Προς το περιεχόμενο

Router να μου προτείνετε?


Labfrog

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας.

 

Βασικά θέλω να πάρω ένα ρούτερ για να μπορώ να συνδέομαι ασύρματα στο internet.Χωρίς κάποιο μόντεμ άρα φαντάζομαι μιλάμε για κάποιο modem/router.

 

Τι μου προτείνετε γιατί είμαι κάπως άσχετος από αυτά...

 

Μην δώσετε σημασία στην τιμή,για αρχή θέλω να δω τι θεωρείτε καλύτερο και μετά θα βρω κάποιο που να προσαρμόζεται στην τιμή που θέλω.

 

BTW δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία αλλά έχω mac book pro. Το λέω μήπως παίζουν διαφορετικά πρωτόκολλα ή κάτι τέτοιο(μπορεί να πα και βλακεία:-D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Draytek

β) Linksys

γ) Zyxel

 

Αυτες ειναι οι πιο ευρεια διαδεδομενες και κατα κορον αξιολογες μαρκες αποδεκτες απο ολους. Βασικα σε τετοιες περιπτωσεις θα περασει ο καθενας και θα πει το δικο του απο οτι εχω παρατηρησει, αλλα για ρωτα και σε αλλα forums και αποφασιζεις, γιατι εδω βλεπω και προτεινουν περιεργα και μη αποδεκτα ρουτερς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω 3com και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Έχω αυτό http://www.you.gr/b2c_iqshop/b2c/pd.do?pg=B37757203BB0874C89CF6C524408E46A&pa=CFD496D672C1CD4784AB030FA1306972

EDIT: Επίσης το συνδέω και στο mac μου χωρίς προβλήματα, αλλά οποιοδήποτε wireless/ethernet router δεν θα έχει προβλήματα διασύνδεσης με mac.

Καλά λόγια έχω ακούσει για τα Linksys.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kai ua Πω αυτο που ειχα πει και σε αλλο postκαι ας νευριασει καποιος εδωμεσα.an η γραμμη σου ειναι καλη τοτε παρε linksys wag160n η αν θες πιο φτηνο Linksys wag200.αν η γραμμη σου εχει αποσυνδεσεις κτλ τοτε thomson.

ddos αυτη η υπογραφη σου.παρακανει mpam

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kai ua Πω αυτο που ειχα πει και σε αλλο postκαι ας νευριασει καποιος εδωμεσα.an η γραμμη σου ειναι καλη τοτε παρε linksys wag160n η αν θες πιο φτηνο Linksys wag200.αν η γραμμη σου εχει αποσυνδεσεις κτλ τοτε thomson.