανάκι τους ξύπνησε απο το δεύτερο όνειρο και όχι απο το πρώτο. Έτσι κι αλλιώς όπως λέω, όταν πέφτουν με το βανάκι, ξυπνάν μέσα στο βανάκι. Παίρνουν φιάλες με οξυγόνο για να αναπνέουν, βγαίνουν έξω κ.λ.π Δηλαδή η πτώση του βαν δεν τους ξύπνησε στο αεροπλάνο. Αυτό που λες εσύ με τις πτώσεις, για να ξυπνήσουν στο αεροπλάνο θα έπερεπε να γίνει εκεί μια πτώση. (να έπεφτε το αεροπλάνο π.χ)
DeadOrganPlayer Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Ναι έχεις δίκιο έτσι είναι... Στο πρώτο όνειρο δε πρέπει να ξυπνάς με kick αλλά χειροκίνητα από την πραγματικότητα (είτε τελειώνει το φάρμακο είτε κάπως αλλιώς τους επαναφέρουν νωρίτερα). Το kick σε ξυπνάει από το επόμενο level (το πιο βαθύ). Γι αυτό είχε και τόσο χρόνο ο Σαίτο να γεράσει, σωστός
FarCry Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Η ταινία είναι κατά ένα μεγάλο μέρος αντιγραφή από το 9ο βιβλίο του Καστανέντα Η τέχνη του ονειρέματος(1993). Δυστυχώς, όπως και άλλες ταινίες(Matrix,Avatar)δεν το αναφέρει ούτε καν ως επιρροή. Κατά τα άλλα είναι πολύ καλή ταινία που συνδυάζει το μυστικισμό με τη δράση και παρόλη τη διάρκεια της δεν κουράζει. Για όσους δεν έχουν σχέση με τη σχετική θεματολογία όμως, πρέπει να τη δουν και δεύτερη φορά(τουλάχιστον)και ίσως να διαβάσουν κάτι σχετικό για το συνειδητό ονείρεμα. Το βιβλίο του Ευαγγελόπουλου,Το συνειδητό ονείρεμα,1998, είναι μία πολύ καλή πρόταση για αρχάριους. δεν εχω δει την ταινια ακομα αλλα επειδη διαβασα αυτο (συνειδητό ονείρεμα) ηθελα να σε ρωτησω. εχει να κανει με lucid dreams? A lucid dream, in simplest terms, is a dream in which one is aware that one is dreaming
Moderators Praetorian Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Σκέψεις? Νομίζω ότι τo 4o επίπεδο πρέπει να είναι το limbo επίπεδο, γιατί έτσι εξηγείται γιατί βρίσκουν τον Fischer εκεί. Ως προς το γιατί ο Cobb βρίσκεται αργότερα ξεβρασμένος από τη θάλασσα ξανά, υποθέτω ότι μετά την αποχώρηση της Ariadne και του Fischer μέσω kick (αυτοί ξυπνούν στο 3ο επίπεδο και ακολουθούν τα επίπεδα ένα προς ένα προς τα πάνω), και τον θάνατο της Mal, και έχοντας χάσει το παράθυρο για το kick, o Cobb ψάχνει να βρει τον Saito προφανώς σε ένα κομμάτι του ..."χάρτη" που έχει δημιουργηθεί από τον Saito (ο Saito είναι χαμένος στην limbo και νιώθει ότι εκεί είναι η πραγματικότητά του) και το οποίο βγάζει περισσότερο νόημα να είναι ένα νησί στο limbo. Αυτό συμβαίνει μετά από κάποια χρόνια (και ο Cobb νομίζω φαίνεται αρκετά πιο μεγάλος εκεί). Κι ο ρόλος του Cobb είναι να ξυπνήσει τον Saito από την limbo πριν πεθάνει από βαθιά γεράματα και ξυπνήσει φυτό στην πραγματικότητα). Και αυτό όπως και στην περίπτωση με την Mal γίνεται με αυτοκτονία. Από limbo με αυτοκτονία ξυπνάς κατευθείαν στην πραγματικότητα (δεδομένου ότι έχεις αντιληφθεί ότι πρέπει να ξυπνήσεις από εκείνον τον κόσμο). (Αν για ένα πράγμα δεν είμαι πολύ σίγουρος, είναι η διαφορά ηλικίας μεταξύ Cobb και Saito...) Όσον αφορά το τελικό kick που τους βγάζει στο αεροπλάνο (όλους εκτός από Cobb και Saito που ξυπνούν κατευθείαν εκεί), υποθέτω ότι έχει να κάνει με το πότε σταμάταει το μηχάνημα η αεροσυνοδός/περνάει η επιρροή από το drug του Chemist.
Jastonas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 ΚΟΜΙΞ 196 Οκτωβριος 2004Η ιστορια ονομαζεται "Το ονειρο μιας ζωης" (Dream of a lifetime). Δακρυζω καθε φορα που διαβαζω το τελος της. Πολυ δυνατη ιστορια. Θα μπορουσα να πω πολλα για τον Ντον Ροσα, αλλα ειμαι offtopic Μπορούμε να το διαβάσουμε κάπου αυτό; (Αν για ένα πράγμα δεν είμαι πολύ σίγουρος, είναι η διαφορά ηλικίας μεταξύ Cobb και Saito...) Όπως από το 1ο στο 2ο στο 3ο υπήρχε λογαριθμική αύξηση του χρόνου π.χ. 5 λεπτά στην πραγματική ζωή = 60 λεπτά στο 2ο = 10 μέρες στο 3ο.. στην limbo ίσως είναι 100 χρόνια. Αν ο cobb άργησε να πάει 15 λεπτά, μπορεί να ήταν 200 χρόνια στην limbo. Κάτι τέτοιο παίζει...
..MementoMori.. Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μπορούμε να το διαβάσουμε κάπου αυτό; Εχει δωσει link πιο πισω ο klain Αγγλική του έκδοση εδώ: http://redux.com/f/1478861/Inception-Uncle-Scrooge-The-Dream-of-a-Lifetime-Complete-Comic-Book
Moderators Praetorian Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Όπως από το 1ο στο 2ο στο 3ο υπήρχε λογαριθμική αύξηση του χρόνου π.χ. 5 λεπτά στην πραγματική ζωή = 60 λεπτά στο 2ο = 10 μέρες στο 3ο.. στην limbo ίσως είναι 100 χρόνια. Αν ο cobb άργησε να πάει 15 λεπτά, μπορεί να ήταν 200 χρόνια στην limbo. Κάτι τέτοιο παίζει... Εγώ θα έλεγα πάλι πως Αν το 4ο επίπεδο είναι και το limbo, τότε στο limbo έχει σημασία πώς θα φτάσεις και πόσο καιρό θα είσαι "χαμένος". Δηλαδή ο Cobb και η Ariadne φτάνουν εκεί "συνειδητά", ενώ ο Fischer και ο Saito βρίσκονται εκεί γιατί πέθαναν σε κάποιο επίπεδο ονείρου και κατέληξαν "εκεί κάτω" εντελώς χαμένοι (με τη διαφορά ότι ο Fischer βρέθηκε γρήγορα γιατί ήξεραν πού θα τον βρουν). O Saito πεθαίνει αργότερα, αφότου περάσουν ο Cobb και Ariadne στη limbo, αλλά είναι σαφώς πιο γερασμένος από όσο θα έπρεπε, ακόμα και αν τον αναζητούσε για χρόνια ο Cobb. Στο limbo επίσης, επειδή πρόκειται για rogue dream space, μάλλον κάποιοι κανόνες όπως τους ξέραμε από τα προηγούμενα επίπεδα ισχύουν διαφοροποιημένοι (ή δεν ισχύουν καθόλου). Πχ ο Fischer επανέρχεται στο προηγούμενο επίπεδο μέσω ελεύθερης πτώσης στη limbo και της χρήσης του απινιδωτή στο 3ο επίπεδο. Η Ariadne επίσης για να ξυπνήσει στο 3ο επίπεδο εκτελεί ελεύθερη πτώση στη limbo -η οποία ίσως χρειάζεται να είναι συγχρονισμένη με την ελεύθερη πτώση από την έκρηξη του κτιρίου στο 3ο επίπεδο (και είναι). Ένα ακόμα ενδιαφέρον είναι ότι στις αναμνήσεις που έχει ο Cobb από τη limbo όσο ήταν με την Mal την πρώτη φορά, είναι συνέχεια νέοι (ακόμα και όταν αυτοκτονούν στις γραμμές), ενώ προς το τέλος, όταν ο Cobb λέει στη Mal ότι έζησαν μαζί για πολλά χρόνια βλέπουμε 2-3 σύντομα flashbacks από τη limbo όπου έχουν γεράσει και οι δύο στις ίδιες σκηνές (πχ όταν κρατάνε τα χέρια τους στις γραμμές του τρένου). Δεν ξέρω αν ήταν κάποιο clue αυτό για την σχετική αντίληψη του χρόνου στο limbo ή πχ σκηνοθετικά δεν ήθελαν να μπουν στη διαδικασία να δούμε τον Cobb και τη Mal με κάποιο μη πειστικό make-up γηρατειών...
Sellers Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Praetorian σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, η limbo δεν είναι τίποτα άλλο παρά το 4ο επίπεδο. Όταν φτάνει ο Κάπριο εκεί με την Αριάδνη αρχίζει όμως και της εξηγεί τι βλέπει. Τα σπίτια που χτίσαν μαζί με την Μολ, την ζωή που έκαναν εκεί κάτω κ.λ.π Αν θυμάσαι νωρίτερα στην ταινία, είχε εξομολοηθεί στην Αριάδνη ότι με την Μολ, απλά δοκίμαζαν το θέμα ''όνειρο μέσα σε όνειρο'' και αυτός απλά επέμενε να πάνε όλο και πιο κάτω. Αλλά ποτέ δεν είπε ότι έπεσε στην limbo. Απλά φτάσαν στο 4ο επίπεδο. (Γι'αυτό άλλωσε και ήταν μαζεμένα όλα εκεί, όσα χτίσαν με την Μολ). Επίσης, όλο το team εξηγεί ότι η imbo είναι ένας χώρος αχανής και χωρίς λογική. Δεν νομίζω ότι το 4ο επίπεδο ήταν κάτι τέτοιο.
Moderators Praetorian Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 (επεξεργασμένο) Απλά φτάσαν στο 4ο επίπεδο. (Γι'αυτό άλλωσε και ήταν μαζεμένα όλα εκεί, όσα χτίσαν με την Μολ). Επίσης, όλο το team εξηγεί ότι η imbo είναι ένας χώρος αχανής και χωρίς λογική. Δεν νομίζω ότι το 4ο επίπεδο ήταν κάτι τέτοιο. Αυτό όμως δεν εξηγεί γιατί ήταν εκεί ο Fischer (που ήταν νεκρός) και γιατί οι κανόνες στο 4ο επίπεδο είναι περίεργοι (γιατί την Ariadne πρέπει να την πάρει ο άνεμος στο 4ο επίπεδο για να ξυπνήσει στο προηγούμενο επίπεδο -όταν το kick από προηγούμενο επίπεδο αρκεί για τις υπόλοιπες περιπτώσεις) Επίσης, το team αναφέρει (αν θυμάμαι καλά) ότι στο limbo θα βρουν ό,τι άφησε ο τελευταίος dream peer (sic) που ήταν εκεί, στην περίπτωση μας δηλαδή... ο Cobb μαζί με τη Mal. Edit: Κάτι που διαβάζω σε ξένα threads και αναλύσεις: Το πιο πιθανό είναι να χρειάζεται διπλό kick για να ξυπνήσεις από το κάθε επίπεδο (ένα στο ίδιο επίπεδο και ένα στο αμέσως πιο πάνω) ειδικά για την περίπτωση της νάρκωσης με τη φόρμουλα του Yusuf. Αυτό πρέπει να αναφέρεται στην ταινία, αλλά δεν το θυμόμουν, και εξηγεί γιατί ο Arthur (στο ξενοδοχείο - 2ο επίπεδο) δεν ξύπνησε όταν έπεσε το φορτηγό από τη γέφυρα. Γιατί, δεν προκάλεσε το συγχρονισμένο kick στο δικό του επίπεδο, αφού ήταν πολύ νωρίς. Επίσης εξηγεί το γιατί ο Eames βάζει εκρηκτικά στο "Νοσοκομείο-Φρούριο". Ενδιαφέρον επίσης είναι αυτό που λένε ότι ο Fischer (που έχει φτάσει στο limbo επειδή πέθανε) με την ελεύθερη πτώση στο limbo "ελευθερώνεται" το μυαλό του από το limbo και με τον απινιδωτή στο 3ο επίπεδο επανέρχεται στη ζωή (γιατί έχει σκοτωθεί στο 3ο επίπεδο). Ομοίως η Ariadne (που έχει φτάσει στο limbo ως το επόμενο επίπεδο από το 3ο) επανέρχεται στο 3ο επίπεδο με ελεύθερη πτώση στο limbo συγχρονισμένη με την ελεύθερη πτώση από την έκρηξη που προκαλεί ο Eames στο νοσοκομείο. Ο Saito όμως σκοτώθηκε στο 1ο επίπεδο (και λογικά και ο Cobbs εφόσον έχασε τα kicks σκοτώνεται σε όλα τα επίπεδα -πλην limbo), οπότε όταν επανέρχονται από το limbo ξυπνούν κατευθείαν στην πραγματικότητα για κάποιο λόγο αυτό βγάζει νόημα για μένα. Επεξ/σία 27 Αυγούστου 2010 από Praetorian
Jastonas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Το άλλο με την βαρύτητα το εξηγήσαμε...; Γιατί στο 2ο επίπεδο δεν υπήρχε και στο 3ο ήταν όλα κανονικά;
status Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Το άλλο με την βαρύτητα το εξηγήσαμε...; Γιατί στο 2ο επίπεδο δεν υπήρχε και στο 3ο ήταν όλα κανονικά; Άλλο το kick που σε ξυπνάει από τον ύπνο (από το όνειρο μέχρι την πραγματικότητα) και άλλο η βαρύτητα στο όνειρο/κατάσταση που είσαι..Δηλαδή ένας αστροναύτης άμα κοιμάται στον διαστημικό λεωφορείο θα πρέπει ντε και καλά να βλέπει ότι αιωρήτε;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα