Προς το περιεχόμενο

vapokill


pyro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

0a h0ela, me thn eukeria tou kainouriou forum, na pw thn gnwmh mou gia to systhma, mias kai to exw

otan to peira, katen0ousiasmenos, paw na ftiajw to pc....ola kalla, pataw on, arxizei na bootarei, dixnei to bios, kai..blahm! tipota!

eleja ta panta...apla...ton ekapse!

paw pernw kainourio chipaki...pali ta idia, e lew kai 3h fora apokleite, paw kai to allajw to chipaki, opote kai janaprospa0w kai...janakaw chipaki.

ti akribos egine den 0a ma0w pote, an kai mallwn htane oti den ka0otane kalla, alla auto pou 0a h0ela na sas pw einai na mhn pate na dwsete leuta gia ttoia systhmata:

 

a) panakriba

B) poly xamiles 0ermokrasies (nai, einai problhma, to condesion den mporeis na to apofugeis 100%!)

c) epikunda gia amd (krakaroune to core ktl)

d) terastia kai zugizoune polla killa!!!

 

den jerw posoi apo esas exoune/eixane/0eloune na exoune, egw pantos prin 5 mhnes parah0ela, twra eimai me ena p4 kai exw brei thn ushxeia mou, gia oc, ama 0a 0elhsw, 0a balw thn alpha panw kai 0a exw exw ena kalo (o 2 eftase 2.7 etsi gia thn plaka) kai ushxo, speedato chip :grin:

 

telos, ama 0elete poly thn usixia sas, alla kai xtreme epidwseis to neraki einai monodromos, ekei mono o anomalos milaei :grin: :grin: :grin:

 

auta apo mena, kalhmera!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To vapokill den onomasthke etsy adika afou para polloi exoune kapsei AMD cpus kai exoune spasei apeira cores...

 

Kala phres P4 kai DEN ton petakses panw na deis ti kanei???

Afou ksereis kala oti DEN masane kai den exoune probs me spasmena cores.

 

Ektos tou oti ekapses cpus...to head 8elei prosektikh poly efarmogh afou kai na mhn spaseis core exeis megalh pi8anothta na MHN pataei kala panw stin cpu ara kaina exeis poly pshles temps gia freon cooling.

 

Insulation eixes valei panw se motherboard-cpu?Tis antistasoules?

 

To clip mechanism to exoune zhlepsei arketa oi asetek fans tou prometeia...kai OXI adika...;).

 

 

Apo noise den masane ta vapo-prometeia...

 

Koolance EXOS watercooling setup mazi me gpu bloc,mini review se liges meres pou 8a mou er8ei :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ma jereis pws sou peutei h pwrwsh ama dwseis 1000eurw (kala den htane 1000 htane 972kati) kai sou kaiei pramata?!

ma jereis posous ekapse sunolika? milame gia 4 chipakia!

kapse esey 4 tsipakia kai ela milamou gia pwrwsh!!!

nai, ta ejumnoune, posoi apo autous exoune vapo?

posoi? egw eixa kai giauto millaw (den 0elw na milaw xwris apodhjeis) kai eimouna paneutuxhs otn to phra!

poly apla, mporousa me ta leuta na paw na parw to susthma pou exw twra, kai me ta leuta pou edwsa na parw 2-3 200arides diskous!

o,ti elege to manual ekana, to opoio malnual to eixa diabasei polles fores prin kan agorasw to vapo (apo to net) eixa dei pws to bazoune ktl...kai twra...

tespa, me bara sta neura opotan to skeutomai!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<blockquote><font class="small">Quote pyro:</font><hr> ma jereis pws sou peutei h pwrwsh ama dwseis 1000eurw (kala den htane 1000 htane 972kati) kai sou kaiei pramata?!

ma jereis posous ekapse sunolika? milame gia 4 chipakia!

kapse esey 4 tsipakia kai ela milamou gia pwrwsh!!!

nai, ta ejumnoune, posoi apo autous exoune vapo?

posoi? egw eixa kai giauto millaw (den 0elw na milaw xwris apodhjeis) kai eimouna paneutuxhs otn to phra!

poly apla, mporousa me ta leuta na paw na parw to susthma pou exw twra, kai me ta leuta pou edwsa na parw 2-3 200arides diskous!

o,ti elege to manual ekana, to opoio malnual to eixa diabasei polles fores prin kan agorasw to vapo (apo to net) eixa dei pws to bazoune ktl...kai twra...

tespa, me bara sta neura opotan to skeutomai! <hr /></blockquote>

 

Yparxoun kai polloi users pou DEN exoune kapsei OUTE ena chippaki omws re pyro...Afti kati kanane kala pou den ekanes esy...Me 4 chipakia kamena mono ena atomo exw akousei tosa xronia sto OCUK...

Xwse ton Intel P4 sou kai ti masas?Na sou spasei DEN yparxei periptwsh...

 

Exw kapsei kai egw arketa pragmatakia sto pc mou oxi apo clocking vevvaia..kai kserw to feeling alla otan vlepeis oti kais 2 cpus...tote arxizeis ta forums gia symvoules h alles me8odous...4 mou fenontai ypervolikoi re... :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<blockquote><font class="small">Quote TonyMontana:</font><hr> to kako me to vapo einai oti den mporeis na to exeis on 24/7 logw condensation. <hr /></blockquote>

Gai prometeia apoti exw diavasei DEN yparxei prob condensation.Eksou kai oi antistaseis sto socket panw...

Momo sto idio to head tubing exw diavasei oti isws emfanistei ligo...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<blockquote><font class="small">Quote BrwmogazoS:</font><hr> <blockquote><font class="small">Quote TonyMontana:</font><hr> to kako me to vapo einai oti den mporeis na to exeis on 24/7 logw condensation. <hr /></blockquote>

Gai prometeia apoti exw diavasei DEN yparxei prob condensation.Eksou kai oi antistaseis sto socket panw...

Momo sto idio to head tubing exw diavasei oti isws emfanistei ligo... <hr /></blockquote>

 

Και το Prometheia κάνει condensation...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<blockquote><font class="small">Quote pyro:</font><hr> ma kai to vapo exei antistaseis, 2 malista ston p4, kai den uparxei periptwsh na to balw sto intel, 0a paw na to doso pisw na parw ta leuta mou, ama den 0a mou dwsoune pisw kainourio kai 0a to poulhsw... <hr /></blockquote>

 

Erm...amfivallw an 8a sou dwsoune ta lefta sou pisw...Kai amfivalw an sou dwsoune kainourio...

Gia na ginei kati tetoio prepei to vapo na einai faulty...Akoma kai gia refund den prepei na perasoune panw apo 10 meres AFAIK mexri na to gyriseis pisw.Good luck.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...