Προς το περιεχόμενο

Ταξιδι απο Αθηνα σε Θεσσαλονικη με τραινο


fe31h

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Τώρα σχετικά με τον οσε, εξ όσων γνωρίζω ήταν ελλειματικός. <- μέητζορ αντερστέητμεντ.

Λαμβάνοντας αυτό λοιπόν ως δεδομένο, δε νομίζω ότι οι παραπάνω απαιτήσεις θα έβρισκαν πρόσφορο έδαφος για συζήτηση. Το μόνο που θα ήθελα βέβαια από τον κύριο οσέ, είναι με τα νέα κέρδη -όταν με το καλό- να το αναβαθμίσουν. Γι΄αυτό και μόνο λοιπόν, τρενάκι και πάλι τρενάκι.

Καλή φάση και η "αναβάθμιση", και μπορεί κάποτε αν έκανες το λάθος να μπεις με άσπρο παντελόνι (ή φούστα τεσπα) ή άπρη μπλούζα/μπουφάν, στο τέλος της διαδρομής να έβγαινες λες και σε φωτοσοπάρανε (invert colors) - αλλά μια φορά, ήταν "ο καρβουνιάρης", το μέσο του λαού.

~110% αύξηση, σημαίνει ότι σαλτάρανε τα παλληκάρια (και δε νομίζω να υπάρχει περίπτωση να έγινε για "αναβάθμιση", και "για λόγους ανταγωνισμού με τα ΚΤΕΛ" - εκτός κι αν είναι υποχρέωση προς τας Ευρώπας κτλ). Άλλωστε οι χαμηλές (χαμηλότατες) τιμές του τρένου, ανέκαθεν ήταν πόλος έλξης σε σχέση με τα λεωφορεία. Συνεχίζει το ταξίδι με τρένο να είναι αναπαυτικότερο (ξάπλα στην κουκέτα), συναρπαστικότερο (κουτουπώμα rate υπερπολλαπλάσιο), βολικότερο (για άντε κάπνισε σε λεωφορείο) , όμως είναι αργότερο (μιλάμε για το "απλό" πάντα), κι ενίοτε με καθυστερήσεις κι αυτό είναι αρκετά μεγάλο κατά.

Συμπέρασμα; Νομίζω με τέτοια "λογική", στέλνουν τον κόσμο στα λεωφορεία, που φεύγουν/φτάνουν στην ώρα τους κι όλας.

Ο ΟΣΕ θυμάμαι να ήταν προς καταπόντιση, οπότε υποθέτω ότι απλά τσιμπώντας τα απ' τον επιβάτη, πάνε ( ; ) να τον σώσουν. Ε σιγά μην "τον σώσουν".....απλά σκοτώσαν το μοναδικό φθηνό εισιτήριο έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως τον βλέπω τον ΟΣΕ να τρώει φοβερή ήττα στα επόμενα χρόνια.Και ομολογουμένως θα το ευχαριστηθώ.Ας μάθουν να πληρώνουν τους μηχανοδηγούς τους με νορμάλ μισθούς κ όχι να ασελγούν στο επιβατικό κοινό.Αμαν πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όμως είναι αργότερο (μιλάμε για το "απλό" πάντα), κι ενίοτε με καθυστερήσεις κι αυτό είναι αρκετά μεγάλο κατά.

 

Μα ακριβώς γι' αυτό το λόγο μίλησα μόνο για τα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη και κάτω. Μετά τις Σέρρες ειδικά, το (απλό) τρένο σταματάει σε κάθε χωριό και χωριουδάκι και ναι, είναι ινωρεα, κυρίως λίγο πριν την Ξάνθη σε κάτι Τοξότες και τέτοια που η φύση είναι πανέμορφη, αλλά δεμπαλέβεταιρεπουστημ, διότι πάντα κάτι θα γίνει και θα σταματήσει γιατί κάποιο άλλο τρένο περνά και πρέπει το ένα από τα δυο να κουνήσει το μαντίλι στο άλλο μιας που οι γραμμές είναι μονές. Αντίθετα το λεωφορείο εκεί πλέον κάνει την ελάχιστη δυνατή ώρα (βλ 2.5 ώρες Θεσ/νικη-Κομοτηνή έναντι της στηνκαλύτερη 5 που κάνει το τρένο) οπότε εκεί νικάει το Κτελ με διαφορά. Ανέφερα τα κρουασανάκια, τα νεράκια και τη διάσημη κομοτηνέζικη εφημερίδα Ο Χρόνος που κερνάνε τα Κτελ των 8.00 για να μας καλοπιάσουν;

 

Αλλά έτσι είναι αυτά αγαπητέ Ξανθιώτη, ο καθένας έχει το τρένο που του αξίζει =ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελευταία φορά που πήρα καρβιουνιάρ' για κάτου πάντως (νυχτερινό, πέρσι) δεν ήταν καθόλου "συνεπές" από Σαλονίκη και μετά...Ε αν είναι να το πληρώνω και +110% να παν να #$!@#^%@# (όχι τπτ άλλο, το λεωφορείο είναι το πιο απεχθές μέσο).

 

 

Επίσης, χαλαρά θα πυροβόλαγα τον μηχανοδηγό άμα πέρναγε το κομμάτι των "Τεμπών" πριν την Ξάνθη με 150 την ώρα, κι ας το έχω απολαύσει μπόλικες δεκάδες φορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδρομή πάντως Σαλονίκη - Κομοτηνή, απ' όσο θυμάμαι, είναι πολύ διαφορετική ανάλογα το μέσο ε. Δηλαδή, οκ, η σύγκριση χρόνου Αθήνα - Σαλονίκη είναι πιο δόκιμη καθώς στο μεγαλύτερο ποσοστό της διαδρομής οι γραμμές του τραίνου πάνε παράλληλα με το δρόμο και μάλιστα υπερτερούν καθώς δεν παίζουν Μαλιακοί και Τέμπη. Στο Σαλονίκη - Κομοτηνή αντιθέτως, το τραίνο κάνει μια απίστευτη κούρμπα και πάει σύριζα στα σύνορα ενώ το λεωφορειάκι περνάει και μέσα από Καβάλα και σταματάει και σε αυτή την καντίνα με το κολασμένο λουκάνικο-295 εκ Λιβύης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω ναι, αυτό το είχα ξεχάσει. Ε φαντάσου ότι πλέον δεν υπάρχει στάση στην Καβάλα, δεν περνάει καν από Καβάλα. Οπότε η σύγκριση είναι ακόμη πιο αδόκιμη και το ΚΤΕΛ το προτιμότερο μεταφορικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δεις που τροποποίησαν τα δρομολόγια μόλις οι θάνατοι από το ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ έφτασαν τον επαρκή αριθμό ώστε να θεωρούνται γενοκτονία.

 

Τόσο γρήγορος θάνατος αυτή η καντίνα πια; Το "295 εκ λιβύης" τη σημαίνει για εμάς τους αδαείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ο αριθμός του ραδιενεργού ισοτόπου ντε.

Κατά τα άλλα, γενικά έχω φάει διάφορα σκατά, αλλά αυτό το λουκάνικο ήταν όλεθρος. Η αποχέτευση της Κομοτηνής το ξέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ο αριθμός του ραδιενεργού ισοτόπου ντε.

Κατά τα άλλα, γενικά έχω φάει διάφορα σκατά, αλλά αυτό το λουκάνικο ήταν όλεθρος. Η αποχέτευση της Κομοτηνής το ξέρει.

 

Τρυφερός...

 

Επίσης στο τρένο Κομοτηνή-Θεσ/νίκη γίνονται τα περισσότερα πεσίματα από μπάτσους, τουλάχιστον όταν το έκανα εγώ έμπαιναν τουλάχιστον 2-3 φορές και ζήταγαν ταυτότητες ή/και ψαχτήρι. Εφιαλτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Ξέθαμα :mrgreen: (εφόσον υπάρχει θέμα δε νομίζω να χρειάζεται να ανοίξω άλλο)

 

Υπολογίζω και εγώ σε 2 βδομαδούλες να ανέβω Θεσσαλονίκη, και έλεγα να πάω με τρένο. Είμαι όμως τελείως άσχετος απο δρομολόγια, τιμές, και γενικά απο το τι χρειάζεται το όλο ζήτημα (νησιώτης και καραβολάτρης, οπότε με τα τρένα έχω τόση σχέση όση και με τη δίαιτα).

 

Φίλος μου είπε οτι το πήγαινε-έλα με τον καρβουνιάρη (το αργό) είναι 30ευρώ (φοιτητικό πάντα). Ισχύει τέτοια τιμή;; Και αν ναι ισχύει υπο προυποθέσεις (πχ να κλείσω το εισιτήριο χ μέρες πρίν);; Επίσης ο καρβουνιάρης απο τα παρακάτω δρομολόγια (IC 70, ICE 50, E 500, IC 52, IC 54, 502, ICE56, IC 74, 504) ποιος είναι (εικάζω 502 και 504);;

 

Θενξ ιν αντβανς :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλος μου είπε οτι το πήγαινε-έλα με τον καρβουνιάρη (το αργό) είναι 30ευρώ (φοιτητικό πάντα). Ισχύει τέτοια τιμή;; Και αν ναι ισχύει υπο προυποθέσεις (πχ να κλείσω το εισιτήριο χ μέρες πρίν);; Επίσης ο καρβουνιάρης απο τα παρακάτω δρομολόγια (IC 70, ICE 50, E 500, IC 52, IC 54, 502, ICE56, IC 74, 504) ποιος είναι (εικάζω 502 και 504);;

 

Θενξ ιν αντβανς :-D

 

30 ευρώ ήταν πριν τις αυξήσεις. Τώρα υπολόγιζε 50 ευρώ πάνε-έλα. Πρέπει να κλείσεις θέσεις, όσο πιο νωρίς τόσο το καλύτερο γιατί τελευταία στιγμή δεν θα βρεις θέση και χωρίς θέση δεν έχει ταξίδι. Μία βδομάδα πριν είναι το ιδανικότερο. Τα γράμματα IC μπροστά από τους αριθμούς είναι οι αμαξοστοιχίες intercity. Τις αμαξοστοιχίες 500 θέλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...