grargie Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Εγω παντως σε πολλες ταινιες (οχι σε ολες παντως) στο Cinema κυριως, και λιγοτερο σπιτι, καταλαβαινω σπασιματα στη κινηση και ενοχλούμε το υπέθετα, γιαυτο και ρώτησα. Από την άλλη αυτά τα σπασίματα είναι για πολλούς αναπόσπαστο κομμάτι του film look. Στην τηλεόραση δεν το βλέπεις α) γιατί είναι μικρη η εικόνα β) πολλές που παίζουν στα 100 ή 200 Hz (όπου Hz διάβαζε fps) κάνουν και interpolation ένα ενδιάμεσο οπότε δεν βλέπεις το σπάσιμο τόσο έντονα. ".....Πολυ γενικα, ο εγκεφαλος μας εχει μαθει τα 24p, μπορει παραπανω αλλα ζαλιζει. Βλεπε hobbit στα 48p που πολλοι λενε οτι τους ζαλιζε αρκετα. Eχουν γυριστει και σε 60 αλλα ποτε δεν βγηκαν σε public γιατι το 24 ειναι κοινως αποδεκτο......" η ζαλάδα προκαλείται από άλλες παραμέτρους τις οποίες προσπάθησαν να ελαχιστοποιήσουν με τα 48 fps.Δεν επεκτείνομαι γιατί είναι πολύπλοκο και δεν θα ενδιαφέρει τον κόσμο εδώ. Όποιος πάντως ζαλίστηκε στο Hobbit 48 fps, θα είχε ζαλιστεί ίσως περισσότερο στο Hobbit 24fps. Αυτά που γυρίστηκαν στα 60 δεν βγήκαν στις αίθουσες γιατί θα έπρεπε να αλλάξουν οι μηχανές προβολής που τότε έπαιζαν φιλμ, άρα ήταν μηχανικές κατασκευές και πανάκριβες. Υπάρχουν υλοποιήσεις στα 60 fps για θεματικά πάρκα σε όλο τον κόσμο. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις
παπι Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 - Engine fps: Σε όλα τα παιχνίδια είναι ένα fixed νούμερο και είναι θέμα software. Στην περίπτωση του lol είναι 60 και δείχνουν πόσους κύκλους επεξεργασίας θα πρέπει να κάνει ο κεντρικός αλγόριθμος του παιχνιδιού σε ένα δευτερόλεπτο για να τρέξει σωστά το παιχνίδι. Κάθε ένα από αυτά τα "fps" είναι ένα loop, που κάνει το παιχνίδι ως πρόγραμμα, όπου έχει ελέγξει την κατάσταση όλων των στοιχείων του (π.χ. το πόσο damage έφαγε ένας champ από μία επίθεση που δέχθηκε στον προηγούμενο κύκλο επεξεργασίας), έχει προβεί στις αλλαγές που προέκυψαν σε όλα τα στοιχεία (π.χ. θέσεις των χαρακτήρων, αλλαγές στην μπάρα hp κτλπ) και είναι έτοιμο να δεχθεί νέα δεδομένα για να ξεκινήσει το επόμενο Loop. Στην δεύτερη πρόταση της παραγράφου είπα το πόσους κύκλους επεξεργασίας "θα πρέπει να κάνει" το παιχνίδι "για να τρέξει σωστά". Το γιατί το ανέφερα έτσι μας οδηγεί στην δεύτερη και ουσιαστική έννοια του όρου fps: Τα fps εινει ποσα render γινονται σε ενα δευτερολεπτο και τιποτα αλλο. Το game logic "τρεχει" σε αλλο timeline, ειδικα στο lol δεν τρεχει καν στον υπολογιστη σου.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Super Moderators Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 αρνούμαι... 2
Atzamestatos Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Για Nautilus support τι εχετε να πειτε? Tα χειροτερα Η γνωστη απαντηση Παιζεις Thresh Δεν θελω να παρεμβω αλλα σε ατομο που σε ρωταει για nautilus support, δεν θα ηταν καλυτερο να προτεινεις leona?
ssns Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Η γνωστη απαντηση Παιζεις Thresh αρνούμαι... damn u x2 6 games εχω παιξει μαζι του σαν support και εχω κερδισει τα 5! Tα χειροτερα Δεν θελω να παρεμβω αλλα σε ατομο που σε ρωταει για nautilus support, δεν θα ηταν καλυτερο να προτεινεις leona? Ξερει γιατι τα λεει αυτος!
Atallos1 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Tα χειροτερα Δεν θελω να παρεμβω αλλα σε ατομο που σε ρωταει για nautilus support, δεν θα ηταν καλυτερο να προτεινεις leona? Δεν ξερω , φανταστηκα οτι λογω hook θελει να παιξει κατι παρομοιο
ssns Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Δεν ξερω , φανταστηκα οτι λογω hook θελει να παιξει κατι παρομοιο Παιζω thresh με 40% cd και εχω hook καθε 3-4δευτερα αν το προσγειωσω!! θα μπουμε κανενα παιχνιδακι σημερα?
ssns Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2014 Βλεπω βγαινει 5 αδα οποτε ναι prolly count me!παιζω ranked οποτε θελετε στειλτε μου μηνυμα in game
vag10 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2014 το team builder έχει τελείως διαφορετικό mmr από τα υπόλοιπα modes?
Atzamestatos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 το team builder έχει τελείως διαφορετικό mmr από τα υπόλοιπα modes? Yeap
Luxx Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Θελω να ρωτησω κατι σχετικα με την τεχνικη στα ΑΑ. Ειναι το ιδιο να κανεις attack να μετακινησεις τον χαρακτηρα και να ξανακανεις attack, με το να κανεις attack να μετακινησεις τον χαρακτηρα και να πατησεις το Α διπλα ακριβως απο εσενα; ( Υπαρχει και τριτη περιπτωση ακριβως ιδια με την δευτερη, αλλα να πατησει το Α και να εχει το ποντικι πανω στο στοχο σου. ) Ειναι καποια απο αυτες τις 3 περιπτωσεις καλυτερη;
παπι Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2014 Αν με το πρωτο εννοεις right click. Τοτε καλο ειναι να το αποφευγεις, επειδη εαν κανεις missclick, τοτε θα χασεις το position. Το δευτερο που λες, γινεται και με shift right click. Η καλυτερη πρακτικη ειναι η τελευταια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις