Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το AS δεν ειναι το καλυτερο και must στατιστικο στο παιχνιδι. Δεν λεει τιποτα να εχεις 2.5 AS και να εχεις 100 dmg.

Τα kill στον ap yi ειναι με το q και οχι με τα autoattacks.

  • Απαντ. 25,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ενα q εκανα και ειχα rabadons relays και void staff.

 

 

αυτο που λεει ο pipiris το εχω δε σε πολλους που ξεκινανε βγαζουν zeal η ακομα και phantom χωρις να εχουν καθολου damage.Θεωρω οτι αυτο ειναι λαθος.

Δημοσ.

Ειναι Best of Five, οποτε λιγο fun δεν ειναι κακο.

 

Συμφωνω απολυτα. Δε ξερω αν ειδε κανεις πριν λιγες μερες το game fnatic vs sk στο berlin campus party, αλλα ειχε πεσει τρελο trolling απο τους fnatic και ειχα πεθανει στα γελια. Τελικα κερδισαν και παλι.

Δημοσ.

Συμφωνω απολυτα. Δε ξερω αν ειδε κανεις πριν λιγες μερες το game fnatic vs sk στο berlin campus party, αλλα ειχε πεσει τρελο trolling απο τους fnatic και ειχα πεθανει στα γελια. Τελικα κερδισαν και παλι.

 

Λογικα αυτα δεν θα ανεβουν youtube να μπορεσουν να τα δουν και αλλοι?

Δημοσ.

Λογικα αυτα δεν θα ανεβουν youtube να μπορεσουν να τα δουν και αλλοι?

 

Συνηθως ανεβαινουν τα vods αλλα το MLG αργει σχετικα να τα ανεβασει

Δημοσ.

Απλά μερικές σκέψεις... Όποιος βαριέται το διάβασμα ας μην δώσει σημασία.

 

Το λοιπόν... Παίζω LOL ένα χρόνο+ και ακόμη και σήμερα μου τι δίνει ένα μαμημένο στοιχείο... Πως διάολο νοείται ένας χαρακτήρας να αγοράζει items μόνο για defence ή health και να κόβει τόσο damage? Ποιά είναι η υποτιθέμενη λογική σε όλο αυτό και τι προσφέρει στο παιχνίδι? Ποιός είναι ο υποτιθέμενος ρόλος του? Βλέπε π.χ. malphite, darius, garen και πολύ άλλοι... Ξεκινάει ο άλλος π.χ. με darius το game και αγοράζει frozen mallet, malmortius, warmongs, και χίλια δύο item για ζωή και resistance και σου τραβάει π.χ. ένα ult στο κεφάλι και σου κατεβάζει το 1/3 από τη ζωή σου. Σε όλα τα games με rpg elements, (ας τα χαρακτηρίσω έτσι), στα οποία υπάρχουν "classes", υπάρχουν κατά βάση τα tanks, ranged attack damage, melee attack damage, support-buffers και οι mages. Στο LOL απ' ότι έχω καταλάβει υπάρχουν 3 (viable) classes: A) Tanks με τεράστιο sustain που κόβουν πολύ magic ή attack damage ή συνδυασμό και των 2, Β) Support tanks που επίσης δεν πέφτουν με τίποτα και κάνουν harashment, Γ) Χαρακτήρες με λίγο περισσότερο magic ή attack damage από την Α κατηγορία, οι οποίοι δεν έχουν καθόλου sustain.

Όλα αυτά δεν σημαίνουν απαραίτητα ότι είναι unbalanced το παιχνίδι, αλλά wtf?

Σε γενικές γραμμές δλδ παίρνεις έναν χαρακτήρα του οποίου έχουν υψηλό damage τα base stats του και τα abilities που έχει, και εν συνεχεία του προσθέτεις "άμυνα". Με το scaling που έχει το base damage στα abilities, αυτά συνεχίζουν να κάνουν εξαιρετικό damage στους αντιπάλους όσο κυλά το παιχνίδι άσχετα αν από τα 6 αντικείμενα που μπορείς να αγοράσεις, μόνο το 1 είναι "επιθετικού χαρακτήρα"... Και voila... Έχουμε ένα tank το οποίο κόβει πολύ damage. Ένα χαρακτήρα που έχει ελάχιστες αδυναμίες.

Αυτό το πράγμα δεν το έχω ξαναδεί σε κανένα άλλο παιχνίδια με rpg στοιχεία. Όλα τα classes σε ότι έχω παίξει έχουν τα αδύναμα και τα δυνατά σημεία τους. Στο LOL αυτά ακυρόνονται λόγω του build. Αυτό το customisation δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά imho δεν θα έπρεπε να επηρεάζει σε τέτοιο βαθμό έναν χαρακτήρα ώστε στην ουσία να αλλάξει τον τρόπο παιξίματος και την "λογική" με βάση την οποία δημιουργήθηκε. Θα μπουρούσε για παράδειγμα να δίνει άλλο effect στην shejuani (που φαντάζομαι είναι "καθαρό" tank) μια warmongs (περισσότερο life και regeneration π.χ.) και άλλο effect στον pantheon που θεωρείται assasin και είναι επιθετικός χαρακτήρας. Από την στιγμή εν ολίγης που το δυνατό σημείο π.χ. του garen ή του Pantheon είναι η επίθεσή του, το παιχνίδι θα έπρεπε θεωρώ να με αποτρέπει από του κάνω ένα tank build και να με επιβραβεύει αν ενισχύσω τα δυνατά του σημεία.

Δημοσ.

Ναι...

 

Λοιπόν , ξεκόλα με τα rpg στοιχεία.

 

Επίσης ξεκόλλα με τους παραδοσιακούς ρόλους (εντάξει ισχύουν αλλά όχι όπως τους εννοείς). Ο Darius δεν είναι tank, είναι bruiser αν και στο LoL θεωρειται κυρίως top lane aggresive pick . Αυτός είναι ο ρόλος του .Ναι υπάρχει ο Dpser πχ. αλλά είναι AD AP ή o Jungler?

 

O Malphite δεν είναι ακριβώς tank είναι AD counter pick-initiator . Μπορείς να πας disabling tank αντικείμενα ¨η spellcaster burst dmg αντικείμενα. Τι θες να κάνει καλύτερα.

 

Και εδώ που τα λέμε το παράδειγμά σου είναι κακό. Με το Ulti o Darius σου κατεβάζει το 1/3. Ε ούλτι είναι πόσο θές να κάνει, 200dmg απέναντι σε dpser?

 

 

Και αν πας tank δεν κόβεις πολύ dmg αν οι άλλοι έχουν λίγο μυαλό . Ειδικά στο late game όπου τέτοιοι ήρωες απλά αγνοούνται.

 

Επίσης οι αδυναμίες φαίνονται στο skill set. Πχ ο Darius γίνεται kited και έχει 1 gap closing ability σε μεγάλο cooldown, το ίδιο ο Garen, ο Υι αν πάει για dmg , πεθαίνει πολύ εύκολα λόγω melee και ουτω καθεξής.

 

Βασικά δεν υπάρχει καθορισμένος ρόλος σε πάρα πολλούς ήρωες. Μπορείς να τους κάνεις όπως θες. Ειδικά κάποιοι είναι πολύ ευέλικτοι

Δημοσ.

Darius tankεράκι εχω παιξει αλλα με 4k+ life και αρκετο ad!!!Δεν ειναι κακοοοος!! Οποιος παιξει τον darius def tank πολυ απλα ας μην τον ξανα παρει καλυτερα.Καλυτερο διδυμο μαζι με darius ειναι xin zao πιστευω μιας και οποτε εχω παιξει ειτε με τον εναν ειτε με τον αλλον εχουν κλαψει μανουλες!! :)

 

Αποστολή από το LG-P970 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Το AS δεν ειναι το καλυτερο και must στατιστικο στο παιχνιδι. Δεν λεει τιποτα να εχεις 2.5 AS και να εχεις 100 dmg.

Τα kill στον ap yi ειναι με το q και οχι με τα autoattacks.

Ε ποσο dmg να κανεις με ενα spell; Το ειχα φτασει το 800 dmg συνολο και παλι δυσκολα εκανα kill! Ασε που δε μπορουσα να χωθω σε 1vs1.. Το μονο καλο ειναι το τρελο autoheal που εχει. Οποτε οταν γινοταν μια μεγαλη μαχη, εμπαινα πρωτος, πατουσα autoheal και οι αντιπαλοι επεφταν επανω μου, χωρις τις περισσοτερες φορες να πεθαινω, οποτε τους βαρουσε η δικη μου ομαδα..

 

Γενικα αξιζει να παιζουμε τον yi ως AP, ή ειναι χασιμο χρονου; Σε high levels μπορει να επιβιωσει ο champion;

 

Εσεις που παιζετε χρονια, εχετε 2,3 στανταρ champions που παιρνετε ή παιζετε ο,τι να'ναι; Αλλα ετσι θα πρεπει να εχετε πολλες διαφορετικες σελιδες για runes και masteries και ισως γινεται ψιλοχαμος!

 

Επισης, πιο πολλα ατομα ειναι 30 level ή 1-29; Μου κανει εντυπωση που μου βρισκει παιχνιδια μεσα σε λιγα δευτερολεπτα. Στα 30 level γινεται περισσοτερος χαμος;

  • Like 1
Δημοσ.

http://www.youtube.com/watch?v=fpNnAjKpasU

Η ιδεα ειναι οτι μπαινεις στο fight οταν καποιος εχει λιγο life ωστε να πεθανει με το πρωτο q, αυτο κανει refresh στο cd και μετα απλα συνεχιζεις να μαγαριζεις την υπολοιπη ομαδα αφου και καποιος αλλος θα εχεις χασει αρκετο life απο το πρωτο q οποτε στο 2ο θα πεθανει και ουτω καθεξης.

 

Ο yi γενικα σε high lvl δεν ειναι ιδιατερα viable και σπανια τυχαινει να παρει καποιος και συνηθως θα ειναι ap yi μιας και σαν ad ολοι πανω κατω ξερουν τι να κανουν εναντιον του.

 

Δε ξερω για τους αλλους αλλα εγω γενικα παιζω διαφορους champions κυριως ap mid η αλλιως ad carry bot. Σε αυτους τους 2 ρολους τα παω καλα οποτε παιζω τους αναλογους champs. Αν επαιζα μονο 2-3 champs θα το ειχα βαρεθει το παιχνιδι. Για runes εχω 3 σελιδες αυτη τη στιγμη οι οποιεις ειναι γενικες για ap, ad και support αλλα εχω σκοπο να παρω και αλλες σε καποια φαση. Με τα masteries απλα τα αλλαζω την στιγμη πριν μπω στο παιχνιδι στο champ select.

 

Φανταζομαι πιο πολλα ατομα ειναι 30 lvl και βρισκει αμεσα παιχνιδι. Στα ranked ειναι αλλη υποθεση ομως.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...