Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτσι πρέπει, ξηγιέσαι με το που ξεκινήσει το παιχνίδι...

 

post-128915-0-31625700-1383004142_thumb.png

 

(δεύτερο παιχνίδι που παίζω jungler με support masteries, ώρες ώρες είμαι για τα σκουπίδια...)

 

EDIT - Ορίστε και η Τρελοπαρέα. Ιδιαίτερη έμφαση στην AS Leona...

 

post-128915-0-54629900-1383038818_thumb.png

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 2
  • Απαντ. 25,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Παλιοτερα το passive δεν ηταν unique πραγμα που σημαινε οτι επαιρνες οσα θες και στακαραν τα passive απο ολα δηλαδη το %armor pen μετρουσε απο ολα τα cleavers...τωρα οσα και να εχεις δεν προκειται να πετυχεις πανω απο 25% pen σε εναν target (5% επι 5 stacks).

Eβγαζε η riven ή ο talon 2 cleavers(ή ακομα και παραπανω !?!?!!) μαζι με ενα bt και ενα last wisper και ας ειχες malph ή rammus με 300+ armor εφευγες με 2-3 spells και κανα δυο aa...στην ουσια εκανες true damage.

 

Φίλε μου μάλλον δεν διάβασες καλά.

Το passive του Black Cleaver ακόμα στακάρει αφού συνεχίζει να ΜΗΝ είναι Unique.

Το 5%-25% δηλαδή που είναι και το σημαντικότερο.

Αν εννοείς το flat 10 armor penetration ναι αυτό είναι Unique.

Δημοσ.

Φίλε μου μάλλον δεν διάβασες καλά.

Το passive του Black Cleaver ακόμα στακάρει αφού συνεχίζει να ΜΗΝ είναι Unique.

Το 5%-25% δηλαδή που είναι και το σημαντικότερο.

Αν εννοείς το flat 10 armor penetration ναι αυτό είναι Unique.

Δεν ειναι ετσι φιλος http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/The_Black_Cleaver

 

The 20px-The_Black_Cleaver_item.png Black Cleaver debuff counts per target. Multiple 20px-The_Black_Cleaver_item.png Black Cleaver attacks on the same champion or across multiple champions will only apply stacks of the debuff faster, but the max cap will still be 5 on each target. 

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι λέει στο site ξέρω ότι μέσα στο game λέει Unique Passive για το +10 Armor Penetration και σκέτο Passive για το % armor penetration.

Aν ηταν ετσι γιατι οι top-bruisers να μην παρουν 2-3 και να πετσοκοβουν?

Οριστε πως ηταν αρχες S3

V1.0.0.152: Rework

  • Recipe: 20px-The_Brutalizer_item.png The Brutalizer + 20px-Ruby_Crystal_item.png Ruby Crystal
  • Item cost: 3000
  • Combine cost: 1188
  • +250 health
  • +50 attack damage
  • +10% cooldown reduction
  • +15 armor penetration
  • Passive: Dealing physical damage to an enemy champion reduces their armor by 7.5% for 4 seconds. This effect stacks up to 4 times.

 

και πως το αλλαξαν μετα το patch

 

V1.0.0.153:

  • Armor Reduction per stack reduced to 6.25% from 7.5% (Maximum reduction is now 25% from 30%)

    V3.01:

  • Health reduced to 200 from 250
  • Maximum stacks increased to 5 from 4
  • Armor reduction per stack reduced to 5% from 6.25%
  • Fixed a bug where spells were applying more reduction than intended
  • Flat Armor Penetration reduced to 10 from 15 and is now unique.

V3.9

  • Can no longer apply more than one stack of Armor Shred in a single basic attack.
Δημοσ.

EDIT - Ορίστε και η Τρελοπαρέα. Ιδιαίτερη έμφαση στην AS Leona...

 

attachicon.gif1122.png

wtf οι αλλοι τι ομαδα ειχανε?

Εγω ειχα παιξει ενα game με 5adc στην ομαδα μου (οι αλλοι κανονικο meta). Πηγαμε ολοι mid για push, στο 10κατι λεπτο ειχαμε παρει inhibitor+5-6 kills γιατι ο top τους και το adc καθονταν και farmaran στο lane τους. Μετα που ηρθαν αυτοι ξερετε τι εγινε :D Eιχε πλακα παντως.

 

ΥΓ. Ετοιμασου για καθιερωμενη high elo επιδρομη. Με 4 reports σε 1 game δε σε βλεπω να τη βγαζεις καθαρη σε αυτο το φορουμ , εκτος αν η ss/case δεν ειναι απο δικο σου account :P

Δημοσ.

Δε σε πιάνω. Η δεύτερη εικόνα είναι από Tribunal case στην οποία ψήφιζα. Δεν είμαι κάποιος από τους παίκτες, νομίζω είναι προφανές.

 

(η οποία υπόθεση είναι εντελώς σουρεαλιστική τόσο από πλευράς picks - 5 support - όσο και από πλευράς builds, που δεν έχουν κάνει καν στον κόπο να βγάλουν κάτι με νόημα. Πραγματικό μεγαλείο).

Δημοσ.

Informational Q&A για τις αλλαγες στα support

 

Dan Dinh "interviewing" Xpecial about Season 4 changes

 

The Issue

  • The support's way of playing in the game was not that great because of how much gold is dumped into buying wards/oracles and maybe getting 1 aura item.

  • Pink ward wars were won by whoever had the most pink wards in their bag

The Solution

  • Putting +gold elements in not just one element, but in many elements of the game. Basically what this means is that if you choose not to pick-up a certain mastery, there are still many other ways for supports to obtain a higher gold gain.

  • Global Gold is increased while lasting hitting gives less.

  • A mastery was made that gives gold every time a nearby ally last hits.

  • They are increasing the Pickpocket mastery's effectiveness for ranged AND melee by making it gold on assists instead of gold from auto-attacking.

  • Gold per 10 gives you more gold in general.

  • They're adding assist sprees that give gold based on the gap between your kills and assists

  • Scaling on support abilities will be changed (ex. Janna's AD buff will now have a scaling)

  • There will be a limit to how many wards players can have. This will spread the warding job to other roles

  • Pink wards still grant true sight, but now they are visible to everyone in the game.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Informational Q&A για τις αλλαγες στα support

  • Pink wards still grant true sight, but now they are visible to everyone in the game

 

Ε τότε μόλις βάλει κάποιος ένα vision ward θα μπορεί να το διαλύσει ο αντίπαλος... What's the point? Το μόνο που θα κερδίσω είναι πιθανώς το καθάρισμα από τα εχθρικά ward στην περιοχή μόλις το τοποθετήσω καθώς και το vision που θα έχω από τον εχθρό μέχρι να ρίξει τα 3 hits για να το καταστρέψει.

Δημοσ.

Ε τότε μόλις βάλει κάποιος ένα vision ward θα μπορεί να το διαλύσει ο αντίπαλος... What's the point? Το μόνο που θα κερδίσω είναι πιθανώς το καθάρισμα από τα εχθρικά ward στην περιοχή μόλις το τοποθετήσω καθώς και το vision που θα έχω από τον εχθρό μέχρι να ρίξει τα 3 hits για να το καταστρέψει.

5 hits θα είναι  B)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...